Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! macke, mai am numarul tau. Cand intru pe poarta te sun. restu dau eu de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 1. Ne vedem sigur pe la SMAEB. 2. Mi-am luat inima in dinti si la indrumarea unei persoane cunosctoare (cel putin asa cred) am "completat" daca se poate spune asa, bateria (SAITO CTX9-BS care pare a fi tehnologie AGM) cu niste apa distilata, mai precis 6ml in fiecare din cele 6 compartimente. Asta in timp ce era pe redresor, iar acesta indica nivelul maxim de incarcare. Constatare imediata a fost ca acele tole sau despartitoarele dintre ele (niste dungute albe ca de plastic) s-au deformat ca si cum s-au topit. Apoi, acea cantiate de apa pe care am turnat-o a inceput sa bolboroseasca (chestie corecta pana la un punct). Dupa decuplarea redresorului a mai facut asa inca vreo 5 min (t=14.3V) dupa care a inceput sa scada treptat, stabilizandu-se la t=12.64V. Credeti ca am stricat-o? A mai facut cineva "experimente" electro-chimice? P.S: maine (re)verific tensiunile de la releu. Sper sa nu capat vesti (prea) proaste. Asta asa, ca sa va faceti o idee despre "the inside" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 lamele alea s-au deformat doar la suprafata(din ce stiu eu ele sunt asezate pana jos). Eu ti-am zis de atunci ca nu tine voltajul, adica scade(e oarecum normal), doar ca sunt de parere ca ar trebui sa ramana pe la 13 si ceva dupa ce ai scoso de la redresor(nici 12,64 nu e o valoare de speriat). Mai verifica in timp ce tensiune iti da motorul, in speta releul/regulatorul de tensiune. Spor si ne vedem la Smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) marmotzell> cum este pana la urma? merge? Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea. Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine... Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea... Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg. Ce sa fac? Editat Aprilie 2, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 dogbones mai scurte. cate 2 bucse in telescoape sa le intaresti umpic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 vad ca ai prima generetia de bandit. vezi daca mai poti sa intaresti amortizorul din setari. daca nu probabil ca tre sa te duci la un service, de preferabil care ca stie cu ce sa mananca treaba si sa iti modifici suspensia pt greutatea pe care o ai cand iei si pasagerul. Sau, si cred ca e cea mai buna solutie sa iti inlocuiresti amortizorul spate cu unu de 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Regleaza pretensionarea arcului spate. Mai strange-l, asta daca nu cumva este deja strans. Daca e strans e posibil ca arcul sa fie obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag03xje Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 salut, Ma poate ajuta cineva? Am un BANDIT 600 N din 2001 si vrea sa schimb comanda electrica de pe ghidon, din partea dreapta (de unde pornesti/opresti si aprinzi farurile)! Pot sa pun o comada de BANDIT 650? Diiferenta este ca la 650 farul porneste automat iar la 600 are comutator pe comada din partea dreapta. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ok, am priceput... dar, cum reglez amortizorul (acum e aprox. la mijloc)? am nevoie de cheie specială? am văzut pe youtube că unii foloseau o cheie că o secera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Trebuie sa-l comprimi mai mult, ai nevoie de o cheie speciala care de obicei este in trusa de chei, sau gaseste un motociclest aproape de tine care are acea cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Ok, am priceput cum este cu reglarea amortizorului. Acum, daca imi permiteti mai am o intrebare. La franarea pe fata am inceput sa aud un frecat metalic (cateodata). Am scos placutele (TRW - au 8000 de km) care arata ca in poza. Frecarea metalica vine de la lama de metal care atinge discul. Din poza se vede ca placuta mai are "carne", dar aceasta "carne" este sub lama respectiva de metal. Trebuie schimbate placutele? Daca da, ce recomandati? De marka AKA ati auzit? China? Editat Aprilie 3, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Placutele mai merg, uzura max este cat tine santul acela. Vezi si starea discurilor, da cu degetul dinspre centru spre exterior, ar trebui sa fie cat mai uniforma suprafata. Daca sunt santuri mari trebuie avut in vedere si schimbatul lor. Din ce se vede pe placuta ai un loc unde e altfel uzata (dunga aia). Cu franele nu te juca daca nu te pricepi, macar sa iti arate cineva