Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Gasesc si eu la cineva un releu de semnalizare pentru un bandit 600S din 95?

Multam pentru ventualele oferte.

 

salut,

eu am pus la un scuter releu de Dacie 1310, cumparat SH cu 10 lei. A mers din prima perfect.

Mie mi-a zis un electronist ca trebuie sa mearga. Am taiat firele care mergeau la releul vechi, sa am mufa si apoi le-am lipit la releul de Dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Datorita unor javre de bucuresti am reusit sa tavalesc motoreta. Intreb ca un incepator, cand s-a pocnit a curs ceva benzina nu stiu de unde, si cand am ridicat-o a trebuit sa dau la automat de vreo trei ori pana a pornit. Trei adica am apasat butonul de la electromotor a invartit de cateva ori, l-am lasat, am mai apasat o data si tot asa pana la a patra. Anyway, apoi am mers ok. E ceva ce ar trebui sa mai iau in calcul (tehnic vorbind) dupa cazatura? S-ar mai putea deregla ceva?

 

salutare

 

cand culci motorul poate sa curga benzina pe la supraplinul rezervorului (care are si un furtun paralel cu furtunul de evacuare a gazelor si uleiului de la filtrul de aer)si care ajunge jos, intre evacuari, deci nu-i nici o problema. dupa cazatura n-a mai pornit pentru ca nu s-a mai facut amestecul in carburatoare asa cum trebuie... (s-a aerat prea tare benzina cam ce se intampla cand agiti o sticla pe jumatate plina...). dupa cazaturi teoretic ar trebui sa verifici cadrul si punctele de acncorare cadru-motor... in rest sculele astea sunt mai rezistente decat par!

 

din pacate zgarieturile si psihicul tau raman un pic sifonate, da si astea trec!

 

enjoy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bujiile.

Se simte o mica diefernta, in sensul ca motorul parca merge mai rotund.

Bujiile vechi ardeau bine, electrodul era gri, cei doi craci aveau capetele gri, doar spre baza erau innegrite.

Chestia e ca erau NGK CR8EK (cand de fapt manualul zice CR9EK), nu stiu de ce...probabil ard la temperaturi mai mari sau mici (stiu ca viroaga era recomdat alt tip de bujii la mers iarna si/sau diferite pe cilindrul din spate- V2 aircooled)

De cand am pus bujiile noi a scazut si relantiul cu aprox 150 rpm.

Acum are tot nou (sau aproape nou) pe ea...ma refer la consumabile de genu'...apa paie si bataie d-aici incolo.

La toamna urmeaza distributie noua, reglaj la supape si amestec + o sincronizare si ce s-o mai consuma pana atunci.

Vreau sa-i pun o toba mai zgomotoasa, dar cu db killer, insa 500 ron pe o toba SH plina de fumningine e cam mult deocamdata.

N-am rezolvat cu claxonul, nu e de la buton si nici de la ciuperca....cred ca s-a ars claxonul in sine, dar inainte sa iau altul vreau sa fac rost de-un multimetru sa vad daca primeste curent la ciuperca, sa nu cumva sa am vreun fir intrerupt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta cu toba mea pot sa-ti zic ca diferenta cu/fara dB killer nu e mare. poate la altele se simte mai mult, da la a mea nu prea. mai mult, am senzatia ca doar ridica tonul (suna mai subtire) dar ca nivel sonor pare tot pe acolo.

ce ar trebui sa cauti e o toba care sa sune ok ca nivel chiar si fara dB killer. si eventual sa aiba E-ul pe ea (omologarea), ca altfel odata la 2 ani o sa trebuiasca s-o schimbi pt. ITP.

vezi ca la bujii daca te uiti cu atentie, electrodul central e erodat. se observa chiar si dupa mai putin de 10000 km. in plus culoarea nu e relevanta decit daca ai mers cu motorul in regim normal. la ralanti isi schimba culoarea. daca mergi 10-20 km la peste 4000 rpm si opresti motorul fara sa te duci la ralanti dupa care tragi pe dreapta si scoti o bujie o sa vezi ca are cu totul alta culoare.

ai incercat sa umbli la surubul ala de la claxon? al meu se rablagise de tot (scotea un fel de scirtiiala de odata cind l-am folosit l-a busit risu' pe unu' dintr-o masina de linga) si a inviat umblind acolo. de ars e destul de greu sa se arda, doar daca a ramas blocat actionat da' asa s-ar fi ars siguranta, care din cite stiu e comuna cu niste lumini si ai fi remarcat.

