Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

@ CalinD am un citat din cartea tehnica a lui B12POP The fuel system consists of a fuel tank, fuel valve, vacuum hose, fuel hose and carburetor assembly. When there is negative pressure (vacuum) in the combustion chamber, the fuel is able to flow from the fuel tank, through the fuel valve and then to the carburetor assembly.

Acolo apare si poza, ori nici in poza nu se vede nicio pompa.

Pt restul, nu am nici filtru de benzina pe furtun, stiu cum arata insa chiar nu exista. Sansa de 1 la 100000000000 sa fi schimbat fostul proprietar furtunul de benzina si sa nu fii pus filtru, va dati si voi seama ca nu prea e ok.

O fi la cel de 600, nu zic nu, al meu insa nu are nici pompa si nici filtru.

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aline, serios ca nu e musai sa aflam daca e sau daca nu e pompa, da' tiribomba aia am vazut-o, n-am visat-o :laugh: si mie mi se pare ciudat ca pina la un an n-au pus si brusc s-au razgindit. mai e o varianta, sa fie cerinta legala pt. anumite tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, serios ca nu e musai sa aflam daca e sau daca nu e pompa, da' tiribomba aia am vazut-o, n-am visat-o :laugh: si mie mi se pare ciudat ca pina la un an n-au pus si brusc s-au razgindit. mai e o varianta, sa fie cerinta legala pt. anumite tari.

Hai ba ca nu-i concurs, ziceam si io ca nu am, nu reprosam nimic. Si mie mi se pare cel putin la fel de ciudat ca la unele sa fie si la altele nu, insa la cat sunt de obsedat de Bandit am citit mult despre el, inclusiv ce au schimbat de la Kult la Pop, si la 600 si la 1200 si le cam stiu, sau unde nu stiu, citesc. Ma mira sa fi vazut cu pompa , aici ma refer in special la 1200, ce am eu, , 600 am vazut multe de aproape insa unul singur mi-a fost vecin de garaj vreo 3 ani. Pe ala l-am examinat mult, mai ales ca a aparut in garaj inainte sa am eu Pop, deci eram interesat tare de el. De filtru nu e mare branza sa pui, tai furtunul si prinzi un filtru cu colier. De aceea intreb (sper sa nu se interpreteze ca polemica) daca ati vazut careva filtru de benzina, stiti ca e de fabrica sau se poate sa fie montat de fostul proprietar al motorului (ma gandesc ca l-ati luat second, ca multi alti "romani fericiti" ce suntem).

A devenit curiozitate personala asta.

De la Pop incoace nu m-am mai obosit in a retine particularitatile modelului, chestie de gust. Imi mai place imediat urmatorul, Neo sau cum e, insa cele racite pe apa ( desi recunosc ca asta e prezentul , nici nu pot spune viitorul deoarece in industria asta se fabrica de multi ani motoare pe injectie, racite pe lichid, euro saptespe etc) ma lasa rece ca aspect, in principal din cauza blocului motor. Desi intorc capul dupa ele, nu mai e ce era odata Suzuki Bandit, sunt melancolic.

Asfalt uscat tuturor Uhr/Kult/Pop/Neo/Evo/ sau ce aveti.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot avem dezertori printre noi in ultima vreme...

mai sint nakeduri moderne dupa care intorc si eu capu' si am cam povestit care-s alea. da' ca K1200R parca nu-s multe. mai ales daca-i pui bord cu faruri triple cum a avut cineva la "motocicleta mea"... as da instant Banditu' pe ala :D chiar, daca e cineva interesant de schimb, nu ezitati. eventual accept si sa platiti diferenta, nu-i problema :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea intreb (sper sa nu se interpreteze ca polemica) daca ati vazut careva filtru de benzina, stiti ca e de fabrica sau se poate sa fie montat de fostul proprietar al motorului (ma gandesc ca l-ati luat second, ca multi alti "romani fericiti" ce suntem).

A devenit curiozitate personala asta.

e filtru original,eu il schimb in fiecare an si am unul chiar in fata acum.

part number: 15410-19E10-000

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O fi la cel de 600, nu zic nu, al meu insa nu are nici pompa si nici filtru.

