Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

momentan inca :-L nu dau nimic ca sar putea sa rezolv ceva ( am ceva promisiuni nimic sigur ) cu actele de italia dar intro saptamana adica pana lunea viitoare aflu daca pot sa o radiez din italia si cat costa si daca merita si nu imi cer mii de eur ca din 2010 ii adusa in tara .....daca rezolv ii dau viata ( ii lipsesc ceva piese pe ea ) dar daca nu merge pe bucati ca donator din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul d-lui Profesor , ieri seara am demontat ventilatorul de pe mobra si l-am testat pe bateria de la masina . Porneste , se invarte si in cca 5 sec pierde din turatie si se pare ca merge chinuit . Rezolvarea problemei : alt ventilator din stocul de iarna a lui Cristi . Problema rezolvata . Inca un pas spre Bikes on Ice :) .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Din ciclul de probleme matematice din culegerea de Gheba, se da: furca KTM, nu stiu ce model ca i s-a luat numarul, dar nu e la mine, (fara jugurI) pentru cine vrea sa inceapa un prototiptil. Mai am ceva piese de KTM, adica roata de spate, o roata de fata care are inelul putin crapat, dar se rezolva cu niste zeama de sudura, amortizorul spate, care e tare destept, numai ca nu se potriveste pe nici o Africana. Se cere: amortizor spate cu "harc" cu tot de RD03, amortizor spate de RD04, cu tot cu arc, si membrane de carburator de RD03.

p.s. Piesele de KTM nu sunt ale mele, dar stiti cum e povestea, am un prieten, care are un prieten, care...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul d-lui Profesor , ieri seara am demontat ventilatorul de pe mobra si l-am testat pe bateria de la masina . Porneste , se invarte si in cca 5 sec pierde din turatie si se pare ca merge chinuit . Rezolvarea problemei : alt ventilator din stocul de iarna a lui Cristi . Problema rezolvata . Inca un pas spre Bikes on Ice :) .

No ala este un pas f important. Banuiesc ca il vei folosi la propulsie, ca altfel slabe sanse sa te ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ala este un pas f important. Banuiesc ca il vei folosi la propulsie, ca altfel slabe sanse sa te ajute!

Nu te superi daca nu reusesc sa inteleg ironia , nu ? Anul trecut era sa fierb motorul de vreo doua ori deoarece nu pornea ventilatorul si ptr ca urmeaza un drum de Hunedoara chiar aveam nevoie de el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la asta ma refeream, doar ca eu de-abia reusesc sa misc acul de temperatura pe Africana iarna. Nici pomeneala de ventilator.

Anul trecut in vara am sapat prin nisipul de la Sag si am avut surpriza sa nu porneasca ventilatorul . Fuga la asfalt si viteza sa scada apa . In toamna , dupa ce am pedalat prin oras , in loc sa parchez linistit , tura pe Aradului sa scada apa . Se incinge cand nu te astepti . Cand am schimbat ventilatorul , am lasa mobra sa mearga la relanti cca 20 - 30 min si a pornit ventilatorul . Si nu este prima Africana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am pedalat prin oras , in loc sa parchez linistit , tura pe Aradului sa scada apa .

 

Si, totusi, de ce n-ai parcat linistit? Nu se opreste ventilatorul daca iei contactul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme pe aici, asa ca m-am gandit sa schimb asta!

Voi va mai aduceti aminte Africana mea?.....Ei...uite-o! :)

 

Ce facusi cu ea, oltene? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact aici era problema : in 10 sec de cand pornea ventilatorul , pusca siguranta .

 

Tot nu vad necesitatea racirii motorului pe un drum de viteza dupa ce ai circulat in trafic aglomerat. Ventilatorul putea porni oricand in trafic, iar apoi sa se opreasca din cauza arderii sigurantei. Ori ca parchezi mobra, ori ca dai o tura pe un drum de viteza, motorul tot se raceste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu vad necesitatea racirii motorului pe un drum de viteza dupa ce ai circulat in trafic aglomerat. Ventilatorul putea porni oricand in trafic, iar apoi sa se opreasca din cauza arderii sigurantei. Ori ca parchezi mobra, ori ca dai o tura pe un drum de viteza, motorul tot se raceste.

 

Pe mine nu ma lasa sufletul sa las motorul cu apa aproape de capat . Una este sa lasi motorul sa se raceasca de la 60* , 70* si alta e sa-l lasi cand mai are putin si tasneste din el pe te miri unde . Tot timpul am lasat motocicleta sa mearga pana scade apa sau am lasat contactul pus pana se opreste ventilatorul . Fiecare cu stolul lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lasi contactul dar motorul e oprit, ventilatorul v-a raci apa din radiatoare, termostatul se va inchide, motorul v-a ramane in continuare cald pt ca apa numai circula iar bateria se v-a consuma, nemaifiind incarcata de catre motor. Tu nu faci decat sa protejezi apa, nu motorul. Daca apa se v-a dilata foarte mult, v-a incepe sa curga pe la supraplinul vasului de expansiune. Nu v-a tasni prin nici o alta parte.

 

PS Eu sunt adeptul folosirii antigelului in concentratie 100%. Chiar daca are o racire mai proasta decat apa si ingheata mai repede decat solutia de antigel, protejeaza mai bine sistemul de racire. Adica nu apare rugina, nu apar depuneri de calcar si nu corodeaza elementele feroase ale sistemului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...