MotoRocker Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 cand zici pop la ce an te referi? . pop e 2000-2004 si e tot electronic, are senzor depe pionion bandit gsf650 s. verifica sa ai benzina in rezervor sau sa nu fi intrat pe rezerva (robinetul de la rezervor pe ce pozitie e?) ps. la cine ai dus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 și eu am avut probleme cu indicația de neutru. inițial am crezut ca e senzorul dar am descoperit ca era contactul de cric... astea doua sunt cumva inseriate si daca unul are probleme da erori de afisare. senzorul de cric se umpluse de vaselina de lant aruncata de pinion si cred ca intrase cumva si inauntru. un spray degresant si de contacte electrice a rezolvat problema si acum merge perfect!!! așa ca poti sa verifici si chestia asta inainte să-l schimbi... stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele.... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 furtunul de vacuum e bun? nu e spart, nu trage aer fals?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 le mai tin o perioada ca sunt haioase si imi place cum arata.... cand te plictisesti de ele poate facem schimb Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele.... multumesc Cand o pornesti la rece folosesti choke-ul? La ce mecanic au dus-o? a umblat si la carburatie sau bujii sau doar ti-a schimbat filtrul de aer? Filtrul de benzina cum e? (e undeva sub rezervor) De urmatorii mecanici bucuresteni am fost multumit, in ordine cronologica... - Nicu Profesorul (2008-2009) www.servicemotociclete.ro - Cesar (2010-2011) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/14189-cesar , www.grantmoto.ro - Suka (2011) - a plecat din tara - Fabio (2014) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/46933-bozoro ; www.motoechipamente.ro am trecut de la anul la altul nu pt ca urmatorul era mai bun/slab, ci din comoditate (preturi, rapiditate si/sau locatie/amplasare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ce model, an? vezi ca banditii se aduna (sau se adunau) pe arc, miercurea parca. sigur printre motorizatii de acolo vei gasi 2-3 GSF-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat. Pe unde esti, dupa 18.00? Daca ai drum pe la Izvor, hai azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Chiar la Izvor sunt in acest moment. Am pus ochii pe un bandit de 600 din 2000 model F. Editat Mai 29, 2014 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede.. chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede.. chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant ....salut,de unde esti? ...pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul, la cald porneste bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 salut...In dristor stau... Da, la cald pornea bine pana sa se opreasca de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ....si acum nu mai porneste deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Deloc motorul invarte, dar nu porneste pana sa nu mai porneasca deloc mergeam incet si pur si simplu mi s-a taiat alimentarea, pe motor fiind..acceleram si degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ti-am lasat nr meu tel pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 da-i bujiile jos si curata... daca sunt si ude... usuca-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 furtunul de vacuum e bun? nu e spart, nu trage aer fals?! reiau intrebarea de mai sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ..pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul cine ti-a zis asta? Daca motorul e rece, se foloseste choke-ul, si cand zic rece ma refer la temperatura ambientala sau putin peste.... chit ca afara-s 5 grade sau 30, intr-adevar, vara il tragi mai putin...dar tot il tragi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator. ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza... cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect. problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou. iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Senzorul e de fapt un intrerupator. El pune la masa un circuit care se "inchide" si taie CDI-ul parca. Atat. La Honde, ca lucrez la atelier si toti amicii au Honde, se poate usor aleza din filet astfel incat pinul interior, care se toceste, sa patrunda mai mult si sa poata face contact. http://img.jpcycles.com/zoom/ZZ34367_A.jpg unde pinul de cupru se toceste. Mergi la un strung, iei din filet 0.08-0.10 cm si rezolvi. La Bandit nu l-am scos niciodata si nici la GSXF, ca deh, la Suzuki e "proaste", merge pana in panzele albe. Doar la Honde trebuie reparat... Editat Iunie 2, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 la mine un aveam de unde sa stiu ce era la senzorul de la cutie...l-am inlocuit. daca stiam il desfaceam, refaceam lipitura si puneam ceva silicon de bloc motor si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Poti pune o poza cu senzorul stricat? Sunt curios cum vin pinii aceia pt fiecare viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 tu ai cumva sensor de indicator treapta? pentru ca asa pare, cate 1 pin per treapta, rezistivitate diferita => indicatie de treapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar. eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.