Macke Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 @Mackeeste din '97 si e numai al meu da' eu nu am vrut sa insinuez nimik Apropos ... am vorbit cu Razvan la Radauti, se pare ca motoarele noastre sunt surori de-abinelea ... au serii apropiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) @arw357 daca se potrivesc scaritele din fata( de la pasager) am eu doua daca te intereseaza Editat August 17, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 da' eu nu am vrut sa insinuez nimik Apropos ... am vorbit cu Razvan la Radauti, se pare ca motoarele noastre sunt surori de-abinelea ... au serii apropiate. Asa, si lasa-ma sa ghicesc, amindoua consuma 4.5%, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Asa, si lasa-ma sa ghicesc, amindoua consuma 4.5%, nu? Asa e, asa e. Calin, sa pui si poza aia cu banditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Din seria "SPALAMA": Mesaj completat A mai ajuns toba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Mesaj completatcompletare: 1mm este cam putin dar daca ai pus folie termoprotectoare ar trebui sa fie suficient. sfat: pleci prin tari civilizate ... ar fi bine sa montezi silencerul de la toba. o sa te scuteasca de o gramada de explicatii. rugaminte: cand te intorci poate postezi niste poze cu sistemul de genti si racii de prindere, din fata (spate) si profil cu si fara genti... poate se mai lamuresc unii ca stau si ce modificari trebuie facute (mutat semnale...) manualul de service de care vorbeai este de 650 k7 sau este cel de 1250? Salutari, Am ajuns pana in Germania deocamdata. E cam greu cu netul pe aici, de aceea sunt scurt. 1. Da, 1mm e putin, a ars toba tot ce a gasit in zona, dar materialul acela inca rezista. Caut insa un inlocuitor, unde as putea gasi ceva care sa reziste la caldura? Am incercat la magazine de piese auto, materiale constructii, etc. Mi s-a recomandat polistiren ignifugat, pe care evident ca l-a topit in 10 km. Noroc cu cel furnizat de cei care au dat suportii. Instructiuni de montare se gasesc aici http://www.mo-tech.de/produkt/index.php?pr...ad722660148ad4f la sectiunea Download - e un PDF cu schema. Eu am montat la Elf ca sa nu stric ceva pe la electrica si au facut treaba buna. 2.Referitor la silencer - da, este montat de cand l-am luat. Dupa mine ar mai fi nevoie de inca unul sau unul mai mare, inca e prea tare toba. Din fericire merg doar pe austrostrada si in orase o tin sub 4000 rpm ca sa nu deranjez. 3.Manualul e de 1250, dar se potrivesc foarte multe detalii. Am pus link cu el acum cateva zeci de pagini si ti-l dau pe PM cand ma intorc daca nu dai de el. Banditul merge bine desi e incarcat full acum. Se simte totusi de exemplu in urcare pe panta mai abrupta ca sta in turatie mai mare decat de obicei, dar si 130 km/h si bagaje pline si pasager... e totusi un motor de 650 cc. De remarcat ca nu face nazuri si merge cat ii ceri, doar sa il tii cam cu 1000 rpm mai sus decat erai obisnuit. Am mers in Romania 600 km intr-o zi (drumuri horror pe alocuri) si afara 600 km azi. Nici aici nu e floare la ureche din cauza vantului, dar e cu totul altceva. Una peste alta, noroc ca am schimbat saua, tapitarea se simte, nu cred ca rezistam fara ea. Revin cu poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Da, 1mm e putin, a ars toba tot ce a gasit in zona, dar materialul acela inca rezista. Caut insa un inlocuitor, unde as putea gasi ceva care sa reziste la caldura? Am incercat la magazine de piese auto, materiale constructii, etc. Mi s-a recomandat polistiren ignifugat, pe care evident ca l-a topit in 10 km. Noroc cu cel furnizat de cei care au dat suportii. Eu am vrut sa zic de la inceput ca n-o sa fie destul, dar na... Oricit de termoizolant ar fi acel material, nu poate face minuni. In locul tau as incerca sa fortez inca citeva straturi din acel material. 