Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

am de cativa ani bandit de 600 din 97. in medie in oras al meu consuma pana in 6, nu sare de 6, la drum intins 130-170 km/h se duce pana in 6.4, iar daca o tin 120-130 maxxxx 5.5. depinde si de benzina am observat. de multe ori cand ma asteptam sa consume peste 6 am avut supriza sa consume sub 5 (4.7-4.8). dar in fiecare an in februarie-martie fac carburatia, bujii noi, schimburi filtre +ulei, reglat colbutori supape! si tot din experienta cu alte motoare avute, carburatia mai ceas ca la emil nu exista!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul meu ca si posesor de GSF 400, am un mecanic ce lucreaza cu BIHR si Suzuki si nu am nici o problema la gasirea pieselor doar ca intradevar unele se gasesc doar la producator si au preturile cam umflate. Deci se gasesc piese doar ca am putea spune ca in unele cazuri lipseste varianta mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.de astazi intru si eu in randul vostru.am achitionat un bandit din 97.sunt incepator si va rog sa imi dezvaluiti si mie cate ceva din "tainele"banditului 600n,binenteles,daca sunt.cu stima si asfalt uscat.



salut "banditilor".are cineva o carte tehnica pentru un bandit 600N din 1997?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva habar la cati km e recomandat sa schimbi distributia la Banditul de 1200? Eu in manualul service nu am gasit, doar simptome si daca acestea sunt naspa, recoomanda sa schimbi distributia. Insa nu am gasit din start la cat recomanda schimbul fara a avea probleme in prealabil..

Ceva de genul cum e recomandat la masinile diesel la 60000 km de exemplu (cele pe curea).

 

 

P.S. Nu ati citit niciunul postul meu anterior in care intrebam daca se mai fabrica sau nu Banditii? Sau e TABU?

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vad eu pe siteurile de romania si global la suzuki se pare ca inca mai au banditi de vanzare. Nu cred ca au oprit productia.

Macke, am vb cu baietii de la adal si mi-au zis ca in listele lor pt suzuki nu se gaseste releul respectiv. Eu am facut comanda si daca nu merge cum trebuie o sa`l returnez(au zis ca se poate). Sincer cred ca e ceea ce trebuie pt am vazut pe mai multe site-uri ca se foloseste la banditi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu, ebay! nu era diferenta majora! cred ca si putem intreba pe vanzator.

 

uite http://www.tommotec.de/regler-lichtmaschine-gsx-1100-f-gv72-1988-1996-neu/a-792/

Eu am gasit pt bandit sau o katana mica, de 600 si am intrebat daca il cumpar, pot sa-l pun la katana mea? si mi-a dat direct link catre ce-mi trebuie mie (mai sus). Refuz sa cred ca facea recomandari in NEcunostinta de cauza.

Eu azi ajung la motor, s-a mai rarefiat cerul de plooi si frig :laugh: si desfac alternatorul sa-l iau in casa. Ramane o singura dilema: de unde fac rost de o sursa variabila de tensiune DC :huh: :unsure:

 

Bafta

 

PS: http://www.motomike.eu/autonet/category/29900000000/vehicle/31883/article/466728 si negociaza cu ei...e scump 345. daca ti-l da pe la 270-280 e bine!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ).

Va mutumesc anticipat.

Editat de bogdan g
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ).

Va mutumesc anticipat.

Salut.

Ti-ai dat foc la valiza cu intrebarea asta, serios.

Lasand gluma, daca cei de la Suzuki recomanda 10W40 sau 10W50 de unde morti ai scos tu 10W60? Pe bune. Acuma na, daca nu in aceeasi Romanie, macar in aceeasi longitudine si latitudine cu noi te plimbi si tu, deci indiferent de uzura motorului tau, oricare din cele doua scrise de mine mai sus sunt perfecte.

Sper ca gusti ironia si nu te superi, insa sincer, e cel putin ciudat ce vascozitati ai scris tu.

Intrebam si eu cateva pagini mai inainte daca a folosit careva Valvoline. Desi esti singurul care scrie ca l-a folosit, e un motiv in plus sa cred ca necumparandu-l am facut alegerea buna.