n-ai nevoie de multimetru, poti sa-l verifici cu un bec oarecare de 12V pe care-l atingi de papucii aia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tras cu ochiul pe topicul de la Z-uri si am vazut ca propusesera sa faca o "mica intruneala" de Z-uri la SMAEB.ar fi fain de vazut cati banditi vor fi pe acolo! :D :wave: sper ca vremea sa tina cu noi si sa ne vedem pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cand culci motorul poate sa curga benzina pe la supraplinul rezervorului (care are si un furtun paralel cu furtunul de evacuare a gazelor si uleiului de la filtrul de aer)si care ajunge jos, intre evacuari, deci nu-i nici o problema. dupa cazatura n-a mai pornit pentru ca nu s-a mai facut amestecul in carburatoare asa cum trebuie... (s-a aerat prea tare benzina cam ce se intampla cand agiti o sticla pe jumatate plina...). dupa cazaturi teoretic ar trebui sa verifici cadrul si punctele de acncorare cadru-motor... in rest sculele astea sunt mai rezistente decat par!

 

din pacate zgarieturile si psihicul tau raman un pic sifonate, da si astea trec!

 

enjoy

 

Merci :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta cu toba mea pot sa-ti zic ca diferenta cu/fara dB killer nu e mare. poate la altele se simte mai mult, da la a mea nu prea. mai mult, am senzatia ca doar ridica tonul (suna mai subtire) dar ca nivel sonor pare tot pe acolo.

ce ar trebui sa cauti e o toba care sa sune ok ca nivel chiar si fara dB killer. si eventual sa aiba E-ul pe ea (omologarea), ca altfel odata la 2 ani o sa trebuiasca s-o schimbi pt. ITP.

vezi ca la bujii daca te uiti cu atentie, electrodul central e erodat. se observa chiar si dupa mai putin de 10000 km. in plus culoarea nu e relevanta decit daca ai mers cu motorul in regim normal. la ralanti isi schimba culoarea. daca mergi 10-20 km la peste 4000 rpm si opresti motorul fara sa te duci la ralanti dupa care tragi pe dreapta si scoti o bujie o sa vezi ca are cu totul alta culoare.

ai incercat sa umbli la surubul ala de la claxon? al meu se rablagise de tot (scotea un fel de scirtiiala de odata cind l-am folosit l-a busit risu' pe unu' dintr-o masina de linga) si a inviat umblind acolo. de ars e destul de greu sa se arda, doar daca a ramas blocat actionat da' asa s-ar fi ars siguranta, care din cite stiu e comuna cu niste lumini si ai fi remarcat.

n-ai nevoie de multimetru, poti sa-l verifici cu un bec oarecare de 12V pe care-l atingi de papucii aia.

 

Sa stii ca m-am gandit si sa chiuretez putin la toba originala, DAR, tare mi-e sa nu s-auda deloc bine... am facut asta in trecut la choppere si s-auzeau bine dar na...alea erau V2 cu maxim 7500 rpm. Mi-e sa nu sune ca o conserva de fasole dup-aia + ca parca n-as strica toba originala...ca odata ce bagi burghiu in fundul ei, nu le mai astupi cu nimic. Am auzit un Bandit cu toba orginiala ciuruita pe langa gaura mica, nu suna rau...dar cum ziceam, mi-e cam asa s-o stric de buna, mai ales ca arata tzais toba.

 

Man electrodul central era doar putin mai mic decat la bujiile noi, stiu...si eu ma asteptam sa fie mult mai mic si obosit...ca la mine e de aproape 25.000 km si nu ma uitasem la ele niciodata, oricum, clar e o difierenta cu bujiile noi.

 

Si eu m-am gandit sa folosesc un bec, dar n-am avut masina pe langa mine, ca in ea tin scule si piese, o sa incerc sa vad...daca e fwtwt ii pun claxon de masina...am pe dacia veche pe care n-o mai folosesc un claxon de skoda care-ti rupe timpanu' si arata binisor

 

@ALIN

Si eu am filtru de benzina, POP6 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a facut cineva in Iasi o operatie cam cum ai zis tu, gaurit pe linga gaura mare. si-a facut si un fel de dop care sa astupe astfel incit sa fie fix ca-n fabrica. daca scoti sitele o sa sune ca p.ula, plus ca la ITP o sa se prinda oricum si-o sa ajungi tot acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici nu ma gandeam sa scot sitele, doar gauri cum facu colegu'...nu vreau sa urle, vreau doar sa nu se mai auda ca un troleibuz. poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului? pluta nu creca merge... ceva rzistent la temp inalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- stie careva daca carburatoarele de pe Banditu din 2002 merg pe un Banditu din 96?a facut cineva operatiunea asta.am mare nevoie de un raspuns. :cheers:

identice nu sint sigur. fizic se potrivesc probabil. Pop-ul are si TPS deci ar fi chiar mai bune, numai sa se potriveasca.

