Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut din nou,

 

Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva.

Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc.

La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact.


» Post actualizat in 15 Apr 2015 17:48

Salut din nou,

 

Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva.

Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc.

La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact.

Bateria e pe gel, sa fie de la asta problema ? sa incerc sa o incarc un pic si sa incerc din nou? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria incarcata bine, caneaua pe PRI cateva minute, eventual pana porneste, apoi comuti pe RES/ON dupa caz. Scoate si curata bujiile in prealabil, daca tot ai incercat sa o pornesti. SOC MAXIM, FARA gaz. Nu te atingi de acceleratie, ca se ineaca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea ... am facut comanda de leviere pe alliexpres si levieru de ambreaj are alta prindere ... :-L Macar a pornit magaru la a 2-a cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca Yuasa YTX12BS merge la Kult de 600? Are inaltimea mai mare, 130 in loc de 105. Bateria cu care am luat motorul era tot mai inalta, dar n-o mai am ca sa stiu daca avea chiar 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. am obs o chestie...la inceput am zis ca cine stie..dar cred ca nu e normal. dupa fiecare tura,aproape fiecare tura,gasesc 2..3 stropi/picături pe varful piciorului drept.adica pe pantof. da numai pe varf. dupa parerea mea pare ulei..da nu inteleg cum ajunge acolo. vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sile,

trebuie schimbata garnitura de la capacul dreapta sau dat cu silicon de etansare la capacul respectiv

am patit aceeasi treaba si am rezolvat-o in maxim 30 de minute

multumesc mult
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat o baterie Yucell de 110 A curent de pornire dar intre timp m-am razgindit si as merge pe una de curent mai mare. Daca nu reusesc s-o schimb la cei de la care am luat-o si e cineva interesat, o dau cu 113 RON cu tot cu transport, fix cit am dat pe ea. Nu am montat-o pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. am obs o chestie...la inceput am zis ca cine stie..dar cred ca nu e normal. dupa fiecare tura,aproape fiecare tura,gasesc 2..3 stropi/picături pe varful piciorului drept.adica pe pantof. da numai pe varf. dupa parerea mea pare ulei..da nu inteleg cum ajunge acolo. vreo idee?

Verifica inainte daca mai ai dopul la "cateter" (asa parca se numeste.) Sunt doua furtunase in partea dreapta si unul dintre el ar trebui sa aiba un dop.

Ma gandesc ca daca e de la garnitua ar trebui sa se vada ulei si pe motor, sau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Zicea parca razvanusv la un moment dat ca pina la Brembo n-a avut frine.

si ce-are de e mica? 110 A CCA? e ok ... normal ar fi 120. Invarte greu?

Suflu si-n iaurt is all.

Am sunat la firma de la care am luat-o si au cam miriit dar cica ar schimba-o pina la urma. Au zis sa revin vineri, daca nu, ramine valabila oferta. Oricum motorul il scot in jur de 1 mai.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Eu stiu de Carbone Lorraine, SBS sau Brembo.

Brembo daca nu ma insel sunt cele mai ieftine, dar am auzit numai de bine de ele.

SBS am si am facut ITP-ul si a zis gagiul ca daca strange maneta mai tare zic astia la RAR ca a manarit ITP-ul.

CL XBK5 fata + RK3 spate urmeaza sa le pun cand o sa am timp perioada urmatoare, dar toata lumea zice ca sunt cele mai "tari". O sa vedem, nu prea mai iau dupa review-urile comerciale in special. Cel putin au fost cele mai scumpe :)

CL au si A3+ care zice lumea ca sunt foarte OK pentru strada.

TRW, are un prieten si el zice ca nu sunt rele, dar nici stralucite. Tura urmatoare pune altceva.

Editat de alinpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de picaturile de pe pantof nu am vazut nicaieri nici o scurgere nimik. am sa ma duc la motor zilele astea si am sa il pornesc pe loc .il turez si poate poate vad pe unde ar putea sa stropeasca. pt ca asa pare ..sa stropeasca.altfel nu explic cum ar ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca...adica prinderile sunt in gaurile de la manerul pasagerului, iar modelele-s destul de diferite, nu difera doar carena de codita ci si codita in sine...inclusiv manerul pasagerului :)

 

bine...cu-n mester bun se poate adapte orice, oriunde :) ...dar e mai cu bataie de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu revin cu probleme...incep sa cred ca mi-am luat o mare teapa:)

 

Problema e ca nu prea intra in viteze...ba nu intra in 1-a, ba nu vrea sa urce in treapta...are momente si momente.

Asta se intampla chiar si cand motorul nu e pornit...

Ambreiajul e foarte strans sa fie de aici problema ?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu motorul oprit nu intotdeauna intra in 1. daca il misti un pic in fata/spate, atunci trebuie sa intri. si nu ai nevoie de ambreiaj (cu motorul oprit).

cu motorul pornit e alta mancare de peste .. aici cred ca tine de reglajul cablului de ambreiaj! verifica acolo jocul manetei si cursa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am scos-o in sfarsit la soare si am pus-o sa alerge. Nu-mi place cum se simt cauciucurile. Cred k le paste schimbarea.

Acum, am citit in in manual 120/60 ZR 17 si 160/60 ZR 17. Se pot pune si alte dimensiuni? Ajuta la ceva sa fie mai late?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...