Lordgrec Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos. Sanatate. Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta cablul e la fel...intelegetiva la un pret sau cu crezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 15000 km ai facut sezonul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 15000 km ai facut sezonul asta? Ceva mai mult .. Dupa al treilea schimb de ulei , mi s-a rupt cablul de kilometraj. Saptamana viitoare ii fac iar schimbul , desi ( dupa calculele mele ) am vre-o 3k facuti . Mai bine previn , decat sa tratez . Eu lucrez pe motor , zilnic ( L-V ), la o firma de paza si d-aia adun experienta cu asemenea sete ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum . mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. nu mi se pare mult pentru un sezon. mai ales pentru un rider pasionat si cu ceva timp liber. si eu am adunat in doi ani, aproape 35.000 de km doar cu banditul. iar cu vechea mobra pe care am tinut-o un an, am facut 22.000. Daca ai timp si iti place sa mobresti, aduni km si nici nu-ti dai seama. te uiti la sfarsitul anului la nr de km si iti pui mainile in cap )) eu asa am reactionat cand am vazut in vara asta ca banditu meu a ajuns la 55.000... si eram la mama dracu pe langa Oradea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) Am gasit si unul din cabluri, e folosit dar cred ca mai duce ca nu e agatat...4mici te costa cu prima ocazie.(negociabil) Cand ai drum prin centru sau daca stationezi pe undeva mai mult da-mi un tar' si daca sunt calare ma reped pana la tine 0721035545 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste. Ha? dau bautura la schimb ... Editat Septembrie 23, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) nu eu am cablu..eu am zis doar ca se potriveste..colegul avea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste. Ha? dau bautura la schimb ... baga man o poza ca la ora asta nu stam bine cu imaginatia si geometria in spatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut, O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata. In seara asta (duminica) mergeam agale in coloana, si vad ca masina din fata pune frana la o trecere de pietoni. Franez si eu, doar ca o caprioara din spate se uita in alta parte (dupa cum ii explica politistului) asa ca mi-a tras una buna in fund. Practic a facut varza aripa cu numar si semnalizari, stopul, a indoit toba, suportul si urechile cu care se prinde de cadru, loc de unde a sarit si vopseaua. Maine ma duc cu dumneaei la asigurari. Pe langa ce e evident, intrebarea mea este daca se poate pune problema unei verificari a rotii din spate care a incasat o parte buna de soc. Adica nu stiu daca nu s-o fi indoit bascula sau altceva pe acolo. La prima vedere nu se vede, dar parca poti sa stii. Astea sunt masinarii de precizie si nu mi-ar placea s-o apuce voblatul la viteza. Ce sa-i spun la baciucul de la asigurari? De mentionat ca am dus-o pe roti acasa, si mai mult am accelerat-o pana pe la 90 in linie dreapta si vreo 60 pe viraj si nu am observat vreo diferenta notabila. Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut, O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata. sunt si unii care n-au somn.. imi pare rau de chestia asta a ta... dar eu cred ca daca vizual nu se vad urme de deformare (fisuri, umflaturi, vopsea sarita) e ok. poti sa duci roata la o vulcanizare si sa dai jeanta la echilibrat... dar cel mai important si mai sensibil mi se pare testul drumului, la viteze diferite (ca sa nu apara echilibrare dinamica). daca treci de la 60 pana spre 160-180 nu ti se pare nimic in neregula... mai ales daca esti obisnuit cu motorul si sti cum reactioneaza in manualul de service e si o procedura de verificare a paralelicitatii rotilor dar cred ca daca pe drum sta bine e inutila bafta multa si sa nu ai multa bataie de cap la asigurari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 la masini se verifica cu un laser, la moto nu stiu eu stiu doar o metoda "babeasca": treci