Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Aveti idee de unde sa iau si eu un parbriz fumuriu mai rezonabil pentru un 600 S ca nu as da 400-500ron pe unul.

Imi luasem unul de pe ebay cu 12dolari si atat a facut adica nu se potrivea cum trebuie era ondulat unde nu trebuia

.....pana la urma m.am sprijinit intr.un colt si s.a rupt:)) asa ca l.am aruncat direct.

Ma gandeam sa imi iau unul original la mana a2a in stare buna si sa il vopsesc fumuriu

Editat de alexdx09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-astazi a fost o zi superba,parca vine primavara...unii au si inceput sezonul...eu doar am profitat de vremea frumoasa si am scos si eu ''bebelusul'' dar nu la plimbare ci la o sedinta foto in fata garajului ;)



poate o termin si eu luna asta,dar mai am de cumparat farul,instrumentele bord,toba esapament,retapitare sa,ulei si....gata! aaa...si deoarece am rerutat toate firere alea ce stateau gramada in far,mai trebuie sa refac traseul pt far si instrumente dar dupa ce le am.

post-79406-0-26633100-1389448942_thumb.jpg

post-79406-0-58252800-1389448943_thumb.jpg

post-79406-0-07988000-1389448945_thumb.jpg

post-79406-0-64855800-1389448946_thumb.jpg

post-79406-0-24986000-1389448948_thumb.jpg

post-79406-0-67456400-1389448949_thumb.jpg

post-79406-0-13486400-1389448951_thumb.jpg

post-79406-0-22372100-1389448953_thumb.jpg

post-79406-0-62390900-1389448954_thumb.jpg

post-79406-0-40779200-1389449047_thumb.jpg

Editat de dozz-yone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-astazi a fost o zi superba,parca vine primavara...unii au si inceput sezonul...eu doar am profitat de vremea frumoasa si am scos si eu ''bebelusul'' dar nu la plimbare ci la o sedinta foto in fata garajului ;)

 

 

poate o termin si eu luna asta,dar mai am de cumparat farul,instrumentele bord,toba esapament,retapitare sa,ulei si....gata! aaa...si deoarece am rerutat toate firere alea ce stateau gramada in far,mai trebuie sa refac traseul pt far si instrumente dar dupa ce le am.

Vad ca singurul subiect care trezeste interest pe Banditmania e consumul.

 

Iese ok man, vezi doar sa ai grija sa nu dai cu ea de pamint. Cu ce-ai vopsit motorul? N-am fost pe faza.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin. am vorbit aseara, face zilele astea niste socoteli si o sa pun o calculatie aici. cel mai nasol lucru ar fi timpul, toti muncim in cursul saptamanii pana la ore destul de tarzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@ dozz-yone - ti-a estit foarte foarte fain! Bravo tie! Ai muncit ceva, ai bagat ceva bani dar a iesti foar frumos! Dupa parerea mea iti trebuie doar stikere care sa semene cu originalul

 

Doresc si eu cateva pareri "banditesti" - Ce parere aveti de Repsol Moto Rider 4T 10W40 4L - am vazut ca este la un pret bun, dar nu stiu daca-i place Banditului...

 

Pana acum am folosit doar Motul 5100.

Acum ma gandeam sa mai schimb... am auzit ca foarte bun este Motul 300V, dar care este si cam scump...

 

Astept pareri!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@warlock - multumesc! La 7100 ma gandeam si eu... (ca o optiune OK) ca am auzit ca e mult mai bun decat 5100 si nu arde la buzunar :)

 

Despre Castol aud foarte multe pareri diferite...

Din acest motiv intreb la topicul de banditi, Ceea ce e bun la ceva se poate sa nu fie asa bun la Bandit.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit si folosesc motul 5100. cred ca 7100 e pentru sportive, daca o arzi in ture mai mari e ok 7100 dar la mers mai cuminte 5100 e perfect. am folosit repsol la furca , nu eram in bani si am luat ca era mai ieftin...



un service bun in pantelimon unde sa fac si eu revizia batranicii de mai jos stiti ?

post-73897-0-26335000-1390388668_thumb.jpg

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OIL TALK!!

