gn77b Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) Aline, stiu ca pt. Banditul "adevarat" (sorry cei cu 1250 ) e un singur manual Haynes, acolo unde sint diferente notabile e mentionat (la modelul X/Y/etc se face asa si pe dincolo). al tau e SK1. LE: pardon, K1 Editat Octombrie 19, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) Aline, stiu ca pt. Banditul "adevarat" (sorry cei cu 1250 ) e un singur manual Haynes, acolo unde sint diferente notabile e mentionat (la modelul X/Y/etc se face asa si pe dincolo). al tau e SK1. Ai dreptate (Calin?), nu am apucat inca sa o studiez. Intradevar, nu sunt notabile diferentele pe parte mecanica, ele apara doar (asa cum scrie si in ce ai pus tu) la carene, faruri, bord, suspensie, frane, carburi.....etc Desi sunt multe, la capitolul mecanica diferentele sunt mici. Merci Editat Octombrie 19, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) da Aline, eu is, credeam ca-i evident. m-as mira sa gasesti alt manual Haynes decit cel pe care-l ai. mai e manualul original Suzuki, eu am ajuns la concluzia ca daca-i vreo operatie mai complexa e bine sa te uiti in amindoua, in cel Suzuki sint destule chestii in plus, dar citeodata e valabil si invers. Editat Octombrie 19, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 O adresa de mail la care sa trimit manualele de service pt GSF 650-1200-1250 ? Sunt prea mari si nu le pot uploada aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Salutare Banditi! Numele meu este Dorin,locuesc in Bacau si sunt si eu proaspat posesor de Bandit,un GSF600N din 97 pe care l-am cumparat de la fratele meu,membru si el aici pe forum.Este o motocicleta frumoasa,ingrijita cu bun simt,consumabile schimbate la timp,lichid frana,ulei furca,rulmenti,etc...dar cum eu am ceva pitici pe creier si fiind extra sezon am decis ca e timpul ca Suzi sa primeasca si ea niste modificari macar estetice sa fie si ea trendy ca doar suntem acusi in 2014.Asa ca am decis sa o revopsesc toata,am desfacut-o bucatica cu bucatica si acum sta linistita prin cutii,cutiute si ladite asteptand momentul reincarnarii.Am dus cadrul,bascula,cricul,cricul central si alte piese mici la vopsit negru mat in camp electrostatic si mor de nerabdare sa vad cum au iesit...probabil joi or fi gata...urmeaza jantele,jugurile,levierele,scaritele si alte mici acareturi,apoi rezervor,codita si aripa fata care vor fi probabil alb perlat,vopsite clasic cu vopsea lichida plus lac. Bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 O adresa de mail la care sa trimit manualele de service pt GSF 650-1200-1250 ? Sunt prea mari si nu le pot uploada aici ! alin_barburas@yahoo.com Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) dozz-yone> foarte fain proiectul! Astept poze cu rezultatele chiar si partiale si evident rezultatul final. Ma intereseaza si costurile! Spor! Editat Octombrie 20, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Salutare Banditi! Numele meu este Dorin,locuesc in Bacau si sunt si eu proaspat posesor de Bandit,un GSF600N din 97 pe care l-am cumparat de la fratele meu,membru si el aici pe forum.Este o motocicleta frumoasa,ingrijita cu bun simt,consumabile schimbate la timp,lichid frana,ulei furca,rulmenti,etc...dar cum eu am ceva pitici pe creier si fiind extra sezon am decis ca e timpul ca Suzi sa primeasca si ea niste modificari macar estetice sa fie si ea trendy ca doar suntem acusi in 2014.Asa ca am decis sa o revopsesc toata,am desfacut-o bucatica cu bucatica si acum sta linistita prin cutii,cutiute si ladite asteptand momentul reincarnarii.Am dus cadrul,bascula,cricul,cricul central si alte piese mici la vopsit negru mat in camp electrostatic si mor de nerabdare sa vad cum au iesit...probabil joi or fi gata...urmeaza jantele,jugurile,levierele,scaritele si alte mici acareturi,apoi rezervor,codita si aripa fata care vor fi probabil alb perlat,vopsite clasic cu vopsea lichida plus lac. Bine v-am gasit! un sfat. unde o vopsesti, daca folosesti o culoare mai deosebita cu aditiv perlat sau mai stiu eu ce, zi-le sa-ti dea