Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Honda CB500 e, racit pe apa.

racire pe apa, racire pe apa...dar totusi, 12.000??? mi se pare mult prea mult, oricat de hondă ar fi ea...

La VN800 (tot racit pe apa dar motor de turatie mica - V2 - 800cc - 56 CP - cam 8500 ture max zic eu (nu stiu, ca n-aveam turometru) tot la 6.000 zicea nea' manualu'.

La CB500 il schimb pe la 7.000 daca nu face anu'.

 

 

 

:yikes::eek:

 

 

 

Pana acum, timp de 5 ani, in toate mobrele ( 3 x Yamaha Virago, 1 X Kawa Vulcan, 1 X Honda CB500, 1 X Suzy B6 ) am bagat doar Motul 7100 (de diferite vascozitati) si nu am avut niciodata probleme, gen patinat abreiaj sau zgomot ciudat (mituri despre full sint de la Motul)

Singura problema cu Motul 7100 e pretul...e scump in draci, si daca am un an in care merg mai mult, il schimb cam de 3 ori/an...daca mai adaug si placute + alte maruntisuri + bezina + RCA/ITP ...nu mai e "Live to Ride" e "Work to Ride" :laugh:

 

am vazut ca multi folosesc 5100 (semi-sint), care e semnificativ mai ieftin...ma gandeam sa pun si eu, in Honda mai mult ca sigur o sa pun, ca e si racita pe apa, si il scot cu 5.000 km mai devreme decat zice cartea, iar motorul de CB500 e tot vechiut in conceptie deci semi-sint e perfect,

dar cu Banditul sunt in cumpana, asta i-a mers brici pana acum....nu stiu daca sa bag 5100 sau nu.

 

poate imi spune si mie careva care a bagat si 7100 si 5100 daca a simtit vrei diferenta intre ala si in ce a constat diferenta respectiva.

oricat ati spune voi ca isi mentine 7100 vascozitatea la temperatura nush ce sa spun...parca e prea apa pt bandit si se aude prea tare motorul in schimb 5100 e stas pt bandit...ce este adevarat...7100 cand l-am scos era putin mai inchis fata de cand l-am bagat...deci cred ca isi face bine treaba...doar atat ca nu mi-a placut cum sa auzit motorul cu el...cu asta se aude mai bine..5100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Stiu ca s-a mai vorbit, dar nu am gasit informatia acum. Trebe sa schimb bujiile, prima data de cand am motoreta, asa ca mi-ar prinde bine un sfat cu ce sa pun pe un bandit din 2002. Asta am gasit pe un site:

 

CR9E- bujie standard NGK Pret: 32 Lei

CR9EK - bujie standard NGK Pret: 37 Lei

RG4HC, OE092/T10 - bujie Champion Pret: 44 Lei

CR9EVX - bujie Platinum NGK Pret: 51 Lei

CR9EIX - bujie NGK Iridium Pret: 57 Lei

IU27 - bujie Denso Iridium Pret: 75 Lei

 

Multam'

 

 

eu am pus bujiile standard CR9EK am apucat sa merg pana acum 300 km cu ele si sunt foarte multumit, porneste bine si trage bine, recomand.

 

eu am patit sa nu gasesc suruburile de la etrieri, ca am pierdut unul si aveam un etrier in aer. la motorteam m-au cam flituit asa ca le-am comandat de la elf. cred ca au fost 40 de lei toate 4.

 

 

eu stau in sectorul 6 de aceea am ajuns la Motorteam, cu mine au fost ok si am mai cerut si alte preturi gen cheie contact blanc fara cip 74 ron, filtru benzina 65 ron...

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pe partea mea poti sa il lasi cat vei tine motocicleta uleiul...ca n-am treaba cu tine...nu stiu cum mergi tu cu ea...dar eu ii dau ture cate o data...pt un milion am ajuns la concluzia ca mai bine schimb uleiul decat piese din motor..poti sa il schimb si la 6000..eu l-am schimbat la 4000 de fiecare data si pe magnetul busonului n-a fost nimik...in schimb la o honda am schimbat un ulei ca de diesel negru..cred ca ala a respectat cartea 12000km si pilitura ca de pe flex pe magnet..nu mai avea loc....oare de unde???

