Macke Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 m-am uitat manual, nu vad unde e senzorul ala... nu stiu pe unde ar fi ... ce an e motorul tau? sub 2000, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki). cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Legat de ulei, fara sa fiu Calin 2 Aline, de ce nu esti cuminte? m-a apucat un sughitat si m-am gindit sa ma uit pe forum. am vazut ca te-ai uitat la profilul meu, ai crezut c-am murit? ce mai face fetele? Care ti-ai reglat singur supapele/tachetii? A fost greu, mai complicat decat cum se rglau la vechea dacie? garnitura capacului pp ca nu trebuie inlocuita, dar a fost ok? n-am avut Dacie, da' asa superbazat ce sint pot sa dau niste sfaturi. nu e mare rahat, da' ai 16 supape. apuca-te devreme ca dureaza mai mult decit estimezi. patratul de care "tii contra" e de 3 milimetri. merge si cu un cleste, dar daca vrei sa nu te enervezi, te sfatuiesc sa-ti cumperi ceva dedicat. nu ai pozitie foarte buna la toate supapele, la unele din ele o sa fii nevoit sa tii clestele intr-un unghi imposibil. exista scula speciala facuta de Suzuki: http://www.discountbikespares.co.uk/ourshop/prod_1914809-VALVE-TAPPET-ADJUSTER-GSF1200650600-GSX750600F.html reper 09917-14910 apoi. daca garnitura e la prima scoatere, n-o sa curga ulei. incepe sa curga dupa un nr de scoateri. asa umbla vorba si confirm. lere am luat din bazar cu 7 lei. le-am verificat grosimea cu micrometrul, sint ok. am incredere ca in capitala tarii se gaseste usor ceva cel putin la fel de bun. manualul spune sa pui silicon pe semicercuri (pe acolo intra freza cind alezeaza lagarele pt axele cu came). si chiar pe acolo curge in principal, deci fa-o. te-as mai sfatui sa fii atent la garniturile "mickey-mouse" de la bujii. spatiul prin care trebuie sa manevrezi capacul cind il pui la loc e ingust si e posibil sa se agate in ghidul lantului de distributie. inainte sa-l pui la loc, sterge capacul cit de cit de ulei si pune niscaiva silicon in santurile alea, sa se tina. as recomanda si sa cureti urmele de silicon vechi de peste tot si sa pui o idee intre capac si garnitura. a, si nu exagera cu strinsul suruburilor ciuperca care tin capacul, sint prinse in capacele lagarelor care au doar vreo 3-4 mm de carne pina la exterior. daca ai plesnit unul din ala inseamna chiulasa noua. capacele sint alezate impreuna cu chiulasa, altfel nu poti obtine tolerantele alea de ordinul micronilor. de asta Suzuki nici nu le furnizeaza separat. jocurile sint asa: admisie; 0,1-0,15 evacuare: 0,18-0,23 piulita e de 8. pasul filetului e de 0,5 mm. deci ai cam 1/10 de tura pt. intregul interval admis tine cont si de faptul ca jocul o sa varieze o idee cind stringi, poate stii asta daca ai reglat vreodata conurile de la o bicla rabla de bicla romaneasca sau ruseasca. unii zic ca e bine sa le lasi jocul o idee mai mic decit invers, sa nu-ti bata in pat. pe evacuare e cam invers, contactul cu chiulasa contribuie la racire. nu stiu cine ti-a zis ca o sa bata iar dupa 2000 km. de cind am motorul jocurile au variat extrem de putin. nu zic, poate unii merg pe redline constant, dar nu cred ca sint cazuri tipice. sa stii ca nu e exclus sa confunzi zgomotul de supape cu zgomotul de lant. mie mi-a spus un mecanic cam asa: nu numai ca se labarteaza lantul, dar se fuck si patinele de teflon de la intinzator. cica astea in general pe la 80 de mii apar. Editat Aprilie 8, 2013 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki). cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta. Pai atunci cand o duc in ture 10-11000 tot nu se stinge. Si din cate mi-a zis mos mecanicu la turele alea nu are cum sa nu se faca presiune m-am uitat manual, nu vad unde e senzorul ala... nu stiu pe unde ar fi ... ce an e motorul tau? sub 2000, nu? Dap, e 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Aline, de ce nu esti cuminte? m-a apucat un sughitat si m-am gindit sa ma uit pe forum. am vazut ca te-ai uitat la profilul meu, ai crezut c-am murit? He's back Ce faci Caline, mai ai banditu? Eu nu am umblat la supape (de fapt nu am facut nimic important in motor de cand il am). Si asta nu de roman ce sunt, ci din cauza ca nu a fost nevoie si nici nu prea am incredere ca ar fi oameni