warlock Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 GSF600 @1080p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe. Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe. Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS. Care e diferenta de pret ? Sau ce pret au cele de la SBS si ce pret au cele de la EBC ? Eu am SBS pe fata si sunt multumit, intradevar au scartait la inceput, dar acum nu mai au nimic..sunt ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 pai un sbs e 120 , ebc-urile sunt 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Am inmatriculat si eu GSF-ul. Ete ZUKuțele: Editat Septembrie 30, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Care vreti sa schimbati clasa? Va propun un BMW la schimb. Detalii la semnatura, inclusiv filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 ok, deci sa intelegem ca problema a fost un cumul de factori: cablul+ bujii. Si e ok acum... Da , asa cred . Acum ar trebui sa ii fac carburatia si sa ii cumpar un filtru de aer nou . Da' pentru inca o saptamana .. ma gandesc ca nu renteaza ! Vad eu de luni incolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 GSF600 @1080p Anul trecut dupa ce am vazut filmuletul respectiv mi s-a pus pata pe Bandit... Mi-am luat unul exact ca in film... 600N din 1997 negru... si parbriz mic negru Imi place foarte mult saua si ma bate gandul foarte tare la una modificata. Scuze de offtopic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisssu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am si eu un super bandit de 650 blak edition din 2006 cu abs fata spate toba sport giannelli cu silencer in stare ca noua si il vand la un super pret 2450 euro s au l as schimba cu un cros de 250 cmc dupa 2006 yamaha s au honda. pt cei interesati 0747 870791 si am multe poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare,am si eu nevoie de un capac stanga motor si coarnele(ghidonul) pentru bandit 600 '97 astept pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare,am si eu nevoie de un capac stanga motor si coarnele(ghidonul) pentru bandit 600 '97 astept pm multumesc Vb cu spn pt ghidon spune-i pt cine iti trebuie ca sunt sanse mari sa il iei moka.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare am si eu nevoie de ajutor , are cineva rotita aceea de la vitezometru care ca kilometraju la zero.(contra cost binenteles) Cu stima Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare, Si-a pus careva manere incalzite pe bandit? La ce ar trebui sa fiu atent ? Is practice sau arunc banii degeaba pe ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Sal am eu saito sunt bune numai ca s-a modificat diametrul manerul la cele incalzite sunt putin mai groase(din cauza nichelinei bobonate) si ma cam deranjeaza putin primele degete la manete nu imi ajung ca inainte cu cele originale in rest sunt ok . Montaju se face cu un releu de protectie si o siguranta pe +. Stima! a si uitasem am un amic care si-a cumparat oadata cu mine de la louis si nu le-a mai montat pt ca a vandut motocicleta!Cred ca le vinde SAITO de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salutare, Am patit o chestie cam ciudata...am schimbat sambata uleiul..toate bune si frumoase.acum am sesizat ca nu o mai pot scoate in neutru din treapta 1, foarte greu din a 2 a cand sunt pe loc.pana acum mergea brici.are vreo legatura cu faptul ca am impresia ca am pus cam mult ulei ( adica am depasit cu mult F-ul de la ochiul magic...este chiar plin )?Sa fie de la cablul de ambreiaj ?cand trag de maneta ( motorul fiind oprit ) se aude un zgomot jos la capac ( nu stiu sigur daca pana acum se auzea ). Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Bafta..si hai la plimbare cat mai este vremea buna..ca era cam pustiu la arc astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 1. verifica daca , cursa levierului de schimbat viteza nu e obturat, eventual scoate pedala si reajusteaza. 2. verifica daca ambreiajul decupleaza complet, daca nu reajusteaza cf manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salutare, Am patit o chestie cam ciudata...am schimbat sambata uleiul..toate bune si frumoase.acum am sesizat ca nu o mai pot scoate in neutru din treapta 1, foarte greu din a 2 a cand sunt pe loc.pana acum mergea brici.are vreo legatura cu faptul ca am impresia ca am pus cam mult ulei ( adica am depasit cu mult F-ul de la ochiul magic...este chiar plin )?Sa fie de la cablul de ambreiaj ?cand trag de maneta ( motorul fiind oprit ) se aude un zgomot jos la capac ( nu stiu sigur daca pana acum se auzea ). Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Bafta..si hai la plimbare cat mai este vremea buna..ca era cam pustiu la arc astazi Pun pariu ca nu are nici o treaba, cu faptul ca ai pus prea mult ulei..vezi ce se intampla cu sunetul ala.. Uleiul il scoti cu doua paie de la mecdonalds..nu mai stiu cine m-a invatat asta, dar parca tot de aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am pățit la fel când am băgat Repsol synt 10w40,găseam foarte greu N-ul și aveam un zgomot la ambreiaj.Am rezolvat schimbând uleiul,,Motorex synt 10w60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am pățit la fel când am băgat Repsol synt 10w40,găseam foarte greu N-ul și aveam un zgomot la ambreiaj.Am rezolvat schimbând uleiul,,Motorex synt 10w60. Foarte tare. Repsol am bagat si eu. ideea este ca pana acum tot Repsol am avut si am facut 6000 km fara probleme. Cred ca trebuie sa ma gandesc la un alt schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Mie mi se pare SF ce spuneti voi cu Repsol, insa sunt curios daca a mai pus altcineva Repsol si a mers ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 am avut si eu repsol, chiar doua schimburi la rand si nu am avut probleme. 15W am pus de fiecare data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Da ați avut Repsol.Dar Motorex ați avut?Dacă nu... Eu am scris ceea ce am pățit.Nu avea rost să bag 15W pentru că la rece nu sunt probleme cum nu sunt nici la cald la mobra mea atât că nu îi place Repsol.Am 10 ani de mecanică practicată ca meserie și din experiența vă spun că există diferențe majore de calitate între mărci la uleiuri. Repsolul este foarte ieftin.La mine s-a adeverit că ieftin nu înseamnă bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 10w60 ? .. nu e cam extrem ? ( bine bine , nu va luati de mine cu 20w50 ) . N-am avut repsol , dar daca vreti mai ieftin si bun Valvoline rulez. Io ma simt bine si cu Ipone si cu Motul, niciodata cu Castrol. Ar mai merge o plimbare lunga inainte de iarna .. una sa tina de cald alaturi de vinul fiert din Ianuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 am GSF650/2005. am cautat in manual dar nu am dat de raspunsul la intrebarea mea: Ce inseamna mersul pe rezerva (benzina din rezervor) din momentul aprinderii pe afisaj ca a intrat in zona aia. Din acel moment, mai am in rezervor 4L. Exista vreun robinet care trebuie comutat (la gs500 era asa)? Acum 2 zile cred ca am mers pe "aburi" si din stropii picati din miscare. Parca nu avea benzina, nu se mai tura deloc...mergea doar pe miros de banzina. La benzinarie am putut pune doar 16L. Cum procedez sa consum toata benzina din rezervor in cazul in care raman pe drum in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Uleiul il scoti cu doua paie de la mecdonalds..nu mai stiu cine m-a invatat asta, dar parca tot de aici ) eu eu ...2 paie de la mec, mufate...tragi cu gura pana sus, pui dejtu sa creezi vid, si ii dai drumu inapoi in bidon...faci de cateva ori asta si scoti destul. asa estem noi romanii...cand n-avem scule, improvizam ideea e sa nu tragi in gura, care are un gust... dar nu cred ca problema ta e de la prea mult ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.