tamas_09 Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Primesc saptamana viitoare un bandit 600s an 2000 pt dezmembrare(piese,acte+cadru). Interesat cineva de piese? Multumesc. INFO: PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 fost, vazut si intors cu mana goala. banditul are cadrul fisurat bine de tot in partea stanga, sub schimbator. asta e anuntul, vad ca nu s-au obosit sa il scoata inca: http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1200s-bandit/index.html?msg=3690831 mare grija, intotdeauna beliti ochii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Cum, ai fost in Italia si ai constatat ca avea cadrul fisurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Cum, ai fost in Italia si ai constatat ca avea cadrul fisurat? cel mai probabil a fost deja adus in tzara si l-a vazut. Darrrr ... daca are cadrul fisurat ce? E teava de fier, nu e aluminiu. Se poate face. Daca e la un pret bun (foarte bun ... sa reflecte fisura de cadru), eu cred ca se merita. Mai ales ca fisura, din cate zice e pe sanie ... banuiesc ca se poate taia, pune bucsa de fier si sudat cu totul. Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 exact, a fost adus aici. nervule, sincer nu as merge pe motorul ala stiind ca are cadrul 'facut' la te miri ce meserias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 exact, a fost adus aici. nervule, sincer nu as merge pe motorul ala stiind ca are cadrul 'facut' la te miri ce meserias Am crezut ca e pe "talpica" saniei ... se suda usor si nu e cine stie ce tensiune acolo. Acum ca vad poza ... e mai triky de sudat. Safer is better, dar daca era pomana ca pretz, merita luata ca de facut tot o faceai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 ...bla..bla.. eu cred ca se merita. Mai ales ca fisura, din cate zice e pe sanie ... banuiesc ca se poate taia, pune bucsa de fier si sudat cu totul. Sper sa nu mai dai vreodata un sfat ca asta vreunui motociclist amator/prieten/pro/rossi/papa. Ca n-o sa-l ai tu pe constiinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Sper sa nu mai dai vreodata un sfat ca asta vreunui motociclist amator/prieten/pro/rossi/papa. Ca n-o sa-l ai tu pe constiinta. Exista oameni care se plimba numai cu motorete noi, luate de la dealeri, mai exista oameni care se dau cu motoretele alora de le-au luat de noi si le-au vandut ... si exista si oameni care se dau cu motorete reparate. Ultimile 2 grupe de oameni pot fi aceiasi. Treaba cu cadrul fisurat a devenit un subiect tabu. Exista oameni care modifica motociclete si fac cadre home made din teava "de irigatie" sa-i zicem ... exemplu ontopic: http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSXR1100-750-BANDIT-600-1200-HARD-TAIL-FRAME-CHOPPER-CHOP-CUSTOM-GSXR-/280794943645?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4160aed09d Asa ca sfatul meu este unul chiar pertinent. Cadrul poate fi reparat, dar evident intr-un atelier de sudura bun. Dar, ca deobicei, iar mi se da la gioale cu probleme de etica, si nu de tehnica. Adrian a spus deja ca nu-l ia, asa ca ... n-o sa-l am pe constiinta Ia d-aici si invata sa sudezi: http://www.ebay.com/itm/CHOPPER-FRAME-KIT-HARD-UP-CHOPPERS-FRAME-TUBES-AND-ALL-PARTS-/280800244283?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4160ffb23b Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Nene, una e sa mergi tu, pe caciula ta, pe banii tai si suferinta ulterioara proprie, totusi alta e sa dai sfaturi altora(care probabil nu stiu). Am ridicat 2 degete si am sperat sa nu mai dai sfaturi de genul. Deasemenea, nu faceam referire la Adrian sau al constiinta ta. "Ia d-aici si invata sa sudezi:" Esti pe bune? Stai linistit, ti s-a dat la gioale si pe probleme de tehnica. Editat Martie 14, 2012 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) ... "Ia d-aici si invata sa sudezi:" Esti pe bune? Am fost rau ... my bad. Da, etic ai dreptate, motoreta nu ar trebui in nici un caz vanduta fara sa se arate defectul, sunt foarte de acord cu asta, ba chiar insist sa se spuna toate defectele Dar, daca motoreta este la un pret bun, un chilipir, Adrian, sau orice alt potential cumnparator poate sa-l intrebe pe Rados sau pe alti mesteri daca se poate face, cat costa, cat de safe este si apoi faci calculul. Eu zic ca iesi pe + In fine ... am fugit! Da mi s-a dat la gioale pe probleme de tehnica la care eu vorbeam despre un caz particular si s-a ajuns sa se interpreteze ca unul general ... daca te referi la axul de la jug. Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare Cine imi poate spune si mie daca exista vreo diferenta intre GN77A si GN77B an fabricatie 1995. Ma intereseaza daca pot cumpara un radiator de ulei care apare la modelul 77A, eu avand modelul 77B. Va multumesc pentru sfaturi, daca vor fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Daca exista .. eu nu am observat-o . .. si l-am avut pe gn77 3 ani Editat Martie 15, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Eu am gn77a si chiar nu vad nici o diferenta fata de gn77b,singura chestie e ca la mine pe cadru unde scrie de decibeli scrie in franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) She's alive... -ieri am schimbat placutele de frana de pe spate -azi am schimbat cauciucul spate si am pornit-o..in prima instanta nu a vrut s-o ia, dar dupa ce am pus robinetul pe jumate(PRI) a inceput sa dea semne de viata..am lasat-o sa se incalzeasca si am plecat sa fac ITP, Asigurarea am facut-o tot acolo.. N-am mai pornit-o de la inceputul lui septembrie *ITP-ul m-a costat 80 lei *Cat despre asigurare, am vrut sa fac la Carpatica(cea mai ieftina), dar mi-a spus doamna de la ghiseu, ca nu ii da voie programul sa faca decat cu Rovinieta(Asigurare+Rovinieta), cica e asa de cateva luni..mi s-a parut ciudat(o fi oare obligatorie si pt. moto ?) Mi-a zis ca a mai facut un motociclist asigurare cu rovinieta si ma pune pe ganduri.. In fine, am facut la Asirom si m-a costat 140 lei..duminica particip la "marea ieseala", cum au denumit-o unii Editat Martie 16, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) avand in vedere evenimentele din ultimi ani nu am ami avut asa mult timp sa ies cu motorul si ca atare am facut cam 10.000km in ultimii 3 ani.tot 3 ani sunt si de cand am montat kit-ul de dinojet si cand am bagat asta iarna motorul in garaj(incalzit) era ok.prin feb cand i-am mai dat o cheie ce sa vezi nu mai decelera calumea cand dadeam drumul al gaz. ca urmare am fost sapt trecuta la service si mi-am luat carburatoarele la curatat.surpriza carburatoarele curate dar unele diuze erau infundate sau murdare in conditile in care filtrul de benzina e curat ca lacrima.traiasca benzina din romania avand in vedere ca bagam numia 98 sau 100.in concluzie sa-i f u t daca mai bag altceva de 95 ca oricum e un jeg de benzina peste tot.si da din pacate ma paste si pe mine reinoirea rca-ului si cred ca de data aceasta o sa fac doar pe 6 luni.. Editat Martie 16, 2012 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 pacate ma paste si pe mine reinoirea rca-ului si cred ca de data aceasta o sa fac doar pe 6 luni.. join the club Eu mai am de schimbat uleiul si filtrele aer/ulei cred ca in vara o sa fac o curatare si sincronizare de carburi, ca sa stiu ca e totul ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) S *Cat despre asigurare, am vrut sa fac la Carpatica(cea mai ieftina), dar mi-a spus doamna de la ghiseu, ca nu ii da voie programul sa faca decat cu Rovinieta(Asigurare+Rovinieta), cica e asa de cateva luni..mi s-a parut ciudat(o fi oare obligatorie si pt. moto ?) Mi-a zis ca a mai facut un motociclist asigurare cu rovinieta si ma pune pe ganduri.. In fine, am facut la Asirom si m-a costat 140 lei..duminica particip la "marea ieseala", cum au denumit-o unii Azi mi-am facut RCA la Carpatica prin rca-ieftin.ro cu 193 lei pe un an (cu reducere de bugetar...) Nu a fost vorba de nici o taxa de drum. Editat Martie 16, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Eu iti zic ce mi-a zis femeia aia, mi-a aratat si pe monitor..a zis ca nu stie de ce.. In fine, totusi au o oferta misto: ITP pt. doua motociclete = 110 lei Statia ITP se afla pe Bulevardul Timisoara langa Radox..din ce am vazut eu, se completeaza ceva online pt. oferta asta..e ceva legat de un voucher eu nu am avut cu cine sa fac itp asa ca am platit 80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 daca are cineva husa de rezervor bagster sau top sadlery si doreste o geanta pt husa let me know ca eu nu prea o folosesc si o dau cu 100ron cat sa fac un semiplin:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 caut motor de bandit 600 urgent. tel. 0731 537 692 brumi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Salut! Azi am iesit la o mica plimbare dupa o luna si trei saptamani. Motorul a pornit de parca l-as fi oprit aseara, adica la...sfert. Vremea a fost superba, fara vant si 22 de grade celsius in aer. Va doresc la toti un sezon moto plin numai de experiente desfatatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Stau in trafic cu masina, la semafor. Vad un scuter in spate. Ma gandesc sa fiu politicos, a venit primavara, hai sa facem un gest mic - pliez oglinzile sa ii facem loc. Pana sa ajunga la portiera aud un zgomot pe partea din spate. A reusit sa intre in mine. Ma uit la el, vad ca da un pic cu manusa pe masina, sa stearga. Deschid geamul sa discutam, e vorba totusi despre un incident rutier, indiferent cat de minor. Domnul pe scuter nu pare interesat si pleaca, nici macar "buna ziua" nu a dat. Asadar daca stiti cumva cine este B-20-ZFB urati-i numai bine. Fiind un scuter inmatriculat inseamna ca are peste 125 cc, deci nu sunt asa multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) cine este B-20-ZFB eu m-as duce la politie. Editat Martie 19, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 La data 19-03-2012 autoturismul cu numarul de imatriculare B-20-ZFB este asigurat la societatea: OLT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intrebare...am cadru de bandit 6oo 96-98....se potriveste motoru din 2ooo-2oo4 ? Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.