Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

a mai avut cineva probleme cu senzorul de neutru? cand e motorul se incalzeste nu mi se mai aprinde lumina de neutru in bord chiar daca nu e in viteza.

am incercat sa-l curat cu spray de contact dar cam greu avand in vedere ca se tot prelinge ulei prin locasul unde este asezat senzorul...

singura solutie care o am acum e sa-l inlocuiesc dar avand in vedere ca e 300ron unul nou am zis ca mai bine pun o intrebare poate s-a mai lovit cineva.

da, a avut chiar un posesor de Pop. se poate repara, din cite stiu se stricase un contact interior cu cablul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a mai avut cineva probleme cu senzorul de neutru? cand e motorul se incalzeste nu mi se mai aprinde lumina de neutru in bord chiar daca nu e in viteza.

am incercat sa-l curat cu spray de contact dar cam greu avand in vedere ca se tot prelinge ulei prin locasul unde este asezat senzorul...

singura solutie care o am acum e sa-l inlocuiesc dar avand in vedere ca e 300ron unul nou am zis ca mai bine pun o intrebare poate s-a mai lovit cineva.

 

eu am cam aceleasi probleme dar se rezolva de la sine... :D ...adica ce se intampla: la fiecare iesire din iarna primele ture (zile/km) nu mai merge bine indicatorul de neutru. ciudat, se apride doar din cand in cand, cand sunt in neutru. nu sunt sigur ca e ceva strict legat de contact pentru ca de ex. merg si ajung in neutru... nu se aprinde. opresc motorul si repornesc... merge ok o tura, doua de cutie.

se mai aprinde si daca stau pe neutru cu motorul pornit si las cricul lateral... :-L

dar avand in vedere ca deja este al 3-lea an cand face asa... si dupa... tot sezonul merge impecabil... eu zic ca are voie! :D

 

later edit: dar acum sunt curios: unde este senzorul ala (sau contact ce mama lui este?)

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa modific toba fara sa fac ceva prea radical sau ireversibil!Acum suna sigur mai tare,nu stiu daca si mai bine! Dar daca scot complet teava mica?A incercat cineva?


 


 

post-37852-0-93322900-1381254119_thumb.jpg

post-37852-0-86073500-1381254741_thumb.jpg

Editat de Old Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

later edit: dar acum sunt curios: unde este senzorul ala (sau contact ce mama lui este?)

senzorul e langa pinionul fata,se tine in 2 suruburi cu cap cruce.astazi m-s ajutat un prieten si a tinut mototul un pic inclinat in cealata parte ca sa nu curga ulei cand dau jos senzorul.am curatat senzorul cu spray de contact ,am scos tzamburusii de metal care fac contact pe senzor si am intins un pic arcul din spatele fiecarui tamburus.le-a pus la loc si maine o sa dau o tura mai lunga sa se incalzeasca motyorul sa vad daca s-a remediat.

nu e o problema grava dar imi sta mie pe creier sa nu fie totul bine la motor..sunt mai fixist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut feciori.

Aveti careva cumva manualul Haynes pentru Bandit 1200?

Eu am manual service cica dar e doar manualul utilizatorului, care il am si sub forma de carte, primit odata cu motocicleta de catre fostul proprietar. Si ala e ok, scrie multe chestii, dar as fi curios de diferente, adica de cat de aprofundat e Haynes.

Merci.



Multumesc fostului bandit Macke pentru promptitudine, pentru gestul acesta si altele asemanatoare lui te mai primim aici :))

Am primit de la sus-numitul manualul pentru B12 Kult, daca are careva pentru generatia 2001-2005 il rog sa dea un semn. Si asta isi face treaba mai mult decat suficient, insa sunt totusi si cateva diferente (ambreiaj, frane etc).

Inca o data, merci Macke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, stiu ca pt. Banditul "adevarat" (sorry cei cu 1250 :D) e un singur manual Haynes, acolo unde sint diferente notabile e mentionat (la modelul X/Y/etc se face asa si pe dincolo). al tau e SK1.

 

LE: pardon, K1

post-24366-0-62531000-1382199994_thumb.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, stiu ca pt. Banditul "adevarat" (sorry cei cu 1250 :D) e un singur manual Haynes, acolo unde sint diferente notabile e mentionat (la modelul X/Y/etc se face asa si pe dincolo). al tau e SK1.

