Macke Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele! PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) bun, atunci scoate fisa, "decoperteaz-o" si tine partea metalica aproape de motor, dand la automat. Vezi daca da scanteie. Fa la fel cu toate fisele! PS: acum ma gandesc ca ai putea avea probleme chiar cu fisele de bujii... Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! Editat Septembrie 21, 2011 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! vezi ca firul de la bobina se desfileteaza din pipa de la bujie..si asa poti vedea daca da scanteie...vezi ca la banditul de 400 sunt cam pretentioase bujiile si daca nu au fost curatate carburatoarele de curand s-ar putea sa le inece usor si odata intrate in scurt poti sa le faci ce vrei ca nu mai merg...bobinele nu pot fi testate pt ca scot un curent mare...volti multi...dar daca ai tupeu pune mana...de murit nu mori sigur....dar nu te sfatuiesc... daca nu poti scoate pipa baga un fir in ea si scoate pana pe cadru sau oriunde ai masa.. inca ceva daca bujiile sunt negre..ai grija ca ai un nivel mare in carburatoare su ceva e infundat pe acolo si de acolo se ineaca de merge in 3...normal cand moare bobina moare pe 2 fise nu doar pe una...acum vezi tu..si anuntane totusi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Asa ma gandeam si eu . O sa ma duc sa le verific , si vedem ce zice . Stii cumva cam la ce bani se invart bobinele si fisele ?! Eventual si bujii . LE : Mda , am scos fisa de pe bujie , dar nu am cum sa o "decopertez" caci exteriorul este dintr-un cauciuc dur sau plastic .. si nici nu se desface pe nicaieri. Astept deci sa se trezeasca un tovaras , care are cheie de bujii , ii dau jos rezervorul , verific fisele . Bobinele cum as putea sa le verific ?! http://www.okazii.ro/catalog/57737058/bobine-aprindere-1-4-2-3-suzuki-gsf600-bandit-1995-1999-.html Astea-s bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 @ B!sh0p Nu vreau sa fiu pesimist,dar cam asa a facut si al meu 400.Numai ca intr-o zi nu a mai vrut sa porneasca si pace.L-am impins pana n-am mai putut si degeaba.Dupa ce l-am dus la mecanic concluzia a fost sumbra: compresie aproape inexistenta.Mai pornea datorita faptul ca avea amestec f bogat.Nu a mai pornit dupa ce i-am sincronizat carburile plus amestec normal sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Salut, cablu de soc ar trebui sa gasesti la Louis, deci cam la oricine aduce din Louis poti sa il comanzi. Cauta-l pe site. Editat Septembrie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal [...] Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) bujii negre = amestec bogat. Cred ca era rupt cablul, dar blocat pe soc tras (partial sau total) sau carburatoare desincronizate! Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 Editat Septembrie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Foarte buna remarca, ar fii de luat in calcul si varianta asta. Eu la B12 am plecat odata de acasa cam la 2 minute dupa ce am pornit motorul. Cand am ajuns in centru nu imi statea la ralanti, nu se tura calumea, umblam din mers la supararea ala de surub de reglat ralantiul si dupa ce il dereglez bine, cam dupa 5-10 minute vad ca eram cu socul tras inca. Nu de tot, apucasem sa il imping putin ( nu imi place sa il aud cum se tureaza blana, asa ca imping socul macar jumate imediat dupa ce pornesc). Dupa ce l-am impins la loc (socul) aveam ralantiul pe la 3000 la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul.. Editat Septembrie 22, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 la relanti nu se umbla niciodata asa din mers+++plus ca nu se umbla pana nu e motorul cald ce sa mai vb daca e socul tras..deoarece rezulta o dereglare foarte mare cand va fi cald motorul.. Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Am schimbat bujiile , alea erau negre in ultimul hal . 208 lei , CR8EK , de la Kronau . Cu ocazia asta am desfacut si curatat carburatoarele , curatat rezervorul , montat un filtru de benzina "de dacie" intre rezervor si carburatoare . A pornit , da scanteie , toate bune . Am montat mobra la loc , si am desfacut socul , cu gandul de a unge cablul . Am tras de el .. surpriza !! Era rupt ! Cred ca d-aia nu pornea dimineata la 8 , fiind rece . Acum , astept o sugestie cum sa-l pornesc maine dimineata , si de unde cumpar o saracie d-aia de cablu ! Multam tuturor ! Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Ai dreptate, insa eu nu stiam care e faza, de ce nu merge motorul rotund si imi moare in drum. Incercam sa maresc turatia la liber, de aia am umblat. Ma rog, happy end, funny de povestit, desi putin rusinos. Sanatate. Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta cablul e la fel...intelegetiva la un pret sau cu crezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Vezi ca tre' sa fie o tija pe partea stanga a carburatoarelor(trage de ea pana la capat si apoi porneste motorul) si tine de ea pana cand crezi ca s-a incalzit motorul. Daca cablul e acelas ca la B6 cred ca mai am eu vro 2-3...intereseaza-te...pana atunci foloseste solutia asta. Bafta Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 15000 km ai facut sezonul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 15000 km ai facut sezonul asta? Ceva mai mult .. Dupa al treilea schimb de ulei , mi s-a rupt cablul de kilometraj. Saptamana viitoare ii fac iar schimbul , desi ( dupa calculele mele ) am vre-o 3k facuti . Mai bine previn , decat sa tratez . Eu lucrez pe motor , zilnic ( L-V ), la o firma de paza si d-aia adun experienta cu asemenea sete ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Nu am gasit nicaieri , nici ca se potrivesc , nici ca nu . Daca zic baietii ca merge , da un semn sa ne intelegem . Exact ce mi-ai zis si tu am descoperit eu de dimineata , ca doar asa am reusit sa il pornesc . Dupa cum merge , ma asteapta iar o curatare / sincronizare de carburatoare . La cati km se face treaba asta ? Eu am cu ea cam .. 15k-17k , din primavara pana acum . mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede. nu mi se pare mult pentru un sezon. mai ales pentru un rider pasionat si cu ceva timp liber. si eu am adunat in doi ani, aproape 35.000 de km doar cu banditul. iar cu vechea mobra pe care am tinut-o un an, am facut 22.000. Daca ai timp si iti place sa mobresti, aduni km si nici nu-ti dai seama. te uiti la sfarsitul anului la nr de km si iti pui mainile in cap )) eu asa am reactionat cand am vazut in vara asta ca banditu meu a ajuns la 55.000... si eram la mama dracu pe langa Oradea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) Am gasit si unul din cabluri, e folosit dar cred ca mai duce ca nu e agatat...4mici te costa cu prima ocazie.(negociabil) Cand ai drum prin centru sau daca stationezi pe undeva mai mult da-mi un tar' si daca sunt calare ma reped pana la tine 0721035545 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste. Ha? dau bautura la schimb ... Editat Septembrie 23, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! ) nu eu am cablu..eu am zis doar ca se potriveste..colegul avea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste. Ha? dau bautura la schimb ... baga man o poza ca la ora asta nu stam bine cu imaginatia si geometria in spatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut, O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata. In seara asta (duminica) mergeam agale in coloana, si vad ca masina din fata pune frana la o trecere de pietoni. Franez si eu, doar ca o caprioara din spate se uita in alta parte (dupa cum ii explica politistului) asa ca mi-a tras una buna in fund. Practic a facut varza aripa cu numar si semnalizari, stopul, a indoit toba, suportul si urechile cu care se prinde de cadru, loc de unde a sarit si vopseaua. Maine ma duc cu dumneaei la asigurari. Pe langa ce e evident, intrebarea mea este daca se poate pune problema unei verificari a rotii din spate care a incasat o parte buna de soc. Adica nu stiu daca nu s-o fi indoit bascula sau altceva pe acolo. La prima vedere nu se vede, dar parca poti sa stii. Astea sunt masinarii de precizie si nu mi-ar placea s-o apuce voblatul la viteza. Ce sa-i spun la baciucul de la asigurari? De mentionat ca am dus-o pe roti acasa, si mai mult am accelerat-o pana pe la 90 in linie dreapta si vreo 60 pe viraj si nu am observat vreo diferenta notabila. Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut, O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata. sunt si unii care n-au somn.. imi pare rau de chestia asta a ta... dar eu cred ca daca vizual nu se vad urme de deformare (fisuri, umflaturi, vopsea sarita) e ok. poti sa duci roata la o vulcanizare si sa dai jeanta la echilibrat... dar cel mai important si mai sensibil mi se pare testul drumului, la viteze diferite (ca sa nu apara echilibrare dinamica). daca treci de la 60 pana spre 160-180 nu ti se pare nimic in neregula... mai ales daca esti obisnuit cu motorul si sti cum reactioneaza in manualul de service e si o procedura de verificare a paralelicitatii rotilor dar cred ca daca pe drum sta bine e inutila bafta multa si sa nu ai multa bataie de cap la asigurari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.