Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos. acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave: 1. calitatea uleiului folosit; 2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze; 3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa. Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Ok, merci frumos pentru sugestii, voi aborda posibila problema cand merg la mecanic, voi incerca sa vad cum se schimba vitezele si la altii. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @PoliBuc exact asa face, merci frumos de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Asa fac toate. Ideea e ca atunci cand motorul se misca, poti schimba cate trepte vrei, fata sa tot strangi/eliberezi ambreiajul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 "Macke", fii mai explicit, nu creea confuzii, "cand motocicleta se misca" (glumesc!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Este normal sa se intample asa. Daca nu se invarte nimic inauntru ... Nu are importanta modul de actionare al ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-negociabil-ID23lzx.html se vindeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Va salut BANDITI!! Sunt si eu mandrul posesor al unui BANDIT 600 N din 2001..... Atasez niste poze cu "TALHARUL" meu. Bine v-am gasit fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 bine te-am gasit pedrony !!! cand iesim la o tura ???? vad ca suntem vecini de oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ce albastra este ! S-o stapanesti sanatos Pedrony, bun venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Va salut si va multumesc pentru cuvintele frumoase! Banditbiker iesim bineinteles la mai multe ture dar.......in primavara! Abia astept! » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:04Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o pereche de mansoane OEM sh (de preferat), sau noi si poate si o pereche capete ghidon, la fel OEM, sh (de preferat), sau noi...??? Acum am pe ea niste mansoane si capete de ghidon care nu sunt pe gustul meu.... Asa am luat-o! Va multumesc si astept un semn de la voi! RESPECT!!! » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:07Sau macar tubul ala de plastic de sub mansonul pt. acceleratie pe care vin cablurile....si cumpar eu mansoane apropiate de cele originale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Cauta pe orice site de accesorii moto si o sa gasesti o gramada de mansoane si capete de ghidon care sa te satisfaca, asemanatoare cu cele originale. Daca vrei originale mergi la Motor team si intereseazate cat costa si o sa-ti treaca. Cu tevustile prin care trec cablurile de acceleratie (scuze de cac...) ce-ti veni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Este vorba de tubul ala de plastic de sub mansonul de accelaratie.... astea pe care le am sunt cu totul...sunt lipite, nu pot scoate masonul fara tub (chinezarii - cred).... Pana la urma am sa cumpar noi, originale....vad ca nu gasesc altfel... » Post actualizat in 26 Nov 2014 22:20despre asta este vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor! » Post actualizat in 27 Nov 2014 06:44 Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Cumpara de la cei care pot sa le si monteze. Ei stiu cum se schimba (cel putin asa ar trebui) si iti pot oferi ce-ti place si ce ti se potriveste. Mansoanele sunt de lungimi diferite, atentie. Nu prea inteleg de ce ai casunat pe ele dar, dupa cum ai spus, chestie de gust. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Gata! Rezolvat cu baietii de la kit-lant.ro (user moto.consumabile)....! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 (editat) Salut, proaspat posesor de Bandit 400, an fabricatie 1991. Pregatita pentru iernat dar deocamdata cat temperaturile nu au scazut noaptea mult sub 0 grade astept cateva zile cu soare si asfalt uscat pentru plimbarica usoara (in decembrie au mai fost zile cu peste 10 grade C la pranz anii trecuti). Daca vine zapada, baterie scoasa si dusa in casa, plinul si stabilizator de benzina, uns lant si tras husa pe ea pana la primavara. Editat Decembrie 14, 2014 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Sa-l folosesti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut Tom! Bine ai venit in randul nostru! Cat mai multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Gata, am pus-o la iernat, desi initial voiam sa o mai astept vreo zi calda. Ieri am pornit usurel cu ea, am dat o tura de vreo 5 km, insa luna lui Congelator nu este prea placuta, asa ca am adus-o la garaj, unde am uns lantul, si am adaugat stabilizatorul de benzina in rezerevor. Dupa aceea am luat masina si canistra, am pus 5 l de benzina in canistra, m-am reintors la garaj si am umplut rezervorul pana sus, repornit mobra si lasat vreo 15 minute sa mearga, cat sa intre benzina cu stabilizator in carburatoare. Dupa aceea am scos bateria, apoi am tras husa peste ea si gata, ne vedem la primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 (editat) Tom Cat> Parca la B4 este racire cu apa+antigel, nu-i asa? In acest caz verifica daca mai rezista la frig -25 ... - 30. Cine stie cand fostul proprietar a schimbat / completat ultima data cu antigel... Eu mi-am cumparat un densimetru antigel cu 9 lei din Dedeman. Editat Decembrie 15, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Din cate mi s-a spus lichidele au fost inlocuite acum 2 ani si s-a pus antigel in proportia necesara. In garaj temperatura nu coboara de regula sub -5 grade C, foarte rar se intampla sa inghete sticlele cu apa lasate acolo. Buna oricum sugestia cu densimetrul. Momentan nu am verificat ce este sub rezervor, o am doar de 2 saptamani. La cea veche se dadea rezervorul jos dintr-un singur surub. Aici cred ca am de desfactut cele 6 de la cusca bateriei si probabil inca doua care acopera admisiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Si totusi ... spusul e una, verificatul e alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.