Lordgrec Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 cine n-a vazut banditu' lu' LordGrec sa-l vada, ca are ce vedea. Lordule, pissssda mobra ta! place mult! PS: man, de ce ramaneati mereu in urma (partea din spate a grupului) vineri spre mare? Merci domnule rocker...dar stii cum e...gusturile nu se discuta(unora nu le plac mobrele negre ca sunt prea banale...dar mie imi merge la casa sufletului negrul cu metal-ul ) Ramaneam in urma pt ca s-a stabilit de la inceput ca 2-3 mai cu experienta sa conduca tribul ,incepatorii sa-i tinem la mijloc ...si eu daca am zis ca stau ultimul si era deja luat locul...am stat penultimul si incepatorii mergeau f f legal(mai ales pe ud) si nu m-a lasat inima sa-i las singurei, apoi dupa ce am alimentat am dat cu bagsterul peste butoiasul de frana si l-am rupt si am ramas in urma ultimii 20-30km ca nu mai aveam frana fata...(nu m-am gandit ca o sa merg si cu bagaje cand am conceput-o...) Bafta si scuze de intarziere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 cat mai e asigurarea pe 6 luni ? tot 120 ron? la talharu de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am dat 125 ron la euro ins parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salut. Sa stiti ca respect ideea originalitatii dar totusi semnalele de la bandit sunt cam mari, inteleg ca trebuie sa fie vizibile dar totusi. Daca pun unele mai mici exact sub sa si in fata langa far sau eventual am vazut un far cu 2 becuri + semnale in el. Arata mai bine? Am probleme la RAR sau ITP? Sau daca aveti banditi modificati astept cateva poze. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Salut, si eu ma temeam ca am semnale prea mici... Am mers la RAR si am intrebat daca trebuie sa le schimb. Tipul de acolo, foarte amabil, mi-a zis ca nu trebuie fiind omologate UE. Adica au pe ele un indicator E9 (alea pe fata) si E11 (alea pe spate). Din cate am inteles daca au acel "E", inseamna ca au omologare UE. PS Cu ideea <<pune-le tu mici si pe urma mira-te de ce vin conservarii tavalug pe tine... >> sunt complet de accord... Eu asa am luat moto si ma bate gandul sa montez unele mai "zdravene". Editat Mai 7, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salut. Sa stiti ca respect ideea originalitatii dar totusi semnalele de la bandit sunt cam mari, inteleg ca trebuie sa fie vizibile dar totusi. Daca pun unele mai mici exact sub sa si in fata langa far sau eventual am vazut un far cu 2 becuri + semnale in el. Arata mai bine? Am probleme la RAR sau ITP? Sau daca aveti banditi modificati astept cateva poze. Va multumesc. pune-le tu mici si pe urma mira-te de ce vin conservarii tavalug pe tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 cat mai e asigurarea pe 6 luni ? tot 120 ron? la talharu de 600 am dat 125 ron la euro ins parca.. asigurarea la bandita costa 330€ pe 6 luni iar la masina 620€ tot pe 6 luni asa ca sunteti norocosi ca asigurarile in tara au ramas la acele nivele, noi sa fim sanatosi si sa avem asfalt uscat ca pasiunea noastra oricum este priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) asigurarea la bandita costa 330€ pe 6 luni iar la masina 620€ tot pe 6 luni asa ca sunteti norocosi ca asigurarile in tara au ramas la acele nivele, noi sa fim sanatosi si sa avem asfalt uscat ca pasiunea noastra oricum este priceless valeleuuu...ne sperii cu scorurile astea revin....a implinit topicul 1000 pagini...la cat mai multe!!! Editat Mai 8, 2011 de jordash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Si pe mine ma batea gandul sa schimb semnalele, (evident din motive de look) dar cand am vazut cum se aprind la mai multe persoane, am zis "lasa".. Abia le vezi, mai ales ziua..Astea originale, pai se vad frate..si asa stiu ca vede tot romanul in ce directie vreau sa cotesc Sa nu mai zic ca e posibil sa ai probleme la RAR..banuiesc ca nu toate, dar majoritatea au.. Sau sa te opreasca politia+rar si sa ramai fara talon, se pot intampla si d-astea.. Si de ce atata bataie de cap ? bani cheltuiti, timp pierdut..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 daaa daia nu te vede ca ai semnale mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu te vad cand schimbi directia de mers ... am patit-o si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Eu am niste semnale pe spate care in timpul zilei sunt invizibile. cu taote astea, n-am avut niciodata probleme la schimbarea benzilor. dintr-un singur motiv: Dau semnal si apoi ma uit in oglinda si intorc capul in spate de cateva ori s ama asigur ca am unde sa ma bag. si ca sofer, va spun din experienta, iti da cu virgula cand vezi un motociclist ca se zbate ca epilepticu pe langa tine )). oricum, tre sa-l schimb si eu semnalele si sa-mi pun unele sanatoase eventual pe leduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu te vad cand schimbi directia de mers ... am