Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut!


Intreb si aici, pentru un prieten. :)))


Aveti idee daca flansele (furtunele, conductele, sau cum se numesc) dintre carburator si chiulasa la Bandit 1200 din 1998 se potrivesc la cel din 2002? Am vazut ca cel din '98 are Mikuni BST iar cel din 2002 are Mikuni BSR. Si nu stiu care e diferenta dintre ele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu cateva intrebari:

1) Am citit despre banditul 1200 2001/2002 ca ar manca mult ulei (ceva defect la proiectare).. true?

2) A renuntat careva la PAIR valve?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, si-a montat careva pe Bandit ( 650 dupa 2007 ) acest indicator al treptelor de viteza ? astia zic ca este plug&play dar nu stiu sa am mufa aia.

 

https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Electronics-6-Speed-1-6-Level-Gear-Indicator-Digital-Gear-Meter-For-Suzuki-GSF650/32850021285.html

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am aflat cum sta treaba cu compatibilitatea flanselor. Scriu aici, poate se va mai confrunta cineva cu problema asta..

Le-am comparat una langa alta si am constatat ca nu prea sunt la fel. Cele de la banditul vechi (mk1,fabricat pana in 2000) sunt mai scurte cu aproximativ 15-20mm.. prinderea e identica dar asta inseamna ca va trebui sa apropii carburatoarele de motor, si implicit si airbox-ul..

Le-am montat pe cele vechi la locul lor pentru ca nu erau crapate, cum credeam, deci problema cu mersul intrerupt nu e de acolo.. Ramane sa mai sapam in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate recomanda cineva un mecanic care ma poate ajuta cu o carburatie pentru un Bandit k5?

Daca nu ai rezolvat...Bogdan din baneasa(pe langa zoo) 0723583512.

Am avut carburatoarele reglate de vreo 5 ori intr.un an(din cauza ca le mai demontam:D) si NIMENI nu le.a reglat ca el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, si-a montat careva pe Bandit ( 650 dupa 2007 ) acest indicator al treptelor de viteza ? astia zic ca este plug&play dar nu stiu sa am mufa aia.

 

https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Electronics-6-Speed-1-6-Level-Gear-Indicator-Digital-Gear-Meter-For-Suzuki-GSF650/32850021285.html

 

Multumesc si asfalt uscat!

Salut.

 

Mi-am pus eu ceva asemanator. Mufa aia sigur o ai, este sub şa, în stanga sub nişte relee. Din 2007 Bandiţii au senzorul de treaptă care oferă info calculatorului pentru injecţie dar abia din 2008 au pus şi indicator în bord.

 

Sincer, pe probate, eu ţi-aş recomanda să iei de la neamţ: este foarte serios (am tot discutat cu el, iar când am avut o problemă a schimbat indicatorul fără discuţii cu toate ca, fie vorba între noi, vina era cam a mea...) sunt şi mai multe variante dintre care poţi alege...

 

http://www.tne-systeme.de/index_en.html

 

pe site sunt şi indicaţii foarte corecte despre montaj, cu poze.

 

PS: dacă ai rezerve să comanzi direct cred că-l gaseşti şi pe ebay.de

 

Dacă esti din Bucureşti ne putem întâlni să vezi şi live cum arată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, de cand a venit vremea mai racoroasa, al meu 650 k5 a inceput sa dea rateuri in prostie, indiferent de turatie el da rateuri, urca mai greu in turatii si simt cum se gatuie pe la 7-8000 de turatii. Porneste fara socul tras iar daca trag socul se opreste instant iar relantiul fluctueaza. Imi puteti da ceva sfaturi? cu ce sa incep? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna.

 

anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti.

ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna.

 

anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti.

ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba).

Astazi merg si eu sa imi fac carburatia, sper sa fie ok, al meu consuma undeva pe la 12% in oras cand mergea bine din punctul meu de vedere (este prima motocicleta de strada pe care o detin, pana acum un an mergeam doar pe enduro asa ca nu stiu care ar trebui sa fie un consum ok si daca schimb la turatiile potrivite, unele sfaturi sunt bineprimite ), iar acum de cand a inceput aceasta problema cred ca imi ia 20% in conditiile in care mai mult de 7000-8000 de ture nu urca :alcy: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 19.10.2018 la 15:14, Ciprian Gabriel Butacu a spus:

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Eu schimb în intervalul 4.500 - 5.000, maxim 5.500.... Nu știu dacă e bine sau rău, dar eu așa schimb. Am un stil de mers potolit, cuminte......

Editat de pedrony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 19.10.2018 la 15:14, Ciprian Gabriel Butacu a spus:

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Care a fost prețul pentru revizie. Vreau și eu să merg la el și să știu la ce bani sa mă aștept. Mulțumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Ma poate ajute cineva cu urmatoarea problema?

Detin un Suzuki Bandit GSF600 din 2004, carburatie. Motocicleta sta, de cand a venit frigul, in subsol, la 18 grade (plinul facut). Acum o saptamana am pornit-o, a plecat din prima fara nicio problema sau ezitare.

Astazi am incercat sa o pornesc din nou, dar nu a vrut deloc. Bateria invarte electromotorul foarte bine, dar e ca si cum nu ar da scanteie. Am desfacut bujiile, pareau putin ude de la benzina, le-am uscat, le-am pus inapoi si nimic...

Am incercat sa o pornesc impinsa, dar nici asa nu am reusit. A mai patit cineva asa ceva?

Mutumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cred ca este inecata. Incearca maine sa o pornesti asa: socul deschis maxim, maneta de acceleratie trasa la maxim, apoi apesi butonul de pornire, ar trebui sa o ia imediat. Nu incerca cand o pornesti sa accelerezi daca vezi ca nu o ia, o sa o ineci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, angus_young a spus:

Cdi ul bușit? 

Sper sa nu fie CDI-ul. Mai investighez bobinele si releul.

Multumesc

Acum 9 ore, valentin.urda a spus:

Ai incercat sa invarti cu bujiile scoase sa vezi daca da scanteie? Daca nu are scanteie, ai putea suspecta si bobinele. Sunt 2,  una pentru 2 cilindri.

Ai inspectat cablurie? Poate e vreo mufa scoasa, sau fir intrerupt..

O sa incerc si asta. Multumesc de sfat

Acum 8 ore, l.u.v a spus:

Cred ca este inecata. Incearca maine sa o pornesti asa: socul deschis maxim, maneta de acceleratie trasa la maxim, apoi apesi butonul de pornire, ar trebui sa o ia imediat. Nu incerca cand o pornesti sa accelerezi daca vezi ca nu o ia, o sa o ineci.

Cand am luat-o, acum vreo 1 an jumate, a mai facut asa, dar a pornit impinsa, si de atunci nu am mai avut probleme. Acum nici impinsa nu a vrut.

Am incercat sa o accelerez in timp ce dadeam la automat. As putea presupune ca asa s-a inecat, daca asta e problema. 

Voi incerca azi pasii pe care mi i-ai zis.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...