CipriAT Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pentru ca vad ca nu tare va inghesuiti am zis sa va arunc o mica momeala din tura noastra de ieri in recunoasterea traseului. Daca nu va place peisajul, sigur o sa va incante Gabitza cantand din frunza la coada "vacii" Editat Iunie 21, 2012 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem 3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem. 4. Boieru' 2buc XXl de mascul dominant si 1buc S de dama pt Roxi Am inceput reparatiile. Dupa ce am polizat ce mai ramasese din suportul original, am construit unul nou mai rezistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cstelia, pe xrv.ro a ramas povestea neterminata, mai pune macar 2-3 poze sa vedem si noi de unde vine inspiratia. Da domnule Boier, asta era momentul mult asteptat. Sa vedem acum cum o sa iasa. In momentul de fata camera aia web din garajul tau "face toti banii" ). Spor la treaba! Tine-ne curentati. Andry, destul de ciudat, prima data trusa de scule, acum crash-uri. Nu m-as mira pe viitor sa licitezi cu mine pentru capacul de la motor. Unde vrei sa pui crash-urile alea ? Tu vrei sa dai cu africana de undeva de sus si sa nu se ti se indoaie crash-urile, ceva trebuie sa se indoaie nu ? Eu cand am indoit cras-bar-urile HD de pe transalp, cat sa-mi ajunga la carene, mi-am indoit si clavicula ( nu eram pe strada, eram bezmetic ). Cred ca atunci cand ti se indoaie cras-bar-urile atat de tare cat sa-ti sparga plasticele, pana sa ajungi sa te gandesti la motocicleta, ar mai fi ceva. Si iti spun eu sigur, sigur - crash-bar-urile nu se indoaie cand iti cade motocicleta "din mana". Cred ca inainte de "crash-urile minune" iti trebuie cauciucuri bune si putina manuta. Eu le-am luat tot in ordine inversa, crash-uri apoi cauciucuri si la manuta n-am ajuns inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Mai era pe XRV.ro un proiect, vroia omu' să-Âşi construiască o AT din bucăți, cam aÂşa fac Âşi eu Pe asfalt se îndoaie uÂşor crashbarul indiferent de poziția in care cazi ( odată am aterizat în picioare, lăsând motocicleta să se tot ducă de pământ Âşi odată m-am tăvălit Âşi eu doi metri, dar nici țoalele nu au avut de suferit ). Nu te mira, că nu se Âştie ce ne-aÂşteaptă după colț Nu e problemă de cauciucuri, de mânuță nu prea mare ( n-am multă experiență dar oi încerca să suplinesc cu încă o pereche de o.O pentru care o să-mi fac transplant pe 31 iunie ) dar problema apare la înălțime, n-am nici 170cm Âşi-apăi mai sunt si Âşanțuri, gropi Âşi alte cele unde nici cu slujbe n-ajung la pământ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact. Ai de ales... Crashbar-ul sau cadrul, depinde acum ce consideri ca e mai important... Ma duc in garaj ca am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma duc in garaj ca am treaba Stim Suntem cu ochii pe tine Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact. De acord, însă antevorbitorul meu e de părere că un crashbar rezistă mult mai mult decât este conceput, afirmând că în cazul în care crashbarul se îndoaie îndeajuns de mult încât să atingă carenele, atunci cea mai mare grijă ar trebui să o ai pentru tine Âşi nu pentru mobră ( adicătelea ai avut un accident puternic Âşi te-ai fi lovit Âşi tu ). Nu am căutat crashbar de 1.5", ci doar unul care să imi convină dpdv al suprafeței acoperite Âşi poate cel mai important, să aibă puncte de prindere plasate cât mai cu cap Âşi cât mai multe. AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform, asta urmăresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma bag si eu ca la teorie sunt printre primii....Andry....afirmatia ta e total fondata (AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform) insa de ceea ce trebuie sa tii seama este ca energia impactului e de preferat sa se piarda in deformare de crashbar decat sa se duca in cadru. Daca ai ai vezi crash uri prinse in suruburile de la scut, ai sa vezi si moticiclete cu acele urechi rupte....la fel si cele de la radiator - am vazut prindere de radiator rupta...fix din cauza crash ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Personal, prinderea direct în ureachea inferioară a radiatorului mi se pare o prostie crasă. De ce mama mă-sii ai prinde un crash bar menit să preia forța Âşocului întrun Âşurub de 6mm ? Da, să se îndoaie crashul cât vrea, dar să nu înceapă să rupă Âşi de pe cadru prinderi si alte cele, că-l calcă 1000 de lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Nu sunt rautacios si nici nu vreau sa cobesc dar daca nu ajungi cu picioarele jos si nici vreun puternic nu esti o sa sfarsesti rapid prin a vinde africana, cred ca cel mai potrivit ar fi sa te reorientezi, cred ca un DR650 SE ar fi tocmai bun......parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Andry are africana prea ridicata de spate, nu e mai scund ca Sebicozaurul de exemplu, care baga coclauri pe africana fara probleme. Mai Marius, si pentru rasnov iti trebuie procura ? ce tot astepti??? Hai cu lista !