ciprinhio Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Honda CB500 e, racit pe apa. racire pe apa, racire pe apa...dar totusi, 12.000??? mi se pare mult prea mult, oricat de hondă ar fi ea... La VN800 (tot racit pe apa dar motor de turatie mica - V2 - 800cc - 56 CP - cam 8500 ture max zic eu (nu stiu, ca n-aveam turometru) tot la 6.000 zicea nea' manualu'. La CB500 il schimb pe la 7.000 daca nu face anu'. Pana acum, timp de 5 ani, in toate mobrele ( 3 x Yamaha Virago, 1 X Kawa Vulcan, 1 X Honda CB500, 1 X Suzy B6 ) am bagat doar Motul 7100 (de diferite vascozitati) si nu am avut niciodata probleme, gen patinat abreiaj sau zgomot ciudat (mituri despre full sint de la Motul) Singura problema cu Motul 7100 e pretul...e scump in draci, si daca am un an in care merg mai mult, il schimb cam de 3 ori/an...daca mai adaug si placute + alte maruntisuri + bezina + RCA/ITP ...nu mai e "Live to Ride" e "Work to Ride" am vazut ca multi folosesc 5100 (semi-sint), care e semnificativ mai ieftin...ma gandeam sa pun si eu, in Honda mai mult ca sigur o sa pun, ca e si racita pe apa, si il scot cu 5.000 km mai devreme decat zice cartea, iar motorul de CB500 e tot vechiut in conceptie deci semi-sint e perfect, dar cu Banditul sunt in cumpana, asta i-a mers brici pana acum....nu stiu daca sa bag 5100 sau nu. poate imi spune si mie careva care a bagat si 7100 si 5100 daca a simtit vrei diferenta intre ala si in ce a constat diferenta respectiva. oricat ati spune voi ca isi mentine 7100 vascozitatea la temperatura nush ce sa spun...parca e prea apa pt bandit si se aude prea tare motorul in schimb 5100 e stas pt bandit...ce este adevarat...7100 cand l-am scos era putin mai inchis fata de cand l-am bagat...deci cred ca isi face bine treaba...doar atat ca nu mi-a placut cum sa auzit motorul cu el...cu asta se aude mai bine..5100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Salut, Stiu ca s-a mai vorbit, dar nu am gasit informatia acum. Trebe sa schimb bujiile, prima data de cand am motoreta, asa ca mi-ar prinde bine un sfat cu ce sa pun pe un bandit din 2002. Asta am gasit pe un site: CR9E- bujie standard NGK Pret: 32 Lei CR9EK - bujie standard NGK Pret: 37 Lei RG4HC, OE092/T10 - bujie Champion Pret: 44 Lei CR9EVX - bujie Platinum NGK Pret: 51 Lei CR9EIX - bujie NGK Iridium Pret: 57 Lei IU27 - bujie Denso Iridium Pret: 75 Lei Multam' eu am pus bujiile standard CR9EK am apucat sa merg pana acum 300 km cu ele si sunt foarte multumit, porneste bine si trage bine, recomand. eu am patit sa nu gasesc suruburile de la etrieri, ca am pierdut unul si aveam un etrier in aer. la motorteam m-au cam flituit asa ca le-am comandat de la elf. cred ca au fost 40 de lei toate 4. eu stau in sectorul 6 de aceea am ajuns la Motorteam, cu mine au fost ok si am mai cerut si alte preturi gen cheie contact blanc fara cip 74 ron, filtru benzina 65 ron... Editat Septembrie 25, 2012 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 de pe partea mea poti sa il lasi cat vei tine motocicleta uleiul...ca n-am treaba cu tine...nu stiu cum mergi tu cu ea...dar eu ii dau ture cate o data...pt un milion am ajuns la concluzia ca mai bine schimb uleiul decat piese din motor..poti sa il schimb si la 6000..eu l-am schimbat la 4000 de fiecare data si pe magnetul busonului n-a fost nimik...in schimb la o honda am schimbat un ulei ca de diesel negru..cred ca ala a respectat cartea 12000km si pilitura ca de pe flex pe magnet..nu mai avea loc....oare de unde??? Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata. ia-ti bicicleta...eu am cu bicicleta in anul acesta 1450...pe motor am peste 10000km si mai bag 2000 daca ajuta dumnezeu.. Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata. si are oricum valabilitate 2 ani sau mai bine...depinde ce ulei folosesti floris sau bunica...ca cel extravirgin de masline tine mai mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Cati dintre voi a-ti folosit ulei Bardahl 10w40,eu au am cumparat motorul din Italia si comform etichetei de la ultima revizie care se lipeste sub sea este trecut acest ulei, am mers 200-300 km cu el si imi place schimba frumos vitezele si motorul are un sunet ok, cand o sa fac schimbul cred ca o sa pun acelasi ulei. Editat Septembrie 25, 2012 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 e prea putin 200-300 de km. dupa 2-3 mii poti sa iti faci o idee .. si cel mai bine dupa vreo 4500, adica atunci cand te apropii de limita de 6000, daca schimbi atunci. adica un ulei il judeci cand are ceva km preferabil cat mai multi, ca atunci e de vazut daca merge sau nu. asta e parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 si mai spuneati ca eu is cu "oil talk" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 ulei ulei ulei ... mdea ... eu si acuma am