exact formula vopselii. daca o julesti la un moment dat sau vrei sa-i pui un belly-pan, undertray, ceva si nu mai stii formula o sa arate nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 asa arata atunci cand am luat-o...si asa arata acum... sa vad cand le pun inapoi daca mai reusesc si ce piese imi mai raman poate mai fac o motocicleta. calin-merci pt sfat ai dreptate cu vopseaua.in alta ordine de idei chiar vroiam sa te intreb cum se comporta speedometrul ala digital parca de la vapor ti-ai pus? ca trebuie sa-mi iau si eu dar asi vreaasta plus un far gen mt03 de la yamaha ruxi2k-va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 vitezometrul ala din poza parca e un Koso si costa o gramada de bani. ala Vapor pe care-l am eu merge ok. daca-l iei o sa vrei sigur sa-i pui alte leduri, cele stock sint prea slabe, intr-o zi insorita de vara n-o sa stii daca esti pe neutru. cu niste leduri de intensitate mare se rezolva. mai e o problema cu sistemul de citire a turatiei care se bazeaza pe cuplare capacitiva. faci citeva spire pe firul de inalta tensiune de la o bujie cu unul din firele de la bord. dar e foarte critica rutarea firului, sa nu-l treci aproape de firele de la celelalti doi cilindri, ca se zapaceste si o sa-i arate numai aiureli. nici rutat ok nu indica chiar perfect, dar e utilizabil. nu inteleg de ce nu au facut softul incit sa permita conectarea la senzorul stock de turatie de pe motor. daca faci un mic efort se poate concepe un sistem electronic de adaptare, ca sa ai indicatie precisa dar personal n-am considerat ca merita efortul. estetic e misto, ceasurile stock de pe Kult is cam din topor asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) da ceasurile si farul nu-mi plac de nici o culoare si am zis ca daca o sa-mi iau vreodata bandit astea le schimb prima oara.ceasul din poza mea nu e koso desi mi-ar fi placut dar la 250 euroi.no thanks! cred ca e o replica dupa koso china-made-in-beci e vreo 38-40 lire pe ebay.instalatia electrica va avea oricum alt wire management ca trebuie sa ascund toate cuplele alea din farul vechi....le asez eu ca lumea doar sa ajung acolo...ce dimensiuni are vaporul?nu e prea micut ca din poze asa pare...si cat o costat? oare unde dreaq gasesc si eu niste carene radiatoare ca astea? daca cumparam motocicleta ca asta nu-i mai faceam nimic... Editat Octombrie 20, 2013 de dozz-yone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 poate apucam sa bem berea aia mult programata ... Inca o data, merci Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) da ceasurile si farul nu-mi plac de nici o culoare si am zis ca daca o sa-mi iau vreodata bandit astea le schimb prima oara.ceasul din poza mea nu e koso desi mi-ar fi placut dar la 250 euroi.no thanks! cred ca e o replica dupa koso china-made-in-beci e vreo 38-40 lire pe ebay.instalatia electrica va avea oricum alt wire management ca trebuie sa ascund toate cuplele alea din farul vechi....le asez eu ca lumea doar sa ajung acolo...ce dimensiuni are vaporul?nu e prea micut ca din poze asa pare...si cat o costat?nu mai stiu cit a costat dar f ieftin nu e. dar nici 250 euro. mai era cineva-n Iasi care a luat unul SH fara senzor de viteza (a adaptat unul de la un vitezometru de bicla de 15 lei) cu 1 milion si ceva. ca dimensiuni e utilizabil, nu cred ca m-am gindit vreodata ca e prea mic. poate barele care indica turatia nu sint suficient de vizibile. daca vrei mic, ilizibil si scump ia Koso-ul ala cel mai "ieftin" de pe Louis. am vazut unul pe un SV650, e wtf. adica asta: http://www.louis.de/_10b3780928bda86b7212fd754a93172b41/index.php?topic=artnr&artnr=10034835 numai 100 de ioro. oare unde dreaq gasesc si eu niste carene radiatoare ca astea?se gaseste sau se face. dar cind vezi cit costa ti se cam taie si incepi sa te autoconvingi ca arata superb fara Editat Octombrie 20, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 http://ricambiweiss.almalki.de/product_info.php?info=p556_DR434-RADIATOR-COVER-SIDE-COVER-SUZUKI-BANDIT-600.html&XTCsid=a56c6a297d78f4760cb750d6497439e5 