arw357 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Cred ca se refera la kit de lanc ! care vro 150 uro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 cam cat costa un lanc pentru suzuki bandit din '96, si unde gasesc?ms nu chit de lantz, doar lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 nu chit de lantz, doar lantz Am incercat sa-ti trimit un mesaj privat, dar nu merge..Cred ca ai setat tu ceva.. Iti las un numar de telefon luat de pe net, de unde mi-am luat eu kitul de lant.. 0727062808 Omul aduce la comanda si are preturi foarte bune..(Cel putin nu am gasit eu ceva mai ieftin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Intotdeauna cel mai tare tourer a fost GTR-ul de 1400. ZX10R e ..sina pe langa GTR. E adevarat ca pretul e unul pe masura, dar merita toti banii! Si mie imi place GTR-ul dar acum de cand a aparut K1600-le nu mai stiu...tre sa le incerc...daca nu sa vad un test intre ele...ar mai fi si altele dar astea 2 sunt cele mai moderne din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salut feciori. Din ciclul nu lucrati duminica la motor........... Duminica mi-am spalat mobra si ca berbecu care este mi-am uitat contactul pornit, chestie care de altfel nu s-a mai intamplat. Singura explicatie ar fi ca am apucat sa acopar motoru si nu m-am mai gandit la cheia de contact, care de altfel are locusorul ei in camera, nu ramane in contact. Ideea e ca ieri am vazut, l-am pornit azi de la masina, am facut vreo 15 km intruna, am oprit si cand sa pornesc iar ciuciu. I-am dat curent de la un BMW vreo 15 minute, a luat-o ( asta mai trebuia sa ma apuc si de curatat bujii) si am dus-o la un amic la redresor. Astept dimineata sa vad ce si cum, insa bateria era fierbinte cand am dat-o jos, si daca in 15 km nu a retinut curent deloc, cred ca dimineata investim. Tre sa plec pana la Cluj maine musai cu mobra, cu bateria asta sau cu alta noua. Mi-e ciuda ca e bateria cu care am cumparat motorul acum 3 ani (stiu ca i-ar fi vremea) insa e Yuasa, eu unu nu o sa am bani de asa ceva, cel mai probabil o sa o iau pe cea mai ieftina sau poate pe singura care oi gasi-o pe stoc pe la ceva magazin. Va anunt maine ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) De azi am si GSF650 / 2005 / 40.000km. Vin de pe un GS500, care asteapta o reparatie, apoi se va vinde. poze din anuntul vanzarii: Editat August 5, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Cred ca il stiu pe primul proprietar din ro si a fost ingrijita maniacal pana sa fie vanduta acum 1 an.(cred ca inca ii pare rau ca a schimbat-o ) Sa o calaresti mult si cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 De azi am si GSF650 / 2005 / 40.000km. Vin de pe un GS500, care asteapta o reparatie, apoi se va vinde. poze din anuntul vanzarii: s-o calaresti sanatos!!! Felicitari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 No , se pare ca am avut noroc. Am reusit sa merg Zalau-Cluj-Zalau cu bateria, desi pare putin slabita. O sa vad cum se mai comporta de acum incolo, daca face figuri, cumparam alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 salutari din Oradea, ma rog Baile Felix. in materie de touring: B6 POP RULEZ!