 

poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului?

pot sa delirez, nici o problema.

e dintr-un aliaj de unobtanium si kriptonita :)

ba nu.

e din otel. daca vrei il intreb detalii, nu stiu exact ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici nu ma gandeam sa scot sitele, doar gauri cum facu colegu'...nu vreau sa urle, vreau doar sa nu se mai auda ca un troleibuz. poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului? pluta nu creca merge... ceva rzistent la temp inalta?

-parca Ares avea pe pop-ul lui, toba gaurita..cred ca avea 6 gauri inainte de toba finala, mie mi s-a parut ca se auzea ok..dar ca si nivel de zgomot, era peste vince-le meu fara db-killer..

 

-din pacate(pt. bandit) eu am descoperit o noua pasiune, bicicleta, asa ca mobra a ajuns pe locul 2 momentan..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-parca Ares avea pe pop-ul lui, toba gaurita..cred ca avea 6 gauri inainte de toba finala, mie mi s-a parut ca se auzea ok..dar ca si nivel de zgomot, era peste vince-le meu fara db-killer..

 

-din pacate(pt. bandit) eu am descoperit o noua pasiune, bicicleta, asa ca mobra a ajuns pe locul 2 momentan..

 

Cred ca gaurile erau chiar in toba, exact la partea de inceput a tobei. Nu mai mari de 6mm puse in linie ... Suna frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este eu am gauri dar nu in toba ci pe teava: 3 chiar inainte de toba si alte 5-6 la imbinare. Se aud ok in schimb sunt si ceva dejavantaje: cand e frig rau se aude cam tare, gazele eliminate prin gauri iti ajung pa pantalon cand tii piciorul jos. In schimb te aude dobitocul in trafic si incepe sa se uite dupa tine. In cazul ca nu mai vreau gaurile sau imi iau astia talonul ma duc la un sudor si le acopar fara a ma atinge de toba.

 

post-56728-0-88591800-1334084085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

identice nu sint sigur. fizic se potrivesc probabil. Pop-ul are si TPS deci ar fi chiar mai bune, numai sa se potriveasca.

 

 

pot sa delirez, nici o problema.

e dintr-un aliaj de unobtanium si kriptonita :)

ba nu.

e din otel. daca vrei il intreb detalii, nu stiu exact ce si cum.

da ma da, sa DETALIEZI :P

Sa-l intrebi, ca-s curios.

 

Asa este eu am gauri dar nu in toba ci pe teava: 3 chiar inainte de toba si alte 5-6 la imbinare. Se aud ok in schimb sunt si ceva dejavantaje: cand e frig rau se aude cam tare, gazele eliminate prin gauri iti ajung pa pantalon cand tii piciorul jos. In schimb te aude dobitocul in trafic si incepe sa se uite dupa tine. In cazul ca nu mai vreau gaurile sau imi iau astia talonul ma duc la un sudor si le acopar fara a ma atinge de toba.

 

Si varianta asta e interesanta, dar cred ca e mai zgmotoasa decat ceea ce vreau eu...PS, nu trebuie sa sudezi, iti faci o flansa pe care o prinzi bine cu coliere si garnituri termorezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, o varianta e asta: http://www.ebay.de/itm/GP-CONICAL-Auspuff-Suzuki-GSF-600-650-1200-Bandit-95-06-1995-2006-EX183-/230762036030?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35ba7d3b3e Nu e omologata, dar nu arunci toba stoc. Si mergi cu asta cand vrei, nici nu e scumpa, cand ai nevoie de omologare, faci schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am incercat sa pronesc si eu pt prima data in acest an motorul. Bineinteles nu pornea. Baterie in ordine, electromotorul se roteste, dar tot nu reusesc sa aud sunetul acela de explozie a benzinei, oricat as rostogoli, electromotorul merge in vid. Am verificat si curatat bujiile, am verifcat daca bujiile dau scanteie (ma rog, am verificat numai una pt scanteie, dar cred ca-i de ajuns). Am incercat cu soc tras, fara soc tras, cu maneta de gaz trasa, degeaba. Apropos, benzina a fost lasata sa curga afara din carburator toamna, iara acum la scoatere din garaj am strans cele 4 suruburi pe carburator si am setat rezervorul pe PRI sa se umple carburatorul cu benzina. Ceea ce sa si intimplat, simplu de verificat: daca slabesc una dintre suruburi, imediat curge benzina din carburator.

 

Analizand toate simptomele, am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina prin conducta de soc deloc. Cred ca conducta respectiva e infundata. (dupa cum am inteles socul are propria sa conducta, separat de cea principala). Acesta fiind cazul, benzina venind prin gaura principala a caburatorului nu-i suficient de mult pentru motorul rece, si bineinteles ca nu porneste.