2.Referitor la silencer - da, este montat de cand l-am luat. Dupa mine ar mai fi nevoie de inca unul sau unul mai mare, inca e prea tare toba. Din fericire merg doar pe austrostrada si in orase o tin sub 4000 rpm ca sa nu deranjez. Sincer nu cred ca o sa gasesti un silencer care sa "muteasca" toba. Si eu am silencer la a mea, si diferenta e doar vaga -> am testat cu/fara stind linga toba. Asta e, si cu p.ula-n c.ur si cu sufletu-n rai... mai greu. Am mers in Romania 600 km intr-o zi (drumuri horror pe alocuri) si afara 600 km azi. Nici aici nu e floare la ureche din cauza vantului, dar e cu totul altceva. Poate ne spui si noua unde exact au fost probleme, cine stie cui o sa-i fie folositoare informatia. Una peste alta, noroc ca am schimbat saua, tapitarea se simte, nu cred ca rezistam fara ea. Revin cu poze in curand. Unde ai facut treaba, la Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 am facut si eu o tura mai lunga sambata cu niste amici(am fost 5) pe ruta:timisoara-arad-deva-hunedoara-hateg-caransebes-resita-timisoara.in total vreo 500km e un traseu f frumos si cu asfalt f bun. intrea arad-deva desii e foarte frumos si serpuit drumul e f circulat hunedoara-hateg sunt vreo 30km f serpuiti slab circulati si asfaltai f bine(se foloseste drumul al etape de VTM) caransebes-resita din nou slab circulat si virajat resita-bocsa vreo 20km virajat prin padure si aglomeratie medie.. asta in caz ca se gandeste cineva sa mearga pe drumurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut baieti, Am o problema cu anvelopa spate. A venit odata cu motoru si e de marime 150/60zr17 la manual am vazut ca se cere 160/60zr17. Are ceva daca ii iau 160/60 inloc sa-i mai caut 150/60? pe aceeasi janta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Pana la poze din excursie, am o problema - s-a rupt maneta de ambreiaj. Caut un service in zona, daca nu gasesc tehnician si totusi fac rost de piesa cumva, montarea ei este dificila? Imi puteti spune cum se face, ce desfac ? E ambreiaj hidraulic la modelul K7, nu stiu daca are importanta asta. Orice poza/schema m-ar ajuta. Daca aveti experienta cu asa ceva, va rog sa imi scrieti, trebuie sa rezolv cumva repede si sa fac alti 600 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Asa e, asa e. Calin, sa pui si poza aia cu banditii Calin a zis ca-mi da foc la motor daca ii mai spun ce consumuri am la moto asa ca, spune si tu cu 1-2 litri in plus, ca nu de alta, dar mai vreau sa mai merg pe moto si la anu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut! sunt fericitul posesor al unui Suzuki GS 500 E, cu un telescop spate de Bandit de 600, pe care am reusit sa-l suprasolicit in ultima plimbarica prin tara... si...s-a dus....(dau cu galeria in asfalt ) ma interesa daca aveti careva un telescop spate de rezerva de la un Bandit de 600 sau mai mare (am impresia ca si cel de la B1200 se potriveste) Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Pana la poze din excursie, am o problema - s-a rupt maneta de ambreiaj. Caut un service in zona, daca nu gasesc tehnician si totusi fac rost de piesa cumva, montarea ei este dificila? Imi puteti spune cum se face, ce desfac ? E ambreiaj hidraulic la modelul K7, nu stiu daca are importanta asta. Orice poza/schema m-ar ajuta. Daca aveti experienta cu asa ceva, va rog sa imi scrieti, trebuie sa rezolv cumva repede si sa fac alti 600 km. http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf1250-sa-usa...ist/434204.html E diagrama pentru un 1250. Pentru 650 nu exista pe acel site, si