MotoRocker Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 asta e? http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-s-ID30IPT.html#76659d6020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 din poze eu zic ca merita... totul e insa la fata locului... Daca bateria e noua si nu a pornit poate e inecata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 aviz celor care folositi topcase pe bandituri ce dimensiune credeti ca se incadreaza cel mai bine ? vreau sa imi cumpar unul si..... merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Eu am un Shad de 46 litri. Mi se pare foarte ok. La statura mea nu am probleme de trubulente, de care se plange un cunoscut si nici consumul nu mi se pare marit (sau cel putin nimic important). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 destul de maricel, eu ma gindeam la un Shad SH37 sau altul dar sa aiba pana in 50 cm latime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Eu am avut un Hepco&Becker TC30. Foarte foarte util, dar mic. Nu incape decat 1 casca si niste manusi pe langa. Insa util daca ai bani sa iei 2, unul mic de ora si altul de iesit la plimbari, DA, merita. Altfel .. ia mare direct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) In Shad-ul meu, cu putin noroc intra 2 casti (depinde de casti). Dar daca am putin de carat iau un rucsac. In oras, merge unu micut, dar daca faci si drumuri mai lungi sau vrei sa faci si cumparaturi, iti trebuie un top case mai mare. Casca oricum nu o las in top case perioada lunga ca se topeste cat stau la lucru spre ex. Asa ca legat de asta, nu lasati chestii sensibile la caldura (sigur peste 60 grade), vara, in timpul zilei. Editat Martie 23, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Eu am un Shad de 46 litri. Mi se pare foarte ok. La statura mea nu am probleme de trubulente, de care se plange un cunoscut si nici consumul nu mi se pare marit (sau cel putin nimic important). idem...o sa-l pun si pe VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 mda. e inecata.. maine vreau sa ii dau bujiile afara. e complicata manevra? sau pana maine se evapora benzina si incerc iar cu socu mai putin tras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 cel mai simplu e bujii jos, curatate, uscate, puse inapoi si cheie. doar soc, fara acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Si eu zic ca Make. Am incercat sa o las si eu chiar mai multe zile sperand ca se usuca, dar tot la scos bujii am ajuns! Editat Martie 23, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 da stiu asta.. asa pornesc motoru si eu.. dar maine ajung la motor. si vroiam sa stiu daca se scot greu bujiile. daca se ajungr greu la ele. ca proprietarul habar are.. iar eu maine il vad pt a doua oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 daca are cheie originala de bujii (tre' sa fie in trusa de sub sa) nu e greu deloc... dar e metodic, ca sa zic asa, ca la orice motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Daca are trusa de la motor, are tot ce ii trebuie acolo. (Cheie si tubulara pentru bujii). Nu e nevoie sa dai jos rezervorul, daca ai cheia de bujii de la motor. Odata s-a inecat si al meu destul de rau. Ca sa scot benzina din carburatorae, am scos furtunul de vacuum si bujiile si apoi am dat la automat de cateva ori (~3ori). Am sters bujiile cu o carpa cat de cat curata si remotat bujii si vacuum, dat cheie dupa valul de injuraturi si ne-am imprietenit din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 din nefericire nu are trusa de scule. eu am o cheie de bujii da nu stiu cat o sa ma ajute. am sa o iau cu mine. sper sa pornească. va multumesc pt sfaturi si sper sa o aduc acasa azi. la 13 ma duc sa o iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Mobra pare in mintile ei din poze, iar Banditul, ma rog...motorul asta de la suzuki (SACS) care a fost initial pe GSXR, dupa care a trecut pe GSF (Bandit), GSX750 si GSXF (Katana) e fff rezistent si deloc pretentios...la modul ca ingrijit chiar si minim, duce muuuuuulti km. Banditul meu pornea fara probelme si dupa 7 luni pe bara....dar trebuia sa urmez un ritual: baterie buna (sau curent de la masina), robinetul pe PRI timp de 15-30 secunde, choke-ul aproape la maxim, si da-i si invarte la automat (fara gaz)...dupa 3-4 apasari de buton o lua...cum ziceam, si dupa 7 luni. Primul lucru pe care-l faceam dupa - ardeam benzina aia statuta din rezervor printr-o tura lunga, benzina aia devina pacatoasa in timp.... Vezi ca motorul asta e unpic mai zgomots ca alte 4L de 600... Daca-l iei schimba-i uleiul si filtrul, si daca ai de gand sa-i schimbi bujiile si filtrul de aer, fa-i si carburatia completa (curatare, rerglare, sincornizare in service) si nu mai treaba cel putin 3 ani cu pornitul.... La fel..daca mobra a fost statuta, verifica cat de "negru" e lichidul de frana si daca ai maneta spongioasa....daca e, schimba-l + aerisire (poti s-o faci tu urmand manualul), operatiunea asta imbunatateste semnificativ franele...daca ai placute bune e giugiuc. Vezi si daca suspensia fata lucreaza corect, daca ti se pare ca tzopaie cel mai probabil uleiul e vechi (uleiul vechi e nasol in furci, cel mai bine e sa-l schimbi la 15-20.000 sau 3 ani) Verifica si rulmentii sa nu joace, inclusiv cei de la jug... in rest, apa paie si bataie! eu am fost cu Banditul asta vara pana in varful Scotiei si inapoi (in total aproape 10.000 km) in 2 sapt jumate, si am avut inredere maxima in mobra. PS: Daca o iei si vrei/ai nevoie, vezi ca am de vanzare un portbagaj/suport de topcase care se potriveste la fix pe ea (am avut acelasi model, numai ca neagra si fara carene) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 ms rockere... vb.. sa ajung dupa amiaza la ea si vedem. sper sa o aduc acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 PS: Daca o iei si vrei/ai nevoie, vezi ca am de vanzare un portbagaj/suport de topcase care se potriveste la fix pe ea (am avut acelasi model, numai ca neagra si fara carene) Merci, am deja un suport exact ca al tau iar despre topcase am comandat azi unul ( Shad sh37 ) de la paulasbikeshop si sper sa ajunga saptamana asta. Merci oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 eu am luat un set de chei tubulare lungi facute din teava indoita - incap pe sub rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 gata.. suzi a ajuns acasa. de acum incolo va salut cu far de bandit, s bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Bravo! Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 multumesc. gata am terminat cu olx. cu bikeshop si vanzari moto aici pe forum. acum brrmmm km si iar km. ne am chinut 3 ore sa il pornim. a trebuit sa luam bujii noi. si a luat o imediat. a fost greu pt ca nu am avut cheie de bujii. maine am sa fac poze...am sa o curat.. am sa o lustruiesc.... am sa o pup(iar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Am si eu o intrebare la voi: Oare merge acest ghidon pe B6 (Kult) fara modificari (conducte de frana etc...)? Editat Martie 24, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 @Sile7 felicitari senor! @ruxi2k , daca se potriveste pe sv de 600 cred ca se potriveste si pe bandit fara modificari prea mari. De fapt din ce dimensiuni am gasit aici (vezi ca sunt in inchi) ar trebuie sa se potriveasca fara probleme. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.