Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

ziua faina,

 

 

O intrebare pentru cei care stiu, Senzorul de neutral merge in general, dar in momentul in care e motorul cald (sau foarte cald) si o indrept desi scoasa din viteza se stinge becul de liber si dc e cricul lasat moare motorul. E din senzor si stiu asta, intrebarea este....pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ziua faina,

 

 

O intrebare pentru cei care stiu, Senzorul de neutral merge in general, dar in momentul in care e motorul cald (sau foarte cald) si o indrept desi scoasa din viteza se stinge becul de liber si dc e cricul lasat moare motorul. E din senzor si stiu asta, intrebarea este....pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei?

 

ummm.. pilit si probabil cositorit.. pt ca ideea e ca tija de la senzorul de neutral trebe sa fie cat mai "intreaga"

 

vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei?

Ai 2 posibilitati, fiecare cu avantaje si dezavantaje:

1. strunjesti 1 mm din "baza" senzorului(partea hexagonala), astfel incat sa intre mai in interiorul cutiei de viteze

2. decapezi bine varful senzorului si ii faci un varf de cositor cu un letcon bun

 

varianta 1 are avantajul ca te tine cat un senzor nou dar o poti face doar o data.

varianta 2 are avantajul ca o poti face la nesfarsit, dar te tine doar ~ 10 - 12.000km(sau mai mult daca faci drumuri lungi in regim de touring> schimbi mai rar treptele)

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 2 posibilitati, fiecare cu avantaje si dezavantaje:

1. strunjesti 1 mm din "baza" senzorului(partea hexagonala), astfel incat sa intre mai in interiorul cutiei de viteze

2. decapezi bine varful senzorului si ii faci un varf de cositor cu un letcon bun

 

varianta 1 are avantajul ca te tine cat un senzor nou dar o poti face doar o data.

varianta 2 are avantajul ca o poti face la nesfarsit, dar te tine doar ~ 10 - 12.000km(sau mai mult daca faci drumuri lungi in regim de touring> schimbi mai rar treptele)

 

1 varianta pare ok , dar trebuie tinut cont ca axul senzorului intra intr-un selector (pana nimereste neutru )

2 varianta e cu dus si intors pentru ca exista riscul sa iti intre fragmente mici de cositor in selectorul (pentru neutru ) o tablita mica rotunda care stie cand esti in neutru )

3 varianta e cea mai ok , nu cred ca e un capat de tara 70 de lei .

 

spor oricare alegere o sa o faci .

 

ps varianta 4 cauti un senzor second sau de honda dominator. (merge pe verificate)

Editat de dracones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu duminica seara pe la ora 2.dupa ce am trecut si pe la Dragasani.Jos palaria pentru oeganizare.Sa ne vedem cu bine la Lacul Vulturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://picasaweb.google.com/114088733071413265858/AfricaTwinNadrag2011?feat=directlink

 

Sper sa mearga linkul. Pozele nu sunt prelucrate, unele sunt trase in rafala, asa ca o sa va trebuiasca ceva rabdare pana le vedeti pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: Mai Cristi, esti tare matinal... Eu zic sa nu te mai trezesti cu noaptea in cap sa pui filmulete. Ai timp sa faci asta toata ziua. Odihneste-te, ca urmeaza Lacul Vulturilor, si trebuie sa iti pastrezi puterea pentru traseu... :laugh: :moto:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ca o informatie, poate utila la un moment dat pentru cineva, la africa se poate folosi ca substituent pentru releul de semnalizare original, releu de Tico. Este mai mic decat cel original, suna foarte frumos si are exact acelasi piout ca si cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: Mai Cristi, esti tare matinal... Eu zic sa nu te mai trezesti cu noaptea in cap sa pui filmulete. Ai timp sa faci asta toata ziua. Odihneste-te, ca urmeaza Lacul Vulturilor, si trebuie sa iti pastrezi puterea pentru traseu... :laugh: :moto:

 

Ziua unii munceste sa faca bani de benzina pentru Lacul Vulturilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Daca are cineva pe acasa si ii prisosesc, sunt interesat de un trip master si un cric central pentru RD07

 

Si tot eu cu o rugaminte, are cineva model de stikere de africana, sau pe unde as putea gasi asa ceva?

 

Parbrizul de rd04 se potriveste pe rd07 si invers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Daca are cineva pe acasa si ii prisosesc, sunt interesat de un trip master si un cric central pentru RD07

 

Si tot eu cu o rugaminte, are cineva model de stikere de africana, sau pe unde as putea gasi asa ceva?

 

Parbrizul de rd04 se potriveste pe rd07 si invers?

 

 

Tripmaster folosit pe ebay ajunge la 100 eur chiar si peste

Cric central, posibil sa te pot ajuta peste vreo 2 luni.

Parbrizul de RD04 se potriveste la RD07, dar nu si la RD07a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spuneti si mie, va rog frumos urmatoarele cantitati:

Ce cantitate de ulei se pune in motor cand se schimba si filtrul de ulei ?

Ce cantitate de antigel ?

Ce cantitate de ulei trebuie pusa in furci ?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uelll! cum iarasi frec menta la bv ma gandeam la cum sa sau cum sa nu sa schimb becurile la afrikana(sa pun h4(modificari, relee, bleacs) , ori sa caut sa cumpar ba20d de 45(de care n-am vazut decat la scutere si is de 35w)).

ale mele is pe tipul BA20D si is de 45w , ara asa http://www.wemoto.com/parts/picture/HL-770392_10/

dar nu se aseaman deloc cu ce am gasit http://cgi.ebay.co.uk/AUTO-H-LIGHT-BULB-12V-45-40W-HAL-BOSCH-FIT-BA20d-396H-/330559369578?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4cf6dfb16a ca sa am de spare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!! ce model de gume cramponate se preteza cel mai bine pe "AFRICANA"!??

 

daca as putea, as pune Continental TKC sau Metzeler Karoo T

Dar portofelul a zis sa-mi cumpar doar Heidenau K60 Scout

Deci pas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai potrivit crampon pentru o Africana mi se pare Mitas-ul E09, dar in conditiile actuale, cand pretul lor a crescut incredibil de mult, nu mi se mai pare o afacere. E bun ca e mai dur decat celelalte si rezista mai mult. In schimb nu prea are aderenta pe asfalt, mai ales daca e ud. In teren e imbatabil. Acum am Karoo, e bun atat pe asfalt cat si in teren, dar se toceste repede. Am facut cu el un drum la Craiova, raliul acela in care am facut cam 200 de km pe off-road (nisip si iarba), m-am intors de la Craiova, apoi a urmat drumul spre Nadrag, traseul de acolo prin pamant, piatra si noroi, maxim 50 de km, apoi drumul spre casa si deja ma uitam ca nu prea mai am crampoane. Deci estimez ca tine maxim 3000 de km in regim de 60-65% asfalt si restul off-road. Cu Mitas-ul faceam cam 5-6000 de km in aceleasi proportii. In schimb nu aveam aceeasi stabilitate pe asfalt, si nici nu puteam sa franez atat de bine. Neagu poate sa va povesteasca cat de mult ma inclinam cu crampoanele pe curbe, cu motorul plin de bagaje si pasager, fara sa am nici cea mai mica emotie ca o sa pierd aderenta. Iar pentru asfalt, Anakee e tatic pe Africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...