Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

kitul nu include jicloarele si celelalte piese cu adevart importante. daca ai jiclorul si/sau acul de dozaj uzate n-ai rezolvat nimic, ai dat banii degeaba.

 

http://www.louis.de/_1029146ef10d419b69137ebb43d6571db1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042430

 

PS: cind am facut supapele am scos capacul si membrana la unui din carburi si m-am uitat la jiclor, nu parea ovalizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

 

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

Scuzati! ...electrozi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cr7eIX

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece.

 

am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E. Caracterul de bujie calda sau rece se refera in principal la capacitatea acesteia de a transfera catre exterior, caldura primita de la reactia de ardere ce are loc in camera,ce sa-i faci... tot de ardere.

Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

Azi am montat toba stok inapoi si am simtit o diferenta de putere, cu toba sport simteam ca ma duc ceva mai tare pe la 6000 ture..

Ma asteptam sa nu fie nici o diferenta, decat de sunet..

Salut!

De ce ai revenit la toba stock??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

 

 

 

Salutare!

 

Eu am pe banditul meu iridium de vreo 35000 de km si inca merg. Mi se pare ca au inceput sa dea ceva semne de oboseala dar acum chiar nu as avea cu ce sa le cumpar. Daca ma mai tin si sezonul asta sunt fericit!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va zic parerea mea.

 

teoretic, dupa manual, bujiile se schimba la nr de km sau cind distanta dintre electrozi depaseste o anumita valoare. eu la bujii folosite sub 10000 km am vazut ca distanta maxima era mult depasita si combinat cu problemele de pornire am zis sa incerc niste bujii cu iridiu. dar sincer va spun ca daca lasam bujiile vechi mergea si cu ele, sint oameni care nu cred ca au luat vreodata in calcul schimbatul bujiilor si merg peste 20000 pe an. asta nu inseamna ca merge optim motoru' da nici ca crapa-n doua.

 

o problema la bujiile cu iridiu e ca e plin de panarame contrafacute.

 

bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii :D

 

 

Io am scos si 4% cu al meu pop. Daca e de la bujii nu pot sa zic pentru ca la cele vechi nu am facut niciodata consumul. Despre putere, da, acum am 200 de cai :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece.

 

am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc.

Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta.

Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E.

 

Aici ati omis ceva, si tu si Calin. O fi numele Bandit la mai multe mobre, insa bujiile nu sunt la fel la 400, 600, 650 (cred), 1200 si 1250. De aici diferenta de cr6e, cr7e, cr8e, cr9e, jr8b etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta.

Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut.

Salut.

englezii aia nu-s neaparat atotstiuturi in materie de Bandit, se vorbesc si pe acolo prostii la greu.

 

o bujie calda/rece este fix ceea ce a explicat mianmar ca este, informatie care se poate gasi pe Google in 10-15 secunde. daca vreun englez mecanic de birt crede ca bujie calda inseamna ca e mai firbinte scinteia deci porneste mai repede nu trebuie crezut doar pt. ca e englez. si sincer sa fiu fac fix cit misto imi permite legea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am 12.000 km cu mobra si nici nu m-am uitat la bujii, or fi de cand e mobra (44.000 km)? :laugh:

 

consumu-i bun, porneste la sfert, de ce sa le schimb...poate dupa ce ma intorc, daca n-am ce face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De ce ai revenit la toba stock??

 

Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR..

Aproape uitasem cat de tare se incinge toba stock, sper sa nu ma lipesc de ea :scratch:

In primavara trebuie sa fac si ITP-ul..Dar nu cred ca rezist pana atunci cu toba asta stock, simt ca imi lipseste ceva..Tare mi-as dori si o toba Devil, ca suna al`req de bine :friends:

 

Recent am trecut si eu de pragul de 30000 de km..

 

Ce oboseala cu bujiile astea, daca merg cum treuie, de ce sa le schimbi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

 

 

eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire.

 

motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate.

 

Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR..

 

dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire.

 

motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate.

 

 

dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) :laugh:

 

Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca :angryfire: Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva..

 

Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca :angryfire: Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva..

 

Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ?

 

ma tenteaza si pe mine dar...depinde daca cadem de acord pe agenda.

keep in touch :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bajeti ..

 

Vi-l prezint pe Murmur.

 

Recomand tuturor cu un bandit de 600 pe care au mers 2 ani sau mai putin sa-si ia unu din-asta adica un b12 , indiferent de an. Este .. ce-ti doreste tie sufletelul. Putin greoi .. dar dupa 50 de km pe curbe e aproape la fel ca banditul anterior numai ca se aseaza mai fix pe trasa. Consum 5.4l/100 drum intins din care 30 km mers cu 140/h , si in rest cu 80-100.

 

Facut 1000 de km pana acum cu el .. e tzut. Mult mai simplu decat am crezut initial de controlat si de mers cu el, desi, imi dizloca bratele daca dau drumul la gaz. Si cel mai frumos dar ciudat lucru este faptul ca intr-a 6-a cand accelerezi .. o data te duci destul de rapid si continuu fara explozie de putere si al doilea lucru ca nu mai auzi motoru cum se duce in rosu si e turat dupa 10000 mii, auzi mai degraba un hmmm intr-un crescendo usor in timp ce ti se rup mainile si ti se duce sufluu din piept.

 

Sa ne auzim cu bine. post-46846-0-47446900-1310564375_thumb.jpgpost-46846-0-53118600-1310564396_thumb.jpg

 

post-46846-0-40462700-1310564406_thumb.jpg

post-46846-0-57494100-1310564418_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hopa hopa, ce avem aici? :D cineva si-a luat Evo N? :D

 

toba arata foarte misto.

 

cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii. povesteste tot ce poti despre el, cit mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii.

:lies:

Si omul are 1250, nu 1200 ...so... :disappointed:

@arw357 felicitari de achizitie, daca merge pe cum arata ti-ai tras al naibii mobra. Sa te bucuri de ea mult si bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...