Zven Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 diferente de pozitie nu cred ca exista intre variante, cel putin nu sesizabile. carena de pe S, eventual si cu un parbriz potrivit pentru inaltimea ta creste mult comfortul plimbarilor pe afara. consum decent si fiabilitate buna Nu este nici o diferenta de pozitie. Ca si confort are un plus, semicarena care te apara de vant, si la drumuri lungi conteaza. In rest, ca si fiabilitate, daca ai grija de el o sa aiba si el grija de tine. Consumul este in functie de cat te manca palma, si starea tehnica. Spor in cautari si sa ne vedem pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 em mers cu honda hornet si cu cbr600 si kawasaki zx6r pozitia de condus mi-a placut cel mai mult la hornet dar sper sa fie la fel si cu suzuki bandit, avand in vedere ca sunt amandoua din aceeasi clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Te ajuta baietii, ei sunt in domeniu. Mie nu imi place varianta S deloc, semicarena aia arata aiurea, dar clar la drum lung se simte putin altfel. Dar mare lucru nu ai ce astepta de la ea, totusi e un naked, nu il poti transforma in BMW K1200 LT. Si la un N poti pune un parbriz, dealtfel. Semicarena aia isi face treaba excelent la drum intins. Deflectorul frontal la fel. Iti permite sa stai linistit la viteza. Ca nu-ti place tie, e una. Ca schimba total experienta de mers, e cu totul altceva. Si da, am S, asa ca stiu ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Eu cand imi cautam motoreta am dat o tura scurta si cu hornet.Ce-ti pot spune,este ca hornetul mi s-a parut mai inalt.Referitor la Bandit S..mi s-a parut ca are ghidonul o idee mai sus,deci pozitie mai dreapta.Este pur experienta mea..oricine e liber sa isi dea cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 LOL r80r, r100r, r1100r, r1150r,r1200r R NINE T F800r k75, k100 k1200r,k1300r S1000r care din modelele enumerate de tine se apropie la frumusetea 1250S..n-au nici un stil mai putin s1000r dar acela nu face parte din categoria banditului este cum ar fi gsr de la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Frati Banditi, va salut! Ma pregatesc sa-mi cumpar uleiul de motor si inca sant in cautari.... Am citit topicuri intregi despre uleiuri...m-au facut ghem...!! Cateva sugestii specifice pentru Bandit 600 din 2001 de la voi? Multumesc siii...RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Motul 5100 si daca nu ai ce face cu banii Motul 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Motul 5100 Motul 5100 (10W40) de doua ori! Editat Ianuarie 21, 2015 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Motul 5100 10W-40, 10W-50 sau 15W-50? Intr-adevar in carte scrie 10W-40, dar cred ca nu-i face rau nici 10W-50, sau 15W-50.... Astept sfaturile voastre pentru ca eu sunt incepator in ale Banditilor...!!! Multumesc de ajutor! Editat Ianuarie 21, 2015 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 10W-40 asa scrie si pe busonul pe unde torni ulei in motor In cartea tehnica exista un grafic care zice in functie de temperatura ce uleiuri poti baga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skr Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salutare "banditilor", cineva interesat de stickere laterale de rezervor (si nu numai ) ? Am atasat schita, simularea grafica si cum au iesit. PM cine e interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Motul 5100 10W-40, 10W-50 sau 15W-50? Intr-adevar in carte scrie 10W-40, dar cred ca nu-i face rau nici 10W-50, sau 15W-50.... Astept sfaturile voastre pentru ca eu sunt incepator in ale Banditilor...!!! Multumesc de ajutor! Pune 10W-40.Marca o alegi dupa pitici. Daca o sa mergi mai mult cu el prin oras, poti sa mergi pe un 10W-50 pt ca se comporta mai bine la temperaturi