jordash Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 mi-am luat deja o enduroaica - bmw f650 dakar din 96... lucrez la ea de 2 saptamani sa o pun la punct pentru sezon bleu sau alba? ai mai avut enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Salutare, Tre sa-mi schimb anvelopele la Bandit [650s, 2008] si ma gandeam la: - Conti Road Attack: - Pirelli Diablo Starada: - Michelin Pilot Road 2. Niste pareri mi-ar fi de folos. Merg mult in oras si nu "ma dau sporty" ca nu ma pricep Despre situl asta stiti ceva? Seriosi, neseriosi? www.anvelopemoto.eu Bafta si merci anticipat VcD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Salutare, Tre sa-mi schimb anvelopele la Bandit [650s, 2008] si ma gandeam la: - Conti Road Attack: - Pirelli Diablo Starada: - Michelin Pilot Road 2. Niste pareri mi-ar fi de folos. Merg mult in oras si nu "ma dau sporty" ca nu ma pricep Despre situl asta stiti ceva? Seriosi, neseriosi? www.anvelopemoto.eu Bafta si merci anticipat VcD sa zicem pilot road 2 ca sunt de generatie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 bleu sau alba? ai mai avut enduro? rosie. nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 - Conti Road Attack:- Pirelli Diablo Starada: - Michelin Pilot Road 2. Am avut Conti (nimic de reprosat) si Michelin Pilot 2 CT. Recomand 2 CT, mi se pare ca au mai mult grip. Poate e doar o parere, nu le-am fortat, dar ma simt destul de bine cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Pilot Road 2 CT am si eu pe hotul meu. N-am multi km cu ele, dar se simt bine pe drum. Sa vedem si cat tin, insa mai important cred ca e feelingul care mi se pare fain, stabilitate si grip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salutare, Tre sa-mi schimb anvelopele la Bandit [650s, 2008] si ma gandeam la: - Conti Road Attack: - Pirelli Diablo Starada: - Michelin Pilot Road 2. Niste pareri mi-ar fi de folos. Merg mult in oras si nu "ma dau sporty" ca nu ma pricep Despre situl asta stiti ceva? Seriosi, neseriosi? www.anvelopemoto.eu Bafta si merci anticipat VcD Salut, de pe site-ul anvelopemoto.eu am cumparat si eu un cauciuc Michelin Pilot Road 2 pentru ca aici am gasit pretul cel mai convenabil si sper in primavara sa mai cumpar inca un Michelin pentru roata fata. Comanda se face pe site, dar de preferat vorbesti si la telefon cu ei, eu am avut noroc sa aiba cauciucul pe stoc si l-am ridicat in aceiasi zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 rosie. nu. k...sper sa-ti placa deoarece monocilindu e altceva , dar poate ai mai mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 k...sper sa-ti placa deoarece monocilindu e altceva , dar poate ai mai mers si eu sper sa-mi placa... doar l-am testat nu am apucat sa fac kilometri cu el. va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Nu sunt amator de moncilindru. Daca ar fi de un enduro, poate Transalp .. asta ar fi pe gustul meu (sau Super Tenere ) 2Ct-ul e mai scump, dar e bun. Uite aici http://two-wheels.michelin.com/index.html?1#road Selecteaza 2 CT-ul mergi pe Characteristics and usage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 da' chiar nu mai face nimeni nimica la banditi? pe alte topicuri lumea munceste pe la motoare, aici se discuta despre lukoil... eu parca am uitat ca am motor. anu' asta in afara de benzina nu mai bag nimic in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 da' chiar nu mai face nimeni nimica la banditi? pe alte topicuri lumea munceste pe la motoare, aici se discuta despre lukoil...eu parca am uitat ca am motor. anu' asta in afara de benzina nu mai bag nimic in el. eu bag ...trebe sa-i skimb semeringurile la furca si vroiam sa-i fac un reglaj de tacheti , dar dupa ce am "auzit" ca si la voi tacane usor la rece ....mai stau...in schimb nu iert carburile , le bag pe vacumetre ca nu-mi place la relanti (are o usoara intrerupere)...daca stie cineva cat ulei intra in jambe per bucata dau o bere rece(mi-e lene sa caut) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 eu bag ...trebe sa-i skimb semeringurile la furca si vroiam sa-i fac un reglaj de tacheti , dar dupa ce am "auzit" ca si la voi tacane usor la rece ....mai stau...in schimb nu iert carburile , le bag pe vacumetre ca nu-mi place la relanti (are o usoara intrerupere)...daca stie cineva cat ulei intra in jambe per bucata dau o bere rece(mi-e lene sa caut) ... chiar nu mai tin mine undeva pe la 450;500;550 ml . