Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu.

nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, eu stiam ca la Neo sunt niste senzori pe carburatie/injectie, Kultul nu are nimic nimic. Esti sigur ca merge? :laugh: cel putin astia pe ebay dau coduri diferite :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu.

nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu.

nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme.

bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

revin la problema cauciucurilor pt kult

 

La mine in cartea de identitate sunt:

110/70/R17 M/C 54H

150/70/R17 M/C 69H

 

Trebuie sa caut exact toata specificatia?

De la ce vine M/C? (H e indicele de viteza, 54 si 64 e indicele de greutate)

Ce marci recomandati? Pretul mic e foarte important!!!

Mesaj completat

deci am gasit ca

M/C = Motorcycle in abbreviated form. Needed to differentiate motorcycle tyres and rims from those designed for other vehicles.

 

inseamna ca e suficient sa caut 110/70/R17 54H si 150/70/R17 69H ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki GSF 600 Bandit din 97....Motocicleta este in stare foarte buna, pregatita de sezon, cauciucuri bune, windscreen, saua din piele, suport bagaje ,,home made,, si un set de 3 genti motodetail, VT 27.04.2012........mai multe in poze si la telefon....... o vand ca sa-mi i-au o masina..........0740836826 Rares

post-46631-1302336223_thumb.jpg

post-46631-1302336227_thumb.jpg

post-46631-1302336232_thumb.jpg

post-46631-1302336236_thumb.jpg

post-46631-1302336241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca e suficient sa caut 110/70/R17 54H si 150/70/R17 69H ?

 

Exact, nu trebuie luat mot-a mot. La viteza si indice de greutate e MINIM. Adica eu am 69W de exemplu pe spate. La ITP se uita sa fie conforme la dimensiuni si apoi la indice de viteza. De obicei cu cat indicele e mai mare, cu atat cel de greutate creste (totusi, nu e obligatoriu, in exemplul meu indicele de greutate e identic, difera doar cel de viteza).

 

Pirelli au niste reduceri acum la Sport Daemon, sunt ply si nu radiale, dar tin mai mult. Insa nu prea te poti apleca asa tare cum o faci cu radiale. Ca idee, cand cumperi vezi felul in care e scrisa marimea: 110/70/R17 = radial, 110/70/17 sunt x-ply. Eu iti recomand Radiale, dar..depinde si de bani. Eu le-am combinat, desi se spune ca nu e fericita combinatia :bounce: Fata am Avon X-Ply, spate Michelin Radial. Om vedea cum sta pe sosea.

 

PS: daca tot vrei sa treci pe legal, cumpara cauciucuri bune.

 

Uite, mynetmoto.com, preturi pentru 110/70 cu 150/70:

 

Pirelli

F 110/70 - 17 M/C TL 54H SPORT DEMON FRONT 66.60 €

 

R 150/70 - 17 M/C TL 69H SPORT DEMON 89.90 €

 

Metzeler

F 110/70 - 17 (54H) LASERTEC FRONT 59.90 €

 

R 150/70 - 17 M/C TL 69H LASERTEC 96.60 €

 

 

Continental

F 110/70 ZR 17 M/C TL 54W SPORTATTACK (80.21) 69.90 €

 

R 150/70 ZR 17 M/C TL 69W ROADATTACK 89.90 €

 

BridgeStone

F 110/70 -17 (54H) BT 45 F 71.25 €

 

R 150/70 -17 (69H) BT 45 R (106.20) 89.90 €

 

Unde ai preturile in paranteze, sunt preturile initiale, de la care s-a facut reducerea.

 

Pui 35 euro livrare a 2 cauciururi (maxim 3 cauciucuri in pretul de 35 euro) in Ro si termini povestea.

 

Conti iese cam la 825 lei perechea inclusiv reducerea.

