Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

calin_n, daca nu te grabesti, la anul poate o vand eu pe a mea :)

eu i-am schimbat toata cutia de viteze, inca o mai am pe cea veche complecta, doar ca la pinionul de la viteza a 2-a ii este usa cementarea, initial am vrut sa il schimb doar pe acela dar mecanicul la care am dus-o a zis ca e mai bine sa o schimb pe toata, am avut noroc ca am gasit una pe ebay.co.uk exac in acea perioada


» Post actualizat in 27 Jul 2015 16:35

acum vin si eu cu o intrebare, saptamana trecuta am observat o balta de benzina sub motor dupa ce am parcato, benzina curgea dintr-unul din furtunasele care pleaca din carburator inspre injos iar celalalt capat este liber. Din ce cauza ar putea sa curga benzina pe acolo ? puna acum nu mi s-a mai intamplat, sau cel putin nu am mai vazut eu puna acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 Jul 2015 16:35

 

acum vin si eu cu o intrebare, saptamana trecuta am observat o balta de benzina sub motor dupa ce am parcato, benzina curgea dintr-unul din furtunasele care pleaca din carburator inspre injos iar celalalt capat este liber. Din ce cauza ar putea sa curga benzina pe acolo ? puna acum nu mi s-a mai intamplat, sau cel putin nu am mai vazut eu puna acum

Mizerie pe cuiul poantou de la carb-ul respectiv, acesta nu inchide si carbul debordeaza. In cel mai rau caz plutitorul spart. Incearca urmatorul trick: pornesti motorul si deconectezi apoi alimentarea de la pompa de benzina, eventual de la releul acesteia. Sau poti strangula cu o cheie franceza furtunul care iese din pompa. Motorul se opreste dupa un minut, doua minute. Acum ai camerele de nivel goale, plutitoarele jos si cuiele poantou afara din scaune. Reconectezi pompa/elimini strangularea si dai constincios la automat in reprize de 5 secunde pana reporneste motorul. Aceasta manevra poate curata cuiul poantou care nu inchide. Daca nu tine, asta e! Desfaci carburile, verifici plutitoarele, cureti eventual rodezi cu pasta de dinti cuiul poantou respectiv in scaunul sau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=608802&selpic=1&zoom=1#foto

 

Colorit original ?


» Post actualizat in 28 Jul 2015 14:19

Acum , odata cu aparitia noului model Africa Twin , m-am decis ca atunci cand voi castiga la loto sa-mi cumpar una . . . . . una bucata

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dar estetic arata bine !

 

as incepe iar cu 3500 pt o Africana, dar imi da ori Korben ori Cstelia ban :)))))))

 

LE: rezervorul bag mana in foc ca e revopsit.

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele sunt in culorile originale , dar rezervorul nu mai este . Si nu cred sa aiba km aia decat daca a fost sifonata si reconditionata dupa muuuult mult timp . Sau cine stie pe unde a stat ascunsa pana acum .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e umblata

Chiar daca zice ca e in Arad, eu nu am vazut-o niciodata

Incerc sa-mi fac timp sa o vad, ca ma mananca palma

Daca nu ma insel, e a unui mecanic, dar se vede ca e vopsita, nici ghidonul nu e original, nici oglinzile, poate mai sunt si altele


» Post actualizat in 28 Jul 2015 20:17


Nu stiu, dar estetic arata bine !

 

as incepe iar cu 3500 pt o Africana, dar imi da ori Korben ori Cstelia ban :)))))))

 

LE: rezervorul bag mana in foc ca e revopsit.

 

Da, 3500 pentru o africana

Daca esti curios, aia din Rasnov (care a fost a lui Raul Gherghel - rul) s-a dat tot cu 3500 in 3 zile

Africanele nu sunt pentru mofturosi ca tine, ci pentru pasionati :crack:


» Post actualizat in 28 Jul 2015 20:22


http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=608802&selpic=1&zoom=1#foto

 

Colorit original ?


» Post actualizat in 28 Jul 2015 14:19

Acum , odata cu aparitia noului model Africa Twin , m-am decis ca atunci cand voi castiga la loto sa-mi cumpar una . . . . . una bucata attachicon.gifBMW-R-1200-GS-Adventure-2014-Outdoor-Detail-12.jpg

 

 

:crack:

ai baut apa dupa caine?