Sanatate si fa alegerea buna. Personal, in ideea ca umblu foarte putin in oras, la km tai as merge pe un ALT 10w40. Daca Valvoline a fost naspa, poate alte 10w40 ar fi ok. Am simtit diferente mari la aceeasi vascozitate intre Mobil (ca p.la) si Castrol sau Procycle. In caz ca nu vrei, baga 10W50, nu 15, nu are rost. Si vezi sa fie musai SEMIsintetic. Eu momentan am Castrol 10w40 de 4000 de km si nu am complectat gram. Urmatorul e din nou Procycle din cauza de bani, insa la fel de ok se comporta in motorul meu.

Cel mai important (stii asta) e sa respecti intervalele de schimb la ulei, restul e cancan.

Vara lunga

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga ce recomanda nea Suzuki adica 10W40.

Eu am 55.000 km, tot 2001....si merg vara prin Bucale la 50 de grade...no problem.

Eu folosex Motul 7100 10W40, care e full-sintetic...cica asta full-sintetic e mai rezistent (ca pelicula) si se 'evapora' mai greu la mobrele racite cu aer/ulei cum sunt ale noastre...la 5100 (semi-sintetic) am inteles ca mai tre' sa completezi din cand in cand, depinde de mobra si modul de exploatare...

Ca firma tu poti sa bagi ce vrei, mobra n-o sa se strice, dar cred ca ii va fi mai bine cu: Motul, Bel-Ray, Motorex, Repsol sau Castrol

 

Care ti-ai reglat singur supapele/tachetii?

A fost greu, mai complicat decat cum se rglau la vechea dacie?

garnitura capacului pp ca nu trebuie inlocuita, dar a fost ok?

Cat v-a tinut reglaju' pana cand tachetii au inceput sa bata iar hora ca baietii?

 

@alin, Cosmin tocmai ce si-a schimbat distributia la B65, la 80.000 km....

Cand am fost la Suka acu 2 ani, dupa ce mi-a ascultat si motorul, a zis ca n-am ce umbla la distributie pana la 60-65.000 km. (atunci aveam 43.000)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ).

Va mutumesc anticipat.

aceeasi broblema o am si eu. anu trecut am avut motorex 10w40 full sintetic. La temperaturi mai mari imi facea exact aceeasi buba la cutie. Anu asta o sa pun un belray 10w50, binenteles full sintetic, o sa incerc sa va tin la curent in timp de comportarea lui.

@motorocker: cand te apuci de treaba aia da un semn ceva ca as veni si eu sa vad. ma gandesc ca ar trebui la le reglez si eu pe ale mele si as cam vrea sa incept sa il bijuteresc singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin, Cosmin tocmai ce si-a schimbat distributia la B65, la 80.000 km....

Cand am fost la Suka acu 2 ani, dupa ce mi-a ascultat si motorul, a zis ca n-am ce umbla la distributie pana la 60-65.000 km. (atunci aveam 43.000)

Am intrebat si eu cativa oameni intre timp si niciunul nu stie sa fie standardizat ca la masini, adica la x kilometri schimbi preventiv de musai.

Deduc ca anunta prin zgomote cand incepe sa se slabeasca si din ce stiu lantul se poate si verifica , mai mult are si ceva distante maxime de uzura sau cum sa le numesc. Cand ajunge sa aibe mai mult de nustiucati cm intre 2 puncte e semn de uzura si ar trebui inlocuit. Ca preventie, probabil in functie de bani, de km si de stilul de condus, fiecare schimba distributia cand crede de cuviinta.

 

 

Legat de ulei, fara sa fiu Calin 2 si fara sa isc polemici, va intreb pe toti ceva (nu cred ca am mai scris asta).

Producatorul recomanda ulei semisintetic. Din ce am citit pe net, uleiul semisintetic e maxim 30% sintetic, restul de 70 fiind mineral. Daca tre sa fim mai destepti decat Suzuki, nu ar fi mai intelept sa apelam ca alternativa la uleiul mineral? Contrar la ce s-a scris pe aici, eu stiu ca pe cel full sintetic il papa mai iute si se subtiaza mai repede.