 

 

Are cumva 2 furtune de alimentare care intra in carburi? ceva de genul 1 furtun la 2 carburi si 1 la celelalte 2? Eu am la GSX asa si nu stiam de ce (si nu am pompa)!?

 

PS: am un minifiltru pe fiecare furtun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a rezolvat cu xenonu', era becul. ca idee, cel ars are bula din mijloc gri. de la ce-o fi fost, nu stiu. am luat unu'de 8000K. KMIHAI, daca-l dai pe-al tau la 30 de RON si-l trimiti prin posta (ca asa costa numai curierul 30 de lei) il iau de rezerva.

 

iaca am mai observat azi una draguta, telescopu' stinga era patat un smecleu. l-am sters si-am facut o tura, vad ca acum pare ok. poate o fi fost din alta parte zeama, nu ulei din amortizor. amuzant e ca ma gindeam zilele trecute ca n-am schimbat pina acum simeringurile si ca uleiul vreo 2 ani.

cum ziceam, amanta scumpa.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cumva 2 furtune de alimentare care intra in carburi? ceva de genul 1 furtun la 2 carburi si 1 la celelalte 2? Eu am la GSX asa si nu stiam de ce (si nu am pompa)!?

 

PS: am un minifiltru pe fiecare furtun :)

Nunu.

Din rezervor iese un furtun de aerisire, unul de vacuum si unul singur de alimentare, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidez stocul de piese din dezmembrare bandit 250. unele piese merg si pe 400. daca aveti nevoie de ceva cautati in topic la ultima pagina, ce este disponibil. preturiile le faceti voi,fiecare da cat crede.

 

/index.php?/topic/337375-dezmembrez-suzuki-gsf-250-bandit/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Datorita unor javre de bucuresti am reusit sa tavalesc motoreta. Intreb ca un incepator, cand s-a pocnit a curs ceva benzina nu stiu de unde, si cand am ridicat-o a trebuit sa dau la automat de vreo trei ori pana a pornit. Trei adica am apasat butonul de la electromotor a invartit de cateva ori, l-am lasat, am mai apasat o data si tot asa pana la a patra. Anyway, apoi am mers ok. E ceva ce ar trebui sa mai iau in calcul (tehnic vorbind) dupa cazatura? S-ar mai putea deregla ceva?

N-am cazut tare, aveam vreo 20, nisip pe jos, m-am speriat si am blocat roata fata. Nici nu stiu ce s-a intamplat ca m-am trezit pe jos. Doar m-am julit pe toata tibia, am spart o semnalizare si am zgariat carena si blocul motor. In fine, prostia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc si eu la cineva un releu de semnalizare pentru un bandit 600S din 95?

Multam pentru ventualele oferte.

 

salut,

eu am pus la un scuter releu de Dacie 1310, cumparat SH cu 10 lei. A mers din prima perfect.

Mie mi-a zis un electronist ca trebuie sa mearga. Am taiat firele care mergeau la releul vechi, sa am mufa si apoi le-am lipit la releul de Dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Datorita unor javre de bucuresti am reusit sa tavalesc motoreta. Intreb ca un incepator, cand s-a pocnit a curs ceva benzina nu stiu de unde, si cand am ridicat-o a trebuit sa dau la automat de vreo trei ori pana a pornit. Trei adica am apasat butonul de la electromotor a invartit de cateva ori, l-am lasat, am mai apasat o data si tot asa pana la a patra. Anyway, apoi am mers ok. E ceva ce ar trebui sa mai iau in calcul (tehnic vorbind) dupa cazatura? S-ar mai putea deregla ceva?

 

salutare

 

cand culci motorul poate sa curga benzina pe la supraplinul rezervorului (care are si un furtun paralel cu furtunul de evacuare a gazelor si uleiului de la filtrul de aer)si care ajunge jos, intre evacuari, deci nu-i nici o problema. dupa cazatura n-a mai pornit pentru ca nu s-a mai facut amestecul in carburatoare asa cum trebuie... (s-a aerat prea tare benzina cam ce se intampla cand agiti o sticla pe jumatate plina...). dupa cazaturi teoretic ar trebui sa verifici cadrul si punctele de acncorare cadru-motor... in rest sculele astea sunt mai rezistente decat par!

 

din pacate zgarieturile si psihicul tau raman un pic sifonate, da si astea trec!

 

enjoy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bujiile.

