gabi88 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 cum sa se potriveasca CDI-ul de la Neo la Kult? adica puna cineva care are kult CDI ul meu de la neo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 daca sint diferente la motor foarte probabil sa fie si la avans, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu. nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Alex, eu stiam ca la Neo sunt niste senzori pe carburatie/injectie, Kultul nu are nimic nimic. Esti sigur ca merge? cel putin astia pe ebay dau coduri diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu.nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 gabi88: merge CDI-ul de la toate interschimbat pana in cele cu injectie care au ecu.nu sunt diferente sesizabile de avans intre 600kult si 650. cdi-ul functioneaza si fara senzorul clapetelor fara probleme. bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 hai ca m am hotaratil dezmembrez, ce doriti ? Salut. Aripa de față o mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut, revin la problema cauciucurilor pt kult La mine in cartea de identitate sunt: 110/70/R17 M/C 54H 150/70/R17 M/C 69H Trebuie sa caut exact toata specificatia? De la ce vine M/C? (H e indicele de viteza, 54 si 64 e indicele de greutate) Ce marci recomandati? Pretul mic e foarte important!!! Mesaj completat deci am gasit ca M/C = Motorcycle in abbreviated form. Needed to differentiate motorcycle tyres and rims from those designed for other vehicles. inseamna ca e suficient sa caut 110/70/R17 54H si 150/70/R17 69H ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut. Aripa de față o mai ai? da doar ca e zgariata si putin crapata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Donrares Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Vand Suzuki GSF 600 Bandit din 97....Motocicleta este in stare foarte buna, pregatita de sezon, cauciucuri bune, windscreen, saua din piele, suport bagaje ,,home made,, si un set de 3 genti motodetail, VT 27.04.2012........mai multe in poze si la telefon....... o vand ca sa-mi i-au o masina..........0740836826 Rares Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 inseamna ca e suficient sa caut 110/70/R17 54H si 150/70/R17 69H ? Exact, nu trebuie luat mot-a mot. La viteza si indice de greutate e MINIM. Adica eu am 69W de exemplu pe spate. La ITP se uita sa fie conforme la dimensiuni si apoi la indice de viteza. De obicei cu cat indicele e mai mare, cu atat cel de greutate creste (totusi, nu e obligatoriu, in exemplul meu indicele de greutate e identic, difera doar cel de viteza). Pirelli au niste reduceri acum la Sport Daemon, sunt ply si nu radiale, dar tin mai mult. Insa nu prea te poti apleca asa tare cum o faci cu radiale. Ca idee, cand cumperi vezi felul in care e scrisa marimea: 110/70/R17 = radial, 110/70/17 sunt x-ply. Eu iti recomand Radiale, dar..depinde si de bani. Eu le-am combinat, desi se spune ca nu e fericita combinatia Fata am Avon X-Ply, spate Michelin Radial. Om vedea cum sta pe sosea. PS: daca tot vrei sa treci pe legal, cumpara cauciucuri bune. Uite, mynetmoto.com, preturi pentru 110/70 cu 150/70: Pirelli F 110/70 - 17 M/C TL 54H SPORT DEMON FRONT 66.60 € R 150/70 - 17 M/C TL 69H SPORT DEMON 89.90 € Metzeler F 110/70 - 17 (54H) LASERTEC FRONT 59.90 € R 150/70 - 17 M/C TL 69H LASERTEC 96.60 € Continental F 110/70 ZR 17 M/C TL 54W SPORTATTACK (80.21) 69.90 € R 150/70 ZR 17 M/C TL 69W ROADATTACK 89.90 € BridgeStone F 110/70 -17 (54H) BT 45 F 71.25 € R 150/70 -17 (69H) BT 45 R (106.20) 89.90 € Unde ai preturile in paranteze, sunt preturile initiale, de la care s-a facut reducerea. Pui 35 euro livrare a 2 cauciururi (maxim 3 cauciucuri in pretul de 35 euro) in Ro si termini povestea. Conti iese cam la 825 lei perechea inclusiv reducerea. Mesaj completat http://www.anvelonet.ro/produs/anvelopepen...1107017HCONTIGO eu zic ca merita la banii astia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Multumesc mult pentru documentare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) un filmulet frumos un SM , un hornet (parca), si un FJR (in mod special ) au facut pipi pe toti si toate miarele si ss din imagini Editat Aprilie 10, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) un filmulet frumos un SM , un hornet (parca), si un FJR (in mod special ) au facut pipi pe toti si toate miarele si ss din imagini Si filmuletul unde este ? ps. 18 zile Editat Aprilie 11, 2011 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Si filmuletul unde este ? ps. 18 zile ce idiot