Oricum raman NUMAI pe semisintetic, call me old-school dar asa sunt eu, respect ce au zis aia. Daca era marketing recomandau ei uleiul full care e mai scump. Daca nu e marketing, inseamna ca intradevar uleiul semi isi face mai bine treaba. De obicei , constructorii recomanda ce e mai bun schimbat cat mai des atunci cand vine vorba de piese si consumabile.

Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problemuta cu banditu meu din 96. Cand sta la relanti sta turat pe la 1000 rpm si oscileaza turatia, intre 1000 si 1400rpm. Pana am timp sa ma duc la un service,imi puteti zice cam ce credeti ca are? O bujie care nu face o ardere completa sau carburatoarele desincronizate? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Mi-am cumparat si eu kit de lant nou si m-am gandit sa mesteresc pana nu da caldura. M-am lovit de o problema. Nu pot desface surubu ala mare ce tine pinionu. Am incercat in fel si chip. A trecut careva prin asa ceva? doar cu pistol pneumatic nu am incercat pentru ca nu am si prin vecini nu are nimeni. imi puteti spune cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat?



Banditul e de 600 din 96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea multe cauze ca sa ne dam cu parerea doar de la o simpla "nu sta la turatie". carburi nesincronizate, bujii, bobine, aer fals trage dupa carburi, etc....ia-le pe rand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi broblema o am si eu. anu trecut am avut motorex 10w40 full sintetic. La temperaturi mai mari imi facea exact aceeasi buba la cutie. Anu asta o sa pun un belray 10w50, binenteles full sintetic, o sa incerc sa va tin la curent in timp de comportarea lui.

@motorocker: cand te apuci de treaba aia da un semn ceva ca as veni si eu sa vad. ma gandesc ca ar trebui la le reglez si eu pe ale mele si as cam vrea sa incept sa il bijuteresc singur.

cand m-oi apuca iti zic...oricum, dupa 1 mai. si tre' sa fac rost de lera, ca aia pe care o aveam si cu care faceam la dacie a ruginit.

apropos de reglat supapele, si cum mi-a zis cineva aici ca dupa 2.000 km se aude ca inainte tzacanitul...asa era si la dacie :))

dar nu mai stiu care dintre voi mi-a zis.

 

Ca preventie, probabil in functie de bani, de km si de stilul de condus, fiecare schimba distributia cand crede de cuviinta.

Producatorul recomanda ulei semisintetic.

De obicei , constructorii recomanda ce e mai bun schimbat cat mai des atunci cand vine vorba de piese si consumabile.

Sanatate.

Da..cred ca mecanicii sa iau in primul rand dupa zgomot SI/SAU il verifica live daca deja au desfacut capacul culbutorilor.

Oricum, inafara de zgomot alte inconviente nu ar fi, lantul ala nu se rupe asa usor...sau distributie si supapele nu raman (mai) deschise/inchise in ciclu, decat daca esti nesimtit atunci cand zgomotul e atat de mare in E EVIDENT ca ai o buba la distributie.

Oricum Banditul are un motor zgomots...nu are rost sa-l cumpari cu un motor racit pe apa, mai ales astea de generatie noua...la care auzi mai degraba toba stoc iar motorul mai deloc, decat un vajait soptit. Mi-a zis unu cu-n Hornet 2007 "Da' motorul tau are f multi km nu?" "zic "Nu. de ce?"..."Pai tzacane si se aud piesele in el cum se plimba" zic. "Da, stiu...asa e el, si asta imi place! :P "

 

despre ulei: nu stiam ca Suzuki recomanda semi-sintetic....adica in manualele gasite de mine, e trecuta doar vascozitatea.

si eu am vrut sa trec pe semi-sintetic acu in primavara mai mult din motive financiare, dar daca pana acum n-am avut probleme si a mers brici, am zis ca n-are rost sa ma zgarcesc. poate o sa trec in viitor, sa vad diferenta, e posibil sa fie mai bun, mai prost, sau la fel :))

 

Salutare. Mi-am cumparat si eu kit de lant nou si m-am gandit sa mesteresc pana nu da caldura. M-am lovit de o problema. Nu pot desface surubu ala mare ce tine pinionu. Am incercat in fel si chip. A trecut careva prin asa ceva? doar cu pistol pneumatic nu am incercat pentru ca nu am si prin vecini nu are nimeni. imi puteti spune cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat?