 

Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata.

ia-ti bicicleta...eu am cu bicicleta in anul acesta 1450...pe motor am peste 10000km si mai bag 2000 daca ajuta dumnezeu..

 

Domn' professor sa ma corecteze daca cumva mananc "necurat" DAR: uleiul are un termen de valabilitate; il schimbi la cat zici tu, 4/5/6-12000 de km, dar daca nu-i faci intr-un an, uleiul tot trebuie schimbat pentru ca se volatilizeaza aditivii din el si nu mai e bun nici pentru prajit cartofi. Eu am schimbat uleiul anul trecut dupa un total de 1600km. Asta e viata.

si are oricum valabilitate 2 ani sau mai bine...depinde ce ulei folosesti floris sau bunica...ca cel extravirgin de masline tine mai mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati dintre voi a-ti folosit ulei Bardahl 10w40,eu au am cumparat motorul din Italia si comform etichetei de la ultima revizie care se lipeste sub sea este trecut acest ulei, am mers 200-300 km cu el si imi place schimba frumos vitezele si motorul are un sunet ok, cand o sa fac schimbul cred ca o sa pun acelasi ulei.

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prea putin 200-300 de km. dupa 2-3 mii poti sa iti faci o idee .. si cel mai bine dupa vreo 4500, adica atunci cand te apropii de limita de 6000, daca schimbi atunci. adica un ulei il judeci cand are ceva km preferabil cat mai multi, ca atunci e de vazut daca merge sau nu. asta e parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei ulei ulei ... mdea ... eu si acuma am mai mult decat e normal. Ar trebui sa scot. Din ce am inteles nu e bine sa fie nici mai mult ca la presiune e posibil sa inceapa sa curga pe la garnituri. Pana acuma liniste si pace. Pana una alta ma gandesc daca sa imi caut garaj pt la iarna sau sa-l tin afara. headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai spuneati ca eu is cu "oil talk" :)

 

:crack: Oricum am observat ca la un anume interval de pagini se reia discutia cu uleiurile. Sper ca de data asta sa se ajunga si la ulei de in, ulei de samburi de struguri care reduce colesterolul si la cel de masline care este foarte bun in salata.

 

:cheers: la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Oricum am observat ca la un anume interval de pagini se reia discutia cu uleiurile. Sper ca de data asta sa se ajunga si la ulei de in, ulei de samburi de struguri care reduce colesterolul si la cel de masline care este foarte bun in salata.

 

:cheers: la toata lumea

stiti ca uleiul e sangele motorului si findca are numai un singur rinichi(filtru de ulei) nu poate face fata si trebuie facuta dializa...deci la un anumit nr de km trebuie facuta...acum depinde de voi la cat o faceti..:))))) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prea putin 200-300 de km. dupa 2-3 mii poti sa iti faci o idee .. si cel mai bine dupa vreo 4500, adica atunci cand te apropii de limita de 6000, daca schimbi atunci. adica un ulei il judeci cand are ceva km preferabil cat mai multi, ca atunci e de vazut daca merge sau nu. asta e parerea mea...

 

stiu ca este putin dar atat am apucat sa merg si asta pana fac rost de niste bani sa-l schimb ca este in motor de un an ( asa scrie pe eticheta de sub sea ) si vreo 900 km cu tot cu ce am facut eu pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare am pentru voi ca, cu uleiul vad ca am rezolva-to, ce protectii laterale ale motorului folositi inafara celor care se gasesc pe Louis.de sau pe la vreun comerciant care crede ca 30 cm de teava indoita merita 150 euro, ma intereseaza ceva aftermarket sau niste crashpad-uri, o solutie buna la un pret justificat. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare am pentru voi ca, cu uleiul vad ca am rezolva-to, ce protectii laterale ale motorului folositi inafara celor care se gasesc pe Louis.de sau pe la vreun comerciant care crede ca 30 cm de teava indoita merita 150 euro, ma intereseaza ceva aftermarket sau niste crashpad-uri, o solutie buna la un pret justificat. Multumesc anticipat.

 

facea un baiat de pe forum crashpaduri. vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...