sunt Editat Aprilie 11, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 f beton filmul. da' pin'la urma-urmei, motocicleta nu se conduce singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 hai ca am apucat sa merg cu f650... vizibilitate in trafic +++++ pozitie pilotaj +++++ manevrabilitate +++++ (urci borduri, cobori, treci prin gropi - de neimaginat cu banditul...) ciclistica ++++ fiabilitate ++ (se opreste in mers din cauza contact prost, e boala lor...) demaraj ++++ comportament la viteze mici < sau egal cu 100km/h ++++ comportament la viteze mari - de testat. +++++ = the best ever tested. ++++ = very good +++ = slightly better than average ++ = poor, average + = bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 legenda e criminala PS: sa inteleg ca , clasa te prinde, F-ul nu e chiar ce iti trebuie...probabil un ktm era mai potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 legenda e criminala PS: sa inteleg ca , clasa te prinde, F-ul nu e chiar ce iti trebuie...probabil un ktm era mai potrivit mah... nu ma intelegeti gresit. f-ul e beton in oras - dar nu m-as duce la drum lung cu ea din motive de fiabilitate evident. nu sunt fan monocilindru, cred ca ma voi opri aici cu clasa asta... e peste bandit in oras, in afara insa sunt convins ca e sub. e sub bandit si la fiabilitate. e fun... ca un tractorash asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 am mers si eu pe un f650 dakar. nu se compara insa cu acceleratia banditului actual, plus ca vara se incinge de zici ca ai resoul intre picioare. deh, monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ce generatie de f? f650 '96 - funduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 nu cred ca un mono racit cu lichid se incinge mai tare decat un cvadicilindru racit cu aer,deviltryeliadar, in oras crede ma ca daca mergeai mai mult cu f ul, ti se ura de schimbat viteze si de cutia dura are o plaja foarte ingusta de turatii bandit ul e mai user friendly cutia e mai pretentioasa, adevarat si motorul nu e elastic deloc... nu se compara cu o japoneza clar. dar este mai manevrabila si mai rezistenta la drumurile din bucuresti. mai tractorash cum ziceam ) e un motor mai de nisa, spre deosebire de bandit care este un motor cu multe valente si face cam tot ce vrei tu sa faca chiar daca unele chestii nu le face perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 iar la fiabilitate chiar nu cred ca e sub bandit nu e sub bandit... e MULT sub bandit =)) are vicii de proiectare si bube (pe care posesorii le numesc boli) am aflat de exemplu ca ansamblul manetei de ambreiaj e proiectat prost si se rupe aiurea - boala lor- contactul se intrerupe in mers - boala lor - senzorul de la frana spate e muci - boala lor - (si stai ca mai sunt...) la bandit nu stiu sa aiba o boala a lui... l-am folosit 2 ani si in afara de amortizorul spate si rulmentii roata fata nu am schimbat nimic la el... (basca ca banditul era din 95 iar bmw-ul este din 96...) la bmw am schimbat si discurile (ambele) si amortizorul spate si TOTI rulmentii... care-s mai fiabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 acuma na, nu e un motor prost ca i-ai schimbat discurile da' eu nu-s fan enduro-touring de felul meu ma gindeam si eu sa-mi iau si un enduro de 250 la < 1000 euro, doar ca motor de f.utai. efectiv genu' de motor pe care sa-l bag in toate hirtoapele, sa-l spal o data pe an si sa nu cheluiesc pe el decit benzina si ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Hei. Revin la subeictul tabu cauciucuri. Asa cum scriam acu ceva vreme de "oferta" unui concitadin de a cumpara de la el un Z6 spate cu 200 de ron, trecand prin mai multe "oferte" de la diversi de pe forum care vand gume second undeva la 300-350 de ron perechea, absolut intamplator am gasit la un nene in Zalau la o vulcanizare o SINGURA pereche de cauciucuri moto. Uzura minima, pereche, dimensiunea care imi trebuie, la minunatul pret de 150 de ron ( ambele). O problema ar fi ca sunt Dunlop Qualifier RR (race replica), dot 2009. Le va manca pe paine taurul meu, insa voi savura fiecare curba si fiecare metru de frana in deplina siguranta. Va urez bafta asemeni mie in a va incalta motoarele, asta desigur daca nu va permiteti gume noi. Cautam alaltaieri seara si pt al meu cea mai ieftina pereche era ceva Conti la 896 ron. E ceva diferenta. O sa fac poze cu cauciucurile respective dupa ce le pun sus insa nu mai devreme de sfarsitul saptamanii, din lipsa de timp. Enjoy responsably Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.