alin_barburas Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ce motor sa iti iei? Ala care iti place cel mai mult. Te gandesti in primul rand ce iti place cel mai mult la o mobra? Cum arata? Puterea? Cuplul? Apoi te gandesti unde o folosesti cel mai mult. ( oras, afara , in uichend, rar, deloc ). Apoi incepi si faci compromisuri si medii, ce iti da cel mai bine dupa gustul si banii tai , aia cumperi. Asta daca nu esti maniac cu un model anume (BanditMANIA). Eu spre exemplu am avut B6, calatoresc destul de mult cu motorul incarcat si cu prietena in spate. Ala de 600 nu era deloc comod la viteze mari, nu frana calumea si trebuia tras binisor in depasiri. Am trecut la 12pop din mania si fanatismul pt modelul asta. Il iubesc la maxim. Diferente: asta e naked ( la vant am protectie ciuciu, plus ca i-am dat jos windscreenul ), trage mult mai bine in ture joase, nu am treaba decat rar de tot cu schimbatorul de viteze, nu simte asa acut greutatea in niciun fel, nici la mers intins nici in depasiri, franeaza de n ori mai bine, imi aprinde c.oaiele in oras la mersul melcului, e mult mai comoda saua etc. Per ansamblu, cu toate ca fac ture lungi cu motorul , am ramas fidel modelului Bandit dar nu neaparat ca mi s-ar potrivi cel mai bine, ci pentru un singur motiv pe care consider ca ati omis sa il scrieti majoritatea dar cu care sunteti de acord: MOTORUL IL ALEGI CU INIMA in foarte mare parte. Impresiile celorlalti conteaza, esti si realist si accepti ca nu iti iei R1 sa faci turul Europei, insa daca tie iti place un model , ala il iei de cele mai multe ori. La cum si unde folosesc eu motorul , cred ca mi s-ar potrivi cel mai bine un enduro-touring, insa nu imi iau asa ceva pentru ca nu imi plac si pentru ca sunt scund, cred ca ati inteles ce am vrut sa spun. P.S. Daca unu zice ca nu ii place BMW sau ca are ceva cu Yamaha, in nici unul din cazuri nu va fi factor decisiv pentru o persoana sa isi cumpere sau nu acel motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Pai eu ce zic Aline de citeva pagini? Da' vezi tu, cind ai de facut alegeri gen B12 vs. GSX ce te faci? Mesaj completat A, Aline, btw: inainte de B12 Pop ai avut B6 Kult? Voiam sa te intreb daca diferenta de sa dintre Kult si Pop e atit de mare pe cit pare cu ochiu' liber. Are cineva idee daca sint interschimbabile? Mesaj completat Ca sa fie eliminate odata si pentru totdeauna niste confuzii. Scriu asta pt. ca am participat la niste discutii pe tema Ai un vilbrochen care se roteste cu turatia N rpm (rotatii per minut). Pentru o anumita treapta de viteza, ai un factor de demultiplicare dat de angrenajele cutiei si de demultiplicarea la lant/cardan/curea finala, sa-i zicem D. Deci daca esti in treapta T, si turatia motorului e N, la roata spate o sa ai N/D ture/minut. Calculind circumferinta rotii, sa-i zicem C, reiese ca intr-un minut o sa parcurgi C x N/D metri. Inmultesti cu 60 si vezi cit parcurgi in 60 de minute = viteza. Acuma: daca eu tre' sa trag de gaz blana ca sa ajung la 7000 rpm sau sint abia la jumatatea cursei manetei, e tot una si nu conteaza. Turometrul nu stie cit trag eu de gaz. Vitezometrul la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 MOTORUL IL ALEGI CU INIMA in foarte mare parte. Impresiile celorlalti conteaza, esti si realist si accepti ca nu iti iei R1 sa faci turul Sa zic de ce am vrut eu B 650 S fata de alta motocicleta: -vroiam ceva semicarenat pt. protectie la vant si sa se vada in acelasi timp motorul sa semene putin a naked - vroiam un rezervor cat de cat mai mare,adica nu de 16 l -pozitia mi-a placut mai mult fata de CBF -injectie - ABS -cric central (la honda dai vreo 150 eu pe asta ) -bineneteles pretul -estetica,dar mai putin -SA FIE SUZUKI ,nu neaparat,dar marcile astea imi plac Daca era alta motocicleta care sa indeplineasca conditiile astea o luam pe aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ce motor sa iti iei? Ala care iti place cel mai mult.... Asta daca nu esti maniac cu un model anume (BanditMANIA). subsemnez...foarte bine descris, foarte natural si adevarat. numai bine. catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) Yey yey SUZUKI yey yey _______BANDIT ________ ^ _________| Editat