cosminst2008 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Salutare.Am rezolvat carburatia si supapele cu ajutorul lui ASU11 la un pret mai mult decat corect.Acum am si eu relantiul stabil la 1200 si trage liniar fara sa mai dea in nas.Il recomand pe aceasta cale si altor banditi care au nevoie de cineva priceput si mai ales la preturi pentru toate buzunarele.Asfalt uscat. Lasa si tu un numar de telefon ca si pe mine ca intereseaza sa-i reglez carburile si supapele. mersi l.e.: Aveti grija ca din iunie sau iulie nu se va mai face ITP-ul oricunde. s-a dat o lege care spune ca tre sa aveti stand special. Standul costa cam 10.000 euro si pana acum nu sunt anuntate decat doua serviceuri din tara care au acest stand...din pacate nici unul nu este in Bucuresti. Aceasta informatie am aflat-o de la Marius, nenea de la ITP de la AutoMecanica. El sfatuieste pe toata lumea sa-si mai faca o data ITP-ul inainte de iunie/iulie, chiar daca mai are cateva luni de valabilitate. In bucuresti, nu se va putea face ITP-ul decat la RAR-ul din fundeni... unde, tot de la Marius am aflat, nu va fi acordat decat la una din 10 motorete. se vor lega de absolut orice detaliu pentru a nu acorda ITp-ul. daca motocicleta nu este stock, nu iei ITP-ul. se vor verifica de la capete de ghidon, oglinzi, manete, cauciucuri, toate luminile, gazele emanate de toba, lantul, jocul furcii, starea franelor...tot... Cheers. Asfalt uscat!!! Editat Martie 23, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) ASU11 : 0764695094 - Gabriel,locatie -Buftea. Editat Martie 23, 2010 de Silviu1977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 ASU11 : 0764695094 - Gabriel,locatie -Buftea. Gracias!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 l.e.: Aveti grija ca din iunie sau iulie nu se va mai face ITP-ul oricunde. s-a dat o lege care spune ca tre sa aveti stand special. Nu spun ca nu ai avea dreptate, dar totusi, mi-e greu sa cred ca statiile RAR nu vor mai face ITP-uri!! Adica, trebuie sa existe o derogare ...desi, la cum merg lucrurile in Romania, nu m-ar mai mira nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Am rugamintea la cineva din Bucuresti care are Banditul 1250 nemodificat sa mi-l arate intr-una din zilele saptamanii asteia. Vreau doar sa sa vad cum stau la ghidon.Inainte am avut un DL 650 si am posibilitatea sa iau un B12. Hai Noroc! La Motorteam au si DL-ul si Banditul (de 650). Poti sa te asezi pe ele. In alta ordine de idei: (nu mai tin minte daca am intrebat) exista set de carene pentru Bandit? Oficial sau aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Cosmine, e vrajeala asta cu ITP-ul..(zic eu) Iti dai seama ca o sa fie nebunie intre motociclisti si restul oamenilor(in special politisti) cu faza cu verificarea tehnica. Dar totusi, daca reusesc sa faca treaba asta, eu personal voi declara jihad tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Pentru cine are rabdare , ca io n-am: http://www.rarom.ro/cs-uploads/rntr1_nou.pdf luat de aici: /index.php?...t&p=2297176 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Arw, mi se pare bullshit ! Am citit ceea ce se cere, respectiv de la pg. 19 la 36. E un mare caca, nu sta nimeni 2 ore sa iti verifice complet mobra. In plus, la ce foame e, iti cere si spaga sa scape repede de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eronat, nu 2 ore, ca scrie pe undeva ca timpul maxim este 45 minute. Insa, ceea ce doare pe multa lume e trecut: - cauciucuri, frane, jocuri directie, lumini inclusiv semnalizatoare cu LED .... Cat priveste aia cu spaga...e de la sine inteleasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Va cer si eu o parere.Fostul Bandit 400 luat de la tomina si care s-a stricat(era el stricat deja,dar si-a dat duhul).Practic are supapele cam duse,nu mai are compresie aproape deloc,trebuie bagati ceva bani