Bulinu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 de un cric central as fi eu amator. da-mi pe PM detalii de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Nasol cu frana aia. KTMul probabil are un 276mm pe stanga si niciun disc pe dreapta... Kit SM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 RIP, pare rau ca ai ceva probleme, dar las ca trec. Asa cum spunea cineva, orice sut in coor e un pas inainte.Si eu zic sa mergi pe mana lui RedPlanet. Daca nici el nu se pricepe la motoare... Lipeste-l cu Bizon Epoximetal, pune ulei si vezi daca mai merge motorul. Daca functioneaza, atunci ai noroc, daca nu, asta e, nu ai avut noroc, dar merita sa incerci solutiile ieftine, mai ales ca nu treci printr-o perioada care sa iti permita sa te apuci de investitii. Si daca vrei interventie chirurgicala, ia legatura cu RedPlanet. Dar cred ca tre' sa stai la rand, ca e deja coada mare... topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=346&list_total=20&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10034543 Mersi pentru incurajari baieti . Asa e , problemele trec . Deja am gasit alt servici , chiar ceva mai bun . In ce priveste Africuta , m-am hotarat sa ma duc weekendul asta acasa si sa o carpesc . O sa o curat bine sa fiu sigur ca nu are deformari sau crapaturi in bloc si dupa asta o sa aplic solutia propusa de @red_planet . Motorul se auzea si functiona impecabil alea 3-4 minute cat l-am mai tinut pornit dupa lovitura asa ca nu vad de ce sa nu continue asa . Fiindca noul servici e la vreo 7 km de noua locuinta o sa am neaparat nevoie de el si sper sa nu ma lase la greu . Multumesc inca o data pentru sfaturi si incurajari ! Noroc bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 sa nu uiti sa faci o poza! si ... mie unul nu-mi plac carpelile. am patit destule si am vazut ca , cel putin in cazul meu, de fel scapi mai ieftin cu o rep[aratie ca la carte! Nu uita sa faci multe teste dupa ce o repari cu poxipol, sa vezi cum se prezinta rezolvarea si la cald! dap, este capabila sa duc mult mai mult decat zice manualul! asta pentru discutia legata de cat cara afrikana! sa nu uiti sa faci o poza! si ... mie unul nu-mi plac carpelile. am patit destule si am vazut ca , cel putin in cazul meu, de fel scapi mai ieftin cu o rep[aratie ca la carte! Nu uita sa faci multe teste dupa ce o repari cu poxipol, sa vezi cum se prezinta rezolvarea si la cald! dap, este capabila sa duc mult mai mult decat zice manualul! asta pentru discutia legata de cat cara afrikana! o carena RO-ano vrei si eu ca tare bine arata! merge pe farurile stoc? pret? prindere in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 dap, este capabila sa duc mult mai mult decat zice manualul! asta pentru discutia legata de cat cara afrikana! din fericire rip husi a ales calea grea iesind din secta emo si a renuntat la sinucidere si a reparat si africanuta verde...a turnat un nou bloc motor cu o baie de ulei de 5 cm de bison bine omogenizat timp de 15 min ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Tocmai am aflat ca Pedros face niste teste cu un tripmaster, care nu mai primeste comanda de la cablul RCS de kilometraj, ci de la un senzor de trip de bicicleta. Era tricicleta Sebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Ceva amatori pentru un cric central custom de RD04? Ca de cand cu furca de KTM, cricul a ramas mic l-ai dat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 sa nu uiti sa faci o poza! si ... mie unul nu-mi plac carpelile. am patit destule si am vazut ca , cel putin in cazul meu, de fel scapi mai ieftin cu o rep[aratie ca la carte! Nu uita sa faci multe teste dupa ce o repari cu poxipol, sa vezi cum se prezinta rezolvarea si la cald! Am dat cu lipici si deocamdata tine . Teoretic lipiciul tine pana la 100 grade Celsius dar numi in timp o sa vad ce o sa fie . Pana la urma nu erau deplasate blocurile . Stiti triunghiul ala din scut taiat si orientat la interior . Cand am lovit cu scutul de bordura rahatul ala mi-a spart baia . Astazi l-am indreptat si e destul de tare . La prima ocazie pun flexul pe el . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) La prima ocazie pun flexul pe el Nu la sa pina la prima ocazie,,,,, ca o data vede nasu aia,,,finei. Editat Mai 8, 2011 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 triunghiul ala e gandit pt schimbul de ulei! decat sa-l tai mai degraba l-ai aduce la nivel cu scutul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 triunghiul ala e gandit pt schimbul de ulei! decat sa-l tai mai degraba l-ai aduce la nivel cu scutul! m-am gandit si eu la solutia cu indoitul bucatii ambutisate la loc, dar totusi la rd07-le verde al lui rip am vazut ca atunci cand a presat scutul bucata de aluminiu s-a indoit pe baie pana a dat de o caseta de 3pe2cm turnata probabil tot pt rezistenta sau cine stie...nemaiavand unde sa se plieze a puscat baia..acum ma gandesc ,daca indoim tigaia la nivel cu scutul tot e ciudat ca na eu pe coclauri am mai prins crengi in scut atunci cand le arunca roata fata si daca ghinionul face sa se nimereasca vreo bucata de ferbeton ,sau o teava rebela asa cum mai gasim si pe sosele..daca una din astea ar prinde chiar portiunea ambutisata ar trimite teava fix in baie ...acum clar ca suna cam paranoic ce spun dar ma gandesc ca e mai bine sa fie taiata si astfel se creaza spatiul sa treaca si eventualele crengi sau pietre fara sa fie impinse mai intai in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 triunghiul ala e gandit pt schimbul de ulei! decat sa-l tai mai degraba l-ai aduce la nivel cu scutul! In plus , de cate ori ati schimbat uleiul cu scutul pe motor. Eu niciodata . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 In plus , de cate ori ati schimbat uleiul cu scutul pe motor. Eu niciodata . Noroc ! Scutul are 4 suruburi . E simplu de dat jos si mult mai ieftin de polizat coltul decat de sudat baia . Ptr schimbul de ulei , indepartarea scutului iti confera alte posibilitati de acces la filtru si buson de golire . Si pe langa asta , se poate curata zona dupa schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 In sfarsit, bucata de fier s-a intors acasa. Axul cu pricina a ajuns din Japonia si m-am pus pe lucru. In curand sper scot Africana la prima plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 In sfarsit, bucata de fier s-a intors acasa. Axul cu pricina a ajuns din Japonia si m-am pus pe lucru. In curand sper scot Africana la prima plimbare. ce sexy arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 http://cgi.ebay.co.uk/AQ-38Lit-Fuel-Tank-Africa-Twin-XRV-650-750-/220781215187?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item336795fdd3 pentru doritorii unui rezervor de 38l. rd03 si 04 only! si e la buy now oferta! grecia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Salut. Update: am schimbat distributia (am scapat de bataia din motor), reglat supape, schimbat ulei, curatat carburatoare + sincronizat. Toate astea au fost facute cu o toba Marving Silenecer. De curand mi'am facut rost de o toba Arrow, si consumul a crescut considerabil, in oras, ajung la 9. Ar trebui umbalat la carburatoare din nou? a, am uitat, mi'am schimbat carenele spate cu altele de rd07. o sa refac pozele, astea au iesit cam neclare, si sunt singurele pe care le am Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Nu cred ca o simpla toba poate determina un consum atat de mare Cat a consumat inainte de reparatie? Cat a consumat dupa reparatie cu toba veche? Distributia e pusa la punct corect? Poate nu inchide bine vreo supapa de admisie... S-a umblat la carburatoare, ai verificat membrane etc? Reglajele carburatoarelor (nu sincronizarea) au fost modificate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) Scutul are 4 suruburi . E simplu de dat jos si mult mai ieftin de polizat coltul decat de sudat baia . Ptr schimbul de ulei , indepartarea scutului iti confera alte posibilitati de acces la filtru si buson de golire . Si pe langa asta , se poate curata zona dupa schimb . Triunghiul ala ambutisat este o aberatie. Scutul se da jos in 3 minute. Cu prima ocazie il bat inapoi coplanar cu restul scutului sau il tai jos. Ca am lovit si eu de nenumarate ori scutul si probabil doar norocul m-a scapat de patania lui Rip Husi. Salut. Update: am schimbat distributia (am scapat de bataia din motor), reglat supape, schimbat ulei, curatat carburatoare + sincronizat. Toate astea au fost facute cu o toba Marving Silenecer. De curand mi'am facut rost de o toba Arrow, si consumul a crescut considerabil, in oras, ajung la 9. Ar trebui umbalat la carburatoare din nou? a, am uitat, mi'am schimbat carenele spate cu altele de rd07. o sa refac pozele, astea au iesit cam neclare, si sunt