Se simte o mica diefernta, in sensul ca motorul parca merge mai rotund.

Bujiile vechi ardeau bine, electrodul era gri, cei doi craci aveau capetele gri, doar spre baza erau innegrite.

Chestia e ca erau NGK CR8EK (cand de fapt manualul zice CR9EK), nu stiu de ce...probabil ard la temperaturi mai mari sau mici (stiu ca viroaga era recomdat alt tip de bujii la mers iarna si/sau diferite pe cilindrul din spate- V2 aircooled)

De cand am pus bujiile noi a scazut si relantiul cu aprox 150 rpm.

Acum are tot nou (sau aproape nou) pe ea...ma refer la consumabile de genu'...apa paie si bataie d-aici incolo.

La toamna urmeaza distributie noua, reglaj la supape si amestec + o sincronizare si ce s-o mai consuma pana atunci.

Vreau sa-i pun o toba mai zgomotoasa, dar cu db killer, insa 500 ron pe o toba SH plina de fumningine e cam mult deocamdata.

N-am rezolvat cu claxonul, nu e de la buton si nici de la ciuperca....cred ca s-a ars claxonul in sine, dar inainte sa iau altul vreau sa fac rost de-un multimetru sa vad daca primeste curent la ciuperca, sa nu cumva sa am vreun fir intrerupt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta cu toba mea pot sa-ti zic ca diferenta cu/fara dB killer nu e mare. poate la altele se simte mai mult, da la a mea nu prea. mai mult, am senzatia ca doar ridica tonul (suna mai subtire) dar ca nivel sonor pare tot pe acolo.

ce ar trebui sa cauti e o toba care sa sune ok ca nivel chiar si fara dB killer. si eventual sa aiba E-ul pe ea (omologarea), ca altfel odata la 2 ani o sa trebuiasca s-o schimbi pt. ITP.

vezi ca la bujii daca te uiti cu atentie, electrodul central e erodat. se observa chiar si dupa mai putin de 10000 km. in plus culoarea nu e relevanta decit daca ai mers cu motorul in regim normal. la ralanti isi schimba culoarea. daca mergi 10-20 km la peste 4000 rpm si opresti motorul fara sa te duci la ralanti dupa care tragi pe dreapta si scoti o bujie o sa vezi ca are cu totul alta culoare.

ai incercat sa umbli la surubul ala de la claxon? al meu se rablagise de tot (scotea un fel de scirtiiala de odata cind l-am folosit l-a busit risu' pe unu' dintr-o masina de linga) si a inviat umblind acolo. de ars e destul de greu sa se arda, doar daca a ramas blocat actionat da' asa s-ar fi ars siguranta, care din cite stiu e comuna cu niste lumini si ai fi remarcat.

n-ai nevoie de multimetru, poti sa-l verifici cu un bec oarecare de 12V pe care-l atingi de papucii aia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tras cu ochiul pe topicul de la Z-uri si am vazut ca propusesera sa faca o "mica intruneala" de Z-uri la SMAEB.ar fi fain de vazut cati banditi vor fi pe acolo! :D :wave: sper ca vremea sa tina cu noi si sa ne vedem pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cand culci motorul poate sa curga benzina pe la supraplinul rezervorului (care are si un furtun paralel cu furtunul de evacuare a gazelor si uleiului de la filtrul de aer)si care ajunge jos, intre evacuari, deci nu-i nici o problema. dupa cazatura n-a mai pornit pentru ca nu s-a mai facut amestecul in carburatoare asa cum trebuie... (s-a aerat prea tare benzina cam ce se intampla cand agiti o sticla pe jumatate plina...). dupa cazaturi teoretic ar trebui sa verifici cadrul si punctele de acncorare cadru-motor... in rest sculele astea sunt mai rezistente decat par!

 

din pacate zgarieturile si psihicul tau raman un pic sifonate, da si astea trec!