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cipriane......ma ai grija...ca te pui cu oltenii....Nu pentru aia nu!....Ia zii cand spuneai ca este...ca sa stiu sa fiu prezent:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Mai...care e faza cu webcamu? ce stiti voi din lumea afrikanelor si mi-e ascuns mie Din pacate trebuie sa zic pas la Rasnov! poate la valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 A fost, acum au rămas doar urmele Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei. hepko&baker original aproape nou 100 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Mulțumesc Galen, dar dacă este cel pe care îl ai la vânzare de doi ani ( /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=622172 ) nu-l doresc, nu-mi place deloc modelul de prindere. Nu sunt rautacios si nici nu vreau sa cobesc dar daca nu ajungi cu picioarele jos si nici vreun puternic nu esti o sa sfarsesti rapid prin a vinde africana, cred ca cel mai potrivit ar fi sa te reorientezi, cred ca un DR650 SE ar fi tocmai bun......parerea mea. Cea mai bună e o Africana, nu contează înălțimea. Poți să fi Âşi olog, tot Africana e cea mai potrivită. Andry are africana prea ridicata de spate, nu e mai scund ca Sebicozaurul de exemplu, care baga coclauri pe africana fara probleme. Mai Marius, si pentru rasnov iti trebuie procura ? ce tot astepti??? Hai cu lista !!!! Nu e prea ridicată, sunteți voi piticanii ofticate Nu Âştiu zău dacă "nu-s mai scund decât Sebicozaurul", eu cred că mi-s. Pletele mă fac să par mai lungan de fel. Cipriane......ma ai grija...ca te pui cu oltenii....Nu pentru aia nu!....Ia zii cand spuneai ca este...ca sa stiu sa fiu prezent Păi să vii ! Mă pun Âşi eu cu oltenii, ca să-ți dau încă un motiv să "vii peste noi" . Mai...care e faza cu webcamu? ce stiti voi din lumea afrikanelor si mi-e ascuns mie Din pacate trebuie sa zic pas la Rasnov! poate la valeni E montat un webcam în garajul lui boieru', îți dau link de live view pe PM. Lista de până acum : 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem 3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem. 4. Boieru' 2buc XXl de mascul dominant si 1buc S de dama pt Roxi Editat Iunie 22, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cipri te rog să mă treci Âşi pe mine cu un L. (ca să fac Âşi eu anunțul în văzu lumii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Andry are africana prea ridicata de spate, Asta inseamna ca are africana Ceea ce nu e anuntat oficial Deci nu are Mai...care e faza cu webcamu? e o gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cstelia, raman profund indatorat. Azi m-ai facut iar un om fericit. Ma dor mainile deja, si nu am fost decat 30 minute pe deal. Simt iar ca mi se intind incheieturile cand accelerez. Bestie! Urca pe pereti. Cred ca daca aveam Anakee si nu crampoanele care se invart in gol, eram numai pe o roata. Membrana avea o crapatura de vreo 3 centimetri, alta decat cea lipita. O sa pun poze. Saraca, nu stiu cum naiba a mers pana acum motocicleta asta. Azi am asamblat-o la loc in versiunea cu care am fost la Nadrag, pentru ca maine si duminica vreau sa ma plimb, sa cautam traseu pentru intalnire. De luni s-au anuntat ceva ploi, si pana atunci sper sa vina si seaua, sa pot trece modificari serioase. Cred ca o sa fie nevoie si de o revizie la ambreiaj, ca se pare ca de cand vin toti caii la masa, incepe sa patineze. Referitor la crashbar-uri, al meu avea niste bucsi de cauciuc la imbinarea cu cadrul, tocmai, pentru a nu transmite socul direct in cadru, si pentru a permite o elasticitate a crashbar-ului in cazul unui soc, fara sa il deformeze. La trante mai serioase, acesta a atins rezervorul, si l-a indoit putin. Scopul crashar-ului dupa parerea mea nu este acela de a proteja carenele, ci sa te protejeze pe tine in cazul unei cazaturi, sa nu iti prinzi piciorul sub motocicleta. Eu sunt de parere ca oasele mele sunt mai scumpe decat niste plastice. Cam asa o sa arate Reta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Personal, prinderea direct în ureachea inferioară a radiatorului mi se pare o prostie crasă. De ce mama mă-sii ai prinde un crash bar menit să preia forța Âşocului întrun Âşurub de 6mm ? Hai in timpul saptamanii la mine la birou, Carierei 158. Vezi Hondita de cum intri pe poarta. Poti vedea un Givi cum arata montat pe africa twin rd07a. Il recomand oricui. Daca iti place, Andrei de la Kampur ti-l poate aduce la un pret bun, zic eu. Mai baieti, treaba e serioasa, acum ca l-am informat si pe Mihutz77 de locatie, ? Pana la urma doar Zoli a avut probleme cu pompa de