din cite stiu eu, nici pe celelalte. daca rasfoiesti pe-acolo sigur gasesti si o diagrama cu pompa ambreiajului, in caz ca nu-s evidente lucrurile. Mane, nu te mai speria asa de mecanica, e lucruri simple, asa ceva se rezolva in 10 minute. Fiind hidraulic probabil se schimba mai usor decit la unul actionat prin cablu. Unde gasesti asa ceva in Germania e greu sa-ti zicem noi. Exista firme aftermarket care fac asa ceva, chiar si in Romania gasesti deobicei pe stoc. Cauta la Louis, intr-o vreme aveau si manete de frina/ambreiaj (cuvint cheie "kupplung"). Calin a zis ca-mi da foc la motor daca ii mai spun ce consumuri am la moto asa ca, spune si tu cu 1-2 litri in plus, ca nu de alta, dar mai vreau sa mai merg pe moto si la anu' N-am zis ca-ti dau foc man, am zis doar ca te bat In alta ordine de idei, pe drumul de intoarcere de la Radauti, in timpul unei depasiri mi-a trecut pentru prima oara prin cap ceva... cuplu... 1200... 1250... n-am bani... dar ar fi interesant... ce ziceti... ............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut! Incepand cu ieri sunt fericitul posesor al banditulul 600S (din 2000) ce a apartinut lui Roby . M-am simtit bine, calere pe el, de la Timisoara pana in Bucuresti, dar evident am inceput sa ma gandesc la revizie. Are cineva (si e dispus sa faca share) manualul utilizatorului si/sau de service? Numai bine, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut baieti,... 160/60 inloc sa-i mai caut 150/60? pe aceeasi janta .... Da, merge fara nici o problema. ...maneta de ambreiaj... RvsS, naspa moment unde sa se rupa maneta aia. Poti sa incerci louis, polo-motorrad sau alte magazine din germania. Cred ca te va intarzia cu maxim o zi. Majoritatea au pe stoc si iti livreaza prin curier. Montatul e usor. Amortizoare se gasesc ieftin ca aeru', pe ebay. ...bandit600... Felicitari pentru achizitie. Manuale gasesti aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Injoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) @razvanus Multam mult si pentru raspuns si pentru manual , ca eu gasisem pe asta . @KMIHAI thx pentru oferta dar nu se potrivesc. Editat August 18, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Multumesc mult pt linkuri si pt urare. Nu reusesc sa deslusesc link-ul de mai jos. Am incercat sa schimb %20 in underscore, dar tot nu mere. @razvanus Multam mult si pentru raspuns si pentru manual , ca eu gasisem pe asta . @KMIHAI thx pentru oferta dar nu se potrivesc. Mesaj completat Salut din nou! Am cautat pe forum opinii despre service in Bucuresti, dar nu am gasit prea multa informatie. Ma puteti ajuta cu informatia unde va face intretinerea periodica la Bandit (ulei, filtre, lichid frana, placute, sincronizare)? Accept si "aici da", dar si "aici nu" Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Eu am renuntat la Bandit si am ramas cu o toba sport Scorpion. Ai vreo explicatie credibila pt. asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut din nou! Am cautat pe forum opinii despre service in Bucuresti, dar nu am gasit prea multa informatie. Ma puteti ajuta cu informatia unde va face intretinerea periodica la Bandit (ulei, filtre, lichid frana, placute, sincronizare)? Accept si "aici da", dar si "aici nu" Cristian. Eu imi fac reviziile la un serviciu de pe Sos. Viilor, in curte cu Moto Adventure. Nenea (i se spune Cartus) de acolo e super OK ca om iar ca mecanic chiar stie ce face, nu se arunca cu capul inainte cum fac multi "meseriasi". pretul la manopera e de 60 de lei pe ora, dar, parerea mea e ca merita. Fostul proprietar de la care am cumparat eu mobra, acolo a dus-o de cand a achizitionat-o. E doctorul ei si o cunoaste foarte bine. Alte