gabi88 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 eu 236, se ducea in 240 dar f greu . de la 230 banditu de 650 vibreaza foarte tare si nu il poti tine asa am NEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 pai si eu asta a fost prima data de la inceputul anului(de cand ma dau) cand ii dau viteza asta 195,in rest pe la 150-160 ma opream ca devenea obositor si mai ales cu casca pe care o am(cel mai mare jaf-nitro) mi s-au tot umflat de-a lungul timpului ochii,dintii,urechea.......si la viteza asta 195 mi se lipea casca de gura si de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 sau imi fac inapoi N-ul in S ceea ce nu-mi prea convine ce ai skimbat la el ca sa-l faci N ? merge pus direct faru de N pus direct pe S ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ce as putea sa fac pentru a nu ma mai lipi cu oole de rezervor?sa scobesc saua sau ce altceva?ca e destul de nasol mai ales daca merg cu pasager si iau cate o groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Eu i-am dat o singura data 180, dar nu am rezistat ca ma rupea vantul.. O sa mai incerc anul viitor intr-o zi insorita, cu wind-shield..Sunt curios daca toba sport ajuta la viteza p.s Are cineva filtre de aer sport pe bandit ? Ajuta la ceva ?? Am vazut ca e cate un filtru pe fiecare carburator, partea care nu-mi place este ca trebuiesc date jos plasticele din parti(alea cromate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ce ai skimbat la el ca sa-l faci N ? merge pus direct faru de N pus direct pe S ? [/quote eu asa l-am cumparat.fostu proprietar a cumparat faru si suporturile si le-a pus dupa ce a dat jos semicarenele si masca farului.asa arata farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ce as putea sa fac pentru a nu ma mai lipi cu oole de rezervor?sa scobesc saua sau ce altceva?ca e destul de nasol mai ales daca merg cu pasager si iau cate o groapa. problema asta e la inceput , adica cand esti incepator . in rest ma abtin Mesaj completat Eu i-am dat o singura data 180, dar nu am rezistat ca ma rupea vantul..O sa mai incerc anul viitor intr-o zi insorita, cu wind-shield..Sunt curios daca toba sport ajuta la viteza p.s Are cineva filtre de aer sport pe bandit ? Ajuta la ceva ?? Am vazut ca e cate un filtru pe fiecare carburator, partea care nu-mi place este ca trebuiesc date jos plasticele din parti(alea cromate) nu ajuta la putere. cand am luat KN am zis ca mi am luat teapa ,de 2 ani il am , il spal si il pun la loc , eu zic ca a meritat si merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) problema cu pasageru:D?nu iau pe oricine daca la asta te referi.oricum cand merg singur in blugi alunec pe rezervor de nui voie,in schimb cand merg in piele n-am problema asta oricum am de gand sa fac saua monopost si atunci adio pasager Editat Septembrie 26, 2010 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salut, ma numesc Mihai si sunt Banditos de o luna, moment care coincide si cu categoria A in permisul de conducere. Mai jos am atasat cateva poze cu "hotul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Inainte de toate felicitarile mele pentru costumatie!! Nu fa rabat la protectii, mai ales daca te misti prin Bucuresti (vad ca ai numar de Ilfov). Al doilea, welcome to the BanditClub. Sper sa iti placa aici Si nu in ultimul rand, ca incepator, casca ochii, grija la ceilalti, rabdare si chibzuinta in trafic si..asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salut, ma numesc Mihai si sunt Banditos de o luna, moment care coincide si cu categoria A in permisul de conducere. Mai jos am atasat cateva poze cu "hotul". Interesante protectiile de la motor.. Vad ca i-ai schimbat si farul, sau poate mi se pare mie(a treia poza) Mare grija in trafic..in special in Bucuresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 plec si eu oleaca si va faceti de cap ce as putea sa fac pentru a nu ma mai lipi cu oole de rezervor?sa scobesc saua sau ce altceva?ca e destul de nasol mai ales daca merg cu pasager si iau cate o groapa. poti sa faci multe. poti sa incerci alt ghidon (alta forma), sa modifici forma seii si s-o invelesti cu un material mai