Maximo74 Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 ...stai linistit nu-i prob., e disc flotant,e normal sa ai putin "joc" in el,probabil la B6 nu mai floteaza sa-l simti tu!Numai bine si "La multi ani"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Mi-am adus aminte, ma poate lamuri si pe mine intr-o chestie ? pe B4-ul de care pomeneam am observat o problema, si nu stiu cat de grava e. Discul de frana fata are joc acolo unde discul propriu-zis face prindere cu "floarea" in care se prind suruburile. Ar trebui sa imi fac griji ? La B6 nu am problema asta, si sincer sa fiu nici nu stiu daca e sau nu problema. Ms anticipat este perfect normal sa faca asa. discul, de la caldura disipata de franare, se dilata si ca sa nu apara deformari datorita stresului termic se lasa spatiul ala sa compenseze (eu cred ca producatorii fac si economie de otel de inalta calitate in felul asta pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zis....). pe masura ce discul se uzeaza incepe sa dispara jocul (intra mizerie, praf de la placute, mici deformari in ''balamalele'' alea ...) asa ca este o problema daca nu ai joc in el... este inceputul sfarsitului! ai un link cu un disc full floated (sper deosebire de discurile alea de serie) si care sa vezi ce joc are...: si daca vrei sa mai citesti: https://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q18 http://www.essexpartsblog.com/news/cat/brake-rotors/post/fixed-vs-floating-brake-discs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zisE din aluminiu partea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 E din aluminiu partea aia. la cele mai noi, de cand este disponibila tehnologia de extrudare a aluminiului. discurile mai vechi (sau low-cost) sunt dintr-un otel de proasta calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Multumesc de raspunsuri, acum ca stiu de ce e lasat locul ala, mi se pare complet normal avand in vedere ca discul de frana se incalzeste la uz intens, era normal sa lase marja de dilatare. Dar rezolvandu-mi problema cu B4-le, revin cu aceeasi intrebare, numai ca invers. Daca la B6 nu am joc nici dupa ce ma duc si il curat bine in canalele alea, ar trebui sa-mi fac griji? Sincer sa fiu nu as vrea sa schimb discurile, sunt intr-o stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Salutare dragi banditi. In iarna asta am tot mesterit la bandit, ma batea gandul de ceva timp sa il fac streetfighter. Am lucrat destul de mult la el si in urma modificarilor aduse am ramas cu ceva piese. Carenele de la codita, saua, stopul. Motocicleta este un Bandit 600 S din 1996. Daca aveti nevoie de ceva piese lasati un mesaj. Eu sincer nu mai am ce sa fac cu ele. Atasez si niste poze sa vedeti mai exact. Preturile le facem impreuna. Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 ...ce facusi bre? se vede ca nu ai stare....arata bine,bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) multumesc, urmeaza vopsitul si asteptatul primaverii Editat Ianuarie 11, 2015 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Salutare ! Fiindca tot au spus unii colegi mai sus, spun si eu ca am facut Craciunul tot calare ( ) si mi-a placut la nebunie . Astept cu nerabdare primavara, sa scap de revizie si sa incepem in forta. Motoreta este varianta 600N ,fabricata in 1998. M-am dat cu ea aproape 3 luni in care deja am facut cam 6.5 k km. Nu m-am saturat ! Asta este Banditul : PS : Youtube-ul imi face figuri si aparent clipul porneste de la minutul 8. Sorry. Editat Ianuarie 12, 2015 de Ciprian_B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 La mine se vede bine! Ce cauciuc ai pe spate ca de 150 nu e sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Si la mine se vede bine. Poate ne strangem la vara mai multi banditi si facem o plimbare asa,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Parca vad la TV Breaking News: "Mai multi banditi se plimba liber prin Romania!