nu e exagerat de scump,intr-un timp vroiam si eu sa imi cumpar,daca e sa iti iei sa pui poze sa vedem cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Salutare tuturor banditilor si nu numai.Am un bandit 600N(GN77A)din 97"si ma intereseaza un cric central SH.Daca este cineva care ma poate ajuta sau indruma unde as putea gasi,sezonul viitor fac cinste.cu stima si respect tuturor motoristilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 adica asta: http://www.louis.de/_10b3780928bda86b7212fd754a93172b41/index.php?topic=artnr&artnr=10034835 numai 100 de ioro. e urat cu spume asta...nu-mi place am reglat tachetii si m-am apucat de spoit dracu' de motor-prima mana... trebuie sa-mi iau gume si nu stiu ce sa fac...vreau 120 fata cu 160 spatele dar unii spun ca afecteaza ciclistica altii ca nu simt diferente.are cineva puse asa mai mari/late? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) Eu am 120 si 160 cu omologare, sa nu am probleme la RAR. Le-a pus fostul proprietar care zicea ca asa i se pare ca sta mai bine in curbe... Eu nu pot sa fac comparatia cu 110,150 ca nu am avut niciodata... In principiu stiu ca pe modelele mai noi se pune 120, 160 deci cred ca nu afecteaza ciclstica. Nu stiu daca sunt diferente majore intre cadrele generatiilor implicate. PS. Eu ca modificare mi-as pune un far model mai nou gen inima sau oval... ca cel din poza. Dar original costa foarte mult... Salutare tuturor banditilor si nu numai.Am un bandit 600N(GN77A)din 97"si ma intereseaza un cric central SH.Daca este cineva care ma poate ajuta sau indruma unde as putea gasi,sezonul viitor fac cinste.cu stima si respect tuturor motoristilor. Eu am gasit unul SH care nu se mai potrivea din cauza inaltarii motocicletei... Deoarece consider ca este foarte foarte util, iti recomand sa copiezi unul original... Uitandu-ma la al meu nu pare greu de copiat de cineva proceput... teava taiata si sudata... Daca te hotarasti sa-l fabrici incerc sa iau toate dimensiunile sa-ti iasa perfect! Editat Octombrie 21, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) trebuie sa-mi iau gume si nu stiu ce sa fac...vreau 120 fata cu 160 spatele dar unii spun ca afecteaza ciclistica altii ca nu simt diferente.are cineva puse asa mai mari/late? Salut, eu pe motor ca si al tau am avut ambele variante de gume. Cel putin eu , cu 120-160 am simtit ca se inclina putin mai greu, insa asta poate si datorita staturii mele mai firave.. Pata de contact cu asfaltul creste cu gumele astea, deci teoretic opune o rezistenta mai mare, insa nimic de speriat si mai conteaza si forma anvelopei spate, in sensul ca cea pe 160/60 este mai "rotunda" si mai putin inalta decat cea de 150/70 care este mai ingusta si mai inalta. Adicatelea, la 150, fiind mai ingusta si mai "patratoasa" , ajungi in marginea ei mai repede decat la 160 care e mai lata, cu asta tre sa tragi mai tare de motor sa il culci, insa la un momendat intra in schema scaritele si cricul central (daca il ai). Fata creste si ea de la 110 la 120, deci da, si pe asta se va vedea mai putina "activitate" pe margini. Nu sunt in masura sa scriu cat influenteaza si asta ciclistica, insa probabil lucreaza la comun fata cu spatele. Tot din aceeasi cauza ( a gumelor mai late ) cica creste putin si consumul, insa pe mine nu m-a impresionat asta intr-atat incat sa calculez daca a crescut sau ba. Coboara usor inaltimea la sa a motorului, guma spate fiind pe 60 in loc de 70. Ca estetic , arata mai bine cu 120-160 si se pot omologa. Modelul imediat urmator are aceste dimensiuni din fabrica insa are si jentile mai late, ceva gen 5,5 inchi pe spate in loc de 4,5 cat ai tu (sper ca nu scriu prostii, nu tin minte exact cifrele dar diferenta este clar intre ele). Bafta Editat Octombrie 22, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Eu am 120/70/17 pe fata si pe spate janta schimbata cu cea de B12 si implicit cauciucul de 180/55/17,legat de consum am scos si 5% cu bagaje si pasager dar si 10% singur, cu roata de fata mai lata am anulat practic diferenta de cativa km/h care apare