ruxi2k Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) nu stiu asta... eu am suspensia spate la maxim si in plus am un mic parbriz oricum la viteza se simte curentul fix in casca daca stai drept era pe net un site unde iti alegeai motorul, bagai inaltimea si iti simula cum stai... trebuie sa-l caut! http://cycle-ergo.com/ Editat Octombrie 26, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Stiam de el, de aia vreau sa merg pe bandit :-) Dar mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Eu am 1.77 si pot sa-ti spun ca nu prea ajuta semicarena la GSF650S 2008 desi am si parbriz touring...cu parbrizul stock imi venea curentul in piept, acum imi vine cam in casca. Daca as avea 1.90 as merge direct pe enduro-touring, eu oricum asta intentionez dar vreau sa ating si pamantul totusi (am probat un DL1000 2003 mi s-a parut genial dar atingeam doar un pic cu varfurile) Se discuta mai devreme de ambreiajul hidraulic, eu nu am identificat alt rezervor langa maneta de ambreiaj in afara celui cu lichid de frana. Ce am observat eu fata de fosta care avea ambreiaj pe cablu e ca, la semafor de exemplu, trebuie sa calci ambreiajul din nou pentru fiecare treapta in parte schimbata (cel putin in jos, in sus nu prea schimb succesiv). Stie cineva daca se intampla asta din cauza ca e ambreiajul hidraulic sau poate e vorba de o protectie a cutiei de viteze la schimbarea in treapta inferioara? Ca sa nu schimbi din greseala 2 trepte in jos adica...La fosta cu ambreiajul pe cablu strangeam maneta si schimbam cate trepte vroiam in sus sau in jos, acum trebuie sa apas succesiv ambreiajul de mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 nu e recomandat ca in ture mari sa schimbi 2 trepte in jos, fara sa treci prin treapta intermediara. .. eu am hidraulic, pot schimba cate trepte vreau in jos, insa si motorul e de generatie veche. treaba e ca daca schimb din 4 in 2 si am ceva viteza, clancane in 2 de zici ca rupe lantul ... e periculos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condu22 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Caut sa cumpar roata fata, furca (sau doar telescoape, fara juguri), galerie evacuare, pentru Suzuki Bandit GSF600N an 95. Ceva idei unde as putea incerca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @Macke Ma refeream dupa franare sau chiar oprire mai brusca, doar atunci cobor cate 2 trepte in jos uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 stai stai stai sa lamurim. deci tu vrei sa schimbi 2 trepte cu motorul stand pe loc? ca dupa franare sau oprire..asta inseamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Da, pe loc sau la viteza mica. Trebuie sa strang ambreiajul de 2-3 ori ca sa retrogradez din a 4 in a 2 sau in prima treapta. Nu merge sa-l tin strans si sa cobor treptele - la ambreiaj pe cablu asa faceam. Sa inteleg ca ar putea avea ceva la cutia de viteze sau la ambreiaj banditul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos. acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave: 1. calitatea uleiului folosit; 2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze; 3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa. Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Ok, merci frumos pentru sugestii, voi aborda posibila problema cand merg la mecanic, voi incerca sa vad cum se schimba vitezele si la altii. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @PoliBuc exact asa face, merci frumos de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Asa fac toate. Ideea e ca atunci cand motorul se misca, poti schimba cate trepte vrei, fata sa tot strangi/eliberezi ambreiajul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 "Macke", fii mai explicit, nu creea confuzii, "cand motocicleta se misca" (glumesc!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Este normal sa se intample asa. Daca nu se invarte nimic inauntru ... Nu are importanta modul de actionare al ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-negociabil-ID23lzx.html se vindeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Va salut BANDITI!! Sunt si eu mandrul posesor al unui BANDIT 600 N din 2001..... Atasez niste poze cu "TALHARUL" meu. Bine v-am gasit fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 filtru sport K&N Suzuki Bandit,compatibilitate: SUZUKI GSXR600W 1992-1993 SUZUKI GSXR1100W 1993-1998 SUZUKI GSXR750W 1993-1995 GSF1200 BANDIT S 1996-2000 GSF600 BANDIT 1996-1999 Stare foarte buna; Pret 160 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 bine te-am gasit pedrony !!! cand iesim la o tura ???? vad ca suntem vecini de oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ce albastra este ! S-o stapanesti sanatos Pedrony, bun venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Va salut si va multumesc pentru cuvintele frumoase! Banditbiker iesim bineinteles la mai multe ture dar.......in primavara! Abia astept! » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:04Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o pereche de mansoane OEM sh (de preferat), sau noi si poate si o pereche capete ghidon, la fel OEM, sh (de preferat), sau noi...??? Acum am pe ea niste mansoane si capete de ghidon care nu sunt pe gustul meu.... Asa am luat-o! Va multumesc si astept un semn de la voi! RESPECT!!! » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:07Sau macar tubul ala de plastic de sub mansonul pt. acceleratie pe care vin cablurile....si cumpar eu mansoane apropiate de cele originale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Cauta pe orice site de accesorii moto si o sa gasesti o gramada de mansoane si capete de ghidon care sa te satisfaca, asemanatoare cu cele originale. Daca vrei originale mergi la Motor team si intereseazate cat costa si o sa-ti treaca. Cu tevustile prin care trec cablurile de acceleratie (scuze de cac...) ce-ti veni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Este vorba de tubul ala de plastic de sub mansonul de accelaratie.... astea pe care le am sunt cu totul...sunt lipite, nu pot scoate masonul fara tub (chinezarii - cred).... Pana la urma am sa cumpar noi, originale....vad ca nu gasesc altfel... » Post actualizat in 26 Nov 2014 22:20despre asta este vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor! » Post actualizat in 27 Nov 2014 06:44 Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.