 

enjoy

 

Merci :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta cu toba mea pot sa-ti zic ca diferenta cu/fara dB killer nu e mare. poate la altele se simte mai mult, da la a mea nu prea. mai mult, am senzatia ca doar ridica tonul (suna mai subtire) dar ca nivel sonor pare tot pe acolo.

ce ar trebui sa cauti e o toba care sa sune ok ca nivel chiar si fara dB killer. si eventual sa aiba E-ul pe ea (omologarea), ca altfel odata la 2 ani o sa trebuiasca s-o schimbi pt. ITP.

vezi ca la bujii daca te uiti cu atentie, electrodul central e erodat. se observa chiar si dupa mai putin de 10000 km. in plus culoarea nu e relevanta decit daca ai mers cu motorul in regim normal. la ralanti isi schimba culoarea. daca mergi 10-20 km la peste 4000 rpm si opresti motorul fara sa te duci la ralanti dupa care tragi pe dreapta si scoti o bujie o sa vezi ca are cu totul alta culoare.

ai incercat sa umbli la surubul ala de la claxon? al meu se rablagise de tot (scotea un fel de scirtiiala de odata cind l-am folosit l-a busit risu' pe unu' dintr-o masina de linga) si a inviat umblind acolo. de ars e destul de greu sa se arda, doar daca a ramas blocat actionat da' asa s-ar fi ars siguranta, care din cite stiu e comuna cu niste lumini si ai fi remarcat.

n-ai nevoie de multimetru, poti sa-l verifici cu un bec oarecare de 12V pe care-l atingi de papucii aia.

 

Sa stii ca m-am gandit si sa chiuretez putin la toba originala, DAR, tare mi-e sa nu s-auda deloc bine... am facut asta in trecut la choppere si s-auzeau bine dar na...alea erau V2 cu maxim 7500 rpm. Mi-e sa nu sune ca o conserva de fasole dup-aia + ca parca n-as strica toba originala...ca odata ce bagi burghiu in fundul ei, nu le mai astupi cu nimic. Am auzit un Bandit cu toba orginiala ciuruita pe langa gaura mica, nu suna rau...dar cum ziceam, mi-e cam asa s-o stric de buna, mai ales ca arata tzais toba.

 

Man electrodul central era doar putin mai mic decat la bujiile noi, stiu...si eu ma asteptam sa fie mult mai mic si obosit...ca la mine e de aproape 25.000 km si nu ma uitasem la ele niciodata, oricum, clar e o difierenta cu bujiile noi.

 

Si eu m-am gandit sa folosesc un bec, dar n-am avut masina pe langa mine, ca in ea tin scule si piese, o sa incerc sa vad...daca e fwtwt ii pun claxon de masina...am pe dacia veche pe care n-o mai folosesc un claxon de skoda care-ti rupe timpanu' si arata binisor

 

@ALIN

Si eu am filtru de benzina, POP6 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a facut cineva in Iasi o operatie cam cum ai zis tu, gaurit pe linga gaura mare. si-a facut si un fel de dop care sa astupe astfel incit sa fie fix ca-n fabrica. daca scoti sitele o sa sune ca p.ula, plus ca la ITP o sa se prinda oricum si-o sa ajungi tot acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici nu ma gandeam sa scot sitele, doar gauri cum facu colegu'...nu vreau sa urle, vreau doar sa nu se mai auda ca un troleibuz. poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului? pluta nu creca merge... ceva rzistent la temp inalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- stie careva daca carburatoarele de pe Banditu din 2002 merg pe un Banditu din 96?a facut cineva operatiunea asta.am mare nevoie de un raspuns. :cheers:

identice nu sint sigur. fizic se potrivesc probabil. Pop-ul are si TPS deci ar fi chiar mai bune, numai sa se potriveasca.

 

poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului?

pot sa delirez, nici o problema.

e dintr-un aliaj de unobtanium si kriptonita :)

ba nu.

e din otel. daca vrei il intreb detalii, nu stiu exact ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici nu ma gandeam sa scot sitele, doar gauri cum facu colegu'...nu vreau sa urle, vreau doar sa nu se mai auda ca un troleibuz. poti sa deliezi unpic din ce e dopul colegului? pluta nu creca merge... ceva rzistent la temp inalta?

-parca Ares avea pe pop-ul lui, toba gaurita..cred ca avea 6 gauri inainte de toba finala, mie mi s-a parut ca se auzea ok..dar ca si nivel de zgomot, era peste vince-le meu fara db-killer..

 

-din pacate(pt. bandit) eu am descoperit o noua pasiune, bicicleta, asa ca mobra a ajuns pe locul 2 momentan..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...