PoliBuc Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Ma dau si eu, de vreo doi ani, pe un GSF 1250 SA K8. Este un motor respectabil. Momentul max. la 3700 rot/min asa ca de la 3000... trebuie sa fi delicat cu acceleratia, mai ales in primele trepte. Consum rezonabil pt. 1255 cmc. 5-6 afara, 7-8 in oras, depinde de oras si de stil de mers. Se preteaza mai mult pentru afara fiind o motocicleta destul de grea (230 kg la gol) Este singurul repros adus, eu venind de pe un GSR (180 kg, gol). Estre drept este semicarenat, avantaj vant, dezavantaj greutate. Ca motor este exceptional, ture mici, uzuri mici, intretinut corect poti face km cat cu o masina. Tinind cont de faptul ca oferta ta este necarenata deci mai usoara si daca nu te omori cu viteza, nu mai sta pe ganduri. Mai ales daca in banii astia intra si 3 valize cu suportii aferenti (400-500 euro) si daca o scoti doar la 3400 si tot merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Facut croatia cu ea +gagica. In 3 ani - 4000k . Te doare curu de la sa - trebuie schimbata. Ai nevoie de un parbriz pentru viteze mari , eu am unu de la MRA e brici. In rest: glont. E simplu de pilotat si ABS-ul e mare recomandare. Io-te cu genuchiu jos : mai pune un 0 la 4000k Editat Februarie 2, 2014 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 De vanzare pentru BANDIT KULT : - portbagaj original cu prinderi si stop frana led - top case SHAD 52L monochei cu perna spate si capac detasabil (se vopseste in culoare moto) In stare foarte buna. Un singur drum folosite. - portbagaj 50 euro - top case 100 euro Tel: 0763177900 cos : 0729809604 vdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Salutare, m-am facut si eu recent bandit, respectiv am achizitionat un 650s din 2008. Poate are cineva de vanzare sau imi poate recomanda de unde sa cumpar urmatoarele accesorii: - crash pads/bars - parbriz touring - sa stock (nu conteaza prea mult starea) sau custom - bellypan gri argintiu, dar nu la 200+ euro - aripa spate (rear hugger) - suporti bagaje laterale Multumesc frumos si numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 uite niste crash bars http://www.ebay.com/itm/ENGINE-GUARD-CRASH-BARS-HEED-SUZUKI-Bandit-GSF-650-07-12-/171232024928?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item27de395960&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 @alexdx09 merci frumos pt sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Fiinca e iarna si acum toti ne gandim sa mai schimbam una alta la mobre va recomand locul unde gasiti aproape orice la cel mai mic pret http://www.metricmotion.ro/#!contact/c1z0x Un exemplu placi frictiune ebc gasite pe ebay 300ron la ei 244ron direct de la producator adica sigur sunt originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 - bellypan gri argintiu, dar nu la 200+ euro decat aiureala asta ca da foarte urat, mai bine un mudguard (extindere aripa fata) sa nu ai tot noroiul de pe drum pe tine si pe evacuare. eu am asa ceva, am mers prin ploaie si noroaie si nu aveam nimic pe pantaloni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Multam pentru sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 uite cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Pentru prelungire aripa fata vezi Louis 10009643/4/5 in functie de ce moto ai (30 euro, comanzi la Kronnau sau la altii care lucreaza cu Louis). Am asa ceva si face banii. In kit vine lipita cu banda dublu adeziva si asigurata cu patru surubele autofiletante. Eu am mai adaugat niste banda si am asigurat cu un singur surub cu piulita pe cantrul aripii, sufficient si mai discret. Initial nu i-am pus acel surub si era s-o pierd, s-a dezlipit de la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 De vanzare pentru BANDIT KULT : - portbagaj original cu prinderi si stop frana led - top case SHAD 52L monochei cu perna spate si capac detasabil (se vopseste in culoare moto) In stare foarte buna. Un singur drum folosite. pic1.JPG pic2.JPG pic3.JPG pic4.JPG - portbagaj 50 euro - top case 100 euro Tel: 0763177900 cos : 0729809604 vdf S-au vandut la 150 euro. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 salut baieti, sunt incepator in cautare de moto, am gasit banditul asta : http://mercador.ro/oferta/vand-motocicleta-suzuki-bandit-IDKWN7.html#d2f00e2e02 e de 400 din `92, ce imi puteti spune de modelul asta? in alt topic vreo 2 persoane nu le recomandau pe astea de 400, de ce? habar nu am. m-am gandit sa postez aici ca sigur gasesc pareri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Darco> la banii astia arata bine, dar totusi gandeste-te la vechime... si la faptul ca este de 400cc la care nu se gasesc asa usor piese ca la una de 600cc Sfatul meu - cauta una de 600cc si nu o sa-ti para rau. Din cate vad, piata acum a cazut tare... cred ca e posibil sa gasesti ceva ok la 1000-1200 euro. PS Banditul de 600 este o moto foarte fiabila! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=555560&selpic=1&zoom=1#foto http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=552128&selpic=1&zoom=1#foto http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit-din-1996-549856.html Editat Februarie 8, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 piesele motorului nu se gasesc asa usor la bandit de 400 sau toate piesele pt el? e fiabil motorul asta de 400? stiu ca 600le e foarte bun , dar am gasit vreo 3-4 variante de moto pana in 600 de e, si ma incanta foarte mult pretul, adica imi mai raman multi bani pt cauciucuri, kit lant, si alte chestii ce trebuiesc facute pe urma. am gasit si niste gs-uri la pret bun, la alea ma gandesc ca nu ar fii problema cu piesele: http://mercador.ro/oferta/suzuki-gs500-impecabil-ID1lD2j.html#e08c64f26b http://www.tocmai.ro/suzuki-gs-500-1992-15145213.