in el,in rest nu e busit,e in stare relativ buna.Aceasta constatare s-a facut in service-ul Bardak unde se afla si acum la ei in curte.Din pacate ei nu se ocupa cu motociclete de 400. Am crezut ca o sa-l ia cineva sa-l repare.M-am gandit prima data vreo 700 eu,dupa aia a mai scazut pe la 500.Azi mi-a dat telefon un angajat de la bardak ca ar vrea el sa-l ia cu 450 eu. Acum intrebarea este : sa-l dau cu 450 eu sau sa-l dau pe piese? Are multe piese care vandute separat ar valora destul de mult zic eu(CDI,releu de incarcare,furca,roti etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) (nu mai tin minte daca am intrebat) exista set de carene pentru Bandit? Oficial sau aftermarket? Da. am vazut pe site-ul B&S ca exista set de carene pentru bandit... dar nu fac de cat ca din GSF sa-l transforme in GSXF... mie mi se pare inutil... ca sa nu mai vorbim ca sunt foarte scumpe Si referitor la ITP... am specificat din auzite ca la RAR se poate face, insa va fi destul de greu. Nici eu nu cred ca se va pune in practica acest plan, dar cine stie... nu ramane decat sa asteptam si sa vedem PS: aveti idee de unde pot cumpara niste rulmenti pentru roti? imi trebuie si pe fata si pe spate. si poate imi spune cineva si un cod la rulmenti, o serie ceva... ca nu vreau sa mai demontez rotile. Editat Martie 23, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 La Motorteam au si DL-ul si Banditul (de 650). Poti sa te asezi pe ele. In alta ordine de idei: (nu mai tin minte daca am intrebat) exista set de carene pentru Bandit? Oficial sau aftermarket? Multumesc! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_1 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 salut, am si eu o proble, am "aterizat fortat" zilele trecute, iar ca drept urmare as avea nevoie de urmatoarele, pt un GSF Bandit 650 K7 N, din 2006: 1. Carena spate 2. Capac motor dreapta(cel mic, nu cel de pe cutie cu nivelul de ulei) 3. Stop spate(frana+pozitie) 4. Capacele de plastic ce imbraca ceasurile de la bord. Daca stiti ceva, sau aveti asa ceva, va rog sa ma contactati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 depinde mult de ce vrei sa faci. 450 euro e vazare rapida, banii jos si gata; vandut pe piese inseamna mult timp pierdut si de multe ori cheltuieli (trimis prin posta de exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 depinde mult de ce vrei sa faci.450 euro e vazare rapida, banii jos si gata; vandut pe piese inseamna mult timp pierdut si de multe ori cheltuieli (trimis prin posta de exemplu) Ideea e daca scot mai mult de 450 eu din el daca il dau pe piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 @Dan_06 tu chiar nu poti sa-l repari mai ieftinache daca sunt doar supapele si sa-l dai dupa mai gras ? B&S nu au dat faliment? ca asa scriati mai devreme. Eu mi-am luat masina de acolo si ma intreb daca ramane valabila garantia! ? De obicei sunt foarte scumpi astia de la B&S. ITP@RAR: eu mai am 1.5 ani pana la ITP asa ca ma relaxez si iau putina apa in timp ce o sa ma uit la meci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 @Dan_06 tu chiar nu poti sa-l repari mai ieftinache daca sunt doar supapele si sa-l dai dupa mai gras ? B&S nu au dat faliment? ca asa scriati mai devreme. Eu mi-am luat masina de acolo si ma intreb daca ramane valabila garantia! ? De obicei sunt foarte scumpi astia de la B&S. Asa am auzit si eu, ca B&S ar fi dat faliment. Eu i-am raspuns ca doar acolo am vazut carene pentru bandit. mai poti incerca sa cauti si la ElfWorkshop.. dar la fel... ca multi bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Ce parere aveti de gsr-ul de 600 ? Mesaj completat Ca ma bate gandul sa fie next on on line ( b12 mi se pare foarte puternic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Va cer si eu o parere.Fostul Bandit 400 luat de la tomina si care s-a stricat(era el