Septembrie 1, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Vand genti laterale Cameron din material textil, 20l fiecare, noi noute - 300 lei Vand rucsac de rezervor Givi 15l, prindere pe baza de magneti, nou - 200 lei Vand parbriz universal MRA (se potriveste pe orice naked cu far rotund), putin zgariat - 100 lei M-am gandit ca banditii au prioritate, daca sunt interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Ma bate-un gind sa iau gentile laterale. Cum se fixeaza? Sint universale? Au huse de ploaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Ma bate-un gind sa iau gentile laterale. Cum se fixeaza? Sint universale? Au huse de ploaie? au doua curele care se baga pe sub sa, sunt universale si n-am husa de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Astepti pina vineri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Astepti pina vineri? E cam urgenta treaba, dar pana vineri e ok! iti dau un PM cu numaru de telefon, ma suni si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 A, Aline, btw: inainte de B12 Pop ai avut B6 Kult? Voiam sa te intreb daca diferenta de sa dintre Kult si Pop e atit de mare pe cit pare cu ochiu' liber. Are cineva idee daca sint interschimbabile? Da Caline, B6 kult am avut, l-ai vazut si la Prejmer anul trecut, insa acela era S. Diferenta intre sei dupa parerea mea e enorma, in sensul ca la Poponaut e MULT mai comoda. Atat pt chilot, cat si pentru pasager. Mie mi se pare ca e alt material, e mai groasa dar mai fluffy, plus ca e mai dreapta. Aia de kult e incalinata, si pasagera venea tot timpul pe mine la franari mai cretine. Pe asta de pop sta si ea (pasagera) dreapta. Faza e ca asa arata mobra mai cumintica, cu aia de kult inclinata cum era, arata motorul mai badass, spre streetfighter, you know. De potrivit intre ele nu cred, nici ca forma, si nici ca prindere, in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Apropos de sa... aia de Kult o mizerie ordinara. Am fost uichendu trecut cu gagica vo 700+ km pe traseul (Sibiu - Sighisoara - Brasov - Buzau - Ploiesti - Brasov (pe Cheia) - Sibiu) facut in 2 zile a cate 350-400 km si am decedat amandoi in sa. Ma durea curu de ma lua mama dreacu iar pt gagica a fost si mai horror datorita inclinatiei si inaltimii seii, fapt amplificat de ridicarea de coor a motoretei. Nu stiu care e problema seii... forma sau materialul sau toate la un loc, cert e insa ca e dezastru la drum lung (si mai arata si ca pixu). Sa stiu ca imi vand un rinichi si tot imi iau odata si odata un Top Sellerie. Recomand oricui traseul de mai sus. A fost foarte faina tura, am facut si enduro cu ghibolu urcand catre cetatea de la Saschiz (fascinanta) si cea de la Rupea, batut drumuri si vazut locuri foarte faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Vin si eu cu o rugaminte de copil nestiutor... spuneti-mi si mie va rog, care Banditi sunt Kult, care sun Pop si care mai sunt "poreclele" date banditilor... tot citesc p'aci si nu inteleg la ce modele si ani va referiti... Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Vin si eu cu o rugaminte de copil nestiutor... spuneti-mi si mie va rog, care Banditi sunt Kult, care sun Pop si care mai sunt "poreclele" date banditilor... tot citesc p'aci si nu inteleg la ce modele si ani va referiti... Mersi The wonder of Internet: Kult ist hier das 600er-Modell bis 1999 , sowie das 1200er-Modell bis 2000 POP ist hier das 600er-Modell von 2000 bis 2004, sowie das 1200er-Modell von 2001 bis 2005 Neo ist hier das 600er-Modell von 2005 bis 2007, sowie das 1200er-Modell von 2006 bis 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) Iar din 2007 se vorbeste despre "Evo" atat la 6,5 cat si la 12,5. Editat Septembrie 3, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am o veste "proasta" pentru voi: banditele de prin 2005 se vand in Italia cu sume de la 2500 euro. Si nu sunt cazute sau rulate jde mii de km. Sa mor daca nu ma tenteaza sa trec pe 650 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am o veste "proasta" pentru voi: banditele de prin 2005 se vand in Italia cu sume de la 2500 euro. Si nu sunt cazute sau rulate jde mii de km. Sa mor daca nu ma tenteaza sa trec