priceputi pe aici (la mine in zona, nu pe forum). Daca nu se aud supapele deloc e musai sa umblu la ele? Stiu ca tre verificate, insa pe cine am intrebat, ziceau ca la stilul meu de condus de baba epileptica ajunsa in metastaza canceroasa (schimbat treptele la 3500 de ture), avand in vedere si cilindreea motorului, cica nu s-ar deregla prea devreme. La fel carburatoarele. Nu am umblat in ele, insa ralantiul e rotund si exact, raspunde foarte prompt la acceleratie, amestecul e bun, nu consuma mult si nu pute a benzina nearsa dupa mine........sti-ma naiba. Ieri vorbeam cu un amic sa ma ajute totusi sa le sincronizez, oi vedea eu pana la urma daca sa imi bag degetele sau nu. Ce am facut la carburi (scriam anul trecut) le-am desfacut de 2 ori deoarece a intrat ceva jeg (rezolvat cu filtru de benzina). Sa nu fiu ala ce numai baga benzina si atat , o sa ii fac un schimb de ulei de telescoape si de simeringuri, asta asa, de drag ce mi motorul si atat. Nu curg simeringurile, suspensia lucreaza, insa fiind primavara tre sa ma vada si pe mine lumea in garaj, nu numai pe altii. Pe ce drumuri am fost cu el si nu m-a dat de pamant, merita asta de la mine. Sanatate si hai vara, hai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 senzorul de ulei este sub capacul de la senzorul hall ... in partea dreapta. Culci motoreta cu grija pe partea stanga, eventual pui niste taburele de lemn sau ceva sa o inclini peste 45 de gradfe ... apoi poti sa desfaci linistit capacul ca nu va curge ulei. @Niky, am reglat eu supapele ... e fix ca la dacie ... Te uiti doar in manual sa vezi semnele de pe axe si te apuci de treaba. Evident poti sai faci si fara semne daca vrei, ca se vad camele si stii cand e in aprtea celalalta fata de culbutori. @lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza? Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ... As trece de proba pe un semi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 deci daca nu a spus nimic Calin de uleiuri...tot e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Am desfacut capacu , senzoru era de vina, l-am schimbat si nu mai sta becu aprins. Nu stiu de ce a intrat ulei in el (pe partea prin care nu trebuie sa intre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 @MotoRocker Sa ai spor pot sa dau niste sfaturi. nu e mare rahat, da' .... ... sa stii ca nu e exclus sa confunzi zgomotul de supape cu zgomotul de lant. mie mi-a spus un mecanic cam asa: nu numai ca se labarteaza lantul, dar se fuck si patinele de teflon de la intinzator. cica astea in general pe la 80 de mii apar. Mda, complicat nu pare...mai degraba migalos si putin chinuitor (urasc spatiile mici si chircite) Avand in vedere ca vreau sa fac o curatare+sincronizare a carburilor <chestie pe care sigur o fac in service>, o sa-i zic mecanicului sa-mi masoare/verifice lantul de distributie si intinzatoarele...si o sa-i spun sa regleze si supapele, "furand meseria" Caline, sigur nu e zogomot de lant, sunt sigur ca-s supapele....inafara de asta, zgomotul nu e chiar asa de mare pe cat credeti (dar am eu pitici) si se diminueaza mult dupa ce se incalzeste motorul, ceea ce ma face sa cred ca nu e foarte urgenta reglarea tachetilor. PS: Nu doar rusestile si romanestile se strangeau in conuri...am dat si peste niste olandeze si nemtoaice care si ele se strangeau in conuri cand le schimbai coroanele la roti. Eu nu am umblat la supape (de fapt nu am facut nimic important in motor de cand il am). Si asta nu de roman ce sunt, ci din cauza ca nu a fost nevoie La fel carburatoarele. Nu am umblat in ele, insa ralantiul e rotund si exact, raspunde foarte prompt la acceleratie, amestecul e bun, nu consuma mult si nu pute a benzina nearsa dupa mine........sti-ma naiba. Ieri vorbeam cu un amic sa ma ajute totusi sa le sincronizez, oi vedea eu pana la urma daca sa imi bag degetele sau nu. Ce am facut la carburi (scriam anul trecut) le-am desfacut de 2 ori deoarece a intrat ceva jeg (rezolvat cu filtru de benzina). pai nici eu pana acum...nici nu stiu daca e nevoie dar km recomandati in manual pt carburatie si supape (o data la 12.0000) sunt depasiti demult, adica...in 23.000 km de cand e la mine nu i-am facut nimic de genul, nici macar n-am schimbat filtrul