Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-mi cumpar si eu un bandit de 600/650, am cam 2300 euro buget... ce avantaje si dezavantaje are banditul ? momentan am o yamaha wr 450 da vreau bandit pt drum lung. ca alta optiune m-am gandit la un kawasaki zr7

 

La 2300 exclus 650 (care e 2005+). Mai degraba un Kult 600 (adica din prima generatie 95-99). Avantajele ar fi ca e multa motocicleta la bani putini, dar asta e cam in general asa la Suzuki. :moto: E mare, ai loc pe el, simti ca ai ceva intre picioare. Personal mi se pare f frumos. :moto: Trage cat de cat si e manevravil... foarte manevrabil cu un kit de ridicare de coor + ghidon superbike. Daca vrei sa-l personalizezi exista avantajul ca ai de ales din miliarde de produse si accesorii aftermarket. Fiind o motoreta raspandita gasesti usor piese. Este tehnic simpla si se intretine relativ usor. Nu face nazuri. Puncte slabe ar fi franele si mai ales suspensiile mediocre, dar asta doar la un mers mai sportiv. Suspensiile le rezolvi cu maxim 200 de euro.... arcuri progresive + amortizor central de Bandit 1200. Franele le poti imbunatati cu placute bune si furtune race... insa nu spectaculos.

 

Si cel mai mare avantaj: patrunzi in familia noastra, cea mai tare comunitate de posesori de... :) :blbl:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pus si eu Banditul la vanzare de o saptamana, ... inca nu s-a interesat nimeni de el :)

Poate stiti pe cineva interesat!

 

/index.php?showtopic=195624

 

Poate ce prea mult pentru el!?!?

Comentariile sunt bine venite ... numai cele pozitive

si eu vreau sa-l vand dar din pacate nu prea sunt la cautare naked-urile la noi in tara :moto:

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41183

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie mers la RAR daca schimbi cacucicul, doar cand vinzi motocicleta sau ii faci ITP ul te verifica in rest nu se uita nimeni la guma ta.

 

 

:moto: Asta cu RAR-u o stie de la mine :)

 

Bravo Marse, super motor!

 

PS:Te-am asteptat sambata dar cred ca ai trecut pe langa Ploiesti cu 200 la ora ca sa nu te prinda Lordgrec :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: Asta cu RAR-u o stie de la mine :)

 

Bravo Marse, super motor!

 

PS:Te-am asteptat sambata dar cred ca ai trecut pe langa Ploiesti cu 200 la ora ca sa nu te prinda Lordgrec :moto:

Nu am apucat sa vin inspre Ploiesti dar cu prima ocazie iti dau un telefon si trec pe la tine.

Bafta :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, si cand te duci sa ti faci ITP ul si nea vede ca ai alta guma pe spate decat cea din talon ce se intampla?

 

Simplu...mai bagi o fisa si vi data viitoare cu guma scrisa in carte sau talon.

P.S in bucales nu merge cu spaga(le-a pus camere :) ) sa nu mai mananca si gura lor :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari distinse talharilor :)

 

Am 2(doua) bandituri superbe de vanzare recent aduse cam de 2 saptamani poposite de pe meleaguri italiene.

Un talhar S si un talhar cu un ochi N.

Avand in vedere ca nu pot posta aici anunturile pentru info si detalii va astept la 0721.198.199 sau 0745.504.576

YM: d_manaloiu

 

Ca pret sunt superoferte iar ca look sunt mai mult decat trendy,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Emppu

 

Cand ti-ai pus arcuri progresive,m-am uitat de firma aia si am vazut ca au si pt. B4,cum fac si eu rost ca am furca cam moale.Poate o fi doar din lipsa de ulei/ulei uzat,nu curge,dar semeringurile de praf sunt cam crapate.

Cea mai buna metoda e sa pun arcuri mai tari,nu ulei mai gros,dar cum fac si eu rost de niste arcuri din alea pt. B4 meu?

