Emppu Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) vreau sa-mi cumpar si eu un bandit de 600/650, am cam 2300 euro buget... ce avantaje si dezavantaje are banditul ? momentan am o yamaha wr 450 da vreau bandit pt drum lung. ca alta optiune m-am gandit la un kawasaki zr7 La 2300 exclus 650 (care e 2005+). Mai degraba un Kult 600 (adica din prima generatie 95-99). Avantajele ar fi ca e multa motocicleta la bani putini, dar asta e cam in general asa la Suzuki. E mare, ai loc pe el, simti ca ai ceva intre picioare. Personal mi se pare f frumos. Trage cat de cat si e manevravil... foarte manevrabil cu un kit de ridicare de coor + ghidon superbike. Daca vrei sa-l personalizezi exista avantajul ca ai de ales din miliarde de produse si accesorii aftermarket. Fiind o motoreta raspandita gasesti usor piese. Este tehnic simpla si se intretine relativ usor. Nu face nazuri. Puncte slabe ar fi franele si mai ales suspensiile mediocre, dar asta doar la un mers mai sportiv. Suspensiile le rezolvi cu maxim 200 de euro.... arcuri progresive + amortizor central de Bandit 1200. Franele le poti imbunatati cu placute bune si furtune race... insa nu spectaculos. Si cel mai mare avantaj: patrunzi in familia noastra, cea mai tare comunitate de posesori de... Editat Aprilie 28, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Am pus si eu Banditul la vanzare de o saptamana, ... inca nu s-a interesat nimeni de el Poate stiti pe cineva interesat! /index.php?showtopic=195624 Poate ce prea mult pentru el!?!? Comentariile sunt bine venite ... numai cele pozitive si eu vreau sa-l vand dar din pacate nu prea sunt la cautare naked-urile la noi in tara http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41183 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Nu trebuie mers la RAR daca schimbi cacucicul, doar cand vinzi motocicleta sau ii faci ITP ul te verifica in rest nu se uita nimeni la guma ta. Asta cu RAR-u o stie de la mine Bravo Marse, super motor! PS:Te-am asteptat sambata dar cred ca ai trecut pe langa Ploiesti cu 200 la ora ca sa nu te prinda Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Asta cu RAR-u o stie de la mine Bravo Marse, super motor! PS:Te-am asteptat sambata dar cred ca ai trecut pe langa Ploiesti cu 200 la ora ca sa nu te prinda Lordgrec Nu am apucat sa vin inspre Ploiesti dar cu prima ocazie iti dau un telefon si trec pe la tine. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 ok, si cand te duci sa ti faci ITP ul si nea vede ca ai alta guma pe spate decat cea din talon ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ok, si cand te duci sa ti faci ITP ul si nea vede ca ai alta guma pe spate decat cea din talon ce se intampla? Simplu...mai bagi o fisa si vi data viitoare cu guma scrisa in carte sau talon. P.S in bucales nu merge cu spaga(le-a pus camere ) sa nu mai mananca si gura lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Am nevoie de un sfat: De la o vreme socul merge aiurea. Daca il dau prea la capat se opreste motorul, iar inainte nu facea asa. Plus ca trebuie sa il frec un pic ca sa intre in functiune. E ceva foarte suspect. Cam ce ar trebui sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Salutari distinse talharilor Am 2(doua) bandituri superbe de vanzare recent aduse cam de 2 saptamani poposite de pe meleaguri italiene. Un talhar S si un talhar cu un ochi N. Avand in vedere ca nu pot posta aici anunturile pentru info si detalii va astept la 0721.198.199 sau 0745.504.576 YM: d_manaloiu Ca pret sunt superoferte iar ca look sunt mai mult decat trendy, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 @ Emppu Cand ti-ai pus arcuri progresive,m-am uitat de firma aia si am vazut ca au si pt. B4,cum fac si eu rost ca am furca cam moale.Poate o fi doar