 

Banditul e de 600 din 96

iti recomand sa mergi la un service...cre'ca pinionul ala e foarte strans pt ca se strange singur cand trage de roata, nu stiu sigur...cert e ca la mine l-a desfacut cu pistol pneumatic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin
eu am mai povestit pt alti useri ce am patit eu cu uleiurile fullsint...suzuki recomanda mineral din cauza lubrifierii comune atat a motorului cat si a cutiei...nu cred ca poate zice cineva ca motorul mineral este mai bun decat cel fullsint in protejarea motorului(in general) dar in mod particular nu e bun pt bandit pt ca face sa uzeze/patineze mai repede ambreiajul...eu am facut experienta asta pe motarele mele si am facut constatarea ca ambreiajul a inceput sa patineze de la 33mii km cu fullsint...apoi cu alt motor 56mii km am oscilat intre 5100 semi si mineral(lukoil) cel de la lukoil isi "pierdea" proprietatile pe la 1,5-2mii cand il si schimbam(caraia cutia pe treapta 1 si 2)..toate au fost 10-40... (am constatat pe motoarele mele...explicatia a venit de la un prieten comun mai documentat decat mine)
Acelas stil de mers,poate chiar mai solicitant mecanic pt cel de-al doilea



Piulita de la pinion are o siguranta pe filet(daca ai curatat bine locul cred ca ai obervat) .eu am desfacut prima data in felul urmator: cu lantul la locul lui(atat pe pinion cat si pe foaie) cu mobra in treapta 1 si cu roata fata proptita intr-un perete :) +tubulara + o bara cam ca aia de e folosita la rotile camioanelor. Pistolul pneumatic nu cred ca e suficient,trebuie sa fie atat pneumatic cat si cu percutie.



@MotoRocker Eu am recuperat garnitura aia de 2 ori dar trebuie sa ai mare grija ca e lipita bine (prob din cauza temperaturilor suferite) cand o dezlipesti sa ai grija ca in zonele laterale unde coboara mai mult in chiulasa cauciucul are ceva inserti metalice si e posibil sa se desprinda una de alta(depinde de scule, dexteritate si cat de lipita e)...la banditul mai mare am reusit performanta sa nu pot sa o salvez(poate era si de la temperaturile mai mari care le suferea) si a trebuit sa comand una (73 lei)
Daca o salvezi inainte sa o remontezi sa folosesti f f putin mastic/pasta de etansare in santul capacului,dar pasta sa nu fie de cimentare(nu-mi mai amintesc marca) tin minte ca era pt bai de ulei auto, rezistenta pana la 300grade si era neagra mai era una rosie ceva mai ieftina dar imi deranja retina.
Pt reglajul jocurilor ti-ar trebui si un cric central(roata spate in aer)sau capacul de semnal dat jos, bujiile scoase si mobra sa fie rece ca sunt multi care nu stiu asta, sa nu strangi f tare imbusii la remontare( pt ca filetul interior e din AL),ar mai fi pb cu pierdutul garniturilor din zona bujiilor prin motor ,ca sa te asiguri ca nu cad/misca de pe pozitie poti sa pui f putina pasta si in santul lor , dupa 15min or sa stea mai bine pe pozitie apoi poti sa pui capacul la loc.
Cam asta mai imi amintesc si eu.
Sa ai spor

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ,revin cu o intrebare. Unde se gaseste senzoru de ulei? imi sta becu de la ulei aprins, dar uleiul este bun, si este si presiune pe instalatie, am fost cu el la un mecanic de cartier si mi-a zis ca ar putea fi senzorul. as vrea sa pun un alt senzor dp un alt bandit sa vad ce rezolva. mercii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki).

cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei, fara sa fiu Calin 2

Aline, de ce nu esti cuminte? m-a apucat un sughitat si m-am gindit sa ma uit pe forum. am vazut ca te-ai uitat la profilul meu, ai crezut c-am murit? :)

 

ce mai face fetele?