singurele pe care le am Adi Am sustinut mereu si repet. Consumul minim se obtine la reglajele originale, cu toba originala. In mod sigur trebuie reglate din nou carburile la schimbarea tobei. Spun SIGUR pentru ca eu am avut toba gaurita si consumul a crescut pe chestia asta cu un litru la suta. A revenit la normal dupa ce am sudat toba. Si este absolut logic sa fie asa. Admisia si evacuarea formeaza un tot unitar si sint gindite sa lucreze impreuna optim la toate regimurile de turatie. La AT rd-04 reglajele sint foarte simple. Acele dozatoare nu au mai multe pozitii, asa ca nu ai ce regla acolo. Inainte de a regla ceva te asiguri ca membranele de vacum sint intacte. Singurele reglaje posibile si accesibile sint: 1. Reglajul de sincronizare: este vorba de surubul diferential care regleaza balansul timoneriilor. Respectiv acel surub se regleaza in asa fel in cit la momentul initial cele doua obturatoare(clapete) de la iesirile din carburi sa fie actionate absolut simultan la rotirea minerului acceleratiei, respectiv a rotitei la care se cupleaza timoneria. 2.Reglajul pilot screw Asta regleaza de fapt servomecanismul cu vacum care ridica siberul si dozatorul prin intermediul membranei de vacum, respectiv in final dozajul general aer/benzina. Se merge la cel mai sarac dozaj care permite totusi o functionare stabila a motorului. Ca sa poti regla separat cilindri eu personal scot papucii de la bobinele respective de inductie, astfel ramine in functiune un singur cilindru la fiecare reglaj. Maresc ralantiul din rozeta de reglaj pe la 1500 ture, apoi infiletez la maximum pilot screw al cilindrului functional. Turatia scade pina aproape sa se opreasca motorul. Apoi il desfac usor si turatia incepe sa creasca progresiv si de la un anumit moment sa scada din nou. Revin cu o jumatate de tura inapoi din momentul in care a inceput sa scada si reglajul carbului este gata. In mod identic procedez cu celelalt carburator. 3. In final citesc turatiile pe turometru pe rind cu cite un cilindru functional. Acestea trebuie sa fie identice. Compensez daca este cazul diferentele din surubul de sincronizare. 4. in final reglez din rozeta de reglaj ralantiul la 1200 ture. Observatie. inainte de a efectua reglajele respective se stabileste o alimentare provizorie a pompei de benzina dintr-un vas suspendat prevazut cu un furtun si bineinteles se incalzeste motorul pina cind acul de temperatura ajunge la mijloc. Daca asi avea manometre de depresiune probabil ca reglajele ar fi mai exacte, dar nu cred ca cine stie cit. Editat Mai 11, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 uau! rocket science! in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city! un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni pana acum, eu unul stiu de: 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.... 4.... . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 uau! rocket science! in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city! un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni pana acum, eu unul stiu de: 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.Arthur Tm 4.... . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 uau! rocket science! in alta ordine de idei,se apropie intalnirea de la Nadrag-city! un recesamanat ar fi util pentru ...treburi gospodaresti, mici surprize sau chestii normale pentru o intalnire intre prieteni pana acum, eu unul stiu de: 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.Arthur Tm 4.Mihut Bv . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 0. Korben Dallas 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.Arthur Tm 4.Mihut Bv . . . Nu-i aÂşa că sunt modest? Sper că ați gustat umorul meu, aÂşa că acum o să postez corect 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.Arthur Tm 4.Mihut Bv 5.Korben Dallas . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 1.Cstelia and co 2.Tibor_mt 3.Raoulserban 3.Arthur Tm 4.Mihut Bv 5.Korben Dallas 6.Sherky - daca e in "running order" motoreta pana atunci ... . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 http://www.click.ro/pe_glob/mapamond/Si-a-invatat-conduca-motocicleta-VIDEO_0_1170482972.html Fara nici o aluzie... Sper sa nu imi faca astia la munca vreo surpriza si sa nu ne putem vedea la Nadrag. Deci ma inscriu si eu cu Roxy pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.