Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cu mine :D pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona!

macke, mai am numarul tau. Cand intru pe poarta te sun. restu dau eu de voi :ninja:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Ne vedem sigur pe la SMAEB.

2. Mi-am luat inima in dinti si la indrumarea unei persoane cunosctoare (cel putin asa cred) am "completat" daca se poate spune asa, bateria (SAITO CTX9-BS care pare a fi tehnologie AGM) cu niste apa distilata, mai precis 6ml in fiecare din cele 6 compartimente. Asta in timp ce era pe redresor, iar acesta indica nivelul maxim de incarcare. Constatare imediata a fost ca acele tole sau despartitoarele dintre ele (niste dungute albe ca de plastic) s-au deformat ca si cum s-au topit. Apoi, acea cantiate de apa pe care am turnat-o a inceput sa bolboroseasca (chestie corecta pana la un punct).

Dupa decuplarea redresorului a mai facut asa inca vreo 5 min (t=14.3V) dupa care a inceput sa scada treptat, stabilizandu-se la t=12.64V.

Credeti ca am stricat-o? A mai facut cineva "experimente" electro-chimice?



P.S: maine (re)verific tensiunile de la releu. Sper sa nu capat vesti (prea) proaste.



Asta asa, ca sa va faceti o idee despre "the inside"

post-19222-0-17629500-1396293602_thumb.jpg

post-19222-0-53864500-1396293614_thumb.jpg

post-19222-0-84100600-1396293649_thumb.jpg

post-19222-0-69691500-1396293663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamele alea s-au deformat doar la suprafata(din ce stiu eu ele sunt asezate pana jos). Eu ti-am zis de atunci ca nu tine voltajul, adica scade(e oarecum normal), doar ca sunt de parere ca ar trebui sa ramana pe la 13 si ceva dupa ce ai scoso de la redresor(nici 12,64 nu e o valoare de speriat). Mai verifica in timp ce tensiune iti da motorul, in speta releul/regulatorul de tensiune. Spor si ne vedem la Smaeb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marmotzell> cum este pana la urma? merge?

 

Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea.

Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine...

Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea...

 

Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg.

Ce sa fac?

post-50815-0-89771400-1396440538_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai prima generetia de bandit. vezi daca mai poti sa intaresti amortizorul din setari. daca nu probabil ca tre sa te duci la un service, de preferabil care ca stie cu ce sa mananca treaba si sa iti modifici suspensia pt greutatea pe care o ai cand iei si pasagerul. Sau, si cred ca e cea mai buna solutie sa iti inlocuiresti amortizorul spate cu unu de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Ma poate ajuta cineva?

 

Am un BANDIT 600 N din 2001 si vrea sa schimb comanda electrica de pe ghidon, din partea dreapta (de unde pornesti/opresti si aprinzi farurile)!

Pot sa pun o comada de BANDIT 650? Diiferenta este ca la 650 farul porneste automat iar la 600 are comutator pe comada din partea dreapta.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am priceput cum este cu reglarea amortizorului.

Acum, daca imi permiteti mai am o intrebare.

La franarea pe fata am inceput sa aud un frecat metalic (cateodata). Am scos placutele (TRW - au 8000 de km) care arata ca in poza.

Frecarea metalica vine de la lama de metal care atinge discul.

 

Din poza se vede ca placuta mai are "carne", dar aceasta "carne" este sub lama respectiva de metal.

 

Trebuie schimbate placutele? Daca da, ce recomandati?

 

 

De marka AKA ati auzit? China?

post-50815-0-15661000-1396553960_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele mai merg, uzura max este cat tine santul acela.

Vezi si starea discurilor, da cu degetul dinspre centru spre exterior, ar trebui sa fie cat mai uniforma suprafata. Daca sunt santuri mari trebuie avut in vedere si schimbatul lor. Din ce se vede pe placuta ai un loc unde e altfel uzata (dunga aia).

Cu franele nu te juca daca nu te pricepi, macar sa iti arate cineva ce sa urmaresti, dar verifica la cineva care stie. O schimbare a furtunului frana fata sa stii ca face minuni (cu unul otelit), daca esti cu unul din cauciuc si mai are si vreo 10-15 ani sigur e ca un balon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditilor, si nu numai. eu maine o sa ajung cred ca in jur de 12 asa. daca nu aveti numaru meu de telefon va uitati dupa unu imbracat colorat din cap pana in picioare si ala sunt. ca si asa vin pe jos. Haida spor si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamelele de metal au rolul de avertizor sonor ca placutele sunt pe duca. Intradevar, placutele mai "merg" cat mai este vizibil acel sant dar nu trebuie insistat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditilor, si nu numai. eu maine o sa ajung cred ca in jur de 12 asa. daca nu aveti numaru meu de telefon va uitati dupa unu imbracat colorat din cap pana in picioare si ala sunt. ca si asa vin pe jos. Haida spor si asfalt uscat!

Eu sunt cu geaca de piele neagra si cu sapca Suzuki rosie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regret sa redeschid acest subiect,dar discutiile deja existente sunt foarte vechi (de prin 2009).

Care aveti oglinzi cu semnalizare pe Bandit? Cum le-ati cuplat? Le mai aveti si pe cele originale? Merg toate 4?

Unde gasesc si eu la un pret rezonabil? Merita investitia?

Ideea e ca trebuie neaparat sa schimb onglinzile, la peste 50km/h mi le sulfa curentul ca pe plete si mi le rasuceste (...exact ca la prosti). Si nu sunt foarte decis ce sa caut. Recunosc ca cele originale... nu-mi plac:(. Accept si SH daca are cineva si vrea sa se descotoroseasca de ele :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marmotzell> cum este pana la urma? merge?

 

Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea.

Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine...

Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea...

 

Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg.

Ce sa fac?

Salut, si eu am avut aceeasi problema ca si tine, amortizorul stock de bandit e prea moale orice i-ai face mai ales daca mergi cu pasager, eu am schimbat amortizorul cu unul de Suzuki gsxr750 din 94,(informatia am gasit-o pe forumurile din strainatate) se potriveste fara nici un fel de modificare si nu mai ai probleme, ridica spatele cu aproximatix 4 cm,arcul este mai rigid, are reglaje rebound , compresion, si tensiunea arcului…

Mai am un amortizor in stare perfecta la vanzare, LINK

Vad ca esti din Brasov daca vrei poti sa vii sa vezi cum se comporta amortizorul pe banditul meu.0749805365

Editat de dns7ate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...