 

Furca de B4 pana in '97 e oare la fel ca cea de dupa '97?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Emppu

 

Cand ti-ai pus arcuri progresive,m-am uitat de firma aia si am vazut ca au si pt. B4,cum fac si eu rost ca am furca cam moale.Poate o fi doar din lipsa de ulei/ulei uzat,nu curge,dar semeringurile de praf sunt cam crapate.

Cea mai buna metoda e sa pun arcuri mai tari,nu ulei mai gros,dar cum fac si eu rost de niste arcuri din alea pt. B4 meu?

 

Furca de B4 pana in '97 e oare la fel ca cea de dupa '97?

 

Daca ai furca prea moale, arcurile progresive (banuiesc ca te referi la astea) + un ulei mai gros decat cel specificat de fabrica o sa aduca imbunatatiri substantiale. Wirth poti lua de la Louis, de aici banuiesc ca te descurci. :moto: Eu am Wilbers. Nu stiu daca astia fac si pt B4. Daca pui arcuri progresive automat pui alt ulei decat cel specificat de fabrica, de obicei mai gros. Fabrica specifica, cel putin la B6, W10. Eu am acum Procycle 10W20 si sunt multumit. Ieftin si bun. 7 Euro litrul... pomana. Poti incerca si Castrol. Nu am experiente personale cu uleiuri de furca Castrol. Doar de cele de motor. :moto: Atentie! Castrolul e 9 Euro 500 ml, deci iti trebuie 2 bidoane. Poti alege intre 15W si 20W. :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

in toamna am devenit si eu un fericit proprietar de suzuki bandit 600 din 95.

 

neamtu de la care l-am cumparat o pus mai multe accesori, unul dintre ele fiind un termometru in carteru de ulei.

 

eu am pus in motor ulei 10W-50 pt ca am zis ca om avea o vara caniculara.

 

Acuma am si eu o intrebare pt ca s-a incalzit vremea si am inceput sa bag motoru prin oras. Am obs ca se urca temperatura uleiului pana la 130 Grade, iar Termometrul acela este gradat pana la 140 Grade.

 

Voi aveti probleme de supraincalzire de astea vara?? adica trebuie sa faceti pauze mai dese sa se raceasca motoru??

 

asfalt uscat si scanteie la bujii beer.gif

 

 

Bine ai venit in randul posesorilor de banditi.

Personal numai 10W40 am bagat de la producatori diferiti, nu am termometru la ulei dar de 3 ani de cand am motorul nu am simtit sa se supraincalzeasca. Adica a fost fierbinte motorul la ture lungi in tara pe temperaturi nesimtite dar nu a facut figuri niciodata, nu a dat semne ca tre sa ma opresc. Mai stii? Poate nu indica bine termometrul , sau sa nu il deranjeze o asa temperatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

in toamna am devenit si eu un fericit proprietar de suzuki bandit 600 din 95.

 

neamtu de la care l-am cumparat o pus mai multe accesori, unul dintre ele fiind un termometru in carteru de ulei.

 

eu am pus in motor ulei 10W-50 pt ca am zis ca om avea o vara caniculara.

 

Acuma am si eu o intrebare pt ca s-a incalzit vremea si am inceput sa bag motoru prin oras. Am obs ca se urca temperatura uleiului pana la 130 Grade, iar Termometrul acela este gradat pana la 140 Grade.

 

Voi aveti probleme de supraincalzire de astea vara?? adica trebuie sa faceti pauze mai dese sa se raceasca motoru??