cu moto printr-o balta si apoi mergi drept, cat de drept posibil... Daca ai 2 linii de apa lasate de cauciucuri e clar rotile nu mai sunt pe aceeasi directie... Pe de alta parte banuiesc ca daca se vede chestia de mai sus, se simte puternic cand mergi ca trage intr-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) neatza! hai ca am gasit si varianta "tehnica" verificare aliniere bandit 600.pdf enjoy! Editat Septembrie 26, 2011 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Multumesc de sfaturi. Nenea ala mi-a zis ca ce nu e vizibil ramane de vazut in service. M-au trimis la kawamotors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 atentie si la janta/cauciuc si alinierea rotii spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare! Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa. Trebuie sa schimb si rezervorul? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) ori iti schimbi rezervorul ori varianta mai ieftina iti iei de la un B12 un plutitor si tai rezervorul tau(ca are deja desenat pe burta lui forma unde trebuie sa tai si unde trebuie sa dai gaurile pt suruburi)..si de aici e plug&play La accident din spate sigur se stramba janta sau se f-ut rulmentii de la roata sau de la bascula(pe care nu-i simti in mers ci doar pe denivelari lucreaza ei) eu zic sa-i inlocuiesti pt ca sunt niste rulmenti pe ace si nu sunt facuti sa reziste la socuri.Si vezi nu da spaga pe la asigurari sau pe la service sa nu creada ca faci vro manevra.. sa iti verifice toata mobra(desi ma indoiesc ca ar avea cu ce...)(lasere pt crapaturi sau masuri ale cadrului...) Bafta Editat Septembrie 26, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva ! L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ok, deci sa intelegem ca problema a fost un cumul de factori: cablul+ bujii. Si e ok acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva ! L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi . Cu placere domnule',si pt mine e intodeauna o placere sa stau de vb cu oameni din banda' (fara al-cool) See u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salutare! Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa. Trebuie sa schimb si rezervorul? Multumesc bordul tau e tot de bandit de 600 dar e varianta 2004 cu indicator de benzina. ai putea sa cauti rezervor de bandit 600 din 2004 sau de b12 2000-2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Salutari Banditi! 3 zile = 823.8 km: Ploiesti - Targoviste - Pitesti - Rm. Valcea - Horezeu - Novaci - TRANSALPINA - Sebes - Sibiu (2 nopti si 1 zi) - Brad- Cartisoara - TRANSFAGARASAN - Vidraru - Curtea de Arges - Campulung - Bran - Rasnov - Valea Prahovei - Acasa Transalpina: geniala, breathtaking, un asfalt impecabil cu scurte si cateva portiuni neasfaltate, pietruite, 100% practicabile, o placere; am dat peste niste baieti cu niste R1200GS cred k au fost satisfacuti de drum. Nu mai intind pelteaua : cine nu l-a facut, e pacat sa moara prost! Transfagarasan: mai putine cuvinte de lauda. Urcarea dinspre Sibiu pana la Balea foarte foarte frumos. Splendid. Autentic. Coborarea...mai putin. Cosminist a avut dreptate: undeva pe la jumatatea coborarii pana la baraj... groapa langa groapa. Si sa te tii, erau unele gropi cu alte gropi in ele. In fine, Transfagarasan. Soseaua de la Curtea de Arges la Campulung Muscel: o recomand doar dak aveti avion/elicopter sau cel putin sandglider. Mi-a fost mila de bandit...asta e; celor carora le intra drumul in administratie. Drumul de la Campulung spre valea prahovei pe la Rucar, Moeciu, Bran m-a uimit pana la lacrimi. Mai tare decat credeti. Recomand sa-l faceti, nu stiti ce sosea impecabila, viraje de mare viteza si peisaje colorate pierdeti. Sau poate sunt eu ultimu care nu le vazuse. Deci: Bandit + pasagera + traseu = + ca am invatat foarte multe din punct de vedere al tehnicii de pilotaj. Va mai curge multa apa pe Dambovita... Editat Septembrie 28, 2011 de Marmotzell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.