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Iti zic de-acum ca treaba o sa evolueze asa: cineva (de exemplu eu) o sa zica ca a vazut si auzit de destui Banditi de 400 cu probleme mari. Nu ca-s proaste, ci ca au avut proprietari care le-au luat ca motoare de forja un sezon-doua, fara schimb de ulei macar etc. O sa vina altcineva care o sa se simta ofensat si o sa spuna ca a avut Bandit de 400 si a fost super ok. Acuma, de unde o sa stii tu daca cel din anunt e din prima sau a doua categorie? Pai n-o sa stii decit daca-l vezi cu ochii tai. Dar chiar si-asa, daca esti la primul motor, e f usor sa iei o mare teapa. Fenomenul "ala l-a pornit si mergea brici, da' cumva cind l-am adus acasa s-a belit ceva stind in parcare" exista. E posibil sa te entuziasmezi si sa nu-i vezi defectele evidente, stii tu cum e cu dragostea la prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 da, asa e, e putin problema si ca nu ma prea pricep la motoare, o sa ma uit la el ca la televizor. ma ingrijora faptul ca majoritatea mi-ati spus ca nu o sa gasesc piese la un bandit de 400, cat despre faza cu forjatul e valabil pt toate modelele. chiar nu sunt siteuri prin ro sau magazine care sa aiba piese pt el? proprietarii de bandit 400 sau cei care au avut, spuneti-mi si mie cum sta treaba, chiar sunt pornit pe motocicleta, e si rosie. ajutati-ma si pe mine ca sunt confuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Eu vreau sa zic ca nu e un model prea reusit dpv mecanic..il lasam seara dupa ce am fost la o plimbare si nu mai pornea a doua zi...probleme la carburatoare si de la astea strica bujiile si nici nu sunt scumpe peste 50 lei bucata..si mia bulit cuzinetii la o biela si binenteles ca si vibrochenul..da bine nu era modelul asta era modelul pt japonezi vc..cu variable valve control...si probleme la valve..mi sa mai stricat si senzorul de turatie..la alti CDI-ul...pe scurt sunt mai nereusite...pe cand cel de 600...apoi cel de 1200 nu-i gasesti vina..cum a facut Hitler tancurile.:-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 fugi de 400. a avut un prieten si numai belele a avut cu el. mai bine mai pui ceva si iti iei unul de 600. tot bandit de 600 am avut ca prima motocicleta. nu e chiar de speriat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 da, nu ma sperii din cauza puterii, nu sunt inconstient, o sa o iau pas cu pas. nu ma incadrez cu banii la un bandit de 600, normal eram intre cb500 si gs500 dar am vazut anuntul asta si chiar mi-a atras atentia. voi ziceti de rele, am vorbit cu un prieten care a avut, a facut vreo 10mii de km cu el, nu a avut probleme deloc, si mai vreo 2 persoane cu care am vorbit le lauda... e bine totusi ca e modelul de europa asta din anunt, nu stiu ce sa mai zic, sunt asa intre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 auzi da o tura pana acolo si vezi cu merge motorul...cum porneste la rece si cum se aude..si pe urma ne spui si noua..nu trebuie neaparat sa-l cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare. oricum mi-am facut o lista cu ce sa verific, m-au mai ajutat niste colegi de forum de aici: -pornirea la rece sa fie la sfert de cheie -kitul de lant, vizual, sa nu fie ascutiti dintii. -relatiul rotund -furca sa nu curga -cardu, furca nelovite Editat Februarie 8, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) vezi ce modificari are sa nu te doara capul la ITP (din poze pare sa nu aiba modificari) verifica seriile cu cele din acte! verifica macar ochiometric partea electrica; daca ai un multimetru verfica cat incarca verifica starea furtunurilor si a cauciucurilor de pe la motor sa nu fie crapate, imbatranite vezi daca treci cu motorul printr-o balta sa nu lase 2 dare paralele... Editat Februarie 8, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare. Atunci de ce iti iei moto? Kit de lant, anvelope, lichid frana, placute, baterie, etc. sunt consumabile. Costa ceva, insa mai bine e sa ai motorul si cadrul in stare ok: - motorul ideal e sa o ia la sfert, insa nu e mare buba daca invarte un pic. Poate chiar sa moara prima oara. E carburator, temperaturile joase, bateriile obosite, benzina veche. - verifica rezervorul de rugina. - vezi cadrul/furca/jantele de indoituri, vezi ciclistica, sa nu danseze cand iei curba sau iei mainile de pe ghidon. (mie unul imi e frica sa iau mainile de pe ghidon si nu as face testul asta ) - motorul sa nu se auda ciudat la rece, sa aiba ulei (daca e sub nivel mult, deja iti dai seama cum a fost intretinut). - sa porneasca usor si la cald. - verifica incarcarea (de preferat sa ai un multimetru cu tine) si pui pe baterie si vezi ce zice. - vezi instalatia electrica sa nu aiba modificari. Editat Februarie 8, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) vezi ce pagube s-au produs la cazatura de pe stanga! Din poze se vad doar julituri superficiale, dar VERIFICA atent! Editat Februarie 8, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.