chemical Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 @mihutz77 momentan nu am poze cu ea, dar o sa fac cat de curad. Daca bine imi aduc aminte parca tie ti-am cerut pe privat ceva lamuriri cu un zgomot ciudat la cutia de viteze anul trecut. Puna la urma am dus-o la un mecanic care a desfacut cutia de viteze si avea uzura la un pinion de la viteza a 2-a, am gasit pe ebay si am cuparat alta cutie. Acum am alta problema, cu robinetul de benzina, curge benzina din robinet, inca nu l-am dat jos sa vad pe unde, am cautat sa caut altul dar nu am gasit, asa ca apelez pe aceasta cale daca are cineva de vanzare un robinet de benzina sau poate stie cineva daca se poate repara (am vazutca pentru anumite modele exista kit de reparatie, dar pentru acesta nu am gasit ), sau daca se potriveste robinetul de pe alt model de motocicleta va multumesc » Post actualizat in 26 Feb 2015 17:00puna la urma am gasit 3 poze pe telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Desfa l si arunca o privire la el/in el -- nu te consta nimic...cu atat mai mult cu cat e stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Nu are suruburi, deci nu se poate desface usor. Nu exista kit de reparatie la acest robinet. Ia un burghiu de 3mm si "frezeaza" afara niturile. Inlocuieste o-ring-urile si apoi inchide robinetul la loc folosind niste suruburi. Succese! » Post actualizat in 27 Feb 2015 08:15 am pt Africana RD 07 husa pt tankbag Bagster , un parbriz MRA cel inalt (extensibil) respective o toba integrala cu silencer detasabil. sunt aproape noi , daca prezinta interes le pun la vanzare pe topicul corect ca aici nu cred ca e permis . salutare cristi Pai ai vandut motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 daca nu ma-nsel o ajuns pe la BV. se pare ca acolo lumea are intrebuintare pt asa utilaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Aparent si a luat sutien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Galen, parerea mea e ca sarcina mare nu efecteaza partea de stabilizare a tensiunii, ci redresorul La sarcini mari triacele nu mai deschid aproape de loc, pe cand prin diodele redresoare trec curenti de zeci de amperi Dar efectul este acelasi, are nevoie de cooler Exact asta ziceam, diodele din punte duc greul la sarcina mare. Aceastea se si incalzesc. Dar puntea nu este din pacate separata, e inclusa in cei cativa cm patrati de microcomponente. Astfel incat coolerul face diferenta, trebuie sa ai racire buna. In mod normal ei trebuiau sa supradimensioneze releul de la inceput ca sa poti pune consumatori in plus. Dar impreuna cu membranele de carburi releul este unul dintre esecurile honda, proaste si scumpe. Am pus deja releul "no name" dar verificat pe alte mobre si din fericire merge chiar mai bine decat cel vechi cand era bun, nu scade tensiunea la cresterea turatiei peste 4500. Am schimbat si bateria ca ajunsese si aia de 2-3 bumbi si ..gata! Yuasa pe acid.Tot de-aia mi-am pus. M-a tinut fix 4 ani, la banii dati pe ea e super ok. Un xenon mi-e ars, am schimbat deja in 5 ani cam 6 buc. Ramane intr-un xenon pana imi vine releul mosfet. Domnie, nici la bord nu mai scade sub 13, 7, iar pe baterie am constant 14, 3. Editat Februarie 27, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 am mai auzit asta cu sutienul pe un alt topic, incerc sa-mi dau seama ce metafora poa sa fie asta. lumineaza-ma si pe mine te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Daca mergi la chilotarie -- si vrei de firma nu asa...ai cateva alternative: - jolidon - triumph -- http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_International - etc Priveste-o ca pe o recomandare de 1 martie -- sotia sigur va aprecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 foarte tare ! e pour le connaiseeurs, eu stiam doar Victoria's secret Daca mergi la chilotarie -- si vrei de firma nu asa...ai cateva alternative: - jolidon - triumph -- http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_International - etc Priveste-o ca pe o recomandare de 1 martie -- sotia sigur va aprecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) .... Dar impreuna cu membranele de carburi releul este unul dintre esecurile honda, proaste si scumpe...... Aici te contrazic din nou Regulatorul (stabilizatorul de tensiune) in scurtcircuit nu e inventie Honda, nu e vina lor Membranele de carburator (si carburatoarele) de asemenea, nu sunt facute de Honda Eu as fi construit regulatoarele din doua module, redresorul si stabilizatorul, cu racire corespunzatoare Editat Februarie 28, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 da, asta e doar ca nu are barele din spate. am pus acaretele la vanzare pe topical de bazar. cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 @Korben -- nu e vina lor asta e clar -- stim cu totii ca sunt parti sensibile la orice model de motocicleta si nu numai. Sincer si eu cred ca partea de incarcare e o buba ce apare cam tot timpul la Honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 si la Yamaha, Suzuki, si Kawasaki aka toate care au releu de acest tip si carburatoare Mikuni sau Keihin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Tenere are carburator Teikei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 cateodata mi-e atat de ciuda pe mine ca nu merg mai departe de la faza de idee. o sa raman sarman 4ever anyway...voila: french invention Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Ma indoiesc ca te poti imbogati cu ideea asta. Cel mult sa obtii recunostinta unor posesori de AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 si eu m-am chinuit sa pilesc o extra saiba pt eliminarea jocului pinionului de atac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Tenere are carburator Teikei Inginerii de la Teikei sunt dezertorii de la Keihin » Post actualizat in 03 Mar 2015 20:23 Ma indoiesc ca te poti imbogati cu ideea asta. Cel mult sa obtii recunostinta unor posesori de AT Si nu numai Totusi, ma intreb de ce au lasat japonezii jocul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Same reason why they used that rectifier: Nothing should last 4ever! Se prea poate sa le fi scapat niste chestii sau sa nu fi avut la dispozitie tehnologia si experienta curenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 salutare baieti eu maine dau comanda de ceva piese de pe site-ul asta: http://www.termoli.tv.it/directory/index.htm mai vrea careva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 @dudaroc as vreau eu un robinet pentru benzina la o honda africa twin, le-am trimis un mail sa vad daca au asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 @chemical La mine e a treia oara cand comand de la el si mereu a avut ce era pe site si e om de cuvant. Poate sa la puna in pachetul meu, tu de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Mi-a raspuns si mie si are robinet de benzina, eu sunt din Bistrita, poti sa-mi lasi un nr de tel pe privat sa te sun sa povestim Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Salut! chemical Daca se poate pentru comanda....eu vreau pentru un RDO7 din 1998 grila de protectie de la pozitia 11. Costa intre 8 si 10 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 6, 2015 Autor Share Postat Martie 6, 2015 Salutare tuturor! Cu oaresce regret va anunt ca grupul calaretilor de africane s-a imputinat cu unul, adica tocmai am vandut mobra de la care a pornit acest topic in 2006 ... Totusi comunitatea s-a imbogatit cu un nou membru, respectiv fericitul nou proprietar , care nu e tocmai strain de forumul nostru. /index.php?/topic/723681-honda-xrv-750-africa-twin-rd07a-1999/&do=findComment&comment=3927438 Adio dar raman cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.