mai mult decat e normal. Ar trebui sa scot. Din ce am inteles nu e bine sa fie nici mai mult ca la presiune e posibil sa inceapa sa curga pe la garnituri. Pana acuma liniste si pace. Pana una alta ma gandesc daca sa imi caut garaj pt la iarna sau sa-l tin afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 si mai spuneati ca eu is cu "oil talk" Oricum am observat ca la un anume interval de pagini se reia discutia cu uleiurile. Sper ca de data asta sa se ajunga si la ulei de in, ulei de samburi de struguri care reduce colesterolul si la cel de masline care este foarte bun in salata. la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Oricum am observat ca la un anume interval de pagini se reia discutia cu uleiurile. Sper ca de data asta sa se ajunga si la ulei de in, ulei de samburi de struguri care reduce colesterolul si la cel de masline care este foarte bun in salata. la toata lumea stiti ca uleiul e sangele motorului si findca are numai un singur rinichi(filtru de ulei) nu poate face fata si trebuie facuta dializa...deci la un anumit nr de km trebuie facuta...acum depinde de voi la cat o faceti..)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 stiti ca majoritatea mobrelor au țâțe??? bandita le are in frunte, viroaga la subsori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 ia-ti bicicleta...eu am cu bicicleta in anul acesta 1450...pe motor am peste 10000km si mai bag 2000 daca ajuta dumnezeu.. si are oricum valabilitate 2 ani sau mai bine...depinde ce ulei folosesti floris sau bunica...ca cel extravirgin de masline tine mai mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 e prea putin 200-300 de km. dupa 2-3 mii poti sa iti faci o idee .. si cel mai bine dupa vreo 4500, adica atunci cand te apropii de limita de 6000, daca schimbi atunci. adica un ulei il judeci cand are ceva km preferabil cat mai multi, ca atunci e de vazut daca merge sau nu. asta e parerea mea... stiu ca este putin dar atat am apucat sa merg si asta pana fac rost de niste bani sa-l schimb ca este in motor de un an ( asa scrie pe eticheta de sub sea ) si vreo 900 km cu tot cu ce am facut eu pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) poti sa faci cum vrei...e de ras 1000 de km pe an...da-l la altu care vrea sa se dea cu el ca face paiajeni si soareci in toba.. Editat Septembrie 26, 2012 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 un cablu de ambreaj pt bandit din 96 nu aveti prin garaj... al meu tocmai a cedat si nu ma pot folosi de vremea frumoasa care mai ii:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Inca o intrebare am pentru voi ca, cu uleiul vad ca am rezolva-to, ce protectii laterale ale motorului folositi inafara celor care se gasesc pe Louis.de sau pe la vreun comerciant care crede ca 30 cm de teava indoita merita 150 euro, ma intereseaza ceva aftermarket sau niste crashpad-uri, o solutie buna la un pret justificat. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 sint pe ebay foarte ieftine (din astea am eu). cit de bune sint nu stiu, dar par solide. ideea e sa nu fie nici prea solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Inca o intrebare am pentru voi ca, cu uleiul vad ca am rezolva-to, ce protectii laterale ale motorului folositi inafara celor care se gasesc pe Louis.de sau pe la vreun comerciant care crede ca 30 cm de teava indoita merita 150 euro, ma intereseaza ceva aftermarket sau niste crashpad-uri, o solutie buna la un pret justificat. Multumesc anticipat. facea un baiat de pe forum crashpaduri. vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) facea un baiat de pe forum crashpaduri. omu vrea de fapt crashbar.teava indoita Editat Septembrie 27, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 dl Alin Barburas face azi 29 de ani, permiteti-mi sa-i urez LA MULTI ANI!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Ajutati-ma si pe mine cu o informatie. De unde as putea sa-mi cumpar, sau sa comand chitu de lant pentru talharu meu? ceva idei? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 dl Alin Barburas face azi 29 de ani, permiteti-mi sa-i urez LA MULTI ANI!! LMA!!! Multa sanatate si oo tzapene care sa nu se strice pe shaua banditului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 dl Alin Barburas face azi 29 de ani, permiteti-mi sa-i urez LA MULTI ANI!! LA MULTI ANI!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 LA MULTI ANI,ASFALT USCAT SI MULTI KM!!!!! Ajutati-ma si pe mine cu o informatie. De unde as putea sa-mi cumpar, sau sa comand chitu de lant pentru talharu meu? ceva idei? Multam http://www.romimoto-piese.ro/ http://motodiscount.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 La multi ani Aline. La mai multe plimbari prin Ioropa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.