din lipsa de ulei/ulei uzat,nu curge,dar semeringurile de praf sunt cam crapate. Cea mai buna metoda e sa pun arcuri mai tari,nu ulei mai gros,dar cum fac si eu rost de niste arcuri din alea pt. B4 meu? Furca de B4 pana in '97 e oare la fel ca cea de dupa '97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) @ Emppu Cand ti-ai pus arcuri progresive,m-am uitat de firma aia si am vazut ca au si pt. B4,cum fac si eu rost ca am furca cam moale.Poate o fi doar din lipsa de ulei/ulei uzat,nu curge,dar semeringurile de praf sunt cam crapate. Cea mai buna metoda e sa pun arcuri mai tari,nu ulei mai gros,dar cum fac si eu rost de niste arcuri din alea pt. B4 meu? Furca de B4 pana in '97 e oare la fel ca cea de dupa '97? Daca ai furca prea moale, arcurile progresive (banuiesc ca te referi la astea) + un ulei mai gros decat cel specificat de fabrica o sa aduca imbunatatiri substantiale. Wirth poti lua de la Louis, de aici banuiesc ca te descurci. Eu am Wilbers. Nu stiu daca astia fac si pt B4. Daca pui arcuri progresive automat pui alt ulei decat cel specificat de fabrica, de obicei mai gros. Fabrica specifica, cel putin la B6, W10. Eu am acum Procycle 10W20 si sunt multumit. Ieftin si bun. 7 Euro litrul... pomana. Poti incerca si Castrol. Nu am experiente personale cu uleiuri de furca Castrol. Doar de cele de motor. Atentie! Castrolul e 9 Euro 500 ml, deci iti trebuie 2 bidoane. Poti alege intre 15W si 20W. Editat Aprilie 30, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 salutare in toamna am devenit si eu un fericit proprietar de suzuki bandit 600 din 95. neamtu de la care l-am cumparat o pus mai multe accesori, unul dintre ele fiind un termometru in carteru de ulei. eu am pus in motor ulei 10W-50 pt ca am zis ca om avea o vara caniculara. Acuma am si eu o intrebare pt ca s-a incalzit vremea si am inceput sa bag motoru prin oras. Am obs ca se urca temperatura uleiului pana la 130 Grade, iar Termometrul acela este gradat pana la 140 Grade. Voi aveti probleme de supraincalzire de astea vara?? adica trebuie sa faceti pauze mai dese sa se raceasca motoru?? asfalt uscat si scanteie la bujii beer.gif Bine ai venit in randul posesorilor de banditi. Personal numai 10W40 am bagat de la producatori diferiti, nu am termometru la ulei dar de 3 ani de cand am motorul nu am simtit sa se supraincalzeasca. Adica a fost fierbinte motorul la ture lungi in tara pe temperaturi nesimtite dar nu a facut figuri niciodata, nu a dat semne ca tre sa ma opresc. Mai stii? Poate nu indica bine termometrul , sau sa nu il deranjeze o asa temperatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 salutare in toamna am devenit si eu un fericit proprietar de suzuki bandit 600 din 95. neamtu de la care l-am cumparat o pus mai multe accesori, unul dintre ele fiind un termometru in carteru de ulei. eu am pus in motor ulei 10W-50 pt ca am zis ca om avea o vara caniculara. Acuma am si eu o intrebare pt ca s-a incalzit vremea si am inceput sa bag motoru prin oras. Am obs ca se urca temperatura uleiului pana la 130 Grade, iar Termometrul acela este gradat pana la 140 Grade. Voi aveti probleme de supraincalzire de astea vara?? adica trebuie sa faceti pauze mai dese sa se raceasca motoru?? asfalt uscat si scanteie la bujii beer.gif salut, si eu am un bandit de 600 din 2000 si am pus si eu ulei 10w-50 mai exact castrol,am termometru si nu mi-a indicat niciodata mai mult de 100-110.mai ales in perioada aceasta cand nu este prea cald nu am avut temperaturi mai mari de 90-100. ori faci prea multe burnout-uri ori ceva nu e bine cu sistemul tau de racire al uleiului.din cate stiu eu nu este indicat sa depaseasca 120grade... bafta la solutionaera problemei,eu unul nu ma prea pricep....poate empu ca vad ca el e tatic in ale