Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

nu stiu asta...

eu am suspensia spate la maxim si in plus am un mic parbriz

oricum la viteza se simte curentul fix in casca daca stai drept

era pe net un site unde iti alegeai motorul, bagai inaltimea si iti simula cum stai... trebuie sa-l caut!

 

http://cycle-ergo.com/

post-50815-0-40859800-1414344166_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am 1.77 si pot sa-ti spun ca nu prea ajuta semicarena la GSF650S 2008 desi am si parbriz touring...cu parbrizul stock imi venea curentul in piept, acum imi vine cam in casca.

 

Daca as avea 1.90 as merge direct pe enduro-touring, eu oricum asta intentionez dar vreau sa ating si pamantul totusi (am probat un DL1000 2003 mi s-a parut genial dar atingeam doar un pic cu varfurile)

 

Se discuta mai devreme de ambreiajul hidraulic, eu nu am identificat alt rezervor langa maneta de ambreiaj in afara celui cu lichid de frana. Ce am observat eu fata de fosta care avea ambreiaj pe cablu e ca, la semafor de exemplu, trebuie sa calci ambreiajul din nou pentru fiecare treapta in parte schimbata (cel putin in jos, in sus nu prea schimb succesiv). Stie cineva daca se intampla asta din cauza ca e ambreiajul hidraulic sau poate e vorba de o protectie a cutiei de viteze la schimbarea in treapta inferioara? Ca sa nu schimbi din greseala 2 trepte in jos adica...La fosta cu ambreiajul pe cablu strangeam maneta si schimbam cate trepte vroiam in sus sau in jos, acum trebuie sa apas succesiv ambreiajul de mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e recomandat ca in ture mari sa schimbi 2 trepte in jos, fara sa treci prin treapta intermediara. .. eu am hidraulic, pot schimba cate trepte vreau in jos, insa si motorul e de generatie veche. treaba e ca daca schimb din 4 in 2 si am ceva viteza, clancane in 2 de zici ca rupe lantul ... e periculos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pe loc sau la viteza mica.

 

Trebuie sa strang ambreiajul de 2-3 ori ca sa retrogradez din a 4 in a 2 sau in prima treapta. Nu merge sa-l tin strans si sa cobor treptele - la ambreiaj pe cablu asa faceam. Sa inteleg ca ar putea avea ceva la cutia de viteze sau la ambreiaj banditul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos.

acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave:

1. calitatea uleiului folosit;

2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze;

3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa.

 

Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit :laugh: Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta :D se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut si va multumesc pentru cuvintele frumoase! Banditbiker iesim bineinteles la mai multe ture dar.......in primavara! Abia astept! :hug:


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:04

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o pereche de mansoane OEM sh (de preferat), sau noi si poate si o pereche capete ghidon, la fel OEM, sh (de preferat), sau noi...??? Acum am pe ea niste mansoane si capete de ghidon care nu sunt pe gustul meu.... Asa am luat-o! Va multumesc si astept un semn de la voi! RESPECT!!!


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:07

Sau macar tubul ala de plastic de sub mansonul pt. acceleratie pe care vin cablurile....si cumpar eu mansoane apropiate de cele originale....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe orice site de accesorii moto si o sa gasesti o gramada de mansoane si capete de ghidon care sa te satisfaca, asemanatoare cu cele originale. Daca vrei originale mergi la Motor team si intereseazate cat costa si o sa-ti treaca. Cu tevustile prin care trec cablurile de acceleratie (scuze de cac...) ce-ti veni ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de tubul ala de plastic de sub mansonul de accelaratie.... astea pe care le am sunt cu totul...sunt lipite, nu pot scoate masonul fara tub (chinezarii - cred).... Pana la urma am sa cumpar noi, originale....vad ca nu gasesc altfel...


» Post actualizat in 26 Nov 2014 22:20

despre asta este vorba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor!

» Post actualizat in 27 Nov 2014 06:44

Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...