pe vtezometru,am mers cu gps pe motor la 120 pe ceas,la fel era si pe gps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) asa arata atunci cand am luat-o...si asa arata acum... sa vad cand le pun inapoi daca mai reusesc si ce piese imi mai raman poate mai fac o motocicleta. calin-merci pt sfat ai dreptate cu vopseaua.in alta ordine de idei chiar vroiam sa te intreb cum se comporta speedometrul ala digital parca de la vapor ti-ai pus? ca trebuie sa-mi iau si eu dar asi vreaasta plus un far gen mt03 de la yamaha ruxi2k-va tin la curent Salut , lasa un nr de tel pe pm. Ma intrereseaza unde ai dus la vopsit Editat Octombrie 23, 2013 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Va plictisesc si eu cu un anunt.... Imi vand Banditul Kult din 1996. Am mai postat pe aici cu ceva timp in urma si nu l-am dat pentru ca am primit tot felul de oferte "deocheate" . Ma gandesc sa il mai pun o data, asa fara comentarii. Se vad in poze inbunatatirile......nu? Asi prefera un moto mai ieftin + diferenta sau 1690 euro negociabil. 0763177900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 -multumesc colegilor pt lamuririle in leg cu anvelopele-cred ca asa raman 120/70/17 si 160/60/17 -ruxi2k-modelul de far cred ca asta o sa fie 90% pytyk-de vopsit le-am dus la husi ca mai aproape nu am gasit in zona e un coleg pe forum care are vopsitorie electro acolo...transportul nu a fost o problema ca am serviciul de asa natura ca haladuiesc prin toata moldova si mi-a fost usor plus ca trebuia sa vada ocheanul meu cum face treaba.nr meu de tel e 0728.11.95.48.daca vrei alte detalii iti stau la dispozitie. -cadrul,bascula,cricurile si niste mici acareturi gata,au iesit misto .am lasat jantele,scaritele,levierele,jugul superior la vopsit season2,le iau saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Salutare.Am nevoie de un mare ajutor...........Stie cineva daca un cricul central de pe GSXF din 2000 pe un bandit gsf600N din 1997?Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) Bravo! Arata demential (pana acum) Farul intr-adevar asta este cel care imi place... Daca gasesti undeva mai ieftin poate imi zici si mie, eventual daca este in strainatate sa comandam amandoi odata! Am si eu o mare dilema... Deoarece am vazut un GSXF din 2000 la dezmembrat, ma gandeam sa iau janta fata (a mea este putin indoita) dar nu stiu daca se potriveste... Ma puteti ajuta? Editat Octombrie 24, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) -multumesc colegilor pt lamuririle in leg cu anvelopele-cred ca asa raman 120/70/17 si 160/60/17 -ruxi2k-modelul de far cred ca asta o sa fie 90% pytyk-de vopsit le-am dus la husi ca mai aproape nu am gasit in zona e un coleg pe forum care are vopsitorie electro acolo...transportul nu a fost o problema ca am serviciul de asa natura ca haladuiesc prin toata moldova si mi-a fost usor plus ca trebuia sa vada ocheanul meu cum face treaba.nr meu de tel e 0728.11.95.48.daca vrei alte detalii iti stau la dispozitie. -cadrul,bascula,cricurile si niste mici acareturi gata,au iesit misto .am lasat jantele,scaritele,levierele,jugul superior la vopsit season2,le iau saptamana viitoare. bravo dom'le, taci si faci. vezi doar ca la bascula o sa trebuiasca sa fii atent cu unsul lantului, daca sare smecleu din ala cu teflon nu-i dai jos chiar usor si o sa risti sa afectezi vopseaua. e vopsita electrostatic? sper ca ai fost/esti/o sa fii atent la mascarea zonelor unde intra rulmenti, bucse sau sint pt. diverse fixari, nu te baza pe competenta alora care executa vopsirea. Bravo! Arata demential (pana acum) Farul intr-adevar asta este cel care imi place... Daca gasesti undeva mai ieftin poate imi zici si mie, eventual daca este in strainatate sa comandam amandoi odata! Am si eu o mare dilema... Deoarece am vazut un GSXF din 2000 la dezmembrat, ma gandeam sa iau janta fata (a mea este putin indoita) dar nu stiu daca se potriveste... Ma puteti ajuta? cmsnl.com verifica dupa coduri, daca-s identice, aia-i. Editat Octombrie 24, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.