alex-bandit Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Cine e interesat de un cric central ca nou cu totul necesar pt montare pe bandit 6/12 sa ma anunte. Yacco nu e deloc obscura dar nu sunt fan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Ce tare. Te-ai trezit tu Batman, eu pot, eu sunt magician. Vezi ma ca asta are c/oi cand il tragi de urechi. Si apropo. chiar vroiam sa te intreb ce nr ii pui la asta avand in vedere ca celalalt are 12 gsf. De la ce vine asta? L.E. @CalinD Eu mi-am luat de pe ibei din nemtia bugspoiler din asta, poate te tenteaza. Is si seriosi, eu am luat de la ei fara cioace. http://cgi.ebay.de/BUGSPOILER-SUZUKI-GFK-6...%3A1|240%3A1318 Bine bai asta ca te ai gasit tu sa mi blow my cover cu numaru. Ajungea sa stie lumea ca-i "cu GSF", treia sa stie si numaru. Acu e public pe net si o sa-l foloseasca interlopii in actiunilelor. 08 GVF e la plezneala. Probabil de duceam mai iute dosaru ca vo cateva ore luam un GSF mocca. Da nu cont pt ca io vreau neaparat 12le. 12 GSF e momentan pe 6 si aramane asociat motoretei pana ce si-l trece gagica pe nume la CJ. Si apoi imi revine mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Eu m-am hotarat sa imi fac capace de kevlar + ultimul strat de carbon pe motor.si cred ca si aparatoarea de lant o fac din fibra...ca cu aluminiu o sa polisez la ea zilnic ca sa dau jegu jos... daca are careva poze cu bandit cu ceva carbon pe el...sunt si eu curios cum arata...daca nu...cred ca o sa incerc un pik de photoshop inainte. Asta e cu ceva foarte mult carbon pe el si foare usor si cu f multi cai si facut cu si mai foarte multi bani de catre un foarte fanatic a carui pasiune e sa-i faca pe ciumeti cu SS de 1000 pe circuit cu banena de 12... Editat Februarie 10, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Bine bai asta ca te ai gasit tu sa mi blow my cover cu numaru. Ajungea sa stie lumea ca-i "cu GSF", treia sa stie si numaru. Acu e public pe net si o sa-l foloseasca interlopii in actiunilelor. 08 GVF e la plezneala. Probabil de duceam mai iute dosaru ca vo cateva ore luam un GSF mocca. Da nu cont pt ca io vreau neaparat 12le. 12 GSF e momentan pe 6 si aramane asociat motoretei pana ce si-l trece gagica pe nume la CJ. Si apoi imi revine mie. Gata ma. am inteles si sorry. Dae mare tupeu ai avut sa risti cu numerele la rand. Unui amic din Zalau i-au dat astia acu2 ani sj nustiucat GEY , asa ca aviz amatorilor. Mai bine bagi vreo 30 de ron sau cat ii in plus si pui ceva numar decat sa-si bata astia joc de tine. E ma, bine ca nu ti-o dat ceva CBF sau XJR Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Asta e cu ceva foarte mult carbon pe el si foare usor si cu f multi cai si facut cu si mai foarte multi bani de catre un foarte fanatic a carui pasiune e sa-i faca pe ciumeti cu SS de 1000 pe circuit cu banena de 12... Ma holbez de 10 minute la poze si m-am convins ..nu o sa arate rau al meu...sa arate cat de putin cu asta si sunt multumit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Cine e interesat de un cric central ca nou cu totul necesar pt montare pe bandit 6/12 sa ma anunte. Cat cum unde ? Sunt interesat in limita unui pret decent(criza financiara, deh) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Gata ma. am inteles si sorry. Dae mare tupeu ai avut sa risti cu numerele la rand. Unui amic din Zalau i-au dat astia acu2 ani sj nustiucat GEY , asa ca aviz amatorilor. Mai bine bagi vreo 30 de ron sau cat ii in plus si pui ceva numar decat sa-si bata astia joc de tine. E ma, bine ca nu ti-o dat ceva CBF sau XJR Hai noroc Cu XJR n-am nimica ca-i simpatica motoreta. Dar daca imi dadea "CBF", ii ziceam sa ma scuze 2 minute, mergeam pana la toaleta si consumam fapta , dupa care ma intorceam si ziceam ca refuz numarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 E ma, bine ca nu ti-o dat ceva CBF sau XJR ) Ma uit la strutocamila aia carenata si ma gindesc daca nu cauzeaza la racire carenele alea. Dar daca imi dadea "CBF", ii ziceam sa ma scuze 2 minute, mergeam pana la toaleta si consumam fapta , dupa care ma intorceam si ziceam ca refuz numarul. Hai Emppule, nu-ti place sunetul ala de aspirator? Ce nu-ti place la cebefe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) ) Ma uit la strutocamila aia carenata si ma gindesc daca nu cauzeaza la racire carenele alea. Hai Emppule, nu-ti place sunetul ala de aspirator? Ce nu-ti place la cebefe? Se prea poate ca acele carnele sa ascunda un radiator de ulei mult mai mare si mai performant ca cel stock. In plus... daca ii dai morti pe circuit se presupune ca ai viteza = racire. Cel mai rau e cand stai ca fraieru in trafic printe masini si stai la un stop 20 de cicluri de rosu-verde pana sa treci pt ca nu se misca toti pensionarii cu 1310 si Logane, ca romanu dupa ce ca doarme la volam mai merge si la consum. La mers prost in oras io zic ca e mai solicitant si periculos pt motor decat la dat morti pe circuit sau afara. Referitor la 'CeBeFeu... n-am nimic cu viata lor doar ca eu sunt o persoana de sex masculin si/sau sunt heterosexual. Editat Februarie 10, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Referitor la 'CeBeFeu... n-am nimic cu viata lor doar ca eu sunt o persoana de sex masculin si/sau sunt heterosexual. Acuma, cbful de 600 e cam gay, recunosc, da' un CB750 nu-i urit. Ca bine zici Editat Februarie 10, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 