ce sa urmaresti, dar verifica la cineva care stie. O schimbare a furtunului frana fata sa stii ca face minuni (cu unul otelit), daca esti cu unul din cauciuc si mai are si vreo 10-15 ani sigur e ca un balon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 iinainte ti-as fi recomandat placute goldfren, calitate/pret...dar vad ca au aparut in Romania placute Brembo la acelasi pret cu Goldfren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 banditilor, si nu numai. eu maine o sa ajung cred ca in jur de 12 asa. daca nu aveti numaru meu de telefon va uitati dupa unu imbracat colorat din cap pana in picioare si ala sunt. ca si asa vin pe jos. Haida spor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Lamelele de metal au rolul de avertizor sonor ca placutele sunt pe duca. Intradevar, placutele mai "merg" cat mai este vizibil acel sant dar nu trebuie insistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Se discutase mai de mult pe forumul nostru despre un baiat care aduce anvelope SH. Mai tineti minte care era? Ca nu mai reusesc sa-l gasesc. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 banditilor, si nu numai. eu maine o sa ajung cred ca in jur de 12 asa. daca nu aveti numaru meu de telefon va uitati dupa unu imbracat colorat din cap pana in picioare si ala sunt. ca si asa vin pe jos. Haida spor si asfalt uscat! Eu sunt cu geaca de piele neagra si cu sapca Suzuki rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag03xje Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Salut, Vrea sa cumpar o comada electrica de la ghidon pentru partea dreapta (pornire), pentru GSF 650/1250 din 2007! Vinde cineva? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Regret sa redeschid acest subiect,dar discutiile deja existente sunt foarte vechi (de prin 2009). Care aveti oglinzi cu semnalizare pe Bandit? Cum le-ati cuplat? Le mai aveti si pe cele originale? Merg toate 4? Unde gasesc si eu la un pret rezonabil? Merita investitia? Ideea e ca trebuie neaparat sa schimb onglinzile, la peste 50km/h mi le sulfa curentul ca pe plete si mi le rasuceste (...exact ca la prosti). Si nu sunt foarte decis ce sa caut. Recunosc ca cele originale... nu-mi plac:(. Accept si SH daca are cineva si vrea sa se descotoroseasca de ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) marmotzell> cum este pana la urma? merge? Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea. Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine... Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea... Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg. Ce sa fac? Salut, si eu am avut aceeasi problema ca si tine, amortizorul stock de bandit e prea moale orice i-ai face mai ales daca mergi cu pasager, eu am schimbat amortizorul cu unul de Suzuki gsxr750 din 94,(informatia am gasit-o pe forumurile din strainatate) se potriveste fara nici un fel de modificare si nu mai ai probleme, ridica spatele cu aproximatix 4 cm,arcul este mai rigid, are reglaje rebound , compresion, si tensiunea arcului… Mai am un amortizor in stare perfecta la vanzare, LINK Vad ca esti din Brasov daca vrei poti sa vii sa vezi cum se comporta amortizorul pe banditul meu.0749805365 Editat Aprilie 7, 2014 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 @marmotzell: uite aici era tipul ala cu cauciucurile. /index.php?/topic/708188-oferta-lichidare-de-stoc-cauciucuri-de-strada-noi-150-lei-bucata/page-4?hl=garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut, Vrea sa cumpar o comada electrica de la ghidon pentru partea dreapta (pornire), pentru GSF 650/1250 din 2007! Vinde cineva? Mersi, vezi aici - /index.php?/topic/704395-dezmembrez-suzuki-bandit-600-an-2007/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Multumesc de link! Nu e asta ce stiam eu dar.... FOARTE MISTO!! Sunt noi. Cel pe care il stiam eu aducea SH-uri. Nimeni, nimic, despre OGLINZI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Si eu tot caut... am gasit doar pe ebay... cam asa ceva: http://www.ebay.co.uk/itm/carbon-look-mirrors-LED-turn-signals-motorcycle-chopper-bobber-cafe-racer-/121289340698?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1c3d68771a http://www.ebay.co.uk/itm/PAIR-Black-Motorbike-Motorcycle-Wing-Mirrors-including-Indicator-Turn-signals-/390800674087?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5afd890d27 Editat Aprilie 7, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 mdea. ghidoane care mai are si la ce bani. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.