 

asfalt uscat si scanteie la bujii beer.gif

salut,

si eu am un bandit de 600 din 2000 si am pus si eu ulei 10w-50 mai exact castrol,am termometru si nu mi-a indicat niciodata mai mult de 100-110.mai ales in perioada aceasta cand nu este prea cald nu am avut temperaturi mai mari de 90-100.

ori faci prea multe burnout-uri ori ceva nu e bine cu sistemul tau de racire al uleiului.din cate stiu eu nu este indicat sa depaseasca 120grade...

bafta la solutionaera problemei,eu unul nu ma prea pricep....poate empu ca vad ca el e tatic in ale mecanicii... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati bah cu prostiile. Sunt muci la mecanica. :rusinica: Probleme cu racirea nu am avut pana acum. Nici vara pe canicula in conditii de dat morti nesimtiti. Eu am termometru (Moto Detail) doar de la inceputul acestui sezon si merg cu ulei fulls intetic Motul 15 W-50 300V (nu mai pun veci :rolleyes: ). Maxim am avut cam putin peste 100 de grade. Desi la B6 e multicel 130... sa nu confundam temperatura uleiului cu cea a apei. 130 de grade nu e f grav. B12-urile se duc frecvent in 140 de grade atunci cand e sauna afara si deplasarea se face incet. Uleiurile bune sunt garantate pana pe la 160 de grade. Deci nu disperati. Eu zic totusi ca ai putea sa arunci o privire la radiator. Vezi in ce stare e. Lovit, infundat de pamant, insecte? Conteaza mult daca e curat si murdar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa schimb vorba de la mecanica la design am o rugaminte.

 

cine are bord digital montat pe bandit e rugat frumos sa posteze niste poze.

 

multumiri

 

 

La asta te referi:

 

 

ca sa schimb vorba de la mecanica la design am o rugaminte.

 

cine are bord digital montat pe bandit e rugat frumos sa posteze niste poze.

 

multumiri

 

 

La asta te referi:

post-33406-1209740180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi:

 

Nu. Ala e stock la Neo sau Evo. Se refera la bord digital aftermarket pt ca al lui e muci. Ceva de genu asta...

post-8276-1209743462_thumb.jpg

post-8276-1209743572_thumb.jpg... bord de Gixxer

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Ala e stock la Neo sau Evo. Se refera la bord digital aftermarket pt ca al lui e muci. Ceva de genu asta...

post-8276-1209743462_thumb.jpg

post-8276-1209743572_thumb.jpg... bord de Gixxer

 

 

:rusinica: mersi Vuorinen. nu e neaparat muci, e personalizat.adica fara turometru. salve

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma iertati pt offtopic, dar daca este pe aici pe forum conducatorul unui Bandit (1200 cred) cu nr MS 12 GSF sau daca il cunoaste cineva, sa imi dea un PM cu adresa de mail... am cateva fotografii sa i le trimit...

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma iertati pt offtopic, dar daca este pe aici pe forum conducatorul unui Bandit (1200 cred) cu nr MS 12 GSF sau daca il cunoaste cineva, sa imi dea un PM cu adresa de mail... am cateva fotografii sa i le trimit...

 

multumesc

 

Crezi bine. E 12. :rolleyes: Uite-l aici pe domu'. Da-i un PM. :banana:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu o intrebare am gasit un Bandit de 600 cu 42.000 :rolleyes: nu e scump deloc dar eu cred totusi ca are ca multi KM . Acum voi imi puteti spune dak gresesc sau nu . Astept raspunsurile voastre Asfalt uscat si cit mai multi KM fara evenimente :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu implineste zilele astea 43.000 si inca nu s-a dezintegrat. Nu stiu ce stil de pilotaj aveau cei 2 sau 3 proprietari germani de dinaintea mea insa im mod cert l-au intretinut cum se cuvine. In ultimii 13 mii de km, de cand il am eu, a vazut numa' morti din partea mea insa si o intretinere civilizata. Secretul e sa pui ulei bun si sa il lasi sa se incalzeasca inainte de a-i da in gura. Nu exista km prea multi, doar intretinere buna sau proasta. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JOS cu grilaju! :banana:

 

Am nevoie de niste bucse pentru furca fata.... pe louis m-am uitat da nu am gasit....

 

Adica? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...