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin_n, on 29 Jul 2015 - 08:23, said:

Stiti ceva detalii despre motocicleta aceasta?

Vad ca a revopsit carena din fata si lateralele.

 

http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID4kuuI.html#5f38f0bb1c

Asta cred că e in Şiria, a vazut-o Cristi anul ăsta

Faptul că e revopsită nu e neapărat ceva rău

Te intersează să meargă bine, să nu trebuiască să mai bagi bani in ea

 

L.E.

Am aflat ca e la Chişineu Criş

Poate dau o fugă in weekend

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arată bine, îmi place aproape totul la ea dpdv estetic. Motorizarea nu-mi place, deşi ei spuneau (acum 2 ani) că va fi în aşa fel construit şi reglat încât să-ţi ofere aceleaşi caracteristici ca şi un V2 (sâc!).

Per total îmi pare o motocicletă foarte modestă, poate chiar mai puţin reuşită chiar şi în comparaţie cu Crosstourer.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cosmin din Chisineu Cris are motoare ok. Sunt aduse din Italia, sunt bibilite la estetica ca sa dea bine la ochi, probabil si umblate pe la km dar cine nu face asta dintre vânzătorii en-gros de motoare. Am un prieten cu care am mers de si-a luat motor de acolo. Toate bune si ok, motorul merge si acum dupa 3 sau 4 ani. Omul are preturi sincere. Cat dai atat primesti. Ba chiar mai bine decat la altii. Mereu mai lasa ceva la pret. Am vrut sa imi iau un Pan European 1300 de la el, dar avea prea multa rugină sub care ne, desi pretul era f tentant.

» Post actualizat in 29 Jul 2015 18:22

Am mai fost de-am vazut un AT 07 negru cu portocaliu acum aprox 3 luni. Pret tot cam asa - 2500 pe acolo. Scurt pe doi - eu as lua linistit motor de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gafat-o nasol...

 

Mi-am schimbat becurile din bord, am schimbat toba, am bibilit mobra......dar de cand am luat-o, nu i-am verificat nivelul la ulei. Mereu imi aminteam in casa, dar cand ieseam cu ea, uitam total.

 

Cand am luat-o i-am schimbat uleiul (a fost primu lucru care s-a schimbat la ea),dar de atunci am facut vreo 3000si un pic de km.

 

Azi cand am pornit-o , dupa vreo 15 sec am dat socul mai incet, si pt o secunda a dat sa se opreasca si a clipit de 2 ori becu de ulei. Am zis ca poate a facut asa ca era sa moara motoru si n-am dat importanta. Dupa ce am plecat...am observat un sunet mai accentuat ca de distributie sau ceva de genu...si cand am ajuns la benzinarie am verificat uleiul si era jale. Dupa ce-am sters tija si am bagat-o sa verific,am scos-o USCATA. Am luat un 1L de ulei 15W-40 de la OMV pe loc, si am completat usor pana ma pus tot bidonul de 1 L. Chiar si cu tot bidonul pus, dupa ce am mers un pic si am verificat abia am 2mm de ulei in varful tijei...

 

De cand o am am mers cu ea preponderent sub 100/110 km/h. Rar varfuri de 120/130 (f rar chiar). Dar fix acu 3 zile la o iesire i-am dat mai tare (120-130) si 6000 rpm.. (stiu,unii radeti probabil cand zic ca asta inseamna tare, insa mie-mi place la nebunie pana in 90/100 km/h cu ea si maxim 4500-5000 RPM).

 

Nu inteleg de ce a papat atata ulei. Cand am luat-o i-am facut test de compresie si era foarte ok. Vreau sa-i schimb uleiul inainte sa mai ies cu ea si apoi sa urmaresc daca si cum il consuma..


Am inteles ca e normal sa consume,ca-i motor vechi, mai ales daca se merge tare cu ea,dar eu am avut un regim normal, sub nici o forma tare...


Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu nu bag decat mineral sau semisintetic in Temere. 20w50. Am de cativa ani un fix cu Valvoline 20w50 semi de la Ciclop (parca esti din TM,nu?). Si am mai băgat în ea si a mers bine si Motulul acela 20w50 5100 mineral parca (maxim semisintetic). Asta ar putea fi, dpmdv. Semeringuri supape...?