mecanicii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 o intrebare : este vreo problema daca bag ulei 15W / 40? multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Terminati bah cu prostiile. Sunt muci la mecanica. Probleme cu racirea nu am avut pana acum. Nici vara pe canicula in conditii de dat morti nesimtiti. Eu am termometru (Moto Detail) doar de la inceputul acestui sezon si merg cu ulei fulls intetic Motul 15 W-50 300V (nu mai pun veci ). Maxim am avut cam putin peste 100 de grade. Desi la B6 e multicel 130... sa nu confundam temperatura uleiului cu cea a apei. 130 de grade nu e f grav. B12-urile se duc frecvent in 140 de grade atunci cand e sauna afara si deplasarea se face incet. Uleiurile bune sunt garantate pana pe la 160 de grade. Deci nu disperati. Eu zic totusi ca ai putea sa arunci o privire la radiator. Vezi in ce stare e. Lovit, infundat de pamant, insecte? Conteaza mult daca e curat si murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 ca sa schimb vorba de la mecanica la design am o rugaminte. cine are bord digital montat pe bandit e rugat frumos sa posteze niste poze. multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 ca sa schimb vorba de la mecanica la design am o rugaminte. cine are bord digital montat pe bandit e rugat frumos sa posteze niste poze. multumiri La asta te referi: ca sa schimb vorba de la mecanica la design am o rugaminte. cine are bord digital montat pe bandit e rugat frumos sa posteze niste poze. multumiri La asta te referi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) La asta te referi: Nu. Ala e stock la Neo sau Evo. Se refera la bord digital aftermarket pt ca al lui e muci. Ceva de genu asta... ... bord de Gixxer Editat Mai 2, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Nu. Ala e stock la Neo sau Evo. Se refera la bord digital aftermarket pt ca al lui e muci. Ceva de genu asta... ... bord de Gixxer mersi Vuorinen. nu e neaparat muci, e personalizat.adica fara turometru. salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ma iertati pt offtopic, dar daca este pe aici pe forum conducatorul unui Bandit (1200 cred) cu nr MS 12 GSF sau daca il cunoaste cineva, sa imi dea un PM cu adresa de mail... am cateva fotografii sa i le trimit... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) ma iertati pt offtopic, dar daca este pe aici pe forum conducatorul unui Bandit (1200 cred) cu nr MS 12 GSF sau daca il cunoaste cineva, sa imi dea un PM cu adresa de mail... am cateva fotografii sa i le trimit... multumesc Crezi bine. E 12. Uite-l aici pe domu'. Da-i un PM. Editat Mai 5, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 salutare am si eu o intrebare am gasit un Bandit de 600 cu 42.000 nu e scump deloc dar eu cred totusi ca are ca multi KM . Acum voi imi puteti spune dak gresesc sau nu . Astept raspunsurile voastre Asfalt uscat si cit mai multi KM fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Al meu implineste zilele astea 43.000 si inca nu s-a dezintegrat. Nu stiu ce stil de pilotaj aveau cei 2 sau 3 proprietari germani de dinaintea mea insa im mod cert l-au intretinut cum se cuvine. In ultimii 13 mii de km, de cand il am eu, a vazut numa' morti din partea mea insa si o intretinere civilizata. Secretul e sa pui ulei bun si sa il lasi sa se incalzeasca inainte de a-i da in gura. Nu exista km prea multi, doar intretinere buna sau proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Cine ma ajuta si pe mine?! Am nevoie de niste bucse pentru furca fata.... pe louis m-am uitat da nu am gasit.... Aveti vre-un pont? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 JOS cu grilaju! Am nevoie de niste bucse pentru furca fata.... pe louis m-am uitat da nu am gasit.... Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.