:D :D

 

Eu imi repet pozitia: toate diferentele percepute la ulei sint din cauza viscozitatii. Doua uleiuri 10W40 diferite NU au aceeasi viscozitate. Nici la rece, nici la cald. Se gasesc relativ usor pe net tabele cu intervalele admise de normative in centistokes, sint destul de mari. Refuz sa cred ca exista uleiuri atit de proaste incit s-o dea in bara la treburi de genul senzatia la schimbarea vitezelor. Voi va ginditi la ce tortura e supusa o cama? Faca tac tac in culbutori si de 200 de ori pe secunda, se freaca de ei direct. Ia faceti un calcul cam de cite ori o iau peste bot culbututorii aia in 50 de mii de km si totusi uzura e aproape nemasurabila.

Daca ar fi vreun ulei asa de prost incit sa se simta la cutie, ma intreb cum s-ar simti camele si culbutorii. Pina si un Lukoil mineral de 5 lei litrul trece niste certificari ca sa poata fi pus in vinzare.

Eu cred ca diferente intre uleiuri se vad doar pe termen lung. Iar la motoare cu istorie dubioasa, cum sint cam toate in RO si nu numai, sa le pui excesiv in fund...

 

De exemplu aici e un tabel: http://www.machinerylubrication.com/Read/23788/motor-oil-viscosity

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru parerile despre ulei!

 

Acum... fiind iarna ma uitam la cauciucuri. Evident ieftin si bun nu se poate.

Ce parere aveti de Haidenau?

Am gasit fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130061

spate http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130073

 

la bani iese OK... 700 lei ambele dar oare care este calitatea?

 

Acum am Pirelli Diablo Strada care mai duc ceva... dar au dot 2008.



am mai gasit Bridgestone - BT45

fata http://www.mynetmoto.com//motorradreifen_details.cfm/artikelnr/tepga001086079/bridgestone_110/70_-17_(54h)_bt_45_f.html

spate http://www.mynetmoto.com//motorradreifen_details.cfm/artikelnr/tepga001086471/bridgestone_150/70_-17_(69h)_bt_45_r.html

 

171 E + 35 E transport = 930 lei

 

ceva mai scum ca Heidenau...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ulei???

 

Motorul Banditului a fost gandit la jumatea anilor '80...respectati ce spune in manual (ca tip si vascozitate) si merge absolut orice firma ok de ulei moto (Motul, Castrol, Repsol, Motorex, etc) numa' sa-l schimbati la maxim 6.000 km.

 

Am avut dacie care a mers 100.000 km pe ulei Petrom, schimbat la fiecare 3.000 km....motorul e si-acum tzais si porneste la sfert, desi masina e putrezita pe la tara pe undeva cotet de gaini.

Am un pretin care a mers cu un matiz 250.000 km cu ulei Daewoo, de 80 de lei 4 litri...si acum merge trocariciul ala...n-a schimbat nimic in motor.

 

Daca puneti oricare dintre uleiurile alea moto de mai sus respectand tipul si intervalele de schimbare e mai mult decat ok....nu e asa sensibil motorul Banditului

 

CAUCIUCURI:

si eu tre' sa le schimb.

acum 3 ani am pus MIchelin Pilot Power, simple, monocompozitie...au fost mai mult decat bune, si pe ud, si pe rece si pe uscat....si la touring si forja pe curbe (am dus des guma la capat, am polizat scaritele si niciodata n-am simtit ca pierd aderenta)

tre' sa le schimb si eu anul asta, le iau de unde le-am luat si acum 3 ani (cel mai ok pret gasit)

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81470&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1



PS:

Caut o toba (finala) de cumparat...aluminiu/titan/carbon... cu silencer sau posibilitatea de a monta silencer. pe la maxim 400 lei si sa arate ok (nu tavalita/indoita/raschetata, etc)..ar fi perfect sa se potriveasca direct pe Bandit sau cu mici modificari, dar daca nu...macar sa fie, ca oi potrivi-o eu.

Daca stiti ceva, dati un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca silencer-urile astea nu fac nimic in unele cazuri. La mine e aproape inutil. Chiar am in plan sa-i sudez un capac in capat si sa-i dau niste gauri de test, poate are vreun efect. Daca nu merge, il scot sau il fac cum era inainte. Poate ajuta si la backpressure, ca de cind am toba nu mai trage asa de bine. Aviz amatorilor, btw. Mai bine motor care sa traga bine decit sa sune bine. Vezi si ca s-au fwtut tare astia cu ITP-ul, cel putin la Iasi nu (mai) treci fara toba omologata. Daca nuare stantat codul ala de certificare (E nu stiu cit) nu ai ce discuta cu ei. Bine, mie-mi trecuse la un moment dat o idee prin cap, ca am o firma de gravura laser la 5 minute de casa... hmhm.