» Post actualizat in 29 Jul 2015 22:33

120-130 nu e tare nici pentru a mea darămite pentru bicilindrul tau. Eu zic ca a ta nu e chinuită deloc pana in 120-13o. Daca ziceai 150-160 constant mai întelegeam. Personal mi se pare ca mergi catrinel bine, nu glumă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 95000 km si nu consuma deloc. Am luat-o la 87000 din Germania. I-o fi schimbat neamtu setul motor, dar ma indoiesc. Consumul de ulei nu e caracteristic Africanei. Asta e lucrul care ma incanta cel mai mult fata de fostul Temere care e un model celebru pt consumul de ulei. Bine TNR are peste 3.5 litri de ulei, are de unde, dar era deranjant sa tot completez cu ulei....

 

PS Dupa ce schimbi uleiul, verifici joja. Mai dai o tura, mai verifici. Nu te culci pe o ureche ca ai pus cantitatea din manual si totul e OK....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte tentat si de asta dar e putin peste bugetul meu.
Pana acum nu am reusit sa ne sincronizam si sa ne intalnim undeva sa o vad. :)
Dar este timp.

Calin, de ce nu o iei pe a lui Andry? E adusa de mine din Germania, a fost bibilita de Zoli. E chiar ok jucaria, din cate stiu eu.


» Post actualizat in 30 Jul 2015 05:32


Mersi mult pentru informatii.
Din cat am povestit la telefon mi-am dat seama ca omu e ok si sambata o sa merg sa vad motocicleta.

Cosmin din Chisineu Cris are motoare ok. Sunt aduse din Italia, sunt bibilite la estetica ca sa dea bine la ochi, probabil si umblate pe la km dar cine nu face asta dintre vânzătorii en-gros de motoare. Am un prieten cu care am mers de si-a luat motor de acolo. Toate bune si ok, motorul merge si acum dupa 3 sau 4 ani. Omul are preturi sincere. Cat dai atat primesti. Ba chiar mai bine decat la altii. Mereu mai lasa ceva la pret. Am vrut sa imi iau un Pan European 1300 de la el, dar avea prea multa rugină sub care ne, desi pretul era f tentant.
» Post actualizat in 29 Jul 2015 18:22
Am mai fost de-am vazut un AT 07 negru cu portocaliu acum aprox 3 luni. Pret tot cam asa - 2500 pe acolo. Scurt pe doi - eu as lua linistit motor de la el.

Editat de calin_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la schimb la schimb , la 100300 km nu completez ulei . Vezi sa nu ai alta problema .

Care schimb la schimb, mai? tu abia ai iesit cu ea, pana acum ai tinut-o in garaj

De aia vrei sa cumperi bmw?

» Post actualizat in 30 Jul 2015 06:49

Apropos, e careva de aici tentat de noua Africa Twin? (bine, stiu ca-i diferenta mare de bani intre vechea si noua...)

 

Cand zic tentat ma refer la modul realist, ca asa....toti visam la ea cred :)

 

Eu as cumpara-o IERI

Vezi ca exista topic

/index.php?/topic/720029-honda-true-adventure-crf1000l-urmasa-xrv750-africa-twin/?p=4024394

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Dupa ce schimbi uleiul, verifici joja. Mai dai o tura, mai verifici. Nu te culci pe o ureche ca ai pus cantitatea din manual si totul e OK....

 

Pai aia e, ca am fost prost dupa ce l-am schimbat...si nu neaparat ca m-am culcat pe o ureche,dar tot uitam ca boul sa-l verific. Imi aminteam mereu cand eram la munca sau cand mobra nu era in preajma...

 

Daca papa ulei, unde ar trebui sa ma uit? (ma refer la ce piese ma astept ca trebuie schimbate?) Segmenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu curge din motor, atunci segmenti, pistoane, cilindri, garnituri supape. Cica daca iese fum pe acceleratie e de la segmenti+cilindri si daca iese fum pe deceleratie e de la gariniturile supapelor.

 

Esti sigur ca arde ulei? Poate pur si simplu ai pus prea putin de prima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu curge din motor, atunci segmenti, pistoane, cilindri, garnituri supape. Cica daca iese fum pe acceleratie e de la segmenti+cilindri si daca iese fum pe deceleratie e de la gariniturile supapelor.