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Ca sa nu zic ca nu l-am facut, am bifat Transfagarasanul. Drumul spre Curtea de Arges intre km 60 si 30 este praf, varza, muci. Tara asta necesita un enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare. tocami mi-am desenat un traseu aproximativ, pur informativ pentru concediu. avand in vedere ca si eu si pretina avem lume de vazut pe traseu, ne vom intinde pe o saptamana. mers lejer, admirat peisaje, poze si toate cele aferente unui concediu. ce parere aveti de traseu? http://maps.google.com/maps?saddr=Bucharest,+Bucuresti,+Romania&daddr=Ploiesti,+Prahova,+Romania+to:P%C4%83ule%C5%9Fti,+Romania+to:Nehoiu,+Buzau,+Romania+to:%C3%8Entorsura+Buz%C4%83ului,+Covasna,+Romania+to:Bra%C8%99ov,+Rom%C3%A2nia+to:Rupea,+Rom%C3%A2nia+to:Sighi%C5%9Foara,+Rom%C3%A2nia+to:Media%C5%9F,+Rom%C3%A2nia+to:Sibiu,+Rom%C3%A2nia+to:Cluj-Napoca,+Romania+to:Oradea,+Bihor,+Romania+to:Arad,+Romania+to:Timisoara,+Timis,+Romania+to:Deva,+Romania+to:Hunedoara,+Romania+to:Petro%C5%9Fani,+Hunedoara,+Romania+to:Horezu,+V%C3%A2lcea,+Romania+to:R%C3%A2mnicu+V%C3%A2lcea,+Rom%C3%A2nia+to:Pite%C5%9Fti,+Rom%C3%A2nia+to:Bucuresti,+Romania&hl=en&ie=UTF8&ll=45.782848,24.389648&spn=2.865471,7.168579&sll=45.386877,23.999634&sspn=2.885746,7.168579&geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFeC6rQIdsC-NASn379ao9kmyQDEZkWVeluY_Cw%3BFdS0rgIdoCuMASkJG1opikyyQDHsEt9el_pdTA%3BFXwUtQIdyz-RASnD8dy9DZCzQDG8x-fWAFUKfg%3BFUrpuAId9z-NASn9t-XYpYK0QDHOyKy6DBSecQ%3BFWOmuAIdMMqGASnxFKIqhluzQDEPHjlU7_L1bA%3BFWl_vgIdZN2AASktVbugpkRLRzHotpnkuqKD4A%3BFfA2wQIdR0h6ASlbfmPm8nRLRzF_JGNBCeASew%3BFbFnwAIdcZBzASnPaawl8I5LRzEvqNmcsHxc2A%3BFTGpugIdm2VwASnVHCz9iGdMRzG0kDNOIZ3eOg%3BFaDDyQIdEhtoASmLC2yRHwxJRzGLFB8zHGC8Cw%3BFf8LzgIdBc1OASlTI3Zo40dGRzFEU13WhqRVGw%3BFYtywAIdO0RFASnDWVyjS5hFRzGRhFU-SgdwDw%3BFeo8ugIdsPFDASmntQ_LfWdFRzFJZ5NzZK9_Uw%3BFTkHvAId-Z9dASntF0sulPJORzF32h6K9VCVeg%3BFR5XugId571dASmfFZZzVIpORzE7IzU87YzzGQ%3BFX7vtAIdFaZkASlLXao1PMRNRzHlQqvV1vfWdQ%3BFSXVsAIdcxVuASnZh23S3nNNRzGKeShj0oF04Q%3BFVI-sAIdBPFzASmhFxYkpThNRzGapAV6c1MjhA%3BFYyErAIdwnN7ASlbK1Lgi7yyQDF2-CZDqTds8g%3BFc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&mra=ls&z=8 Am si ca traseul este pur informativ, pentru ca noi vom merge pe principiul: ajungem si acolo... dar hai sa vedem unde merge drumul asta mai intai ) pe drum se va mai modifica in fuctie de cerinte, locuri de vizitat and stuff. noptile le vom petrece in cort si ocazional cazare (omu mai are nevoie si de un dus). Miercuri ii schimb si eu uleiul si placutele de frana si va fi pregatit pentru drum. vom pleca pe luni, 15 august cu retur candva ) Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Drumul intre Deva si Lugoj este praf, pe dealuri si extrem de valurit, peticit. Nu stiu daca au mai reparat ceva. De la Lugoj la Timisoara este aproape autostrada, nou si bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Drumul intre Deva si Lugoj este praf, pe dealuri si extrem de valurit, peticit. Nu stiu daca au mai reparat ceva. De la Lugoj la Timisoara este aproape autostrada, nou si bun. Din discutiile cu prietena, mai avem si varinata ca din Timisoara sa coboram spre Bistrita, Cheile Nerei, Drobeta, Craiova, Bucuresti... inca nu stim pe unde o s-o luam...de hotaram pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Seamana putin cu al meu , numai ca al meu e spre nord, al tau spre vest , dar asemanator ca lungime:) Plecare pe 13 revenire spre sambata. @warlock, bine ai venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Din discutiile cu prietena, mai avem si varinata ca din Timisoara sa coboram spre Bistrita, Cheile Nerei, Drobeta, Craiova, Bucuresti... inca nu stim pe unde o s-o luam...de hotaram pe drum. Nu recomand de nicio culoare sa o iei pe la Drobeta, doar daca s-a schimbat ceva si au terminat lucrarile de acum 2 ani. Pe langa Dunare era unul dintre cele mai periculoase drumuri pentru moto - plin de praf si nisip si fara parapeti pe alocuri. Nu am mai trecut de atunci si nici nu ma mai duc. Erau portiuni cu drugi de fier care asteptau turnarea de beton si se circula pe o singura banda, niciun fel de parapeti, nimic. Daca astea sunt variantele - as merge incetisor pe Deva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 voua cit va consuma motorul? ce ulei e recomandat? vine cineva la arc? ce bujii sint mai bune? ce-mi recomandati intre bandit si hornet? mi s-a parut ca a trecut o zi fara sa faca cineva mirc pe aici si-am luat situatia de hatzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 oameni buni..cred ca m-am razgandit...si pastrez motorul. nu consuma mult, ulei pun ce vreau eu, nu vin la arc, pun bujii cu platina si am bandit bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare posesorilor de bandit! Sunt mandrul posesor al unui bandit din 97 facut pentru drumetie manere incalzite si multe alte elemente de inox (home made) in garajelul meu .Este o motocicleta super ingrijita pentru ca sunt mecanic si ma mai pricep si eu .Va urmaresc dar nu am vrut sa arat bijuteria decat cand este gata .Mai am de lucru la ea dar printre picaturi mai lucrez la ea in rest lucrez la altele.Va urez asfalt uscat km frumosi si sanatosi! Cu stima Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 sa-l stapanesti sanatos!! PS: schimba/retapiteaza saua aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutari tuturor Banditilor! In curand mi-ar placea sa fac parte din grupul posesorilor de Bandit. Istoria e simpla... dupa ce am mers putin pe un B4 m-am imbolnavit, si uite asa mi s-a pus ca vreau Bandit 400. Am gasit unul la pret rezonabil, proprietarul sustine ca singura lui problema este CDI-ul, motiv pentru care nici nu a mai folosit motorul o perioada lunga de timp (deci, necesita probabil si consumabile de schimbat). Am nevoie de ajutorul unuia dintre voi (cu intentia de a ajuta de bunavoie, contra cost, sau contra unor beri multe ). As vrea sa aud motorul invartindu-se macar cateva secunde, sa stiu ca totul e ok in el si nu am alte surprize. Nu vreau sa risc sa il iau si apoi sa raman cu el in curte pe post de bibelou avand si alte bube grave. E cineva dispus sa mearga cu mine pana la proprietar sa testez cu un CDI bun acel motor? Din pacate motorul cu care am mers a fost vandut de proprietar si acesta i-a pierdut urma, deci nu am de unde sa il iau. Sau aveti cumva alte sfaturi despre cum ar trebui sa procedez in acest caz? CDI voi gasi ulterior in jur de 150E, dar nu pot sa dau 150E inainte si apoi sa constat ca nu merge. Multumesc mult si sper ca in curand sa mi va alatur. Asfalt uscat si sezon cat mai lung! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 s-a mai discutat subiectul de cateva ori, nu se recomanda banditul de 400. chiar daca esti incepator, 600-le face toti banii! Daca si motorul a stat...cam greu de diagnosticat. in ce bani e banditul si ce buget maxim ai? ca socoteala sa iasa, fa asa: cauciucuri bune? nu->200 euro; kit lant? nu->100 euro; baterie buna? nu->30 euro; placute frana? nu->40 euro (set fata spate); alte cheltuieli, daca sunt... totul adaugi la pretul de vanzare si vezi unde iesi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Probabil s-a mai discutat problema.... Am stat azinoapte pana la 5 dimineata citind pe forum... Inca am tab-ul deschis la pagina 87 a topicului... dar pana la o mie si ceva mai am Asta era un chilipir. 20 mil. Ideea mea (care nu stiu cat de sanatoasa era) arata astfel: iau motorul acum, care oricum mai are nevoie de ceva reparatii, deci o sa ma tina sezonul asta ocupat + ca inca nu am permis de A (dar asta e doar o problema de timp) si o sa il scot la plimbare la primavara sau undeva spre sfarsitul sezonului. Bugetul meu, care s-ar invarti momentan undeva la 700E nu e neaparat rezervat motorului (cu toate ca imi doresc unul de ma tine noptile treaz). Il voiam pe asta pt ca pretul e destul de mic. Poate e dificil 400-le de intretinut, dar pretul e, cel putin pentru mine, mult prea atractiv... Mi-ar placea sa gasesc 600 la pret mic pe care sa il fac. Orice sfat este binevenit, spus pe orice ton ! Sunt la inceput, deci accept! Multumesc! Nu am vazut inca motorul, am vb doar la tel, dar din spusele proprietarului si dupa indicatiile tale, el spune in felul urmator. Kit-ul de lant il garanteaza inca 2 sezoane, cauciucurile sunt bune... De baterie nu am intrebat, dar cu siguranta e moarta si placutele se schimba... Daca ar fi sa schimb toate cele de mai sus, ajung undeva la 800E... Inca ma gandesc cum e mai bine... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Eu tocmai ce m-am linistit cu motoarele, avand o oferta de NErefuzat, pe care am refuzat-o . Nu am apucat s-o vars pe forum, dar o spun acum: GSX1100F Katana de 88, o carenata de 136 de cai, la 950 euro (adusa din afara); pus tot ce-am spus mai sus plus alte mici gadiliciuri, 1700 euro. Deci...foarte usor ajungi la dublul pretului unui motor. Cand vine vorba de lant si de cauciucuri, daca tot esti la inceput, trebuie sa afli cateva lucruri: lant: zale blocate, rugina, intindere NEuniforma a lui + altele de care nu imi aduc aminte acum = alt lant! Punct! daca se rupe la viteza, 2 lucruri se intampla: cazi si/sau spargi motorul si ramai cu curu-n drum pana vine unul sa te ia! (cu duba, pe care mai trebuie s-o si platesti); cauciucuri: cauciucuri crapate, vechi sau "plastificate" = cauciucuri noi. cauciucul nou care face pana e mult mai usor de reparat decat unul vechi, care poate crapa iremediabil. Iarasi se repeta scenariul de masi sus cu curu-n drum si cu duba! Ce garanteaza vanzatorul e apa de ploaie! daca o da in scris si scrie ca plateste in cazul in care se intampla ceva, e altceva. Asa...el vorbeste, vinde marfa, tu faci buba si el ridica din umeri! PS: am cautat CDI de 400. mi se pare cam scump 150 euro...mai sap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Mersi mult pentru raspuns si pentru indicatii date Macke! Intr-adevar sunt plauzibile scenariile. Totusi ma gandesc in continuare la 400-le asta... Daca apare vreo solutie, daca are cineva vreo idee... Sariti cu vorbe! Inca vreau sa il iau daca il testez, bineinteles. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.