Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

 

 

cand zici pop la ce an te referi? .

pop e 2000-2004 si e tot electronic, are senzor de

pe pionion

 

bandit gsf650 s.

verifica sa ai benzina in rezervor sau sa nu fi intrat pe rezerva (robinetul de la rezervor pe ce pozitie e?)

 

ps. la cine ai dus-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

și eu am avut probleme cu indicația de neutru. inițial am crezut ca e senzorul dar am descoperit ca era contactul de cric... astea doua sunt cumva inseriate si

daca unul are probleme da erori de afisare. senzorul de cric se umpluse de vaselina de lant aruncata de pinion si cred ca intrase cumva si inauntru. un spray degresant si de contacte electrice a rezolvat problema si acum merge perfect!!! așa ca poti sa verifici si chestia asta inainte să-l schimbi...

stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare.

oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici...

mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele....

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le mai tin o perioada ca sunt haioase si imi place cum arata....

 

cand te plictisesti de ele poate facem schimb :D

 

 

Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele....

multumesc

 

Cand o pornesti la rece folosesti choke-ul?

 

La ce mecanic au dus-o? a umblat si la carburatie sau bujii sau doar ti-a schimbat filtrul de aer?

 

Filtrul de benzina cum e? (e undeva sub rezervor)

 

De urmatorii mecanici bucuresteni am fost multumit, in ordine cronologica...

- Nicu Profesorul (2008-2009) www.servicemotociclete.ro

- Cesar (2010-2011) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/14189-cesar , www.grantmoto.ro

- Suka (2011) - a plecat din tara :)

- Fabio (2014) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/46933-bozoro ; www.motoechipamente.ro

 

am trecut de la anul la altul nu pt ca urmatorul era mai bun/slab, ci din comoditate (preturi, rapiditate si/sau locatie/amplasare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat.

Pe unde esti, dupa 18.00? Daca ai drum pe la Izvor, hai azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Chiar la Izvor sunt in acest moment. :)

 

Am pus ochii pe un bandit de 600 din 2000 model F.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede..



chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede..

 

chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant

....salut,de unde esti?

 

...pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul, la cald porneste bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul

 

cine ti-a zis asta?

 

Daca motorul e rece, se foloseste choke-ul, si cand zic rece ma refer la temperatura ambientala sau putin peste.... chit ca afara-s 5 grade sau 30, intr-adevar, vara il tragi mai putin...dar tot il tragi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari

cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator.

ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza...

cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect.

problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou.

iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul e de fapt un intrerupator. El pune la masa un circuit care se "inchide" si taie CDI-ul parca. Atat. La Honde, ca lucrez la atelier si toti amicii au Honde, se poate usor aleza din filet astfel incat pinul interior, care se toceste, sa patrunda mai mult si sa poata face contact.

http://img.jpcycles.com/zoom/ZZ34367_A.jpg

unde pinul de cupru se toceste. Mergi la un strung, iei din filet 0.08-0.10 cm si rezolvi. La Bandit nu l-am scos niciodata si nici la GSXF, ca deh, la Suzuki e "proaste", merge pana in panzele albe. Doar la Honde trebuie reparat...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai cumva sensor de indicator treapta? pentru ca asa pare, cate 1 pin per treapta, rezistivitate diferita => indicatie de treapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar.

eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...