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Sunt de acord cu plimbarea. Cat despre guma spate,nu stiu sigur.Din cate imi amintesc , marimea coincide cu ce e in talon.O verific cand mai merg acasa la ai mei unde o tin la iernat si o sa revin cu un raspuns concret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 (editat) Cipriane, ti-ai facut poze cu motorul meu? Da cand ai apucat sa-mi schimbi farul, ca al meu e negru ) Revin mai pe seara cu o poza cu Banditul meu sa vezi la ce ma refer Editat Ianuarie 13, 2015 de lionx1987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Noi nu furam,nu facem poze cu motoretele altor colegi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 da da, corect !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 bai banditi, va salut din lumea vibratiilor, duduielilor si a cuplului de jos! va amintesc ca mi-a ramas un rack/portbagaj de B6/B12 POP folosit doar de vreo 3 ori, in stare giugiuc si foarte solid... detalii in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 salutare!!! Ma adresez detinatorilor de suzuki bandit 600S. Intrebarea este urmatoarea: Este vre-o diferenta de pozitie si/sau confort intre modelul S si cel clasic? Si ce imi mai puteti zice despre acest motor: consum,fiabilitate...etc Intentionez sa il folosesc pentru calatori mai lungi de 2-3 ori pe an dar si in fiecare zi pentru plimbari mai scurte. Pana in primavara vreau sa cumpar unul. Modelul din 2000-2003 Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 /index.php?/topic/35616-banditmania/ Era mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 salutare!!! Ma adresez detinatorilor de suzuki bandit 600S. Intrebarea este urmatoarea: Este vre-o diferenta de pozitie si/sau confort intre modelul S si cel clasic? Si ce imi mai puteti zice despre acest motor: consum,fiabilitate...etc Intentionez sa il folosesc pentru calatori mai lungi de 2-3 ori pe an dar si in fiecare zi pentru plimbari mai scurte. Pana in primavara vreau sa cumpar unul. Modelul din 2000-2003 Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 scz sunt nou pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Te ajuta baietii, ei sunt in domeniu. Mie nu imi place varianta S deloc, semicarena aia arata aiurea, dar clar la drum lung se simte putin altfel. Dar mare lucru nu ai ce astepta de la ea, totusi e un naked, nu il poti transforma in BMW K1200 LT. Si la un N poti pune un parbriz, dealtfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Salutare. Pozitia la ghidon este cam aceeasi doar ca modelul S este recomandat pt drumuri lungi. Modelul N te cam omoara la viteza pt ca tot vantul il iei in piept. Cand l-am luat avea carena de la far montata si am mers cu viteze destul de mari fara probleme de confort. Daca iti place sa surubaresti iti iei modelul S si un far rotund de la dezmembrari cu prinderi cu tot si poti sa faci oricand schimbarea. Dureaza maxim 1 ora sa dai farul cu carena jos si sa montezi altul rotund.. Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Salutare. Pozitia la ghidon este cam aceeasi doar ca modelul S este recomandat pt drumuri lungi. Modelul N te cam omoara la viteza pt ca tot vantul il iei in piept. Cand l-am luat avea carena de la far montata si am mers cu viteze destul de mari fara probleme de confort. Daca iti place sa surubaresti iti iei modelul S si un far rotund de la dezmembrari cu prinderi cu tot si poti sa faci oricand schimbarea. Dureaza maxim 1 ora sa dai farul cu carena jos si sa montezi altul rotund.. Bafta !!! pe langa far nu tre cumpaat si alt bord? cel de n? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 La Bandit nu difera bordul de la S la N. Pozitia e identica deoarece e aceeasi motocicleta, doar ca S are un plastic in plus. Am N din 96', n-am mers cu S sa iti spun diferenta, dar cu un amarat de parbriz pe far mergi lejer la 160km/h. Consum drum lung - 5.2% Nu stiu de fiabilitate, dar avand in vedere ca eu am doar un an facut complet pe el, si am decis sa mi-l repar eu, sper ca intelegi ca sunt motoare simple de rezolvat in caz ca apare o problema. Overall, eu sunt multumit de al meu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.