aderent. eu le-am facut pe toate trei, doar ca ghidonul nu l-am schimbat din acest motiv. din cite stiu la ghidonul stock nu aveam problema asta. conteaza si ianltimea ta, care determina pozitia pe motor. Eu i-am dat o singura data 180, dar nu am rezistat ca ma rupea vantul..O sa mai incerc anul viitor intr-o zi insorita, cu wind-shield..Sunt curios daca toba sport ajuta la viteza p.s Are cineva filtre de aer sport pe bandit ? Ajuta la ceva ?? Am vazut ca e cate un filtru pe fiecare carburator, partea care nu-mi place este ca trebuiesc date jos plasticele din parti(alea cromate) nu pune filtru sport. [filozofeala] eu multa vreme nu am avut decit o idee foarte vaga despre cum functioneaza si ce se afla inauntrul unui carburator. la un moment dar, din cauza problemelor de pornire la cald, suspectind carburatia ca fiind de vina, m-am apucat sa ma documentez ca sa-mi dau seama ce trebuie sa verific si eventual sa ajustez/repar/inlocuiesc. asta m-a ajutat sa inteleg ce e intr-un carburator. nu complet, dar nu mai e pentru mine un OZN. astea fiind zise, pot sa-ti spun ca punind filtre permisive f.uti totul in motor. faci amestecul mai sarac si ca sa-l aduci la normal (amestecul) trebuie sa schimbi toate jicloarele. amestec sarac inseamna motor supraincalzit si pierderi de putere. gasesti de-a gata set complet Dynojet, Factory Pro dar te costa peste 100 de dolari in State. plus transport. in plus, ca sa fie treaba chiar ca la carte o sa trebuiasca ajustari fine cum ar fi nivelul in camera de nivel constant, dat cuiul de dozaj mai sus sau mai jos etc. ca sa iti dai seama daca mergi in directia buna trebuie stand (dinamometru). unde gasesti asa ceva in Romania? poate sint, dar cine stie unde. esti sigur ca bajetii aia se pricep, sau sint pur si simplu niste analfabeti tehnic care apasa un buton fara sa aiba idee de ce? in plus, o sesiune de stand costa in UK citeva zeci de lire, probabil nici la noi nu e ieftina. ca sa mai adaug ceva. din ce am citit pe forum la englezi sa incerci sa scoti putere din B6 prin toba sport, filtru sport si modificari la carburi e pierdere de vreme. motorul deja e cam stors de tot ce poate da el din fabrica si daca obtii vreo modificare e infima si aproape insesizabila. stiu ca si-a pus Dynoject stage 1 (exista 3 serii, stage 1/2/3, in functie de cit de mari sint modificarile la sistemul de admisie/evacuare) un baiat de pe forum, nu-i mai stiu userul ca scria foarte rar si nu l-am vazut de multa vreme. din cite-mi amintesc si el a spus ca nu prea e mare diferenta si ca oricum stage 2 (sau 3?) nu merge la B6 ca nu incapea nush ce in carb (acul de dozaj?). stiu ca multi o sa-ti zica "pune-ti frate ca merge de rupe, mi-am pus eu si n-are treaba" dar eu unul cred ca e doar o coincidenta ca le-a mers. odata mi-a zis un tip cu B12 ca a calat motorul de la o evacuare completa (adica nu numai toba, si "saxofoanele" cum le zic unii, care aveau diametru mai mare decit cele stock, cu pereti dubli) Yoshimura care i-a facut amestecul foarte sarac. eu nu scriu astea ca sa ma dau rotund, ci ca sa-ti dau un motiv de gindire si eventual sa studiezi mai departe pe cont propriu si sa ma crezi sau nu. [/filozofeala] eu asa l-am cumparat.fostu proprietar a cumparat faru si suporturile si le-a pus dupa ce a dat jos semicarenele si masca farului.asa arata farul asta e al lui bandit mik, nu? problema asta e la inceput , adica cand esti incepator . in rest ma abtin man, repet. pina si de la Kult la Pop sint diferente destul de mari, eu am mers pe ambele. tu avind Neo S nu cred ca se aplica. ma uit la poza ta de la avatar si-ti zic ca eu nu am cum sa stau in pozitia aia pe motorul meu, de unde problemele descrise mai sus. Salut, ma numesc Mihai si sunt Banditos de o luna, moment care coincide si cu categoria A in permisul de conducere. Mai jos am atasat cateva poze cu "hotul". welcome to the club dupa cum arata e luat din Anglia, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Interesante protectiile de la motor..Vad ca i-ai schimbat si farul, sau poate mi se pare mie(a treia poza) Mare grija in trafic..in special in Bucuresti ! Farul original imi place mai mult decat cele 