 

Care ti-ai reglat singur supapele/tachetii?

A fost greu, mai complicat decat cum se rglau la vechea dacie?

garnitura capacului pp ca nu trebuie inlocuita, dar a fost ok?

n-am avut Dacie, da' asa superbazat ce sint pot sa dau niste sfaturi.

nu e mare rahat, da' ai 16 supape. apuca-te devreme ca dureaza mai mult decit estimezi.

patratul de care "tii contra" e de 3 milimetri. merge si cu un cleste, dar daca vrei sa nu te enervezi, te sfatuiesc sa-ti cumperi ceva dedicat. nu ai pozitie foarte buna la toate supapele, la unele din ele o sa fii nevoit sa tii clestele intr-un unghi imposibil. exista scula speciala facuta de Suzuki: http://www.discountbikespares.co.uk/ourshop/prod_1914809-VALVE-TAPPET-ADJUSTER-GSF1200650600-GSX750600F.html

reper 09917-14910

 

apoi. daca garnitura e la prima scoatere, n-o sa curga ulei. incepe sa curga dupa un nr de scoateri. asa umbla vorba si confirm.

 

lere am luat din bazar cu 7 lei. le-am verificat grosimea cu micrometrul, sint ok. am incredere ca in capitala tarii se gaseste usor ceva cel putin la fel de bun.

 

manualul spune sa pui silicon pe semicercuri (pe acolo intra freza cind alezeaza lagarele pt axele cu came). si chiar pe acolo curge in principal, deci fa-o.

 

te-as mai sfatui sa fii atent la garniturile "mickey-mouse" de la bujii. spatiul prin care trebuie sa manevrezi capacul cind il pui la loc e ingust si e posibil sa se agate in ghidul lantului de distributie. inainte sa-l pui la loc, sterge capacul cit de cit de ulei si pune niscaiva silicon in santurile alea, sa se tina. as recomanda si sa cureti urmele de silicon vechi de peste tot si sa pui o idee intre capac si garnitura. a, si nu exagera cu strinsul suruburilor ciuperca care tin capacul, sint prinse in capacele lagarelor care au doar vreo 3-4 mm de carne pina la exterior. daca ai plesnit unul din ala inseamna chiulasa noua. capacele sint alezate impreuna cu chiulasa, altfel nu poti obtine tolerantele alea de ordinul micronilor. de asta Suzuki nici nu le furnizeaza separat.

 

jocurile sint asa:

admisie; 0,1-0,15

evacuare: 0,18-0,23

 

piulita e de 8. pasul filetului e de 0,5 mm. deci ai cam 1/10 de tura pt. intregul interval admis :) tine cont si de faptul ca jocul o sa varieze o idee cind stringi, poate stii asta daca ai reglat vreodata conurile de la o bicla rabla de bicla romaneasca sau ruseasca.

unii zic ca e bine sa le lasi jocul o idee mai mic decit invers, sa nu-ti bata in pat. pe evacuare e cam invers, contactul cu chiulasa contribuie la racire.

nu stiu cine ti-a zis ca o sa bata iar dupa 2000 km. de cind am motorul jocurile au variat extrem de putin. nu zic, poate unii merg pe redline constant, dar nu cred ca sint cazuri tipice.

sa stii ca nu e exclus sa confunzi zgomotul de supape cu zgomotul de lant. mie mi-a spus un mecanic cam asa: nu numai ca se labarteaza lantul, dar se fuck si patinele de teflon de la intinzator. cica astea in general pe la 80 de mii apar.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki).

cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta.

Pai atunci cand o duc in ture 10-11000 tot nu se stinge. Si din cate mi-a zis mos mecanicu la turele alea nu are cum sa nu se faca presiune

 

m-am uitat manual, nu vad unde e senzorul ala... nu stiu pe unde ar fi ... ce an e motorul tau? sub 2000, nu?

Dap, e 96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...