 

 

Mesaj completat

http://www.anvelonet.ro/produs/anvelopepen...1107017HCONTIGO

 

eu zic ca merita la banii astia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am apucat sa merg cu f650... ;)

 

vizibilitate in trafic +++++

pozitie pilotaj +++++

manevrabilitate +++++

(urci borduri, cobori, treci prin gropi - de neimaginat cu banditul...)

ciclistica ++++

fiabilitate ++

(se opreste in mers din cauza contact prost, e boala lor...)

demaraj ++++

comportament la viteze mici < sau egal cu 100km/h ++++

comportament la viteze mari - de testat.

 

 

+++++ = the best ever tested.

++++ = very good

+++ = slightly better than average

++ = poor, average

+ = bad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legenda e criminala ;)

 

PS: sa inteleg ca , clasa te prinde, F-ul nu e chiar ce iti trebuie...probabil un ktm era mai potrivit :D

 

mah... nu ma intelegeti gresit. f-ul e beton in oras - dar nu m-as duce la drum lung cu ea din motive de fiabilitate evident.

nu sunt fan monocilindru, cred ca ma voi opri aici cu clasa asta...

e peste bandit in oras, in afara insa sunt convins ca e sub.

e sub bandit si la fiabilitate. e fun... ca un tractorash asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca un mono racit cu lichid se incinge mai tare decat un cvadicilindru racit cu aer,deviltry

eliadar, in oras crede ma ca daca mergeai mai mult cu f ul, ti se ura de schimbat viteze si de cutia dura

are o plaja foarte ingusta de turatii

bandit ul e mai user friendly

 

cutia e mai pretentioasa, adevarat si motorul nu e elastic deloc... nu se compara cu o japoneza clar.

dar este mai manevrabila si mai rezistenta la drumurile din bucuresti. mai tractorash cum ziceam ;))

e un motor mai de nisa, spre deosebire de bandit care este un motor cu multe valente si face cam tot ce vrei tu sa faca chiar daca unele chestii nu le face perfect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar la fiabilitate chiar nu cred ca e sub bandit

 

nu e sub bandit... e MULT sub bandit =))

are vicii de proiectare si bube (pe care posesorii le numesc boli)

am aflat de exemplu ca ansamblul manetei de ambreiaj e proiectat prost si se rupe aiurea - boala lor- contactul se intrerupe in mers - boala lor - senzorul de la frana spate e muci - boala lor - (si stai ca mai sunt...)

la bandit nu stiu sa aiba o boala a lui... l-am folosit 2 ani si in afara de amortizorul spate si rulmentii roata fata nu am schimbat nimic la el...

(basca ca banditul era din 95 iar bmw-ul este din 96...)

la bmw am schimbat si discurile (ambele) si amortizorul spate si TOTI rulmentii... care-s mai fiabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma na, nu e un motor prost ca i-ai schimbat discurile da' eu nu-s fan enduro-touring de felul meu ;)

ma gindeam si eu sa-mi iau si un enduro de 250 la < 1000 euro, doar ca motor de f.utai. efectiv genu' de motor pe care sa-l bag in toate hirtoapele, sa-l spal o data pe an si sa nu cheluiesc pe el decit benzina si ulei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei.

Revin la subeictul tabu cauciucuri. Asa cum scriam acu ceva vreme de "oferta" unui concitadin de a cumpara de la el un Z6 spate cu 200 de ron, trecand prin mai multe "oferte" de la diversi de pe forum care vand gume second undeva la 300-350 de ron perechea, absolut intamplator am gasit la un nene in Zalau la o vulcanizare o SINGURA pereche de cauciucuri moto. Uzura minima, pereche, dimensiunea care imi trebuie, la minunatul pret de 150 de ron ( ambele). O problema ar fi ca sunt Dunlop Qualifier RR (race replica), dot 2009. Le va manca pe paine taurul meu, insa voi savura fiecare curba si fiecare metru de frana in deplina siguranta.

Va urez bafta asemeni mie in a va incalta motoarele, asta desigur daca nu va permiteti gume noi. Cautam alaltaieri seara si pt al meu cea mai ieftina pereche era ceva Conti la 896 ron. E ceva diferenta.

O sa fac poze cu cauciucurile respective dupa ce le pun sus insa nu mai devreme de sfarsitul saptamanii, din lipsa de timp.

Enjoy responsably

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...