 

Apropo de uleiuri, puteti sa puneti Repsol 15W50, e ieftin si face motorul considerabil mai silentios. In special pt. motoare mai vechiute (ca uzura) se recomanda ulei mai viscos, zice si-n Haynes si am mai auzit treaba asta din diverse surse. Mai dati-le-n mama lor de uleiuri, atita timp cit au aditivi antifrictiune (MA sau MA2) restul e marketing si/sau wishful thinking.

 

For four-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca silencer-urile astea nu fac nimic in unele cazuri. La mine e aproape inutil. Chiar am in plan sa-i sudez un capac in capat si sa-i dau niste gauri de test, poate are vreun efect. Daca nu merge, il scot sau il fac cum era inainte. Poate ajuta si la backpressure, ca de cind am toba nu mai trage asa de bine. Aviz amatorilor, btw. Mai bine motor care sa traga bine decit sa sune bine. Vezi si ca s-au fwtut tare astia cu ITP-ul, cel putin la Iasi nu (mai) treci fara toba omologata. Daca nuare stantat codul ala de certificare (E nu stiu cit) nu ai ce discuta cu ei. Bine, mie-mi trecuse la un moment dat o idee prin cap, ca am o firma de gravura laser la 5 minute de casa... hmhm.

 

Apropo de uleiuri, puteti sa puneti Repsol 15W50, e ieftin si face motorul considerabil mai silentios. In special pt. motoare mai vechiute (ca uzura) se recomanda ulei mai viscos, zice si-n Haynes si am mai auzit treaba asta din diverse surse. Mai dati-le-n mama lor de uleiuri, atita timp cit au aditivi antifrictiune (MA sau MA2) restul e marketing si/sau wishful thinking.

 

For four-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

Normal odata cu toba sport si dynojet stage 2 ca innalbeste bujiile si arde foarte uscat,numai ca poti merge si asa doar ca no sa mai traga bine de jos. Am o toba giannelli cu silencer se aude ca toba lui originala..fara e ceva ce incanta urechile multor bikeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal odata cu toba sport si dynojet stage 2 ca innalbeste bujiile si arde foarte uscat,numai ca poti merge si asa doar ca no sa mai traga bine de jos. Am o toba giannelli cu silencer se aude ca toba lui originala..fara e ceva ce incanta urechile multor bikeri.

Cind vine caldura chiar o sa ma apuc sa vad daca se poate face ceva cu db killerul. Daca acopar cu mina zgomotul scade, deci nu scapa pe nicaieri.

Culoarea bujiilor am verificat-o acuma vreo 2-3 ani, la mers in ture medii-mari erau ok, caramizii. Poate a mers asa dintotdeauna si nu mi-am dat eu seama.

De mers la mecanic nu se pune problema, nu am incredere ca astia-s in stare sa depaneze genul asta de defectiuni, nu in Romania, nu in Iasi. Stiu pe cineva care a facut motor care tragea bine de tot sa aiba un flat spot nasol la 7000 rpm. Ducindu-l la mecanic pt. reglaje de rutina. No thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind vine caldura chiar o sa ma apuc sa vad daca se poate face ceva cu db killerul. Daca acopar cu mina zgomotul scade, deci nu scapa pe nicaieri.

Culoarea bujiilor am verificat-o acuma vreo 2-3 ani, la mers in ture medii-mari erau ok, caramizii. Poate a mers asa dintotdeauna si nu mi-am dat eu seama.

De mers la mecanic nu se pune problema, nu am incredere ca astia-s in stare sa depaneze genul asta de defectiuni, nu in Romania, nu in Iasi. Stiu pe cineva care a facut motor care tragea bine de tot sa aiba un flat spot nasol la 7000 rpm. Ducindu-l la mecanic pt. reglaje de rutina. No thanks.

Aaaaa..poi normal..nici nu-l du la mecanicii nostri ca saracii nu stiu pe ce lume traiesc decum sa mai stie sa regleze..daca bujiile sun caramizii e totul perfect..acolo se afla adevaratul raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...