ruxi2k Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 la masini se verifica cu un laser, la moto nu stiu eu stiu doar o metoda "babeasca": treci cu moto printr-o balta si apoi mergi drept, cat de drept posibil... Daca ai 2 linii de apa lasate de cauciucuri e clar rotile nu mai sunt pe aceeasi directie... Pe de alta parte banuiesc ca daca se vede chestia de mai sus, se simte puternic cand mergi ca trage intr-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) neatza! hai ca am gasit si varianta "tehnica" verificare aliniere bandit 600.pdf enjoy! Editat Septembrie 26, 2011 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Multumesc de sfaturi. Nenea ala mi-a zis ca ce nu e vizibil ramane de vazut in service. M-au trimis la kawamotors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 atentie si la janta/cauciuc si alinierea rotii spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare! Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa. Trebuie sa schimb si rezervorul? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) ori iti schimbi rezervorul ori varianta mai ieftina iti iei de la un B12 un plutitor si tai rezervorul tau(ca are deja desenat pe burta lui forma unde trebuie sa tai si unde trebuie sa dai gaurile pt suruburi)..si de aici e plug&play La accident din spate sigur se stramba janta sau se f-ut rulmentii de la roata sau de la bascula(pe care nu-i simti in mers ci doar pe denivelari lucreaza ei) eu zic sa-i inlocuiesti pt ca sunt niste rulmenti pe ace si nu sunt facuti sa reziste la socuri.Si vezi nu da spaga pe la asigurari sau pe la service sa nu creada ca faci vro manevra.. sa iti verifice toata mobra(desi ma indoiesc ca ar avea cu ce...)(lasere pt crapaturi sau masuri ale cadrului...) Bafta Editat Septembrie 26, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva ! L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ok, deci sa intelegem ca problema a fost un cumul de factori: cablul+ bujii. Si e ok acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva ! L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi . Cu placere domnule',si pt mine e intodeauna o placere sa stau de vb cu oameni din banda' (fara al-cool) See u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salutare! Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa. Trebuie sa schimb si rezervorul? Multumesc bordul tau e tot de bandit de 600 dar e varianta 2004 cu indicator de benzina. ai putea sa cauti rezervor de bandit 600 din 2004 sau de b12 2000-2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Salutari Banditi! 3 zile = 823.8 km: Ploiesti - Targoviste - Pitesti - Rm. Valcea - Horezeu - Novaci - TRANSALPINA - Sebes - Sibiu (2 nopti si 1 zi) - Brad- Cartisoara - TRANSFAGARASAN - Vidraru - Curtea de Arges - Campulung - Bran - Rasnov - Valea Prahovei - Acasa Transalpina: geniala, breathtaking, un asfalt impecabil cu scurte si cateva portiuni neasfaltate, pietruite, 100% practicabile, o placere; am dat peste niste baieti cu niste R1200GS cred k au fost satisfacuti de drum. Nu mai intind pelteaua : cine nu l-a facut, e pacat sa moara prost! Transfagarasan: mai putine cuvinte de lauda. Urcarea dinspre Sibiu pana la Balea foarte foarte frumos. Splendid. Autentic. Coborarea...mai putin. Cosminist a avut dreptate: undeva pe la jumatatea coborarii pana la baraj... groapa langa groapa. Si sa te tii, erau unele gropi cu alte gropi in ele. In fine, Transfagarasan. Soseaua de la Curtea de Arges la Campulung Muscel: o recomand doar dak aveti avion/elicopter sau cel putin sandglider. Mi-a fost mila de bandit...asta e; celor carora le intra drumul in administratie. Drumul de la Campulung spre valea prahovei pe la Rucar, Moeciu, Bran m-a uimit pana la lacrimi. Mai tare decat credeti. Recomand sa-l faceti, nu stiti ce sosea impecabila, viraje de mare viteza si peisaje colorate pierdeti. Sau poate sunt eu ultimu care nu le vazuse. Deci: Bandit + pasagera + traseu = + ca am invatat foarte multe din punct de vedere al tehnicii de pilotaj. Va mai curge multa apa pe Dambovita... Editat Septembrie 28, 2011 de Marmotzell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 GSF600 @1080p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe. Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe. Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS. Care e diferenta de pret ? Sau ce pret au cele de la SBS si ce pret au cele de la EBC ? Eu am SBS pe fata si sunt multumit, intradevar au scartait la inceput, dar acum nu mai au nimic..sunt ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 pai un sbs e 120 , ebc-urile sunt 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Am inmatriculat si eu GSF-ul. Ete ZUKuțele: Editat Septembrie 30, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Care vreti sa schimbati clasa? Va propun un BMW la schimb. Detalii la semnatura, inclusiv filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 ok, deci sa intelegem ca problema a fost un cumul de factori: cablul+ bujii. Si e ok acum... Da , asa cred . Acum ar trebui sa ii fac carburatia si sa ii cumpar un filtru de aer nou . Da' pentru inca o saptamana .. ma gandesc ca nu renteaza ! Vad eu de luni incolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 GSF600 @1080p Anul trecut dupa ce am vazut filmuletul respectiv mi s-a pus pata pe Bandit... Mi-am luat unul exact ca in film... 600N din 1997 negru... si parbriz mic negru Imi place foarte mult saua si ma bate gandul foarte tare la una modificata. Scuze de offtopic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisssu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am si eu un super bandit de 650 blak edition din 2006 cu abs fata spate toba sport giannelli cu silencer in stare ca noua si il vand la un super pret 2450 euro s au l as schimba cu un cros de 250 cmc dupa 2006 yamaha s au honda. pt cei interesati 0747 870791 si am multe poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare,am si eu nevoie de un capac stanga motor si coarnele(ghidonul) pentru bandit 600 '97 astept pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare,am si eu nevoie de un capac stanga motor si coarnele(ghidonul) pentru bandit 600 '97 astept pm multumesc Vb cu spn pt ghidon spune-i pt cine iti trebuie ca sunt sanse mari sa il iei moka.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare am si eu nevoie de ajutor , are cineva rotita aceea de la vitezometru care ca kilometraju la zero.(contra cost binenteles) Cu stima Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare, Si-a pus careva manere incalzite pe bandit? La ce ar trebui sa fiu atent ? Is practice sau arunc banii degeaba pe ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Sal am eu saito sunt bune numai ca s-a modificat diametrul manerul la cele incalzite sunt putin mai groase(din cauza nichelinei bobonate) si ma cam deranjeaza putin primele degete la manete nu imi ajung ca inainte cu cele originale in rest sunt ok . Montaju se face cu un releu de protectie si o siguranta pe +. Stima! a si uitasem am un amic care si-a cumparat oadata cu mine de la louis si nu le-a mai montat pt ca a vandut motocicleta!Cred ca le vinde SAITO de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.