de benzina. tot ce am facut in astia 3 ani si 23.000 km (din care vreo 8-10 mii urbani): schimbat uleiuri si filtre ulei, schimbat placute (2xspate, 1xfata), gume noi, kit de lant nou, inlocuit filtru de aer o data, inlocuit bujii o data, schimbat lichid de frana + aerisire, inlocuit maneta frana (avea de Kult, eu am POP, si desi n-ai zice...se simte diferenta, gaurile sunt la fel, dar apasa altfel in pompa) + reglat cablul la ambreiaj o data<alalteieri> Mobra porneste la sfert, sta bine la relanti si la fel...trage bine, nu consuma, nu nimic. Dupa iarna a pornit din prima, cu bateria made in 2009. si inafara de plin, husa si lant gresat mobra mea nu primeste altceva la hibernare. Sa mai zica vreun hondist ceva de Suzuki ca-l bag in ma-sa Apropos de reglat cablul de ambreiaj...am facut cum zice la manual, adica reglajul de la maneta bagat la capat, reglat la motor/rpindere si dupa-aia intins de la reglajul capacului stanga. Acum e bagat de tot la maneta si iesit f mult la capac stanga, nu inteleg logica, dar daca asa zic ei ca e mai bine.... asa o fi, eu nu simt nicio diferenta intre "intins de la maneta" si "intins de la capac" @Niky, am reglat eu supapele ... e fix ca la dacie ... Te uiti doar in manual sa vezi semnele de pe axe si te apuci de treaba. Evident poti sai faci si fara semne daca vrei, ca se vad camele si stii cand e in aprtea celalalta fata de culbutori. Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ... As trece de proba pe un semi ... Ba nervule, cand esti prin oras da un semn, sa ne vedem sa asculti putin motorul, eventual sa dai o tura cu mobra....ca te pricepi mai bine ca mine (doar l-ai eviscerat pe al tau), sa-mi spui daca cere ceva mobra, un reglaj la supape, o carburatie, un lant de distributie etc... da' sa nu te astepti sa traga ca a ta, ca nu e de 1100 Aceeasi dilema cu semi/full o am si eu...numa' ca mie nu-mi patineaza. PS: de acasa pana la scarbiciu am cam 5-6 km. - cu mobra fac 15 minute (+inca 5 dezlegat, pornit, echipat, incalzit motor)...nici nu se incalzeste motorul bine si am ajuns - cu bicla fac 20 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 pai sunt mereu in oras ... Cu placere vin, doar sa fie sambata / duminica ... ca in rest am copil de dus/adus de la cresa ... bla-bla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 parca mai vorbisem de un bandit meet prin bucuresti.. si eu as vrea sa ne comparam sunetele din motor.. tovarasii mei cu honda si yamaha nu au aceleasi "paranoisme" ca mine. mereu mi se pare ca mai tzacane ceva in plus, in minus sau doar diferit.. anu asta l-am inceput cu belray 15-50. patineaza putin ambreiajul cand e rece, tzacane 1-2-3 la rece si am un tzacanit dubios care nu-l tin minte de anul trecut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 @lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza? Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ... As trece de proba pe un semi ... @Nervule nu am cum sa-mi dau cu parerea pt ca nu stiu cati km are mobra ta..dar pot sa-ti zic ca a mea are cam 48mii si inafara de distributie si segmentare nu i-am facut nimic,cat despre ulei nu pot sa te ajut ca eu am folosit numai 5100 10-40 pt ea..cred ca anul asta o sa incerc si un 10-50 dar tot semi.. eu am o idee fixa;motor vechi =pretenti putine. Pt bandit 300v-ul nu a facut bine..pt gixxer nici nu mai vreau sa-l incerc desi se incinge destul de tare si probabil i-ar face bine pe partea motorului dar decat sa-mi patineze ambreiajul prefer sa-mi patineze roata spate Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Gata!!! Am desfacut piulita care tine pinionu. greu, dar am desfacut-o. Fara pistol pneumatic> Cu țeavă de 1 metru jumate pe cheie si am tras pana s-a desfacut. Ce nervi mi-a putu face. Le mulțumesc băieților care m-au ajutat cu sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 dus aseara banditu la doctor. Dupa nici 5 min de cand a inceput sa se uite la el a descoperit o lulea care scuipa din cand in cand neste curent. Dupa ce ma duc sa`l iau o sa va zic ce si cum. in principiu l-am dus ca sa-mi faca carburatia(presimt ca a mai facut una alte pe acolo care au legatura directa), si schimb de ulei. Avand in vedere problema pe care am scriso ceva pagini mai devreme(cea cu turatia), singura chestia care mai o mai poate cauza ar fi releul de incarcare. Dupa ce il schimb si pe ala ca nu mi`a venit inca revin cu info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 @lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza? Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ... As trece de proba pe un semi ... @Nervule nu am cum sa-mi dau cu parerea pt ca nu stiu cati km are mobra ta..dar pot sa-ti zic ca a mea are cam 48mii si inafara de distributie si segmentare nu i-am facut nimic,cat despre ulei nu pot sa te ajut ca eu am folosit numai 5100 10-40 pt ea..cred ca anul asta o sa incerc si un 10-50 dar tot semi.. eu am o idee fixa;motor vechi =pretenti putine. Pt bandit 300v-ul nu a facut bine..pt gixxer nici nu mai vreau sa-l incerc desi se incinge destul de tare si probabil i-ar face bine pe partea motorului dar decat sa-mi patineze ambreiajul prefer sa-mi patineze roata spate Sanatate mmmno ...eu am 71 de mii si nu i-am facut nimic. Decat jocul la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Si-a reglat careva singur surubu de la aer? S-a bagat un "mecanic" si mi l-a c-am dereglat si ca sa nu moara motoru tre sa stau cu socu putin tras, trebuie reglat dinou aerul. Ma gandeam ca poate ati facut careva "operatiunea " asta. Intreb asta din lipsa de $$$ pana la salariu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 ce inseamna la tine surubul de aer? si de ce 1 surub si nu 4?! PS: e cineva maine la SMAEB intre 11 si 13? Ajung si eu pe la 10 juma, pana intru, pana alea...sunt in zona! Dati semnal pe privat... daca aveti chef sa vedeti un vechi bandit 0741173732 ... ciprian daca nu vreti macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Salut inca un bandit aici varianta pentru plimbari mai lungi din 2000. A fost o alegere grea intre bandit si hornet insa nu este una regretata...m.am speriat prima data cand am pus mana pe ea fiind foarte mare,grea eu incepator si mers numai pe scuter(livrator de meserie) dar dupa vreo de 1000km nu am nici un dubiu ca asta e motocicleta perfercta pt mine. Ce as fii curios are ceva daca merg mai ''ne-turata'' adica cu a6a la 2500 3000 prin oras,adica se depune,deregleaza cv sau ii place(la cum aud eu motorul parca ii place). Editat Aprilie 13, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 ce inseamna la tine surubul de aer? si de ce 1 surub si nu 4?! Surubu ala care intra in carburator sa regle aerul. (am poza dar nu gasesc unde e butonu de attach ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Un frate de-al nostru a fost accidentat INTENTIONAT! Cat mai multe share-uri : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=161541714011770&set=a.161542257345049.1073741828.100004678264263&type=1&theater Mai multe detalii la sectiunea accidente. Felicitari pt achizitie alexdx09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Un frate de-al nostru a fost accidentat INTENTIONAT! Cat mai multe share-uri : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=161541714011770&set=a.161542257345049.1073741828.100004678264263&type=1&theater Mai multe detalii la sectiunea accidente. Felicitari pt achizitie alexdx09. din pacate nu cred ca o sa se rezolve ceva ... e mai complicat cu astia care au numere de bulgaria, sfatul meu este ca atunci cand vedeti numere de bulgaria sa fugiti de ele ca de dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 am dat si eu share, au dat si niste pretini d-ai mei bulgari (dup-aia le-am spus ca sunt slabe sanse sa fi fost bulgar la volan) in alta ordine de idei...astia care at mai strans cablul de ambreiaj...ati facut-o la rece sau la cald? ca eu am facut la rece si....si la rece e ca la carte, la cald...jocul nu mai e 15 mm, ci cam 20-22 mm. in manual nu zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 salut.ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica pentru un suzuki bandit N600 an1997?daca are cineva astept pm.cu stima si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Salutare bandiţi ! E careva pe aici care are modelul de bandit din foto ,identic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 eu, din 2006 doar ca e negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.