Ai dreptate (Calin?), nu am apucat inca sa o studiez. Intradevar, nu sunt notabile diferentele pe parte mecanica, ele apara doar (asa cum scrie si in ce ai pus tu) la carene, faruri, bord, suspensie, frane, carburi.....etc

Desi sunt multe, la capitolul mecanica diferentele sunt mici.

Merci

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Aline, eu is, credeam ca-i evident.

m-as mira sa gasesti alt manual Haynes decit cel pe care-l ai. mai e manualul original Suzuki, eu am ajuns la concluzia ca daca-i vreo operatie mai complexa e bine sa te uiti in amindoua, in cel Suzuki sint destule chestii in plus, dar citeodata e valabil si invers.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditi! Numele meu este Dorin,locuesc in Bacau si sunt si eu proaspat posesor de Bandit,un GSF600N din 97 pe care l-am cumparat de la fratele meu,membru si el aici pe forum.Este o motocicleta frumoasa,ingrijita cu bun simt,consumabile schimbate la timp,lichid frana,ulei furca,rulmenti,etc...dar cum eu am ceva pitici pe creier si fiind extra sezon am decis ca e timpul ca Suzi sa primeasca si ea niste modificari macar estetice sa fie si ea trendy :crack: ca doar suntem acusi in 2014.Asa ca am decis sa o revopsesc toata,am desfacut-o bucatica cu bucatica si acum sta linistita prin cutii,cutiute si ladite asteptand momentul reincarnarii.Am dus cadrul,bascula,cricul,cricul central si alte piese mici la vopsit negru mat in camp electrostatic si mor de nerabdare sa vad cum au iesit...probabil joi or fi gata...urmeaza jantele,jugurile,levierele,scaritele si alte mici acareturi,apoi rezervor,codita si aripa fata care vor fi probabil alb perlat,vopsite clasic cu vopsea lichida plus lac.

 

Bine v-am gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditi! Numele meu este Dorin,locuesc in Bacau si sunt si eu proaspat posesor de Bandit,un GSF600N din 97 pe care l-am cumparat de la fratele meu,membru si el aici pe forum.Este o motocicleta frumoasa,ingrijita cu bun simt,consumabile schimbate la timp,lichid frana,ulei furca,rulmenti,etc...dar cum eu am ceva pitici pe creier si fiind extra sezon am decis ca e timpul ca Suzi sa primeasca si ea niste modificari macar estetice sa fie si ea trendy :crack: ca doar suntem acusi in 2014.Asa ca am decis sa o revopsesc toata,am desfacut-o bucatica cu bucatica si acum sta linistita prin cutii,cutiute si ladite asteptand momentul reincarnarii.Am dus cadrul,bascula,cricul,cricul central si alte piese mici la vopsit negru mat in camp electrostatic si mor de nerabdare sa vad cum au iesit...probabil joi or fi gata...urmeaza jantele,jugurile,levierele,scaritele si alte mici acareturi,apoi rezervor,codita si aripa fata care vor fi probabil alb perlat,vopsite clasic cu vopsea lichida plus lac.

 

Bine v-am gasit!

un sfat.

unde o vopsesti, daca folosesti o culoare mai deosebita cu aditiv perlat sau mai stiu eu ce, zi-le sa-ti dea exact formula vopselii. daca o julesti la un moment dat sau vrei sa-i pui un belly-pan, undertray, ceva si nu mai stii formula o sa arate nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-79406-0-84383200-1382290947_thumb.j asa arata atunci cand am luat-o...si asa arata acum...post-79406-0-18987800-1382291038_thumb.jpost-79406-0-82034600-1382291038_thumb.jpost-79406-0-31270300-1382291039_thumb.jpost-79406-0-82317000-1382291039_thumb.j :-L sa vad cand le pun inapoi daca mai reusesc si ce piese imi mai raman poate mai fac o motocicleta.

