Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

matematica ne zice ca diferenta e de 600 cmc.

ca sa-l citez pe baiatul cu Evo naked de 1250 cu care m-am intilnit pe Transfagarasan "trage la orice turatie in orice treapta". deci cred ca poti sa te astepti ca Banditul de 1250 sa traga la orice turatie in orice treapta pe cind cel de 650 sa nu traga la orice turatie in orice treapta. dar sa-i lasam pe cei care chiar au mers cu 1250 sa nu povesteasca cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 650 N din 2005. trage foarte bine dupa 5000 rpm si acceptabil (la drum intins, nu in depasire) si de la 3000-3500 rpm. In trapta a 5-a si a 6-a nu mai are "svâc" de depasiri "la limita" insa trage binisor. eu il am de un an si un pic si in continuare imi place ca in prima zi. pe 1200 sau 1250 n-am mers asa ca nu pot spune nimic. Din punctul meu de vedere, daca vrei o mobra pe care o vei folosi in oras (casa-serviciu si ocazional un drum lung, iti recomand 650). Daca vrei o mobra de uichend (folosita doar la drumuri lungi si foarte lungi) atunci eu as opta pentru 1200-1250 si mai ales as opta pentru varianta S. Tu stii cel mai bine in ce regim o vei folosi asa ca doar tu poti alege intre aceste doua modele.

 

Cheers!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa vad si eu lucrurile. cred ca in oras un motor caruia daca-i "dai" apai se duce nu e chiar ce-ti doresti.

eu pe masura ce merg cu motorul realizez ca ma lasa rece forja si datul cu genunchiul jos si as vrea un motor puternic dar relaxat in acelasi timp, pe care sa-l las si intr-a 5-a pe curbe daca am chef, nu sa mestec la schimbatorul ala pina sa mi se faca lehamite. sa nu vibreze, sa am parbriz inalt si toba silentioasa... asa, mai de pensionar. un Evo S de 1250 cu injectie si ABS cred ca n-ar suna rau pt. mine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta daca imi permiteti: Am facut revizia si am schimbat placute frana fata/spate sapt. trecuta la Elf.

 

Acum sunt in concediu in tari straine cu moto si aud un fasait in mers, ca si cum s-ar freca ceva la roata. Cand pun frana fata parca nu se mai aude.

 

Am sunat la Elf si mi-au spus ca e normal pentru ca placuta e aproape de disc si pana se toceste un pic se poate auzi asa. Nu stiu ce sa zic, la schimbarile anterioare de placute nu am auzit asta. Am facut deja 1000 km si tot se aude. E normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se aude la fel, desi nu am facut nimic la frane, doar cred ca am reasezat frana. Cica e normal. In timp se va reduce zgomotul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o saptamana nu am mai pornit banditul si acum am observat ca nu mai lucreaza ambreiajul. Apas maneta si este ca si cum nu as apasa-o.

A venit un meserias ieri, a desfacut capacul la cutie si mi-a zis ca placile sunt lipite din cauza uleiului. Eu am bagat doar Motul 7100 (100% sintetic).

Omul asta a scos placile si le-a curatat cu benzina, apoi le-a pus inapoi si a turnat motorina in cutie. Apoi mi-a zis ca trebuie sa schimb uleiul si asta e tot.

 

Voi ce parere aveti?

 

P.S.: Am 2500 km facuti cu uleiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ambreiaj pe cablu. Talharul este K6. De la K7 incolo au pus ambreiaj hidaulic.

Faza este ca eu am venit pe ea, am lasat-o in garaj cateva zile nepornita si apoi cand a fost sa pornesc am vazut ca nu ma asculta ambreiajul. Nici nu am incercat sa merg asa cu ea sa fortez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea a stat si 5 luni in garaj nepornita, cu uleiul vechi (Motul7100) si nu am patit asta. Ori uleiul e chinezesc ori ai o problema la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie uleiul. Cu schimbul anterior (tot 7100 motul) nu am avut probleme.

