MotoRocker Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 ,cel mai Putin am scos 5% si cel mai Stalin cat ai scos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Salut din nou, Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva. Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc. La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact. » Post actualizat in 15 Apr 2015 17:48 Salut din nou, Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva. Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc. La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact. Bateria e pe gel, sa fie de la asta problema ? sa incerc sa o incarc un pic si sa incerc din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 bateria incarcata bine, caneaua pe PRI cateva minute, eventual pana porneste, apoi comuti pe RES/ON dupa caz. Scoate si curata bujiile in prealabil, daca tot ai incercat sa o pornesti. SOC MAXIM, FARA gaz. Nu te atingi de acceleratie, ca se ineaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Daca este cineva interesat de un Suzuki Bandit 600 N WVA8 (am uitat sa intreb anul, oricum undeva in jur de 2000-2002) 21.000 km, albastru, in stare foarte buna optica si mai ales functionala, 1400E, contactati motofly.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 mdea ... am facut comanda de leviere pe alliexpres si levieru de ambreaj are alta prindere ... Macar a pornit magaru la a 2-a cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Stie cineva daca Yuasa YTX12BS merge la Kult de 600? Are inaltimea mai mare, 130 in loc de 105. Bateria cu care am luat motorul era tot mai inalta, dar n-o mai am ca sa stiu daca avea chiar 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 va salut. am obs o chestie...la inceput am zis ca cine stie..dar cred ca nu e normal. dupa fiecare tura,aproape fiecare tura,gasesc 2..3 stropi/picături pe varful piciorului drept.adica pe pantof. da numai pe varf. dupa parerea mea pare ulei..da nu inteleg cum ajunge acolo. vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Sile, trebuie schimbata garnitura de la capacul dreapta sau dat cu silicon de etansare la capacul respectiv am patit aceeasi treaba si am rezolvat-o in maxim 30 de minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Sile, trebuie schimbata garnitura de la capacul dreapta sau dat cu silicon de etansare la capacul respectiv am patit aceeasi treaba si am rezolvat-o in maxim 30 de minute multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Sile, vezi sa fie uscat si curat la flansele de la radiator pe dreapta, unde intra teava/furtunul in el... poate sa mai curga si p-acolo, dar mai rare cazurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Mi-am luat o baterie Yucell de 110 A curent de pornire dar intre timp m-am razgindit si as merge pe una de curent mai mare. Daca nu reusesc s-o schimb la cei de la care am luat-o si e cineva interesat, o dau cu 113 RON cu tot cu transport, fix cit am dat pe ea. Nu am montat-o pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 si ce-are de e mica? 110 A CCA? e ok ... normal ar fi 120. Invarte greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 va salut. am obs o chestie...la inceput am zis ca cine stie..dar cred ca nu e normal. dupa fiecare tura,aproape fiecare tura,gasesc 2..3 stropi/picături pe varful piciorului drept.adica pe pantof. da numai pe varf. dupa parerea mea pare ulei..da nu inteleg cum ajunge acolo. vreo idee? Verifica inainte daca mai ai dopul la "cateter" (asa parca se numeste.) Sunt doua furtunase in partea dreapta si unul dintre el ar trebui sa aiba un dop. Ma gandesc ca daca e de la garnitua ar trebui sa se vada ulei si pe motor, sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Zicea parca razvanusv la un moment dat ca pina la Brembo n-a avut frine. si ce-are de e mica? 110 A CCA? e ok ... normal ar fi 120. Invarte greu?Suflu si-n iaurt is all. Am sunat la firma de la care am luat-o si au cam miriit dar cica ar schimba-o pina la urma. Au zis sa revin vineri, daca nu, ramine valabila oferta. Oricum motorul il scot in jur de 1 mai. Editat Aprilie 20, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Eu stiu de Carbone Lorraine, SBS sau Brembo. Brembo daca nu ma insel sunt cele mai ieftine, dar am auzit numai de bine de ele. SBS am si am facut ITP-ul si a zis gagiul ca daca strange maneta mai tare zic astia la RAR ca a manarit ITP-ul. CL XBK5 fata + RK3 spate urmeaza sa le pun cand o sa am timp perioada urmatoare, dar toata lumea zice ca sunt cele mai "tari". O sa vedem, nu prea mai iau dupa review-urile comerciale in special. Cel putin au fost cele mai scumpe CL au si A3+ care zice lumea ca sunt foarte OK pentru strada. TRW, are un prieten si el zice ca nu sunt rele, dar nici stralucite. Tura urmatoare pune altceva. Editat Aprilie 20, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Am inteles, multumesc pentru sugestii, cred ca o sa incerc si eu brembo si cu asta basta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 in afara de picaturile de pe pantof nu am vazut nicaieri nici o scurgere nimik. am sa ma duc la motor zilele astea si am sa il pornesc pe loc .il turez si poate poate vad pe unde ar putea sa stropeasca. pt ca asa pare ..sa stropeasca.altfel nu explic cum ar ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 scade la 200 Lei portbagaju/suportul de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Crezi ca este vreo modalitate de adaptat pentru 95-99 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 nu stiu daca...adica prinderile sunt in gaurile de la manerul pasagerului, iar modelele-s destul de diferite, nu difera doar carena de codita ci si codita in sine...inclusiv manerul pasagerului bine...cu-n mester bun se poate adapte orice, oriunde ...dar e mai cu bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Iar eu revin cu probleme...incep sa cred ca mi-am luat o mare teapa:) Problema e ca nu prea intra in viteze...ba nu intra in 1-a, ba nu vrea sa urce in treapta...are momente si momente. Asta se intampla chiar si cand motorul nu e pornit... Ambreiajul e foarte strans sa fie de aici problema ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 cu motorul oprit nu intotdeauna intra in 1. daca il misti un pic in fata/spate, atunci trebuie sa intri. si nu ai nevoie de ambreiaj (cu motorul oprit). cu motorul pornit e alta mancare de peste .. aici cred ca tine de reglajul cablului de ambreiaj! verifica acolo jocul manetei si cursa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salutari! Am scos-o in sfarsit la soare si am pus-o sa alerge. Nu-mi place cum se simt cauciucurile. Cred k le paste schimbarea. Acum, am citit in in manual 120/60 ZR 17 si 160/60 ZR 17. Se pot pune si alte dimensiuni? Ajuta la ceva sa fie mai late? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Ajuta la ceva sa fie mai late? Nu! din contra, iti strica ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.