stricat deja,dar si-a dat duhul).Practic are supapele cam duse,nu mai are compresie aproape deloc,trebuie bagati ceva bani in el,in rest nu e busit,e in stare relativ buna.Aceasta constatare s-a facut in service-ul Bardak unde se afla si acum la ei in curte.Din pacate ei nu se ocupa cu motociclete de 400. Am crezut ca o sa-l ia cineva sa-l repare.M-am gandit prima data vreo 700 eu,dupa aia a mai scazut pe la 500.Azi mi-a dat telefon un angajat de la bardak ca ar vrea el sa-l ia cu 450 eu. Acum intrebarea este : sa-l dau cu 450 eu sau sa-l dau pe piese? Are multe piese care vandute separat ar valora destul de mult zic eu(CDI,releu de incarcare,furca,roti etc.) Salut.Eu cred ca reusesti sa scoti mai mult daca il vinzi pe piese si cred ca scapi repede de majoritatea lor.Ca un mic calcul:ai capacele motor stanga-dreapta pe care le vinzi cam primele=aprox 80 euro,furca fata completa-in jur de 100,far+semnale in jur de 40-50,roti complete minim 60-70 euro bucata,shaua,oglinzi,comenzi,scarite,toba,etc.Toate sunt destul de cautate si tinand cont ca modelul tau este destul de rar(cel putin dpdv al pieselor) cred ca o sa scapi repede de acestea si sa obtii un pret cat de cat apropiat de pretul cu care iti poti cumpara alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Salut.Eu cred ca reusesti sa scoti mai mult daca il vinzi pe piese si cred ca scapi repede de majoritatea lor. aceasi chestie o zic si eu, un far se vinde cu 50euro, uni cer doar pe sticla bani astea ...acum depinde cum ii gasesti ...eu cred ca scoti mult mai mult de 450euro pe el ... daca te hotarasti sa il dezmembrezi ...imi dai si mie un pm cu cat vrei pe turometru din cate imi aduc eu aminte se nimereste de la cel de 400 p cel de 600 ... P.S. Ieri am vorbit cu tipul care are bandit de 600 la dezmembrari ... si i-am zis sa faca lista cu preturi pentru piese Editat Martie 23, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 NU vreau sa par Gica Contra, dar nu-l invatati pe om prostii http://cgi.ebay.de/Klarglas-Scheinwerfer-H...=item5638154608 70 euro NOU. Eu unul nu as da 50 pe un SH. Inainte de a pune asemenea preturi, ganditi-va voi daca ar merita si apoi vedeti daca pretul pus e unul bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 NU vreau sa par Gica Contra, dar nu-l invatati pe om prostii http://cgi.ebay.de/Klarglas-Scheinwerfer-H...=item5638154608 70 euro NOU. Eu unul nu as da 50 pe un SH. Inainte de a pune asemenea preturi, ganditi-va voi daca ar merita si apoi vedeti daca pretul pus e unul bun. eu zic ce am patit eu ...mi-au cerut doar pe sticla 50euro :| pe coada mi-a cerut 3 mil jumate ...pentru ca aveam d gand sa o schimb...dar nu merita efortu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. @Dan_06 tu chiar nu poti sa-l repari mai ieftinache daca sunt doar supapele si sa-l dai dupa mai gras ? Pai daca sunt "doar" supapele e mult de munca.Nu e asa simplu sa le schimbi pur si simplu si gata. NU vreau sa par Gica Contra, dar nu-l invatati pe om prostii Nu-mi place sa fac pe vanzatorul,mai ales cand e vorba de lucruri second-hand.O sa mai fac cercatari pentru lista de preturi. Cand o sa ma hotarasc sa-l pun la vanzare(dupa paste cel mai probabil) veti fi primii care afla. Pana atunci 2 poze cu infractorul.E din 1997. Editat Martie 23, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 te-ai interesat cam cat ajunge reparatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 te-ai interesat cam cat ajunge reparatia ? Nu prea am aflat exact un pret pt. ca nu prea am aflat cine s-ar baga la o asemenea operatiune.Nu e foarte complicata,dar necesita multa rabdare si mult timp si de aia nu prea sunt amatori.Cateva sute de euro tot cred ca ma costa,plus ceva alergatura din partea mea si timp de asteptare dupa piese.Din punctul meu nu se merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.