Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos.

acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave:

1. calitatea uleiului folosit;

2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze;

3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa.

 

Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit :laugh: Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta :D se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut si va multumesc pentru cuvintele frumoase! Banditbiker iesim bineinteles la mai multe ture dar.......in primavara! Abia astept! :hug:


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:04

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o pereche de mansoane OEM sh (de preferat), sau noi si poate si o pereche capete ghidon, la fel OEM, sh (de preferat), sau noi...??? Acum am pe ea niste mansoane si capete de ghidon care nu sunt pe gustul meu.... Asa am luat-o! Va multumesc si astept un semn de la voi! RESPECT!!!


» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:07

Sau macar tubul ala de plastic de sub mansonul pt. acceleratie pe care vin cablurile....si cumpar eu mansoane apropiate de cele originale....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe orice site de accesorii moto si o sa gasesti o gramada de mansoane si capete de ghidon care sa te satisfaca, asemanatoare cu cele originale. Daca vrei originale mergi la Motor team si intereseazate cat costa si o sa-ti treaca. Cu tevustile prin care trec cablurile de acceleratie (scuze de cac...) ce-ti veni ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de tubul ala de plastic de sub mansonul de accelaratie.... astea pe care le am sunt cu totul...sunt lipite, nu pot scoate masonul fara tub (chinezarii - cred).... Pana la urma am sa cumpar noi, originale....vad ca nu gasesc altfel...


» Post actualizat in 26 Nov 2014 22:20

despre asta este vorba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor!

» Post actualizat in 27 Nov 2014 06:44

Sa nu cumva sa le fi lipit fostul proprietar. Vezi la mymoto ca au o.gramada de mansoane si capete de bara destul de ieftine. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara de la cei care pot sa le si monteze. Ei stiu cum se schimba (cel putin asa ar trebui) si iti pot oferi ce-ti place si ce ti se potriveste. Mansoanele sunt de lungimi diferite, atentie.

Nu prea inteleg de ce ai casunat pe ele dar, dupa cum ai spus, chestie de gust. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, proaspat posesor de Bandit 400, an fabricatie 1991. Pregatita pentru iernat dar deocamdata cat temperaturile nu au scazut noaptea mult sub 0 grade astept cateva zile cu soare si asfalt uscat pentru plimbarica usoara (in decembrie au mai fost zile cu peste 10 grade C la pranz anii trecuti). Daca vine zapada, baterie scoasa si dusa in casa, plinul si stabilizator de benzina, uns lant si tras husa pe ea pana la primavara.

post-71631-0-48797700-1418549538_thumb.jpg

post-71631-0-48520800-1418549541_thumb.jpg

Editat de Tom Cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am pus-o la iernat, desi initial voiam sa o mai astept vreo zi calda. Ieri am pornit usurel cu ea, am dat o tura de vreo 5 km, insa luna lui Congelator nu este prea placuta, asa ca am adus-o la garaj, unde am uns lantul, si am adaugat stabilizatorul de benzina in rezerevor. Dupa aceea am luat masina si canistra, am pus 5 l de benzina in canistra, m-am reintors la garaj si am umplut rezervorul pana sus, repornit mobra si lasat vreo 15 minute sa mearga, cat sa intre benzina cu stabilizator in carburatoare. Dupa aceea am scos bateria, apoi am tras husa peste ea si gata, ne vedem la primavara :) .

post-71631-0-74176300-1418626569_thumb.jpg

post-71631-0-95215300-1418626571_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tom Cat> Parca la B4 este racire cu apa+antigel, nu-i asa?

In acest caz verifica daca mai rezista la frig -25 ... - 30. Cine stie cand fostul proprietar a schimbat / completat ultima data cu antigel...

Eu mi-am cumparat un densimetru antigel cu 9 lei din Dedeman.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mi s-a spus lichidele au fost inlocuite acum 2 ani si s-a pus antigel in proportia necesara. In garaj temperatura nu coboara de regula sub -5 grade C, foarte rar se intampla sa inghete sticlele cu apa lasate acolo. Buna oricum sugestia cu densimetrul. Momentan nu am verificat ce este sub rezervor, o am doar de 2 saptamani. La cea veche se dadea rezervorul jos dintr-un singur surub. Aici cred ca am de desfactut cele 6 de la cusca bateriei si probabil inca doua care acopera admisiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...