Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu tot cu baut berile + sincronizat carburile + desfacut a doua oara capacul de la supape pentru ca s-a miscat una din garniturile de la bujii cind l-am pus inapoi? :laugh: pai totul mi-a luat cam 6 ore si ceva-7. in mod normal in regim de service nu cred ca exista motiv sa dureze mai mult de 3-4.

iar daca ai si al doilea om pe linga tine merge si mai repede.

 

PS: am mai vinturat oleaca netul si unii spun ca sa ai motorul prea silentios nu e un semn bun, supapele cica trebuie sa se auda putin. bine, acuma o sa vina unii sa zica "teorie de pe net" da' chiar azi am aflat ca unii mecanici practicieni considera ca poti sa schimbi un CDI de la orce alt motor, ca nu conteaza decit la cele pe injectie :laugh:

 

si ca am adus vorba, locul prin care scoti si pui inapoi capacul e destul de strimt si e posibil sa atingi oleaca garniturile de la bujii de lantul de distributie, sa fii f atent cind il pui inapoi sa nu-ti cada sau sa se miste vreuna.

 

alt sfat ar fi sa nu te complici sa scoti capacul de la senzorul de aprindere ca sa invirti motorul, scoti bujiile, il pui intr-a 6-a si invirti de roata

 

sincer operatia asta n-as face-o la service decit daca as sta linga mecanic, e prea migaloasa ca sa am incredere ca mi-o face cum trebuie. la unele supape a trebuit sa desfac si sa string la loc de 3-4 ori pina am nimerit fix cum trebuie. filetul are pas de 0,5, deci pentru 0,05 mm trebuie invirtit o zecime de tura, si deja 0,05 mm e foarte mult, atit e plaja admisa si pe adminise si pe evacuare. deci o sa "discuti" treaba pe la 1/20 de tura :) distractie placuta. daca ai avea o cheie pt tinut contra la tija de reglaj ar fi chiar parfum. si ca sa vezi ce baiat de comitet sint: e de 3 mm. merge si cu cleste dar tare as fi vrut sa am o cheie speciala.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si eu intr-o tura mai lunguta pana la Covasna si am scos consum 5,6 cu pasager(de vreo 75-80kg) +tankbag,metoda plin - plin,asta fiind cam prima data cand am mers regulamentar,asta insemnand ca am respectat absolut toate limitarile de viteza. Acum intrebarea este:daca schimb filtru de aer(are 12000 km),fac schimb ulei o sa reusesc sa scot mai putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. trebuie doar sa schimbi metoda de acceleratie :D. foloseste mult frana de motor si accelereaza lin. 5.6 pentru motor incarcat si limite de viteza respectate, este foarte bine!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu spui in ce ture ai mers e irelevant. cam ala e cnsumul pe care-l scot si eu in afata si merg in general pensionaresc cu citeva reprize de blana cind vad drum liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cel mai mult 6000 ture,si cum am zis incarcat bine motoru, fraimio de 75-80 kg=o pasagera +bagaje laterale si rollbag :lol:,si eu am tot pe acolo da cand iau costumu pe mine se mai adauga 10 kg,Sarcina de pe motor sa fi fost undeva la 180-190 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu l-am pus,maine ca doar vineri am terminat cu sesiunea si nu am avut timp,dar maine ma duc si ii fac schimbu de ulei,filtru de aer,ii pun suportul,intins lantu+spalat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta eu zic ca e ok consumul.

 

pe site-ul Factory Pro (fabricant american de kituri de carburator, ca Dynojet) scria ca unul din factorii de uzura la carburatoare constau in ovalizarea jiclorului principal (care e din alama) datorita vibratiilor acului de dozaj (care e din inox). cu alte cuvinte motorul merge mai bogat. cica ar fi mai pronuntata uzura la motoarele folosite preponderent la turatii medii/mici, pentru ca acolo acul de dozaj e mai coborit in jiclor si astfel atinge peretii acestuia mai des.