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 daca prin jambe se intelege furca, atunci 521 ml per bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 ideea e ca mai bine masori cit ramine de la nivelul uleiului pina la virf (scrie si asta in manual). n-o sa stii cu precizie cit din uleiul vechi s-a scurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 off ce tare , topicul asta e deschis fix pe 8 feb, atunci cand este ziua mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Are cineva idee de niste rulmenti in furca ? Mi-a zis cineva ca daca tot schimb uleiul si semeringurile, sa schimb si rulmentii.. Si unde gasesc si eu un ITP mai ieftin pt. masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) rulmenti din cate stiu eu nu sunt in furci. sunt 2 la roata fata si 2 la partea verticala a ghidonului(nu stiu cum se numeste exact) @calin, dar daca tot dai jos, nu e mai bine sa disfaci tot si sa cureti pe acolo amortizorul? stiu ca u ai facut operatiuea asta "home made" Editat Ianuarie 27, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 ideea e ca mai bine masori cit ramine de la nivelul uleiului pina la virf (scrie si asta in manual). n-o sa stii cu precizie cit din uleiul vechi s-a scurs. pai scot tot din jamba...nu mai ramane ulei Mesaj completat daca prin jambe se intelege furca, atunci 521 ml per bucata. aha...stiam ceva dar nu era sigur...sarna mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Are cineva idee de niste rulmenti in furca ?Mi-a zis cineva ca daca tot schimb uleiul si semeringurile, sa schimb si rulmentii.. Si unde gasesc si eu un ITP mai ieftin pt. masina Rulmenti ai la roata si la jug, nu in furca. Pe aia de la roata ii schimbi daca fac zgomot, pe aia de la jug ii schimbi daca ai joc in furca - suspenzi roata fata si tragi de ea, nu trebuie sa aiba joc fata-spate, apoi tii frana fata apasata si pompezi furca, nu trebuie sa simti joc sus-jos. ITP ieftin si sigur pentru masina stiu in Oltenita. Editat Ianuarie 28, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Rulmenti ai la roata si la jug, nu in furca. Pe aia de la roata ii schimbi daca fac zgomot, pe aia de la jug ii schimbi daca ai joc in furca - suspenzi roata fata si tragi de ea, nu trebuie sa aiba joc fata-spate, apoi tii frana fata apasata si pompezi furca, nu trebuie sa simti joc sus-jos. ITP ieftin si sigur pentru masina stiu in Oltenita. testul cu trasul de furca nu e chiar relevant. la mult motociclete jamba are jocul ei propriu si se pot confunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Are sens sa pun bujii iridium pe banditelul meu ?! Eu zic ca da , un prieten zice ca nu se merita . Voi ce ziceti ? Eu am auzit ca afecteaza pozitiv consumul bujia iridium . Astept si eu pareri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Are sens sa pun bujii iridium pe banditelul meu ?! Eu zic ca da , un prieten zice ca nu se merita . Voi ce ziceti ? Eu am auzit ca afecteaza pozitiv consumul bujia iridium . Astept si eu pareri . (parerea mea) nu merita. se spune ca se ineaca mai usor si mi se pare ca nu e poveste. la consum nu m-am uitat dar ma indoiesc ca e semnificativa diferenta. ideea cu iridiumurile e asa (scrie clar treaba asta pe site-ul Denso sau NGK): uzindu-se mai lent, dupa sa zicem 10000 km o sa ai o bujie iridiu mai putin uzata decit una normala, deci cea cu iridiu va functiona mai aproape de parametrii ideali decit cea normala. astfel influentind consumul pe termen lung. teoretic o bujie iridiu noua nu ar trebui sa ofere vreun avantaj considerabil fata de una normala noua. repet, asta spune chiar producatorul, nu eu. PS: eu am iridiu pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Pai din ce zici tu , e un singur dezavantaj . Ca se inneaca . Avantaje .. nu prea sunt . Deci sa raman pe normale . De care imi recomanzi ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.