Macke Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 oki, revin cu detalii Vreau sa va multumesc tutoror pentru raspunsurile si pareriile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 oki, revin cu detalii Vreau sa va multumesc tutoror pentru raspunsurile si pareriile voastre. Salut hai ca iti dau eu un bandit fain de 600 din 96 la 1100 euro schimbate cam toate consumabilele la el, bagi benzina si tot anu te dai cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Scuze de intrebare, dar care e problema cu B4 de va tot feriti toti de el asa? Nu de alta dar am si eu unul de 7 luni si as vrea sa il mai tin inca vre-o doi ani minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 pai..zi-ne tu ce belele ai avut pana acum .. ce piese ai schimbat, cat de greu le-ai gasit ..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Scuze de intrebare, dar care e problema cu B4 de va tot feriti toti de el asa? Nu de alta dar am si eu unul de 7 luni si as vrea sa il mai tin inca vre-o doi ani minim http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+400&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR10.TRC0.A0&_nkw=bandit+600&_sacat=0 -> "18,934 results for bandit 600" http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+600&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC0.A0&_nkw=bandit+400&_sacat=0 -> "4,700 results for bandit 400" ca idee, GSXR750 cu 800 de euro negociabil: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=510895&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 pai..zi-ne tu ce belele ai avut pana acum .. ce piese ai schimbat, cat de greu le-ai gasit ..etc. Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 ) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald! Macke, eu ziceam in ideea de fiabilitate si de faptul ca e un model mai comun la care poti gasi piese in eventualitatea defectarii. Banditul de 400 si gs 500 sunt comparabile ca si performante. Ordinea crescatoare pentru mine la capitolul fiabilitate ar fi: 1. gsf 400 2. bandit 600 3. gsx 750 inazuma 4. bandit 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 ) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat". Eu nu am mers cu 400, un prieten a avut unul si a avut pb mare cu CDI-ul. A cautat innebunit atunci unul SH si nu a gasit. L-a luat cu bani bunicei si l-a dat cam pe de pomana. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salut hai ca iti dau eu un bandit fain de 600 din 96 la 1100 euro schimbate cam toate consumabilele la el, bagi benzina si tot anu te dai cu el ai pm . dami date si poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 ai pm . dami date si poze . salut, ti-am dat pm cu anuntul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Cautand din colt in colt pe YouTube... diverse, si dupa ce m-am saturat de "top speed rund - GSF 650 S" si variatiuni pe tema, am dat peste ceva... altfel. Dragut. Dupa poftam inimii mele Poate knd o-m iesi impreuna, chit la lipesc camera video cu scotch pe ghidon, dar tot filmam si noi asa ceva. Sa aratam lumii k se poate si altfel decat LINIUTZE QUAE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salutare Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea. Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul. Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire). Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit. Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min. Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria? Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11. Astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu-mi amintesc daca am mai discutat asta pana acum? Voi la ce turatie schimbati in treapta a 2-a? Mie mi-e mila s-o dau mai sus de 4000-4500 RPM. Zici ca da cineva cu barosu in roata din spate/lant/habar-n-am... Dar parca se zdruncina prea rau. Lantul este intins ca in manual (cele 2,5-3,5 cm balans). Face si la voi la fel? E din fabrica ??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 va las dar nu va parasesc! /index.php?/topic/698092-vand-suzuki-bandit-gsf-600-2001/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salutare Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea. Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul. Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire). Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit. Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min. Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria? Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11. Astept pareri. pai devreme ce ai ramas fara curent si bateria era descarcata... ori niste fire de la releu, ori releul, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 va las dar nu va parasesc! /index.php?/topic/698092-vand-suzuki-bandit-gsf-600-2001/ pai ? Adevarul e ca e fain cuplu de v. Sa vezi cum e cuplu de miar . Faine sv-urile ca sunt usoare foc si foarte manevrabile. 650 e cam pustiulica pentru tine dupa bandit. Ai incercat b12-le ? Daca vrei da-mi un pm. Bafta la vanzare. P.S. si io stau la 6000 rpm intr-a sasea la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 pai ? Adevarul e ca e fain cuplu de v. Sa vezi cum e cuplu de miar . m-am dat aseara putin cu un VTR dezbracat.... vazui cum e cuplu de miar in V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salutare Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea. Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul. Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire). Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit. Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min. Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria? Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11. Astept pareri. Si eu tot releul as zice ca e. Asa am patit si eu la Honda mea si releul era de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 m-am dat aseara putin cu un VTR dezbracat.... vazui cum e cuplu de miar in V Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 PS: prima data iei bateria in casa o pui la incarcat. daca se incarca si tine curentul, masori incarcarea ... daca incarcarea e buna...ai alta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala. o sa aiba niste ghete maricele de umplut...Bandita si-a facut datoria cu varf si-ndesat .... it's not her, it's me... vreau vibratia si oracaiala tipica V2-ului. (am mai avut doua V-uri inainte) iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 pai SV si Cagiva au cam acelasi motor cu VStroama Imi place si Stromul, dar inca nu vreau sa trec la categoria aia...vreau mai de curbe si mai dezbracate Va veni si vremea touringurilor condortabile carenate, cu roti mari si mai subtiri, dar mai e pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Salutare Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea. Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul. Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire). Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit. Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min. Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria? Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11. Astept pareri. Mai intai fa ce a zis macke. Daca tine bateria, pornestel si vezi ce tensiune ai cu motorul pornit. Daca e tensiunea mai mica deat incarte cel mai probabil e releul/regulatorul de tensiune, dar pot fi si altele. Spor! Editat Iunie 21, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 @stefanut Verifica senzorul de la ambreiaj. Eu l-am dezactivat dupa ce mi-a facut o belea asemanatoare cu a ta. Este langa maneta si are rol de protectie, in asa fel incat cand pornesti sa tii ambreiajul apasat. Eu am patit-o si 1 saptamana pornit-o numai impinsa. Asta dupa ce incerci treaba cu bateria si incarcarea in timp ce merge motorul. Tureaza motorul si ar trebui sa se ridice tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Banditii din Bucuresti ies azi la o bere pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.