Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oki, revin cu detalii :) Vreau sa va multumesc tutoror pentru raspunsurile si pareriile voastre.

Salut hai ca iti dau eu un bandit fain de 600 din 96 la 1100 euro ;) schimbate cam toate consumabilele la el, bagi benzina si tot anu te dai cu el ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de intrebare, dar care e problema cu B4 de va tot feriti toti de el asa? Nu de alta dar am si eu unul de 7 luni si as vrea sa il mai tin inca vre-o doi ani minim

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+400&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR10.TRC0.A0&_nkw=bandit+600&_sacat=0 -> "18,934 results for bandit 600"

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+600&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC0.A0&_nkw=bandit+400&_sacat=0 -> "4,700 results for bandit 400"

 

ca idee, GSXR750 cu 800 de euro negociabil: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=510895&selpic=1&zoom=1#foto

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai..zi-ne tu ce belele ai avut pana acum .. ce piese ai schimbat, cat de greu le-ai gasit ..etc.

Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 :D) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald!

 

Macke, eu ziceam in ideea de fiabilitate si de faptul ca e un model mai comun la care poti gasi piese in eventualitatea defectarii. Banditul de 400 si gs 500 sunt comparabile ca si performante. Ordinea crescatoare pentru mine la capitolul fiabilitate ar fi:

 

1. gsf 400

2. bandit 600

3. gsx 750 inazuma

4. bandit 1200

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 :D) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat".

 

Eu nu am mers cu 400, un prieten a avut unul si a avut pb mare cu CDI-ul. A cautat innebunit atunci unul SH si nu a gasit. L-a luat cu bani bunicei si l-a dat cam pe de pomana.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand din colt in colt pe YouTube... diverse, si dupa ce m-am saturat de "top speed rund - GSF 650 S" si variatiuni pe tema, am dat peste ceva... altfel.

Dragut. Dupa poftam inimii mele

Poate knd o-m iesi impreuna, chit la lipesc camera video cu scotch pe ghidon, dar tot filmam si noi asa ceva. Sa aratam lumii k se poate si altfel decat LINIUTZE QUAE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi amintesc daca am mai discutat asta pana acum? Voi la ce turatie schimbati in treapta a 2-a? Mie mi-e mila s-o dau mai sus de 4000-4500 RPM. Zici ca da cineva cu barosu in roata din spate/lant/habar-n-am... Dar parca se zdruncina prea rau. Lantul este intins ca in manual (cele 2,5-3,5 cm balans). Face si la voi la fel? E din fabrica ??? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

pai devreme ce ai ramas fara curent si bateria era descarcata...

ori niste fire de la releu, ori releul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ?

Adevarul e ca e fain cuplu de v. Sa vezi cum e cuplu de miar ;) . Faine sv-urile ca sunt usoare foc si foarte manevrabile. 650 e cam pustiulica pentru tine dupa bandit. Ai incercat b12-le ? Daca vrei da-mi un pm.

 

Bafta la vanzare.

 

P.S. si io stau la 6000 rpm intr-a sasea la drum lung. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Si eu tot releul as zice ca e. Asa am patit si eu la Honda mea si releul era de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat aseara putin cu un VTR dezbracat.... vazui cum e cuplu de miar in V :D

 

Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 :D

 

PS: prima data iei bateria in casa o pui la incarcat. daca se incarca si tine curentul, masori incarcarea ... daca incarcarea e buna...ai alta belea :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala.

o sa aiba niste ghete maricele de umplut...Bandita si-a facut datoria cu varf si-ndesat .... it's not her, it's me... vreau vibratia si oracaiala tipica V2-ului. (am mai avut doua V-uri inainte)

 

iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 :D

 

pai SV si Cagiva au cam acelasi motor cu VStroama

Imi place si Stromul, dar inca nu vreau sa trec la categoria aia...vreau mai de curbe si mai dezbracate :D

Va veni si vremea touringurilor condortabile carenate, cu roti mari si mai subtiri, dar mai e pana atunci :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Mai intai fa ce a zis macke. Daca tine bateria, pornestel si vezi ce tensiune ai cu motorul pornit. Daca e tensiunea mai mica deat incarte cel mai probabil e releul/regulatorul de tensiune, dar pot fi si altele. Spor!

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefanut

Verifica senzorul de la ambreiaj. Eu l-am dezactivat dupa ce mi-a facut o belea asemanatoare cu a ta. Este langa maneta si are rol de protectie, in asa fel incat cand pornesti sa tii ambreiajul apasat. Eu am patit-o si 1 saptamana pornit-o numai impinsa. Asta dupa ce incerci treaba cu bateria si incarcarea in timp ce merge motorul. Tureaza motorul si ar trebui sa se ridice tensiunea.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...