Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut mar interesa pe mine amortizorul sunt din mures scrie un nr de telefon sau da un apel nr meu 0740841146

 

salut ma intereseaza un cric central bandit600 din 1996

 

am eu un cric central de la un bandit 99'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E vorba de manerele standard.

Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere.

Salut, nu e neaparat rar modelul tau, mai stiu cateva la fel. Din cate am inteles, la modelul Kult N manerele si cricul central erau optionale din fabrica, ca si clima la masini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de manerele standard.

Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere.

si eu am avut la fel modelul fara gauri dar i-am dat gauri sa pun suportu de bagaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate intereseaza pe careva, am un telescop spate de bandit 1200 in stare foarte buna, merge si pe 600- 150lei. si mai am si un cablu de km- 50lei attachicon.gifIMG052.jpgattachicon.gifIMG266.jpg

eu am montat amortizor de 1200 pe 600 si se potriveste ceas. de diferenta la suspensie nici nu mai vorbesc. e perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de manerele standard.

Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere.

Manerele pentru pasager au aparut in 1998..Banditul meu din 2000, avea manerele acelea..sursa: wikipedia...... http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series

Bandit 600 1995

The naked GSF600 N Bandit was released in February. It was based on the styling of the pre-existing GSF400 Bandit, with a retuned engine from the GSX600.

220px-1996_Suzuki_GSF600_Bandit_.JPG
magnify-clip.png
1996 Suzuki Bandit N in red
1996

The faired Bandit S model was introduced, where the bikini half-fairing had its debut.

1997

Minor changes: A clutch switch (requiring the clutch to be pulled in when starting the motorcycle, for safety reasons) and carburettor heaters.

1998

The N model had passenger grab rails added. However, the S model had no changes.

1999

Debut of a new rear shock absorber, providing rebound as well as preload adjustment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut la fel modelul fara gauri dar i-am dat gauri sa pun suportu de bagaj

cum ai dat gaurile pe baza de masuratori de la alt bandit? (pe mine m-a ajutat cu masuratori un coleg de forum)

sau ai reusit sa faci cumva semne?

imi este tare frica sa nu dau gauri aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut masuratori pe banditul unui prieten, punandu-le unul langa altul si mi-am facut facut semn. si cand am dat gaurile am dat cu burgie mai mici dupa care am largit gaurile, cu codita pe motor nu am dat nimic jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba sta in felul urmator: in noiembrie am pregatit banditul pentru iarna si din neatentie am pus robinetul de la rezervor pe pri....stiu.... binenteles ca acum in primavara n-a vrut nici in ruptul capului sa porneasca; curatat carburatoare, scos verificat curatat bujii (toate dau scanteie), tot nu porneste.

Aveti vreo idee care sa fie buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca si eu la fel patesc in fiecare an,nici rugata nu porneste. acum astept sa se faca un pic mai cald sa merg sa incerc sa-l pornesc,dar presimt ca nu o sa porneasca,anul trecut dupa ce am incercat cu curent de la masina si impinsa,am zis sa incerc si metoda spusa de un unchi de al meu fost mecanic auto si care a avut prin tineretile sale motoare. am desfacut bujiile si am introdus in cilindrii cate o seringa de 20 ml cu amestec de ulei cu benzina(ceva amestec de al unchiului pt drujba),dupa care am pus bujiile la loc si am scos motorul la soare,l-am lasat cateva ore si dupa a pornit impins din prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre da esti nebun, scuza-mi carcoteala da tu te dai cu el? Da, ce sa zic, bafta la vanzare, arata foarte bine, doar ca nu cred ca o sa-ti iei banii aia pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos si eu mandra azi!

 

a pornit repede, nem problem.

 

radiatorul pare ok...totul in regula mai putin: maneta de ambreaj e stramba (cred ca suportul de fapt) de la cazatura mentionata mai sus si frana tine tot"in trepte" ca atunci cand am lasat-o asta toamna, deci o sa bag lichid nou + aerisire, cand voi schimba placutele ca si alea mai au putin...sapt viitoare primeste ulei si filtru noi :D

 

ride on madafackaaaazzz!!!

 

PS: redbandit, frumoasa mobra...desi piata e cum e, mobra ta merita banu, e tzipla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain motor. Fa-i topic de vanzare!

Multumesc. Este intr-o stare impecabila.

-ghidon LSL

-furtune HEL RED

-anvelope noi

-bixenon 6000K

-grip RIZOMA

-placute SBK GOLD

-sa custom DARIAN

- consumabile schimbate + ulei

 

Tel: 0763177900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, arata intr-un mare fel. Nici n-ai zice ca are atitia ani. Bravo si, bafta, sa-ti iei pe ea banii ceruti, ca merita. Va aprecia, cumparatorul care nu va da importanta anului de fabricatie si numarului de km. Daca s-ar aplica "regulile" de la auto, acestui motor ar trebui sa-i creasca cota, odata cu trecerea timpului. Sunt masini, de varsta asta, care costa de trei ori pretul de noua daca arata in felul acesta. Va fi un fericit viitorul posesor. Ai grija cui i-o dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, arata intr-un mare fel. Nici n-ai zice ca are atitia ani. Bravo si, bafta, sa-ti iei pe ea banii ceruti, ca merita. Va aprecia, cumparatorul care nu va da importanta anului de fabricatie si numarului de km. Daca s-ar aplica "regulile" de la auto, acestui motor ar trebui sa-i creasca cota, odata cu trecerea timpului. Sunt masini, de varsta asta, care costa de trei ori pretul de noua daca arata in felul acesta. Va fi un fericit viitorul posesor. Ai grija cui i-o dai.

Imi rezerv dreptul de a-mi alege viitorul posesor.

Asa imi plac mie bijuteriile...

post-28174-0-69306600-1362723287_thumb.jpg post-28174-0-63888100-1362723333_thumb.jpg

 

...si apropos, asta este din 1962 si se incadreaza clar la vehicule de epoca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de pe ce planeta vii tu nenea ... sincer ... tot respectu. Eu zic sa te apuci sa faci muzeu. :P

avem un asa zis muzeu la Ploiesti

suntem mai multi posesori de bijuterii

post-53313-0-33718100-1362751028_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...