 

la motoarele vechi cum e Kultul mi se pare aproape imposibil sa te astepti sa mearga ca si cum ar fi nou, ca sa fii sigur ca totul e ca la carte cred ca ar trebui sa schimbi jumatate de motor, incepind cu toate garniturile si semeringurile. ca simplu exemplu, furtunul de benzina de la al meu e tot crapat la interior. credeti ca curge o picatura de benzina? la fel cu furtunurile de frina, puteti sa fiti convinsi ca s-au alterat in timp. in manual scrie ca se schimba la un nr de km. cine face asta? :)

 

cu toate astea chiar daca nu merge ceas, consuma o idee mai mult decit trebuie etc, nu cred ca e cazul sa ne alarmam. decit sa te duci la mecanici din aia care-ti zic ca "iti regleaza amestecul" (cum? la carburatoarele moto n-ai ce regla in afara de amestecul de ralanti si ture joase) mai bine-l lasi asa.

 

ah, uitasem. am dat o tura sa vad efectul dupa reglajul supapelor si sincronizare. in primul rind mi se pare ca ralantiul ajunge stabil mult mai repede, ceea ce e logic avind in vedere ca aveam supapele prea "largi". in al doilea rind se pare ca trebuie sa repet sincronizarea ca parca vibreaza putin cam tare, nu ca nu ar fi vibrat si inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul nu include jicloarele si celelalte piese cu adevart importante. daca ai jiclorul si/sau acul de dozaj uzate n-ai rezolvat nimic, ai dat banii degeaba.

 

http://www.louis.de/_1029146ef10d419b69137ebb43d6571db1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042430

 

PS: cind am facut supapele am scos capacul si membrana la unui din carburi si m-am uitat la jiclor, nu parea ovalizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

 

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

Scuzati! ...electrozi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cr7eIX

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece.

 

am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E. Caracterul de bujie calda sau rece se refera in principal la capacitatea acesteia de a transfera catre exterior, caldura primita de la reactia de ardere ce are loc in camera,ce sa-i faci... tot de ardere.

Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

Azi am montat toba stok inapoi si am simtit o diferenta de putere, cu toba sport simteam ca ma duc ceva mai tare pe la 6000 ture..

Ma asteptam sa nu fie nici o diferenta, decat de sunet..

Salut!

De ce ai revenit la toba stock??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

 

 

 

Salutare!

 

Eu am pe banditul meu iridium de vreo 35000 de km si inca merg. Mi se pare ca au inceput sa dea ceva semne de oboseala dar acum chiar nu as avea cu ce sa le cumpar. Daca ma mai tin si sezonul asta sunt fericit!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va zic parerea mea.

 

teoretic, dupa manual, bujiile se schimba la nr de km sau cind distanta dintre electrozi depaseste o anumita valoare. eu la bujii folosite sub 10000 km am vazut ca distanta maxima era mult depasita si combinat cu problemele de pornire am zis sa incerc niste bujii cu iridiu. dar sincer va spun ca daca lasam bujiile vechi mergea si cu ele, sint oameni care nu cred ca au luat vreodata in calcul schimbatul bujiilor si merg peste 20000 pe an. asta nu inseamna ca merge optim motoru' da nici ca crapa-n doua.

 

o problema la bujiile cu iridiu e ca e plin de panarame contrafacute.

 

bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii :D

 

 

Io am scos si 4% cu al meu pop. Daca e de la bujii nu pot sa zic pentru ca la cele vechi nu am facut niciodata consumul. Despre putere, da, acum am 200 de cai :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece.

 

am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc.

Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta.

Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E.

 

Aici ati omis ceva, si tu si Calin. O fi numele Bandit la mai multe mobre, insa bujiile nu sunt la fel la 400, 600, 650 (cred), 1200 si 1250. De aici diferenta de cr6e, cr7e, cr8e, cr9e, jr8b etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta.

Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut.

Salut.

englezii aia nu-s neaparat atotstiuturi in materie de Bandit, se vorbesc si pe acolo prostii la greu.

 

o bujie calda/rece este fix ceea ce a explicat mianmar ca este, informatie care se poate gasi pe Google in 10-15 secunde. daca vreun englez mecanic de birt crede ca bujie calda inseamna ca e mai firbinte scinteia deci porneste mai repede nu trebuie crezut doar pt. ca e englez. si sincer sa fiu fac fix cit misto imi permite legea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...