2 care erau cand am luat motorul (provenienta Anglia). Cat despre traficul din Bucuresti, desi merg cu conserva la servici de vreo 10 ani pe 2 roti sunt mai atent de 10 ori si tot mi se pare dificil. In alta ordine de idei va multumesc pentru primire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 da a fost a lui bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 sau imi fac inapoi N-ul in S ceea ce nu-mi prea convine Salve, Paul. Ai dreptate. Japonejii astia, cind o facut S'ul, stiau bine ce fac. Venim noi, astia mai dashteptzi si modificam motoreta.... dupa cum ne taie capu', shei de dublu-ve, gume de ics, jante de igrec, bascule de zet, .... Si intreaga asta simfonie la noi, cu bascula mutanta si kautchukuri de 1200 sau 1250 pe 600... apai eu nu-s de-acord. Asa-mi spune feelingu' asta de ardelean get-beget. EU SUNT UN BANDITOS DE FABRICA, MAI FRATILOR, FARA MODIFICARI ULTERIOARE, SI SUNT MANDRU DE ASTA ...parerea mea...!!!! ca giaponezu stie de ce.... Poate spuneti careva ca n-am personalitate, dar asta e... Si nici de tobe super-turbo-mega-lux-carbon-de fitze sa nu aud! Ideea mea: Japoneza pura, la clasa ei = motociclism curat, dragi banditi si banditosi !!!!!!!!!!!! Asfalt uscat. Mesaj completat Salut, ma numesc Mihai si sunt Banditos de o luna, moment care coincide si cu categoria A in permisul de conducere. Mai jos am atasat cateva poze cu "hotul". Salut, Mihai. FELICITARI! Iti doresc toate cele bune, si ai grija. Fara evenimente! Doar, asa, ma bag ca musca- lapte: de ce bascula e vopsita in rosu? Mie, unuia, nu-mi prea place. Daca ar avea culoarea originala, ar fi mai faina. Scuze ca doar critic, dar asta e impresia mea. Numa bine si ASFALT USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 nu am stiu ca exista problema aia la Kult si Pop, eu cand ma pun pe un ss aceeasi problema o am dar ma obisnuiesc repede si daia am zis . eu credeam ca toate banditele au aceeasi pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salut, Mihai.FELICITARI! Iti doresc toate cele bune, si ai grija. Fara evenimente! Doar, asa, ma bag ca musca- lapte: de ce bascula e vopsita in rosu? Mie, unuia, nu-mi prea place. Daca ar avea culoarea originala, ar fi mai faina. Scuze ca doar critic, dar asta e impresia mea. Si eu care ziceam sa nu fiu rautacios, am tacut..Sincer, nici mie nu-mi place, mai e vopsit si cricul tot rosu.. Cadrul o culoare, iar rezervor/aripa/codita, negre.. Stiu ca e bataie mare de cap pt. vopsirea cadrului, d-asta nici nu as schimba culoarea banditului..O sa raman tot la rosu. Dar e vorba de gusturile fiecaruia, cum tie nu-ti place toba after market, mie imi place Toti ne facem mobrele dupa necesitatile noastre, buget si dupa bunul plac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 azi a fost record de scris pe topicul asta hai la plimbare ca a iesit soarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Bine ai venit Mihai, sa te bucuri de mobra si sa ai parte de km multi alaturi de Bandit. Caline, userul ala nu o fi KMihai? Al lui e accesorizat de numa. MIHAAAAAAAAI? Tu esti? Sa iasa in fata sa il vaza tot poporul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si eu care ziceam sa nu fiu rautacios, am tacut..Sincer, nici mie nu-mi place, mai e vopsit si cricul tot rosu..Cadrul o culoare, iar rezervor/aripa/codita, negre.. Stiu ca e bataie mare de cap pt. vopsirea cadrului, d-asta nici nu as schimba culoarea banditului..O sa raman tot la rosu. Dar e vorba de gusturile fiecaruia, cum tie nu-ti place toba after market, mie imi place Toti ne facem mobrele dupa necesitatile noastre, buget si dupa bunul plac.. Salut, Banditrider. Iti respect opinia si stilul banditos, si scuze si lui Mihai pentru critica. Eu doar mi-am exprimat parerea si conceptul. Eu deocamdata am banditoasa mea din fabrica, acum, in septembrie am doi ani cu ea, sunt foarte satisfacut de performante, si, secundar, de sunetul "din fabrica" al tobei originale. Asa ceva, un sunet ORIGINAL de Bandit, mai rar pe soselele noastre. Bine-nteles, cand voi ajunge sa incep sa schimb chestii "consumabile", poate ca-mi voi readapta "filozofia" banditoasa. Pana atunci ma voi bucura