service-ul nu stiu sa-ti recomand pentru ca nu am fost in alte parti (in afara de perioada cand am avut BMW si l-am dus o singura data la Bavaria unde am fost supt de bani si a durat foarte mult service-ul). Din punctul meu de vedere, la Cartus voi merge de fiecare data cand voi avea nevoie de doctor sau doar de o parere legata de mobra. Bafta si sper ca astea sa ramana la stadiu de informatii si sa n-ai probleme cu mobra numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Multumesc mult pt linkuri si pt urare. Nu reusesc sa deslusesc link-ul de mai jos. Am incercat sa schimb %20 in underscore, dar tot nu mere. Mesaj completat Salut din nou! Am cautat pe forum opinii despre service in Bucuresti, dar nu am gasit prea multa informatie. Ma puteti ajuta cu informatia unde va face intretinerea periodica la Bandit (ulei, filtre, lichid frana, placute, sincronizare)? Accept si "aici da", dar si "aici nu" Cristian. Pe asta am vrut sa-l pun , se pare %20 = - . Scuze. http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Eu am renuntat la Bandit si am ramas cu o toba sport Scorpion. Daca e cineva interesat de ea sa-mi propuna un pret pe PM. Pai daca ai schimbat nick-ul trebuia sa schimbi si motorul ? Am vazut ca tot la clasa 600 ai ramas. Era vreo Honda.. tzebere daca nu ma insel, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Pai daca ai schimbat nick-ul trebuia sa schimbi si motorul ? Am vazut ca tot la clasa 600 ai ramas. Era vreo Honda.. tzebere daca nu ma insel, nu ? Why would anybody want a Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Nu vreau sa repornesc momentan o polemica veche, eu am gsf-ul pentru ca mi-a picat in mana atunci si este un motor pe care pot sa-l manuiesc bine zic eu , am facut 2500 de km in 2 saptamani. O am de 3 , mi se pare genaiala acceleratia , modul in care primesti energia si cuplu de la motor, mi se pare foarte buna la touring , pozitie si suspensii super ok pentru drumuri lungi. Eu sunt mai mult decat satisfacut de b6-le meu. Am fost pe transfagarasan cu inca un tip cu un Hornet 2000, pe el il durea c.u.r.u de la saua aia de gel, i-am calarit-o si eu cativa km, mi s-a parut ca in curbe daca o plasai la un unghi de 30 grade fata de sol , pai nu se mai misca de acolo, foarte misto si cuplul si acceleratia. Nu inteleg si nu o sa inteleg apartenenta sanguina de o anumita marca. (i.e. nu sunt microbist , si nu-i inteleg nici pe ei deloc ) De unde aceast unghi obtuz in ceea ce priveste alte marci, ma lamureste si pe mine cineva? Spre exemplu Yamaha intra tot acolo cu Honda ? Disclaimer: doar 2800 de km pe motor , de 4 saptamani carnetul deci nubular. Mesaj completat Le: De fapt ce vreau eu sa vad cred ca este raspunsul la : Frate stii de ce e mai tare Suzuki-ul meu decat Honda ta ? pai pentru ca... x y z. Si o intrebare: Unde pot sa comand neste oring-uri pentru furca fata ca a inceput sa scuipe ulei pe la dreptul. Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 "Oring-uri", adica simeringuri de furca comanzi de pe Louis (de ex. de le userul ROMI3 de serviciile caruia eu sint f multumit). As putea sa raspund scurt sau lung la treaba cu marcile, dar prefer sa raspund scurt: Suzuki a facut de-a lungul vremii niste motociclete cu personalitate. Honda nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Si o intrebare: Unde pot sa comand neste oring-uri pentru furca fata ca a inceput sa scuipe ulei pe la dreptul. Thx. Dupa cum a spus si Calin, poti sa le iei de pe louis.de prin userul ROMI3 de pe forum. Iti spun si un pret exact fiindca am luat pentru un prieten. Semeringuri pt ulei: 42 lei. Semeringuri pt praf:41,5 lei parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.