calin-merci pt sfat ai dreptate cu vopseaua.in alta ordine de idei chiar vroiam sa te intreb cum se comporta speedometrul ala digital parca de la vapor ti-ai pus? ca trebuie sa-mi iau si eu dar asi vreapost-79406-0-58167700-1382291695_thumb.jasta plus un far gen mt03 de la yamaha

ruxi2k-va tin la curent

post-79406-0-84383200-1382290947_thumb.jpg

post-79406-0-18987800-1382291038_thumb.jpg

post-79406-0-82034600-1382291038_thumb.jpg

post-79406-0-31270300-1382291039_thumb.jpg

post-79406-0-82317000-1382291039_thumb.jpg

post-79406-0-58167700-1382291695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vitezometrul ala din poza parca e un Koso si costa o gramada de bani.

ala Vapor pe care-l am eu merge ok. daca-l iei o sa vrei sigur sa-i pui alte leduri, cele stock sint prea slabe, intr-o zi insorita de vara n-o sa stii daca esti pe neutru. cu niste leduri de intensitate mare se rezolva. mai e o problema cu sistemul de citire a turatiei care se bazeaza pe cuplare capacitiva. faci citeva spire pe firul de inalta tensiune de la o bujie cu unul din firele de la bord. dar e foarte critica rutarea firului, sa nu-l treci aproape de firele de la celelalti doi cilindri, ca se zapaceste si o sa-i arate numai aiureli. nici rutat ok nu indica chiar perfect, dar e utilizabil. nu inteleg de ce nu au facut softul incit sa permita conectarea la senzorul stock de turatie de pe motor. daca faci un mic efort se poate concepe un sistem electronic de adaptare, ca sa ai indicatie precisa dar personal n-am considerat ca merita efortul.

estetic e misto, ceasurile stock de pe Kult is cam din topor asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ceasurile si farul nu-mi plac de nici o culoare si am zis ca daca o sa-mi iau vreodata bandit astea le schimb prima oara.ceasul din poza mea nu e koso desi mi-ar fi placut dar la 250 euroi.no thanks! cred ca e o replica dupa koso china-made-in-beci e vreo 38-40 lire pe ebay.instalatia electrica va avea oricum alt wire management ca trebuie sa ascund toate cuplele alea din farul vechi....le asez eu ca lumea doar sa ajung acolo...ce dimensiuni are vaporul?nu e prea micut ca din poze asa pare...si cat o costat?

 

oare unde dreaq gasesc si eu niste carene radiatoare ca astea? :-Lpost-79406-0-95923600-1382297258_thumb.j daca cumparam motocicleta ca asta nu-i mai faceam nimic... X-(

post-79406-0-95923600-1382297258_thumb.jpg

Editat de dozz-yone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ceasurile si farul nu-mi plac de nici o culoare si am zis ca daca o sa-mi iau vreodata bandit astea le schimb prima oara.ceasul din poza mea nu e koso desi mi-ar fi placut dar la 250 euroi.no thanks! cred ca e o replica dupa koso china-made-in-beci e vreo 38-40 lire pe ebay.instalatia electrica va avea oricum alt wire management ca trebuie sa ascund toate cuplele alea din farul vechi....le asez eu ca lumea doar sa ajung acolo...ce dimensiuni are vaporul?nu e prea micut ca din poze asa pare...si cat o costat?

nu mai stiu cit a costat dar f ieftin nu e. dar nici 250 euro. mai era cineva-n Iasi care a luat unul SH fara senzor de viteza (a adaptat unul de la un vitezometru de bicla de 15 lei) cu 1 milion si ceva.

ca dimensiuni e utilizabil, nu cred ca m-am gindit vreodata ca e prea mic. poate barele care indica turatia nu sint suficient de vizibile.

daca vrei mic, ilizibil si scump ia Koso-ul ala cel mai "ieftin" de pe Louis. am vazut unul pe un SV650, e wtf.

 

adica asta: http://www.louis.de/_10b3780928bda86b7212fd754a93172b41/index.php?topic=artnr&artnr=10034835

 

numai 100 de ioro.

 

oare unde dreaq gasesc si eu niste carene radiatoare ca astea?

se gaseste sau se face. dar cind vezi cit costa ti se cam taie si incepi sa te autoconvingi ca arata superb fara :D Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://ricambiweiss.almalki.de/product_info.php?info=p556_DR434-RADIATOR-COVER-SIDE-COVER-SUZUKI-BANDIT-600.html&XTCsid=a56c6a297d78f4760cb750d6497439e5

nu e exagerat de scump,intr-un timp vroiam si eu sa imi cumpar,daca e sa iti iei sa pui poze sa vedem cum arata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor banditilor si nu numai.Am un bandit 600N(GN77A)din 97"si ma intereseaza un cric central SH.Daca este cineva care ma poate ajuta sau indruma unde as putea gasi,sezonul viitor fac cinste.cu stima si respect tuturor motoristilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

adica asta: http://www.louis.de/_10b3780928bda86b7212fd754a93172b41/index.php?topic=artnr&artnr=10034835

 

numai 100 de ioro.