inalte, dar nu este obligatoriu. Spor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Nu o spun ca sa te dau peste cap, ci pentru ca este experienta mea: CASTROL Grand Prix 10W-40 pe care il gasesti la oferte pe LOUIS la un pret foarte bun. Si merge foarte bine. Dar eu sunt mai traditionalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Salutare dragi banditi. In iarna asta am tot mesterit la bandit, ma batea gandul de ceva timp sa il fac streetfighter. Am lucrat destul de mult la el si in urma modificarilor aduse am ramas cu ceva piese. Carenele de la codita, saua, stopul. Motocicleta este un Bandit 600 S din 1996. Daca aveti nevoie de ceva piese lasati un mesaj. Eu sincer nu mai am ce sa fac cu ele. Atasez si niste poze sa vedeti mai exact. Preturile le facem impreuna. Bafta !!! Primit azi codita - totul exceptional! » Post actualizat in 23 Jan 2015 11:28 Oare termometrul acesta merge pe Bandit? http://www.ebay.co.uk/itm/Metal-Gasoline-Oil-Tank-Dipstick-with-Temperature-Gauge-for-Motorcycle-stock-cap-/321585150674?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4adff7fad2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Daca se potriveste filetul nu vad dece nu ar merge, doar ca mi se pare cam inalt si ma gandesc sa nu dai peste el. Editat Ianuarie 23, 2015 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Pai, hai sa zicem ca filetul nu e problema... merita incercat pt 5 lire... imi fac griji pentru lungimea cuiului sa nu atinga ceva in motor... » Post actualizat in 23 Jan 2015 18:52cica are 9 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 si la ce te ajuta treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 termometrul? pai racirea fiind pe aer pot vedea cum evolueaza... eventual sa nu fortez cand vad ca e temperatura mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multumesc mult! Motul 5100 10W-40 o sa fie... Din cate mi-a spus fostul propietar tot cu ulei din asta a mers. Inca odata multumesc! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) Multumesc de raspunsuri, acum ca stiu de ce e lasat locul ala, mi se pare complet normal avand in vedere ca discul de frana se incalzeste la uz intens, era normal sa lase marja de dilatare. Dar rezolvandu-mi problema cu B4-le, revin cu aceeasi intrebare, numai ca invers. Daca la B6 nu am joc nici dupa ce ma duc si il curat bine in canalele alea, ar trebui sa-mi fac griji? Sincer sa fiu nu as vrea sa schimb discurile, sunt intr-o stare foarte buna. Putin cam tarziu, dar sper sa fie inca de ajutor. Discul nu numai ca trebuie sa aiba un mic joc, dar "niturile" ale ar trebui sa se roteasca. De obicei se umplu cu mizerie de pe strada si praf de la placute. Daca nu are acel joc si discul nu se dilata in voie, se risca ovalizarea/deformarea lui. O metode simpla de curatare ar fi cu un surub si piulita mai zdravene, spray de disc si cheie cu clichet. Uite la gagiu asta cum mai curata Stiu ca unii mai au idei cu wd40 sau alte minuni, dar nu as folosi asa ceva pe discul de frana montat mai ales cu placutele montate. Nu am mers cu S-ul, dar la N si cu parbriz de 42 cm (puig) te flutura putin daca esti inalt. La 1,87 m, cat am, imi da vantul in partea inferioara a castii. Dar devi mai puternic si cu timpul nici nu iti mai dai seama de el. Sincer mai mult imi oboseste mana pe acceleratie la viteza de croaziera (100-130km/h). Obositor este si zgomotul de la turbulente. Am folosit Scorpion Exo 500, casca buna, dar nu pentru naked (parerea mea). In decembrie am luat un Shark Speed-R ca e super laudat si apucasem sa ii verific dimensiunile in vara la Louis. Sper sa fie ok. Personal imi place cum arata N-ul si nu stiu daca l-as schimba pe un S, nici pentru acel posibil plus de confort. Dar daca pretul e ok poti merge pe S si il