Eram curios ce parere aveti despre spalatul cutiei cu motorina/benzina. Mie mi s-a parut f. ciudata operatiunea, mai ales ca a si pornit motorul cateva minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorina e uleiuoasa. Scopul pornirii e spalarea motorului, pe considerentul ca acel ulei e "contaminat". Eu asa cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce m-am laudat ca am reglat ambraeiajul , ieri dimineata cand am plecat patina ca la balamuc...de la 5mii sarea instant in 7-8-9 mii , asta pana s-a incalzit si nu a facut asa decat o singura data cand banuiesc ca era uleiul destul de rece si am vrut sa fac o depasire...la intoarcere am tinut-o numai in ”suturi si nu a mai patinat

nu inteleg fenomenul , ori e pe duca , ori e uleiul naspa

ca sa pun raul inainte cam cat ma costa si unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce m-am laudat ca am reglat ambraeiajul , ieri dimineata cand am plecat patina ca la balamuc...de la 5mii sarea instant in 7-8-9 mii , asta pana s-a incalzit si nu a facut asa decat o singura data cand banuiesc ca era uleiul destul de rece si am vrut sa fac o depasire...la intoarcere am tinut-o numai in ”suturi si nu a mai patinat

nu inteleg fenomenul , ori e pe duca , ori e uleiul naspa

ca sa pun raul inainte cam cat ma costa si unde gasesc?

uleiul nu are cum sa fie atit de naspa incit sa patineze in halul in care zici tu.

s-o luam pe rind.

 

1. cind cablul de ambreiaj e tensionat jocul in maneta scade foarte mult fata de pozitia in care e relaxat. regleaza un joc de 1 cm in capatul manetei cind ghidonul e drept, apoi da ghidonul la stinga maxim si vezi ce joc ai -> o sa fie aproape zero. deci daca ar fi bine sa-l reglezi ceva mai mare. manualul recomanda 10-15 mm de joc la capatul manetei.

 

2. ai reglat la capacelul de cauciuc cum zice la manual? adica desfiletezi piulita de 10, stringi surubul central pina simti o minima rezistenta, apoi il desfiletezi un sfer pina la jumatate de tura, dupa care tii surubul cu o surubelnita si stringi piulita cu inelara. astea ar trebui sa le faci cu jocul cablului dat la maxim de sus de la maneta, ca sa fii sigur ca sistemul de actionare nu apasa deja pe tija.

 

3. cind motorul se incalzeste jocul cablului creste mult fata de cind e rece, cu aproape 1 cm. deci daca reglezi la cald un joc de sa zicem 1 cm cu ghidon drept (worst case), o sa constati ca la ghidon maxim stinga si motor rece deja ambreiajul o sa fie apasat putin si posibil sa patineze.

 

eu am reglat sa am joc 15 mm cu ghidonul maxim stinga si motor rece. un avantaj adaugat e ca ambreiajul tine mai jos si astfel nu trebuie sa te chinui atit cu el. cred ca e mult mai rau sa nu ai joc in maneta decit sa-l ai prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul nu are cum sa fie atit de naspa incit sa patineze in halul in care zici tu.

s-o luam pe rind.

 

1. cind cablul de ambreiaj e tensionat jocul in maneta scade foarte mult fata de pozitia in care e relaxat. regleaza un joc de 1 cm in capatul manetei cind ghidonul e drept, apoi da ghidonul la stinga maxim si vezi ce joc ai -> o sa fie aproape zero. deci daca ar fi bine sa-l reglezi ceva mai mare. manualul recomanda 10-15 mm de joc la capatul manetei.

 

2. ai reglat la capacelul de cauciuc cum zice la manual? adica desfiletezi piulita de 10, stringi surubul central pina simti o minima rezistenta, apoi il desfiletezi un sfer pina la jumatate de tura, dupa care tii surubul cu o surubelnita si stringi piulita cu inelara. astea ar trebui sa le faci cu jocul cablului dat la maxim de sus de la maneta, ca sa fii sigur ca sistemul de actionare nu apasa deja pe tija.

 

3. cind motorul se incalzeste jocul cablului creste mult fata de cind e rece, cu aproape 1 cm. deci daca reglezi la cald un joc de sa zicem 1 cm cu ghidon drept (worst case), o sa constati ca la ghidon maxim stinga si motor rece deja ambreiajul o sa fie apasat putin si posibil sa patineze.