pe 650 ) 650? Hm... prea putin. Aline, da' anu' trecut la Prejmer era un B12 Pop argintiu, am si poze. Stiu ca era fara calaret la poza de grup si tu lipseai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) 650? Hm... prea putin. Aline, da' anu' trecut la Prejmer era un B12 Pop argintiu, am si poze. Stiu ca era fara calaret la poza de grup si tu lipseai. Pai eu eram cu B12 ala argintiu, eu ma spalam pe picioare la robinet, ca doar nu ati asteptat sa ajung si eu . Tot in poza, apre un B6kult S verde-albastrui, ala e fostul meu. E la un prieten din Zalau acuma. Editat Septembrie 3, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 RvsS Pune si tu,te rog,niste poze mai mari cu Givi-urile montate pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Tin sa va anunt ca daca miine nu intervine ceva gen sfirsitul lumii, ii cumpar gentile lui Cosmin. Ca idee, merge motor de GSX-R 750 '95 pe B6 Kult? De asta intreb: /index.php?showtopic=420380 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Tin sa va anunt ca daca miine nu intervine ceva gen sfirsitul lumii, ii cumpar gentile lui Cosmin. Ca idee, merge motor de GSX-R 750 '95 pe B6 Kult? De asta intreb: /index.php?showtopic=420380 Daca e din '95 ar trebui sa fie W, deci nu mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 RvsS Pune si tu,te rog,niste poze mai mari cu Givi-urile montate pe motocicleta. N-am stiut daca te referi la cele soft pe care le am la vanzare (T438N) sau la cele hard pe care le am acum (V35) asa ca pun cu ambele. Mesaj completat Am de facut revizia de 24 000, am inteles ca asta e mai importanta. A facut-o cineva la un K7 ? Ca sa stiu cam la ce costuri sa ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Fratilor o problema cu Bandit-ul meu , de ce mereu cand ajunge la 2 linii la benzina deja o da in galgaiala , si cand pun pe rezerva merg 2-3 km cu el si se opreste iarasi.....ramane fara benzina.Mentionez , inainte o tin pe ON. PRI acela nu stiu pt ce e (amator).....o fi furtunele puse aiurea de la rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Azi am botezat si banditu...vina mea categoric, mi-o asum si merg mai departe. Pe scurt: Veneam de la serviciu, si intre universitate si unirii, mergeam pe prima banda (pe centru/suprafata, nu prin pasaj ca era inchis), in coloana, am dat semnal stanga sa trec pe banda a doua, si in fractiunea de secunda cat am aruncat ochii in oglinda, cel din fata a franat iar eu am incercat sa-l evit prin stanga, doar ca nu aveam distanta regulamentara, asa ca crash-baru a agatat bara lui spate, aproape m-a invartit in loc, ghidonu (sau mai exact maneta de frana) i-a infundat destul de bine una soferului si apoi s-a infipt si s-a rupt in pragul lui. Mers la politie, platit amenda la juma de pret (120 lei) si 3 puncte de penalizare. nenea ala se va descurca cu asigurarea (asta daca ma suna maine sa-i dau copia). Ca pagube la mine: Semna dreapta spart, maneta de frana rupta complet, aripa fata foarte usor zgariata, si crash-baru care s-a indoit ca si cum era facut din guma, dar macar si-a facut treaba extraordinar de bine si nu a atins deloc blocul motor. eu, ca "rider" am reactionat exact cum ma asteptam... am incercat sa evit si dupa primul impact am sarit de pe ea... "las-o sa faca ce vrea ea, eu sa fiu bine", au fost gandurile din acel moment Ata ete... o noua experienta la dosar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Fratilor o problema cu Bandit-ul meu , de ce mereu cand ajunge la 2 linii la benzina deja o da in galgaiala , si cand pun pe rezerva merg 2-3 km cu el si se opreste iarasi.....ramane fara benzina.Mentionez , inainte o tin pe ON. PRI acela nu stiu pt ce e (amator).....o fi furtunele puse aiurea de la rezervor? ON e pozitia pentru rezervorul primar cca 15 litri, RES e rezerva de 4-5 litri depinde de model, PRI inunda carburatoarele, asta e optiune de service nu o folosesti, (adica Banditul merge si a sa dar intr-un final ineci motorul). Eu o tin pe PRI si se mai intampla sa se termine benzina, se opreste singura si chiar foarte cuminte, o treci pe RES si astepti un pic sau dai din fund de doua ori si aia e. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.