de ea, asa cum este, asa cum am luat-o, de nou-noutza. Binentzeles , am facut tot ce trebe, la momentul potrivit. Pana acum n-am avut nimic de schimbat (in afara de gume) si maneta de ambreiaj (s-o topit asfaltu si o cazut) Voi vedea, cand va fi necesar, poate voi pune si eu o "after market", depinde de conditiile de moment. Voi vedea. Dar, Banditrider, iti spun, din prorie experienta, avand anterior un Kult, prin comparatie, ca: nimic nu se compara cu tot ce inseamna caracteristici de functionare, functionare, sunet, etc., cu o originala. Numa' bine. si scuzele de rigoare Mesaj completat azi a fost record de scris pe topicul astahai la plimbare ca a iesit soarele Gabi, din pacate, acum sunt in Gabon, in jungla, prospectez pentru hidrocarburi lichide (petrol), nu pot sa ies cu motoru' , si ma doare! Hai, toate cele bune acasa, fratilor. Mesaj completat Bine ai venit Mihai, sa te bucuri de mobra si sa ai parte de km multi alaturi de Bandit.Caline, userul ala nu o fi KMihai? Al lui e accesorizat de numa. MIHAAAAAAAAI? Tu esti? Sa iasa in fata sa il vaza tot poporul. Salutare, mai Aline! N-am stiut ca tu esti geograf..... mai demult te luam asa, ca pe tot restu' lumii... dar stii ca iezista o fratzie geolographo-geologica? Ei bine, si noi facem parte. Tu ca geograf si eu ca geolog. De-aia sunt acum in Gabon... Tu-va mu..-n... de homelessi, ca bine-o duceti acasuca, cu motoru' sub voi... Toate cele bune. Banditosul argintiu, Boulevard Leon Mba, quartier Abela Port Gentil, Republique du Gabon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salve, Paul. Ai dreptate. Japonejii astia, cind o facut S'ul, stiau bine ce fac. Venim noi, astia mai dashteptzi si modificam motoreta.... dupa cum ne taie capu', shei de dublu-ve, gume de ics, jante de igrec, bascule de zet, .... Si intreaga asta simfonie la noi, cu bascula mutanta si kautchukuri de 1200 sau 1250 pe 600... apai eu nu-s de-acord. Asa-mi spune feelingu' asta de ardelean get-beget. EU SUNT UN BANDITOS DE FABRICA, MAI FRATILOR, FARA MODIFICARI ULTERIOARE, SI SUNT MANDRU DE ASTA ...parerea mea...!!!! ca giaponezu stie de ce.... Poate spuneti careva ca n-am personalitate, dar asta e... Si nici de tobe super-turbo-mega-lux-carbon-de fitze sa nu aud! Ideea mea: Japoneza pura, la clasa ei = motociclism curat, dragi banditi si banditosi !!!!!!!!!!!! tu poate ai personalitate, ca nu ma leg de om, da' motoru' tau are personalitate cit o coala A4 goala mane, daca nu intelegi treaba cu customizatul si modificarile, esti invitat sa nu-ti modifici motocicleta. sincer ceea ce ai tu nu are nici o legatura cu Banditul, e o motocicleta de touring cu raport calitate/pret bun dar cam atit. nu e Bandit. Banditul e altceva si e un motor care a creat un curent care merge pina la cult (nu degeaba numele) pentru ca e misto, masculin, masiv, proportionat si semi-clasic. la motorul tau nu ai ce sa modifici. si sa stii ca mai exista si oameni care pot sa mearga cu 160 fara parbriz. eu nu le zic ca-s niste fraieri, zic bravo lor. devreme ce exista nakeduri cu 180 CP din fabrica... inseamna ca unora le plac. tu ai vrut-o Bine ai venit Mihai, sa te bucuri de mobra si sa ai parte de km multi alaturi de Bandit.Caline, userul ala nu o fi KMihai? Al lui e accesorizat de numa. MIHAAAAAAAAI? Tu esti? Sa iasa in fata sa il vaza tot poporul. nu e Mihai, e un user care nu-mi aduc aminte sa fi postat decit la faza cu dynojetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Pana la urma fiecare cu gusturile lui, eu am mai spus-o dar am avut impresia (sper nu gresita) ca am fost aratat cu degetul Pana la urma aici vorbim de Suzuki Bandit si nu de cat de modificate sau nemodificate vrem sau ne place sa fie motorul! PS: imi plac mult motocicletele modificate...doar sa le privesc Nu mi-ar placea sa fiu proprietarul uneia Editat Septembrie 26, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ca sa iti dai seama daca mergi in directia buna trebuie stand (dinamometru). unde gasesti asa ceva in Romania? poate sint, dar cine stie unde. esti sigur ca bajetii aia se pricep, sau sint pur si simplu niste analfabeti tehnic care apasa un buton fara sa aiba idee de ce? in