patit-o si eu ... adica banda nu ? eu nu am avut probleme dastea si nu dau semnal niciodata cand schimb banda ( cu masina dau ) eu cand depaseam sau cand devansam o masina o faceam intr o secunda ,sa nu aibe timp sa faca nimic eu mergeam non stop cu faza lunga si tot nu m a vazut pe viitor imi voi pune cele mai nesimtite xenoane(evident voi merge pe faza lunga) si cea mai nesimtita toba , asa ca o aroganta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Eu am niste semnale pe spate care in timpul zilei sunt invizibile. cu taote astea, n-am avut niciodata probleme la schimbarea benzilor. dintr-un singur motiv: Dau semnal si apoi ma uit in oglinda si intorc capul in spate de cateva ori s ama asigur ca am unde sa ma bag. si ca sofer, va spun din experienta, iti da cu virgula cand vezi un motociclist ca se zbate ca epilepticu pe langa tine )). oricum, tre sa-l schimb si eu semnalele si sa-mi pun unele sanatoase eventual pe leduri... Chiar vroiam sa-ti zic, cand ne-am intalnit..sunt invizibile semnalele alea. Iar a mai plecat unul dintre noi(vezi topicul accidentelor) si chiar la 2-3 statii de troleu de mine.. As vrea o mobra ceva mai slaba ca performante, dar sa arate super.. Sa aiba cuplu, sa fie mai usoara, mai multe.. Singura care se incadreaza la cerintele mele este monsterul de 600.. Dar nu stiu cat de fiabile si ce preturi au italienii la piese.. Am facut o comparatie intre bandit si monster(evident, banditul este cotat mai bine) dar puteti sa va uitati si la "Accident risk" http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=77 Mi se pare o motocicleta, la care nu simti nevoia sa-i dai gaz.. Pai eu de cand mi-am schimbat toba la bandit, imi vine sa-i dau 100 in oras..imi place la nebunie sunetul si nu m-am plictisit de el nici acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu banda....directia de mers. Iesi de pe drum principal, motorul sta pe loc, semnalizezi si ai luat mana de pe frana, ca te pregatesti sa faci stanga...ala din spate daca vede ce faci, semnalizeaza dreapta si te ia prin drepata .. cam asa ar trebui sa se intample. Ghinion, ca te poate matura lejer ... (de-acord ca e si neatentia un factor...) ca el nu vede ce vrei sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 La Multi Ani topicului!!! Lordgrec nu pui si tu ceva poze cu banditul tau ca cel putin pe mine m-ai facut curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 #Banditrider referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Banditrider, am fost eu pe la complexul ala acu cateva luni. E parasit, geamuri sparte la cabanute, totul abandonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 #Banditrider referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic.. Sv-ul are si ala vreo 75 hp.. @razvan - pai cred ca e deschis doar pe timpul verii, ca nu au calorifere inauntru si m-am uitat mai atent la poze, sunt si cu 1-2 paturi(pt. cei ce vor un mediu privat ) ps. buey, mai tineti minte cand vroiati sa faceti vesta cu banditmania ? mi-am amintit acum, de faza aia..sau banderola,ce era ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic.. Sv-ul are si ala vreo 75 hp.. eu zic ca-i mai bie sa-i ai( cp ) si sa nu-i folosesti , decat sa ai nevoie vreodata de ei si sa nu-i ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 eu zic ca-i mai bie sa-i ai( cp ) si sa nu-i folosesti , decat sa ai nevoie vreodata de ei si sa nu-i ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada). Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. cata drepatate ai : e italianca si asta spune totul...exact ca si in domeniul auto...fuge lumea de ele ca de draq...oricum , daca n-ai observat nu faceam comparatie intre motoare ci puneam omul in tema ca sa stie ca italienii-s ca frantuzii...daca nu te-ai lovit de anumite probleme e usor sa te contrazici...subiect off! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 am avut si eu ocazia sa merg pe un monster de 800 parca e foarte foarte foarte usor pe langa bandit , in ture joase e tare dar in ture mari banditu trece rau pe langa monster sa nu mai spun de sunetul pe masura si oricum monsterul e cel mai marfa naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada). Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura. Sunt totusi cateva inconveniente, cum ar fi: saua pt. pasager(cam micuta),rezervorul si nu mai imi vin altele in minte acum. Nu stiu cum se comporta la drum lung, ca si turing,(mai rar ce-i drept, dar e nevoie) sau pe serpentine.. Cu banditul ma simt in al 9-lea cer pe serpentine si fara sa fortez nota. Imi place ca are un top speed mai mic, greutate mult mai mica, look, etc Inafara de putere, si look, banditul iese castigator pt. nevoile mele, oricat as vrea eu sa schimb mobra Cred ca o sa ajung la vorba prietenei mele, un bandit mai nou.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.