 

e urat cu spume asta...nu-mi place

 

am reglat tachetii si m-am apucat de spoit dracu' de motor-prima mana...post-79406-0-51529400-1382376022_thumb.jpgpost-79406-0-10439600-1382376023_thumb.jpgpost-79406-0-61161100-1382376023_thumb.jpgpost-79406-0-11148200-1382376024_thumb.jpg

 

trebuie sa-mi iau gume si nu stiu ce sa fac...vreau 120 fata cu 160 spatele dar unii spun ca afecteaza ciclistica altii ca nu simt diferente.are cineva puse asa mai mari/late?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 120 si 160 cu omologare, sa nu am probleme la RAR.

Le-a pus fostul proprietar care zicea ca asa i se pare ca sta mai bine in curbe...

Eu nu pot sa fac comparatia cu 110,150 ca nu am avut niciodata...

 

In principiu stiu ca pe modelele mai noi se pune 120, 160 deci cred ca nu afecteaza ciclstica. Nu stiu daca sunt diferente majore intre cadrele generatiilor implicate.

 

PS. Eu ca modificare mi-as pune un far model mai nou gen inima sau oval... ca cel din poza. Dar original costa foarte mult...



Salutare tuturor banditilor si nu numai.Am un bandit 600N(GN77A)din 97"si ma intereseaza un cric central SH.Daca este cineva care ma poate ajuta sau indruma unde as putea gasi,sezonul viitor fac cinste.cu stima si respect tuturor motoristilor.

Eu am gasit unul SH care nu se mai potrivea din cauza inaltarii motocicletei...

Deoarece consider ca este foarte foarte util, iti recomand sa copiezi unul original... Uitandu-ma la al meu nu pare greu de copiat de cineva proceput... teava taiata si sudata...

Daca te hotarasti sa-l fabrici incerc sa iau toate dimensiunile sa-ti iasa perfect!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi iau gume si nu stiu ce sa fac...vreau 120 fata cu 160 spatele dar unii spun ca afecteaza ciclistica altii ca nu simt diferente.are cineva puse asa mai mari/late?

Salut, eu pe motor ca si al tau am avut ambele variante de gume. Cel putin eu , cu 120-160 am simtit ca se inclina putin mai greu, insa asta poate si datorita staturii mele mai firave.. Pata de contact cu asfaltul creste cu gumele astea, deci teoretic opune o rezistenta mai mare, insa nimic de speriat si mai conteaza si forma anvelopei spate, in sensul ca cea pe 160/60 este mai "rotunda" si mai putin inalta decat cea de 150/70 care este mai ingusta si mai inalta. Adicatelea, la 150, fiind mai ingusta si mai "patratoasa" , ajungi in marginea ei mai repede decat la 160 care e mai lata, cu asta tre sa tragi mai tare de motor sa il culci, insa la un momendat intra in schema scaritele si cricul central (daca il ai).

Fata creste si ea de la 110 la 120, deci da, si pe asta se va vedea mai putina "activitate" pe margini. Nu sunt in masura sa scriu cat influenteaza si asta ciclistica, insa probabil lucreaza la comun fata cu spatele.

Tot din aceeasi cauza ( a gumelor mai late ) cica creste putin si consumul, insa pe mine nu m-a impresionat asta intr-atat incat sa calculez daca a crescut sau ba. Coboara usor inaltimea la sa a motorului, guma spate fiind pe 60 in loc de 70. Ca estetic , arata mai bine cu 120-160 si se pot omologa. Modelul imediat urmator are aceste dimensiuni din fabrica insa are si jentile mai late, ceva gen 5,5 inchi pe spate in loc de 4,5 cat ai tu (sper ca nu scriu prostii, nu tin minte exact cifrele dar diferenta este clar intre ele).

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...