poti "decarena" asa cum s-a sugerat., daca chiar iti doresti asta. E mai ieftin comparativ cu operatia inversa. Abia astept sa vina sezonul, incep sa ma uit ca prostul la filmulete si poze cu moto mai rau ca la alea cu femei :\ Recunosc ma mai uit si la harti pt MTB (imi plac si bicicletele si traseele montane) » Post actualizat in 26 Jan 2015 18:52 Multumesc mult! Motul 5100 10W-40 o sa fie... Din cate mi-a spus fostul propietar tot cu ulei din asta a mers. Inca odata multumesc! Respect! Am folosit Castrol-ul GP de la Louis un sezon si pot sa zic ca e un ulei bun si se intelege cu Bandit-ul. Sezonul trecut am folosit Motul 5100 si mi-a s-a parut mai bun in schimb, in special cand era foarte cald afara si/sau in oras. Anul asta o sa merg tot pe 5100. Bafte si asfalt uscat si soare afara. Editat Ianuarie 26, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Salutari tuturor !!! Este prima data când scriu aici pe Banditmania, sper ca nu este prea tarziu. Sunt posesorul unui Bandit din 1996, achizitionat in Iulie 2013, iar categoria A am dobandit-o in Septembrie 2013, deci a trecut mai bine de un an. In iarna 2013-2014 am schimbat arcurile de la suspensia pe fata, iar in Iunie am ajuns la M.A.N., a fost primul drum mai lung (700km dus-intors), a fost mai usor la dus intrucat eram un grup de 4 motociclisti, iar la intoarcere am fost singur.....a fost un drum lung.... In ianuarei 2015 am dus motocicleta la iernat, iar in Martie astept sa inceapa sezonul..... Deci, daca vor fi intruniri in Bucuresti, sau in tara cu "Banditii" poate ne intalnim...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Bine ai venit Bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Bine ai venit si niciodata nu e prea tarziu. Asteptam cu totii noul sezon Cei care aveti arcuri progresive (cred ca s-a mai discutat), chiar se vede diferenta? Si daca da, ce firma recomandati si de unde? In special care ati mers mult fara arcuri progresive si destul si cu cele progresive dupa montaj, incat sa fie formata o parere cat mai pertinenta. La fel si la liniile de franare metalice. Mi-am amintit acum ca am vazut imbunatatirile facute de Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Legat de arcuri progresive, eu ma voi referi la SV, dar are caracter general cred. Cea mai mare imbunatatire dupa montarea lor si servisarea furcii (nu era dusa, nu curgea, ulei avea, dar probabil arcurile erau "obosite" ) am simtit o la franarile dure cu fata, unde nu ajungea sa loveasca capatul si oferea un feedback mult mai clar. In rest, nu am simtit mari diferente, sincer. Le am luat de la userul Metrimotion, recomand, amabil, competent si are preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Bun venit intre Banditi. Sper sa te simiti bine pe motocicleta si sa iti faci cati mai multi prieteni ("pick me, pick me"). Multi KM fara incidente. Arata foarte "bad a$$" rackurile alea laterale. Intr-o alta ordine de idei: are cineva niste OGLINZI de VANZARE (fie ele se 2nd/3rd/etc)? Sau vreo recomandare? Mi-as dori sa nu dau 50E pe bucata totusi . La Bucuresti avem +10*C. Cine are asigurare sa-i dea blana pe splaiul Independentei sa mai aud si eu cum suna. » Post actualizat in 31 Jan 2015 10:43L-am urmarit p'asta. Si pe ala cu APRILIA si GSX-R cu disc flotant. 1. M-am speriat un pic. E prima oara cand vad asa ceva. Ala e flotant la modul "pluteste". 2. Chiar asa trebuie sa fie? Adica, IS IT SAFE? Ce se intampla la franarile in forta? Drq, nu sare ala de acolo, nu stiu :-??. 3. V-ati facut vreunu' intretinerea asta la disc. Simtiti vreo diferenta. Imi plac ca lucrurile sa fie cat mai aproape de proiectarea si functionarea originala. Dar asta mi se pare usor... extrem. Uite la gagiu asta cum mai curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.