 

eu am reglat sa am joc 15 mm cu ghidonul maxim stinga si motor rece. un avantaj adaugat e ca ambreiajul tine mai jos si astfel nu trebuie sa te chinui atit cu el. cred ca e mult mai rau sa nu ai joc in maneta decit sa-l ai prea mare.

mda...trebuie sa recunosc ca ai mare dreptate...nu am luat in calcul ca apar diferente la cablu de la cald la rece si l-am reglat exact cum ai specificat la punctul 3...am venit , saltata pe cric , evident motorul cald , cu ghidon drept si nici n-am verificat cum e cu el max stanga...in rest am procedat corect si la capacelul de cauciuc si sus la reglajul manetei...uneori mici detalii te dau peste cap....of...o iau de la capat ;)...multumesc frumos! m-am mai linistit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain motor cel putin in poze si pret bun. Daca pui trasnportul din Italia la un altul mai ieftin cu 2-300 de euro decat asta, iesi mai scump sa il aduci, plus ca nici nu il vezi sau incerci. Ce e fain iara la asta e ghidonul , fata nu ma incanta, nu stiu oglinzi daca are si semnale pe fata. Cu km aia e dubios, o fi uitat prima cifra?

Nu fac reclama , nu cunosc motoru, atata doar ca imi place cum arata. Il stiti careva?

P.S. Asa cum ati vazut 2-3 pagini mainainte, fostul meu B6 e de vanzare, daca stiti vreun potential client dati un semn ;)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat topcase Givi mare (incap 2 casti). gata cu gentile si prostioarele care duc la chin de dragul look-ului.

 

acum sa va fac un mic review la Bandit Pop modificat vs. al meu. cu alte cuvinte cineva si-a reparat motorul si si-a facut ITP-ul, doar pe OTV cu cauciucul fata pus in sensul corect (don't ask) ;) modificarile la Pop constau in furca de B12 Kult, etriere de B12 Kult, discuri aftermarket (posibil chinezesti, dupa pret) si amortizor de B12 Pop. m-am plimbat azi cu el prin oras toata ziulica si pot sa zic ca mi-am facut o imagine destul de clara.

 

1. amortizorul de B12 e LEMN. si asta pe cea mai moale pretensionare a arcului. efectiv rupe spatele.

 

2. furca la fel. denivelari pe care cu al meu nici nu le iau in seama (arcuri progresive Wurth pe fata si amortizor spate de GSXR 600 2007) cu Pop-ul devin probleme mari.

 

3. ciclistica NET diferita, e efectiv alt motor. in curbe se misca ghidonul singur si imi creeaza senzatia ca nu vrea sa se aplece, trebuie sa muncesc mult mai mult cu s-o aplec, la un moment dat m-am trezit pe contrasens la o curba banala. la viteze mici devine instabil si imi da senzatia ca in orice secunda ghidonul o s-o ia aiurea de capul lui. nu pot inca sa-mi dau seama daca e mai bine sau mai rau, dar e clar net diferit. mentionez ca are rulmentii de la ghidon si de la roata proaspat schimbati.

 

4. schimba vitezele mult mai usor si cursiv decit a mea. e o placere efectiv. e drept ca i-am si reglat ambreiajul ieri, dar nu stiu daca e numai asta. si-mi pare ca are rapoartele de transmisie diferite fata de Kult, chiar o sa caut date pe net sa vad daca e doar o impresie.

 

5. toba silentioasa, o da! abia acum realizez ce obositor e sa mergi cu o toba zgomotoasa. cu Pop-ul ajungeam la 90 fara sa mi se para mare lucru chiar daca o turam pina pe la 8000 dar cu a mea daca o turez efectul psihic de la zgomot si vibratii e ca am 100 cind de fapt am 60.

 

6. porneste mai usor, asta e posbil sa fie tot de la toba.

 

7. frinele de B12 sint clar mai bune ca cele de B6, dar nu cu mult, surprinzator. aerisirea a fost proaspat facuta, lichidul nou, placute Ferodo organice pe care le-am dat oleaca pe smirghel ca sa se duca santurile de la discurile vechi (eu am tot organice), discuri cu rodajul facut (au peste 300 km), dar... nu e o diferenta colosala. nu "musca". e ciudat, avind in vedere ca etrierele de B12 sint fixe cu 4 pistoane. ceea ce ne face sa aflam ca incilcite sint caile frinelor...

 

si niste poze, fara acceptul apropitarului, da' poate nu s-o supara pe mine :P

post-24366-1280944920_thumb.jpg

post-24366-1280944929_thumb.jpg

post-24366-1280944934_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, daca proprietarul punea si frane (etriere) de 12 Pop vedeai dieferenta uriasa, te asigur. Si fata de cele de B12 Kult, dar mai ales fata de cele de pe B6

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...