CalinD: Daca mai pui poze cu maimute ne suparam razvanusv: ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Pai asa ziceam si eu, ca CBF-ul e maimuta Coincidenta a facut c-am cautat o poza cu un CBF 1000 si-am dat tocmai peste asta Xenofobia salveaza Romania Btw cu cit dai rezervorul? Asa, informativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Si capace carbon la mine pe mobra: Pai asa ziceam si eu, ca CBF-ul e maimuta Coincidenta a facut c-am cautat o poza cu un CBF 1000 si-am dat tocmai peste asta Xenofobia salveaza Romania Btw cu cit dai rezervorul? Asa, informativ. mda, si cbf-ul tot din copac e abia coborat. pt rezervor iti dau pm sa nu poluez banditmania, desi scrie si in linkul cu piese din semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 bai dar de cand imi doresc un asa animal de companie... Da am pus coletul e pe drum...acum sa ma anunti cand ajunge (ca sunt curios daca sunt la fel de promti ca si data trecuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Nu te anunt, iaca asa de sanchi Hai ca facem spam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Pentru cineva care are un amortizor spate de Bandit 600 la indemana : poate sa imi dea dimensiunile si eventual niste poze detaliate? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Pentru cineva care are un amortizor spate de Bandit 600 la indemana : poate sa imi dea dimensiunile si eventual niste poze detaliate? Mersi Se potriveste pe GS, fara frica. Cel putin de la Kult 6. Asta de ex e '95, 40K, si 20 de oiro buy now pe ebay. Editat Februarie 11, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Pentru cineva care are un amortizor spate de Bandit 600 la indemana : poate sa imi dea dimensiunile si eventual niste poze detaliate? Mersi Cred ca am si eu unu , daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Trei intrebari putin pe langa subiect daca imi sunt permise: 1. Pentru o toba Two Brothers cam ca cea de aici http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?pre...ey=005-1830407V ce metode de "calmare" a sunetului exista ? Am vazut la ei ca au un DB Killer http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?pre...&key=005-P1, stiti cumva daca reducerea este semnificativa ? Exista si alte metode de reducere a db ? 2. Manual pentru un K7 se poate gasi undeva online pentru download (platit sau nu) ? 3. Pentru cei cu varianta S (carenata) - parbriz mai inalt am gasit aici - http://motorteam.ro/accesorii/index/23 la 150 EUR sau aici http://motorteam.ro/accesorii/lista/0/3/1/8 la 85 EUR. Alte variante mai cunoasteti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Editare ulterioara - un manual de service de 685 (!) pagini pentru K7 se poate gasi aici: http://www.scribd.com/doc/6547790/Suzuki-G...al?autodown=pdf. Editat Februarie 11, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Mooama da' ce simpatici is astia de la motorteam... Tankbag la doar 174 de euro, rucsac doar 114 euro... Oare include TVA? Editat Februarie 11, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Se potriveste pe GS, fara frica. Cel putin de la Kult 6. Asta de ex e '95, 40K, si 20 de oiro buy now pe ebay. Link ? Am cautat pe .co.uk, .it, .fr si .de si cel mai ieftin era 25 de euro pe .de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Link ? Am cautat pe .co.uk, .it, .fr si .de si cel mai ieftin era 25 de euro pe .de salutare cel mai bine cauti pe ebay.de. acolo ai cele mai mari sanse sa gasesti ceva. daca te intereseaza am eu unul defect (a cam curs uleiul din el) ramas prin garaj de la banditul meu vechi (l-am inlocuit tot cu unul sh luat de pe ebay). Daca-l vrei (si vad ce esti din bucuresti...) dai si tu o sticla de vin pana incep sa merg cu motorul (dupa aia e prohibitie...) si e al tau! Editare ulterioara - un manual de service de 685 (!) pagini pentru K7 se poate gasi aici: http://www.scribd.com/doc/6547790/Suzuki-G...al?autodown=pdf. multumim ca ai impartasit cu noi aceste secrete negre al internetului!!! adevarul e ca de mult cautam asa ceva pentru modelele din era noastra (adica dupa 2007) si pana acum nimic... eu am salvat fisierul... daca nu o sa mai mearga linkul o sa gasesc alta modalitate de al share-ui pentru alti doritori! hai ca vine primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Hint: manuale de service se gasesc cacalau pe eMule. Sper ca nu incalc vreo lege scriind asta. Se gasesc pentru toate motoarele posibile si imposibile. Si problema mea: ieri mi-a ajuns turometrul de la Lordgrec (dau cind trec pe la Bucale), dar, in nesabuinta mea, l-am demontat pe cel original, fara sa notez cum sint conectate cele 3 fire (masa, plus si semnal, banuiesc). Acuma, de scris scrie pe el ceva, da' e in japoneza. Asadar, apelez la cunoscatorii de japoneza de aici pentru a-mi traduce ce scrie pe acolo. A, nu stie nimeni japoneza? Atunci poate se indura cineva sa demonteze turometrul de pe bordul unui Kult si sa faca o poza, sau o schita cu modalitatea de conectare a draciei Ar fi pacat sa-l omor inversind firele. Ofer vesnica recunostinta in schimb >< Eventual negociem daca e cazul (am un cablu de vitezometru si o pedala de frina de oferit, de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Link ? Am cautat pe .co.uk, .it, .fr si .de si cel mai ieftin era 25 de euro pe .de http://cgi.ebay.de/Original-Federbein-v-Su...A1%7C240%3A1318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.