 

Aveti vreo idee cum as putea sa eliberez conducta de soc?

M-am gandit si la varianta sa o pornesc fara soc (se poate la o temperatura ambianta de 25 grade minim, si un pic de stat la soare), si sa o las sa se incalzeasca, in speranta ca conducta de soc sa se deblocheze cumva prin fluxul de benzina care ar trece prin el. Oare ar functiona ideea?

Editat de jakabjack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la al meu face exact cum ai descris mai sus,si in fiecare an m-am chinuit un pic cu el,pana am zis sa-l ascult pe unchiumio care o avut la viata lui comuniste.am desfacut fiecare bujie si am bagat in fiecare cilindru cu o seringa de 10-20 ml benzina amestecata cu ulei,dupa care bujii la loc si lasat la soare sa se incalzeasca. Dupa 15 a luat-o imediat aproape la sfert.Si bineinteles pui pe PRI asa vreo 5-10 min inainte de al porni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am incercat sa pronesc si eu pt prima data in acest an motorul. Bineinteles nu pornea. Baterie in ordine, electromotorul se roteste, dar tot nu reusesc sa aud sunetul acela de explozie a benzinei, oricat as rostogoli, electromotorul merge in vid. Am verificat si curatat bujiile, am verifcat daca bujiile dau scanteie (ma rog, am verificat numai una pt scanteie, dar cred ca-i de ajuns). Am incercat cu soc tras, fara soc tras, cu maneta de gaz trasa, degeaba. Apropos, benzina a fost lasata sa curga afara din carburator toamna, iara acum la scoatere din garaj am strans cele 4 suruburi pe carburator si am setat rezervorul pe PRI sa se umple carburatorul cu benzina. Ceea ce sa si intimplat, simplu de verificat: daca slabesc una dintre suruburi, imediat curge benzina din carburator.

 

Analizand toate simptomele, am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina prin conducta de soc deloc. Cred ca conducta respectiva e infundata. (dupa cum am inteles socul are propria sa conducta, separat de cea principala). Acesta fiind cazul, benzina venind prin gaura principala a caburatorului nu-i suficient de mult pentru motorul rece, si bineinteles ca nu porneste.

 

Aveti vreo idee cum as putea sa eliberez conducta de soc?

M-am gandit si la varianta sa o pornesc fara soc (se poate la o temperatura ambianta de 25 grade minim, si un pic de stat la soare), si sa o las sa se incalzeasca, in speranta ca conducta de soc sa se deblocheze cumva prin fluxul de benzina care ar trece prin el. Oare ar functiona ideea?

 

Salut. Tocmai ce-am trecut acum cateva zile exact prin ce treci tu acum, doar ca la mine e o Honda CB 500. Solutia a fost una singura, bujii noi + filtru de aer nou. si la mine ajungea benzina in carburatoare si tot degeaba. Am incercat si eu sa scot bujiile, sa le curat, sa le usuc, sa le pup, degeaba. investitia e mica (100 si ceva de lei) eu zic ca merita sa incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la al meu face exact cum ai descris mai sus,si in fiecare an m-am chinuit un pic cu el,pana am zis sa-l ascult pe unchiumio care o avut la viata lui comuniste.am desfacut fiecare bujie si am bagat in fiecare cilindru cu o seringa de 10-20 ml benzina amestecata cu ulei,dupa care bujii la loc si lasat la soare sa se incalzeasca. Dupa 15 a luat-o imediat aproape la sfert.Si bineinteles pui pe PRI asa vreo 5-10 min inainte de al porni

 

untdelemn de la bunica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!!

am ceva probleme cu un GSF650 N din 2007. ".Porneste destul de greu la rece si ramane turata intre viteze."

o mica istorie a problemelor:anul trecut am avut ceva probleme cu reglajul la relanti.pana la un moment cand nu mai pornea.am schimbat bujiile (originale erau "cr8ek" si cele pe care le am pus sunt "cr9ek",Sa fie oare asta una din probleme????)facut schimb ulei + filtru.Dupa ce am bagat in filtru de aer 2 spray uri (parfum), a pornit.totul ok.asta a fost spre sf sezonului 2011, iar peste iarna am pornit-o de 2 ori dar nu mai tinea din nou relantiul.acum vreo 3 sapt am fost cu ea la cineva care a curatat si reglat putin carburatoarele,a schimbat filtru de aer, a uns cablurile,si altele. merge. dar a ramas cu sechele. porneste destul de greula rece si se tureaza intre viteze, dupa cum am spus la inceput.

a mai patit cineva asa ceva????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...