plus, o sesiune de stand costa in UK citeva zeci de lire, probabil nici la noi nu e ieftina.ca sa mai adaug ceva. din ce am citit pe forum la englezi sa incerci sa scoti putere din B6 prin toba sport, filtru sport si modificari la carburi e pierdere de vreme. motorul deja e cam stors de tot ce poate da el din fabrica si daca obtii vreo modificare e infima si aproape insesizabila. stiu ca si-a pus Dynoject stage 1 (exista 3 serii, stage 1/2/3, in functie de cit de mari sint modificarile la sistemul de admisie/evacuare) un baiat de pe forum, nu-i mai stiu userul ca scria foarte rar si nu l-am vazut de multa vreme. din cite-mi amintesc si el a spus ca nu prea e mare diferenta si ca oricum stage 2 (sau 3?) nu merge la B6 ca nu incapea nush ce in carb (acul de dozaj?). stand dyno este in timisoara... chiar stiu ce fac baietii si baiatul de pe forum cu stage 1 sunt eu .inca un sfat prietenesc: pana nu incerci nu fi categoric in declaratii am stage 1 inbunatatirea a fost de aproximativ 7hp deci nu mare lucru dar curba de putere este mult mai lina si trage din turatii mai joase. este adevarat ca pe 600 nu merge mai mult de stage1...daca vrei filtre conice iti trebuie stage 3 si aia numai la 1200. tot ce pot sa-ti zic e ca la orice modificare e nevoie de bani si trebuie sa te gandesti cat esti dispus sa investeti...daca banii nu sunt o problema go 4 it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) stand dyno este in timisoara... chiar stiu ce fac baietii si baiatul de pe forum cu stage 1 sunt eu .inca un sfat prietenesc: pana nu incerci nu fi categoric in declaratiiam stage 1 inbunatatirea a fost de aproximativ 7hp deci nu mare lucru dar curba de putere este mult mai lina si trage din turatii mai joase. este adevarat ca pe 600 nu merge mai mult de stage1...daca vrei filtre conice iti trebuie stage 3 si aia numai la 1200. tot ce pot sa-ti zic e ca la orice modificare e nevoie de bani si trebuie sa te gandesti cat esti dispus sa investeti...daca banii nu sunt o problema go 4 it hm... eu as fi jurat ca nu e vorba de tine. posibil sa mai fie cineva cu stage 1? mi-aduc aminte ca baiatul ala avea alt avatar. in fine... nush unde ai inteles eu ca-s categoric in declaratii. am zis clar ca reproduc ce am citit in alta parte (si in general in acea "cealalta parte" lucrurile se fac in general mai cu cap decit la noi si standuri Dyno nu sint asa de greu de gasit). englezii spuneau ca in comparatie cu imbunatatirea obtinuta la B12 cea de la B6 e neglijabila. ca o fi adevarat sau nu... nu stiu si nici n-o sa aflu, ca personal nu-mi planific sa pun Dynojet. scriu asta doar ca lumea sa aiba un punct de plecare pt. documentare ulterioara si nu ia de bun tot ce citeste. ca asa, daca ar fi sa credem tot ce citim am ajunge sa nu punem toba sport pe scuter sperind ca-l facem Hayabusa. pina la urma mi-am vopsit discurile si azi le-am montat. n-am apucat sa le probez ca n-am RCA :| Mesaj completat a, si am uitat sa mentionez ca am verificat jocul la rulmentii de la ghidon cu roata scoasa si asa se simte ditai... cu roata pusa dispare complet. probabil ca am descoperit si sursa voblajului. Editat Septembrie 26, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Ma tot bate gandul sa trec la altceva (cred ca v-am batut la cap prea mult cu asta) asa ca am gasit un test cu exact ca ma interesa: Bandit 1250 S vs BMW K1200R Sport - http://www.sportrider.com/bikes/146_0707_n...ison/index.html Sper sa vi se para interesant, chiar daca putin off-topic. Concluzia este ca Bandit-ul costa cam la jumatate si are un motor mai rafinat (cel putin pana se face un update de soft la BMW, zici ca e Windows, sa-i pui un patch). Tehnologiile de pe BMW sunt insa unice - Suspensii, ABS de noua generatie, computer bord. Oricum, din testul americanilor Bandit-ul a iesit foarte bine. Pare ca la pretul lui nu are rival. Si ca sa nu fiu pe langa subiect, propun si o intrebare - am cel mai tanar Bandit (2007) care trece de 40 000 ? Zicea Calin ca toti dau km inapoi inainte sa o vanda, eu sunt sincer - iata ca eu declar inca inainte sa il vand Editat Septembrie 26, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.