benzina. Off topic: Cristi, am bagat 4500km ca sa vin la intalnirea organizata de tine si prietenii tai la Nadrag. Am avut parte de mai mult de cat am crezut ca pot duce. Frumos dar si epuizant...O aventura asa cum mi-am dorit-o de la bun inceput, plina de necunoscut si de emotii. E mult de povestit dar, toate la timpul lor, imi fac un pic ordine in ganduri si in...poze :-) Tot ce pot spune acum dupa intrunirea din 2012 este ca mi-a depasit cu mult asteptarile:-)) A fost absolut fantastica! M-a umplut de draci ca nu am avut gume adecvate, ca nu mi-am putut da in petec asa cum obisnuiesc uneori :-), dar experienta a avut farmecul ei asa cum nu credeam nici in ruptul capului. Si acum ma dor mainile de cat am tarat de Black Beauty a mea la deal si la vale :-), cred ca si pe voi Mi-am facut un obicei fain, unii dintre voi deja il stiti bine: vin la intrunirile Africa Twin.ro strabatand cat se poate de multi kilometri astfel incat povestea intrunirii sa prinda un farmec cat se poate de inedit! Asa am facut anul trecut cand, timid, am indraznit sa fac in loc de 70 km pana la Valeni, am bagat vreo 1000 km intr-o singura zi, cu pauza de cafea la Chisinau :-). Anul asta am venit prin Serbia, Macedonia, Albania, Muntenegru, Croatia, Bosnia-Hertegovina si bineinteles Romania...spre Nadrag.Peste 4500km. E clar: la anul vin la Nadrag pe un drum si mai lung, care va trece peste Cercul Polar de Nord cu vreo 550km! Voi trece prin 14 tari(!!!) pt intalnirea Africa Twin Nadrag 2013 :-) Insumati sunt minim zece mii km. Ca idee, tura va dura 4 saptamani, punctul cel mai indepartat va fi North Cape in Norvegia. Korben, te bagi? Poate "calcam" un pic si Groenlanda :-))) Partea proasta este ca nu voi putea pleca decat dupa jumatatea lui Mai. Poate astfel negociem data intrunirii Nadrag 2013. Ce zici? Editat Iunie 22, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cipri, te rog baga si la mine un M la tricou (daca crezi ca e mic reconsidera tu si trece acolo ce e de cuviinta). Cat despre problema lu Andry cu africana lui, va rog nu va mai luati de el caci aia e cea mai buna, ei se iubesc si se inteleg bine dar ca orice cuplu mai au "mici divergente". Africana e cea mai buna pt el chit ca e mare, mic, scund ,gras, slab, pletos burtos, miop, schiop sau scuterist....nu credeti? o sa va convingeti singuri. Andry...am inteles ca urmeaza sa dam BAC-ul la sport...te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Hai in timpul saptamanii la mine la birou, Carierei 158. Vezi Hondita de cum intri pe poarta. Poti vedea un Givi cum arata montat pe africa twin rd07a. Il recomand oricui. Daca iti place, Andrei de la Kampur ti-l poate aduce la un pret bun, zic eu. Mulțumesc pentru invitație, dar Âştiu cum arată crashbarul Givi, este exact modelul Âşi prinderea pe care am avut-o Âşi pe Transalp Âşi personal nu mi-a plăcut. Am vorbit cu Andrei, prețul dacă-mi aduc bine aminte era de 80€ sau sub această sumă. Ca Âşi construcție îmi place, însă sistemul de prindere ( sub jug, partea de sus ) nu mi-a plăcut niciodat' . Până la urmă cred că voi lua de la HD Âşi-apăi ce-o fi o fi, dacă nu-mi plac le-oi vinde Âşi oi lua alt model, până găsesc unul care să se asorteze cu costumul Âşi adidaÂşii. Gabi : muchas senchiu pentru reclamă, m-ai omenit cu pozele alea. Puteai să bagi Âşi vreo două de când am urcat la Babele sau de la Cabana MalaieÂşti Cu BACu` la sport nu Âştiu ce să-ți răspund, când l-am dat acum 3 ani de l-am picat am luat doar proba de aruncare a greutății ( care a fost la alegere cu 50 metri ), la capră nu m-am descurcat ( doar cu vaca ce aveam experiență ), la baschet n-am lucrat bine cu ambreaju' Âşi a patinat mingea pe gaura coÂşului iar la flotări n-aveam deloc experiență, acum ce-am început să mă antrenez la ele de când cu motocicletele, ma tot bag pe dedesubt să verific dacă mai am filtru de oloi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Acum 5 minute am primit si seaua de Transalp, deci sunt gata pentru transplant. De luni ma apuc de treaba la Prototiptilul de Valeni. Acum plec la plimbare. O zi vesela si weekend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Gabi : muchas senchiu pentru reclamă, m-ai omenit cu pozele alea. Puteai să bagi Âşi vreo două de când am urcat la Babele sau de la Cabana MalaieÂşti Din ce an e BV ANDRY? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 ma bag si eu in seam sa ii dau un sfat lu Andry. Man tu nu de crashbar ai nevoie ci de putin mai multa tehnica. Vb cu amicii tai din Bv sigur gasesti pe undeva o mobra de enduro cu care sa-ti faci mana. apoi cu AT ti se va parea mult mai usor si nu mai conteaza ce crash bar ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Din ce an e BV ANDRY? Pare a fi modelul din 1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.