 

Esti sigur ca arde ulei? Poate pur si simplu ai pus prea putin de prima data.

 

prima data s-a pus un pic cam mult si am scos putin cu o seringa....

 

De fum habar n-am cum scoate, ca nu ma uit in spate, dar o sa dau cuiva mobra sa vad ce si cum....

 

Motorul era singurul lucru unde speram sa n-am belele. In rest, la alte subansamble...nu e asa mare fu.tai....o furca o mai schimbi o mai servisezi,o roata/janta la fel...dar la motor mi-e acru... pt ca e si f costisitor

» Post actualizat in 30 Jul 2015 10:02

Imi poate spune cineva codurile pt simeringurile de la supape de pe link-ul asta ? http://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-XRV650K-13292.html

 

Sau cum se numesc in engleza, ca nu-mi dau seama efectiv din schema ia.

 

Segmentii i-am gasit usor, dar simering-urile alea de la supape....

 

Incerc sa ma pregatesc psihic pt ce-i mai rau si sa-mi fac niste calcule :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gafat-o nasol...

 

Mi-am schimbat becurile din bord, am schimbat toba, am bibilit mobra......dar de cand am luat-o, nu i-am verificat nivelul la ulei. Mereu imi aminteam in casa, dar cand ieseam cu ea, uitam total.

 

Cand am luat-o i-am schimbat uleiul (a fost primu lucru care s-a schimbat la ea),dar de atunci am facut vreo 3000si un pic de km.

 

Azi cand am pornit-o , dupa vreo 15 sec am dat socul mai incet, si pt o secunda a dat sa se opreasca si a clipit de 2 ori becu de ulei. Am zis ca poate a facut asa ca era sa moara motoru si n-am dat importanta. Dupa ce am plecat...am observat un sunet mai accentuat ca de distributie sau ceva de genu...si cand am ajuns la benzinarie am verificat uleiul si era jale. Dupa ce-am sters tija si am bagat-o sa verific,am scos-o USCATA. Am luat un 1L de ulei 15W-40 de la OMV pe loc, si am completat usor pana ma pus tot bidonul de 1 L. Chiar si cu tot bidonul pus, dupa ce am mers un pic si am verificat abia am 2mm de ulei in varful tijei...

 

De cand o am am mers cu ea preponderent sub 100/110 km/h. Rar varfuri de 120/130 (f rar chiar). Dar fix acu 3 zile la o iesire i-am dat mai tare (120-130) si 6000 rpm.. (stiu,unii radeti probabil cand zic ca asta inseamna tare, insa mie-mi place la nebunie pana in 90/100 km/h cu ea si maxim 4500-5000 RPM).

 

Nu inteleg de ce a papat atata ulei. Cand am luat-o i-am facut test de compresie si era foarte ok. Vreau sa-i schimb uleiul inainte sa mai ies cu ea si apoi sa urmaresc daca si cum il consuma..

 

Am inteles ca e normal sa consume,ca-i motor vechi, mai ales daca se merge tare cu ea,dar eu am avut un regim normal, sub nici o forma tare...

 

Idei?

Asta inseamna un consum de circa 1l la 2000km. E deja mare.A mea consuma de cand am luat-o cam 1L la 5000km, avea pe atunci cam 120k km. Acum are circa 300k km si inainte sa schimb termostatul consuma cam cat a ta. Acum ca merge dintr-o data cald m-a speriat putin, a baut cam 1l la 1500km, e drept pe canicula si drumuri de munte. De scos fum nu scoate vizibil Depinde f mult si ce ulei bagi, daca incepe sa consume, pune vara ulei ieftin si gros gen 20w50.. Si normal, verifica la fiecare mie macar nivelul. Apoi vezi cu adevarat cat consuma. Daca ai avut ulei subtire consumul tau e irelevant. Abia dupa ce iti faci consumul real cu ulei gros de vara si depaseste 1l/2500 decizi sa segmentezi.

 

Nefiind motor de ture (se foloseste undeva pe la 3500-4500) nu-ti fa probleme ce ulei folosesti, eu de ex. bag de vre-o 4 ani ulei de taxi heavy duties 20w-50.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...