alin_barburas Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Sa-l folosesti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut Tom! Bine ai venit in randul nostru! Cat mai multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Gata, am pus-o la iernat, desi initial voiam sa o mai astept vreo zi calda. Ieri am pornit usurel cu ea, am dat o tura de vreo 5 km, insa luna lui Congelator nu este prea placuta, asa ca am adus-o la garaj, unde am uns lantul, si am adaugat stabilizatorul de benzina in rezerevor. Dupa aceea am luat masina si canistra, am pus 5 l de benzina in canistra, m-am reintors la garaj si am umplut rezervorul pana sus, repornit mobra si lasat vreo 15 minute sa mearga, cat sa intre benzina cu stabilizator in carburatoare. Dupa aceea am scos bateria, apoi am tras husa peste ea si gata, ne vedem la primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 (editat) Tom Cat> Parca la B4 este racire cu apa+antigel, nu-i asa? In acest caz verifica daca mai rezista la frig -25 ... - 30. Cine stie cand fostul proprietar a schimbat / completat ultima data cu antigel... Eu mi-am cumparat un densimetru antigel cu 9 lei din Dedeman. Editat Decembrie 15, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Din cate mi s-a spus lichidele au fost inlocuite acum 2 ani si s-a pus antigel in proportia necesara. In garaj temperatura nu coboara de regula sub -5 grade C, foarte rar se intampla sa inghete sticlele cu apa lasate acolo. Buna oricum sugestia cu densimetrul. Momentan nu am verificat ce este sub rezervor, o am doar de 2 saptamani. La cea veche se dadea rezervorul jos dintr-un singur surub. Aici cred ca am de desfactut cele 6 de la cusca bateriei si probabil inca doua care acopera admisiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Si totusi ... spusul e una, verificatul e alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Nu cred ca trebuie sa demontezi juma' de moto. Pe unde poti sa completezi ar trebui sa poti "recolta" o proba de antigel pe care sa o poti masura sa vezi ce stie sa faca. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 exact. daca nu ai tester special, ia un pahar de plastic, scoate cativa ml de antigel, baga-l la congelator (ideal sa stii ce temperatura are setata) si dimineata trebuie sa fie lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 exact. daca nu ai tester special, ia un pahar de plastic, scoate cativa ml de antigel, baga-l la congelator (ideal sa stii ce temperatura are setata) si dimineata trebuie sa fie lichid. bravo,e bun acest test,in congelator ar trebui sa ai sub -10 grade celsius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Tom Cat> sa dormi linistit poti scoate 50 de ml de lichid intr-un pahar, mergi la orice service auto si-ti masoara... in plus, nu cred ca cineva iti va cere ceva pentru "efortul depus" Editat Decembrie 16, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 La chestia cu congelatorul nu ma-am gandit dar este foarte eficienta ca sa stai linistit. Nici nu mai trebuie sa mai mergi nicaieri, doar daca vrei sa stii exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 testerele sunt bune, dar depinde de producator ... daca a fost folosit cum trebuie .. sunt niste erori. Testul suprem e in conditii reale. Eu am congelator cu afisaj de temperatura, pus (la masina am verificat) la -16 perfect lichid. ASta acum cativa ani buni, dupa ce cumparasem masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Am iesit si eu la o tura acu 2 zile pana la Paltinis, o sa pun mai tz si 1-2 filme pe youtube filmate cu Drift Stealth 2 (a carui rezolutie nu e asa stralucita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Curajosule, bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Salutare, caut pentru o prietena o pereche de manete originale(fara prinderi/pompa frana) Bandit GSF 600S 2002 sau care sa se potriveasca pentru un astfel de model.Este cineva care a schimbat manetele cu ceva aftermarket si vrea sa scape de cele originale (contra cost desigur )? Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Foarte adevarat ! De aceea este recomandat de a fie schimbat periodic. Etansarea pompei de apa se face prin acea piesa care se cheama "presetupa" si care are de suferit daca antigelul nu-si mai face treaba, aceea si de ungere. De aceea este o mare prostie sa se mearga cu apa chioara vara, ca deh, este vara nu ! Important este sa fie un antigel compatibil cu radiatorul care, in general, de multa vreme incoace este de aluminiu. Daca vrei doar sa completezi, sa fie de aceeasi culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Un antigel de calitate are si rolul de a unge pompa de apa, nu doar de a nu ingheta, de aceea ar trebui schimbat, ca sa fii sigur de ce ai in motorul tau, mai ales ca nu e o suma mare. Nu contest. Eu am schimbat lichidul de-atunci. Doar ca aveam nevoie rapid sa vad daca sunt sau nu in parametri. Cazul de fata . .cumperi motorul, afara sunt 5 grade, la noapte ingheata. Ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Crăciun fericit! Multă sănătate și asfalt uscat! Să vă bucurați de multe drumuri frumoase cu motoarele voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 La mine a fost un Craciun pe mobra In ultimele zile a fost soare si vant, peste 10 grade la pranz, asa ca am profitat si de zilele restante de concediu ca sa fac autentificarea la RAR, iar de Craciun am dat o ultima tura de vreo 50 km, pe un vant tapan si in rafale. La intoarcere am oprit la benzinarie unde am aditivat cu stabilizator benzina apoi am facut plinul. Pana acasa, in 5 km, carburatoarele s-au umplut cu benzina stabilizata, asa ca la garaj am mai tras o ungere lantului, am scos bateria si am dus-o in casa, tras prelata peste ea si asteptam primavara . Am scos si placuta de inmatriculare, dosarul e complet iar luni fug la Inmatriculari. De cand am cumparat-o acum o luna n-am apucat sa fac mai mult de 300-350 km cu ea, insa GSF 400 mi s-a parut o motocicleta foarte placuta la condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Sa o stapanesti cu placere, Tom Cat. Si eu am facut Craciunul pe motor, ultima zi a fost pe 27, dar a dat sa ninga si am scurtat plimbarea. In alta ordine de idei, Banditul de 400 e placuta la condus,dar e mai mult recomandat pt oras si ture scurte. Am avut vara asta un B4 in custodie si mi-a placut manevrabilitatea si greutatea redusa, dar cand am revenit la B6-ul meu (dupa vreo 3 saptamani de mers pe B4) parca am simtit lipsa puterii. Pe de alta parte, B6-ul parea imens, greoi si prea lat pt crosetat prin trafic, dar mi-am revenit repede. Spor cu actele si "ne vedem" la primavara. Salut » Post actualizat in 29 Dec 2014 07:54 Mi-am adus aminte, ma poate lamuri si pe mine intr-o chestie ? pe B4-ul de care pomeneam am observat o problema, si nu stiu cat de grava e. Discul de frana fata are joc acolo unde discul propriu-zis face prindere cu "floarea" in care se prind suruburile. Ar trebui sa imi fac griji ? La B6 nu am problema asta, si sincer sa fiu nici nu stiu daca e sau nu problema. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 ...stai linistit nu-i prob., e disc flotant,e normal sa ai putin "joc" in el,probabil la B6 nu mai floteaza sa-l simti tu!Numai bine si "La multi ani"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Mi-am adus aminte, ma poate lamuri si pe mine intr-o chestie ? pe B4-ul de care pomeneam am observat o problema, si nu stiu cat de grava e. Discul de frana fata are joc acolo unde discul propriu-zis face prindere cu "floarea" in care se prind suruburile. Ar trebui sa imi fac griji ? La B6 nu am problema asta, si sincer sa fiu nici nu stiu daca e sau nu problema. Ms anticipat este perfect normal sa faca asa. discul, de la caldura disipata de franare, se dilata si ca sa nu apara deformari datorita stresului termic se lasa spatiul ala sa compenseze (eu cred ca producatorii fac si economie de otel de inalta calitate in felul asta pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zis....). pe masura ce discul se uzeaza incepe sa dispara jocul (intra mizerie, praf de la placute, mici deformari in ''balamalele'' alea ...) asa ca este o problema daca nu ai joc in el... este inceputul sfarsitului! ai un link cu un disc full floated (sper deosebire de discurile alea de serie) si care sa vezi ce joc are...: si daca vrei sa mai citesti: https://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q18 http://www.essexpartsblog.com/news/cat/brake-rotors/post/fixed-vs-floating-brake-discs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zisE din aluminiu partea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 E din aluminiu partea aia. la cele mai noi, de cand este disponibila tehnologia de extrudare a aluminiului. discurile mai vechi (sau low-cost) sunt dintr-un otel de proasta calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Multumesc de raspunsuri, acum ca stiu de ce e lasat locul ala, mi se pare complet normal avand in vedere ca discul de frana se incalzeste la uz intens, era normal sa lase marja de dilatare. Dar rezolvandu-mi problema cu B4-le, revin cu aceeasi intrebare, numai ca invers. Daca la B6 nu am joc nici dupa ce ma duc si il curat bine in canalele alea, ar trebui sa-mi fac griji? Sincer sa fiu nu as vrea sa schimb discurile, sunt intr-o stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.