Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu in ce manual ati citit voi 15.000 eu stiu ca e 12.000. Dar oricum, orice om cu bun simt il schimba la 6000 cred, ca nu e o avere (avand in vedere ca intra doar 2.4L si ca nu punem 300V...)

 

Oricum,dupa ce vin din concediu o sa-l schimb si studiez problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat cu socul, nu se mai trage cand dau maxim de ghidon. Multumesc pentru recomandari :peace:

11781725_976115882429784_680804751430888

corecta solutia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa plec in concediu maine si nu am timp sa ma ocup de ea.

 

Cand revin vreau sa schimb uleiul si apoi sa-l monitorizez din scurt. (din foarte scurt) sa vad cand si cum/cat mananca..

 

Am pus parca Motul 7100 15W-50 (cand am luat-o). Preponderent merg la plimbare/forestiere, dar ma bag si pe drumuri care necesita viteza mica (1-a, 2-a), offroad pe camp/deal, sleauri. Bine, nimic hardcore, ca e primul meu motor enduro/touring.

 

O sa-i fac si un test de compresie in momentul in care o sa schimb uleiul sa vad ce si cum...

 

Dupa mintea mea (ingusta),nefiind mecanic, nu dispare decat daca ai vreo scurgere (si asta e cam exclus, nu am vazut nici o pata sub motor sau ceva vizibil), daca il mananca (pe la segmenti,prin ardere), sau daca patrunde in antigel, dar asta ar insemna si antigelul sa patrunda si sa produca fum albicios, nu?

Il bea pe la segmenti si foarte putin pe la simeringuri. Incearca cu un ulei mai ieftin si mai gros. :) Apoi da feedback, asta dupa ce monitorizezi consumul. AT bea mult ulei doar la viteza de autostrada 140 si peste sau hard enduro. Exploatata la viteze si tractiuni normale un consum de 1l/2000km este acceptabil. Motorului meu inca nu pot sa zic ca i-am facut consumul real dupa inlocuirea termostatului, dar urmeaza. Daca se confirma ca bea 1 l /1500, la iarna am sa-i montez si eu motorul de rezerva (60k km reali) iar pe veteran am sa-l desfac cu mare interes sa vad ce s-a uzat. Dar sunt convins ca o segmentare +simeringuri de supapa noi l-ar face din nou utilizabil inca vre-o 200k km.Oricum de tras trage normal, ajunge la 180/ora si daca folosesti ulei ieftin, consumul nu-i mare gaura in buget iar cata vreme e rezonabil poti sa-l ignori linistit. Atentie doar la joja, spionarea sa trebuie sa intre in reflex!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg variatia asta....unii zic ca nu le consuma deloc ulei intre schimburi, altii ca le consuma enorm......

Aia tot vor sa-si vanda mobrele...din an in an le consuma tot mai putin :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparat cu SuperTen, Africana nu consuma ulei, ea doar face degustari. E alcoolic vs somelier, daca e sa facem o comparatie. Lasa, daca mananca ulei,inseamna ca ajunge ulei in toate strafundurile motorului :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...


» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:18

Inseamna ca a mea are 200300 ? :-L

 

Nu. Are doar 300, a fost a unui batran ce mergea rar la biserica cu ea, duminica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca merg numa-mpinse... normal ca nu consuma benzina :tempted:

Era sa ma fac Tenerist,nu-i bai, doar ca nu vroia nimeni schimb cu motor adevarat cand dadeam eu BMW-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa, daca mananca ulei,inseamna ca ajunge ulei in toate strafundurile motorului :alcy:

 

Mai ales pe esapament?

» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:41

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...

 

Mai exista proprietari de ST?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...

» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:18

 

Nu. Are doar 300, a fost a unui batran ce mergea rar la biserica cu ea, duminica.

Uh , m-am linistit . . . . . .

 

 

la ce biserica mergea ? Sper ca nu la asta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen, ce-i drept ma bag destul de des cu ea pe coclauri ceea ce presupune patinat ambreiaj si doar 1-a si a 2-a..... sa fie si asta o cauza? Dar n-as spune ca fac ''hard enduro'' pt ca sunt beginer....

 

Pai tu nu faci, dar mobra face, in intimitatea ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mizerie pe cuiul poantou de la carb-ul respectiv, acesta nu inchide si carbul debordeaza. In cel mai rau caz plutitorul spart. Incearca urmatorul trick: pornesti motorul si deconectezi apoi alimentarea de la pompa de benzina, eventual de la releul acesteia. Sau poti strangula cu o cheie franceza furtunul care iese din pompa. Motorul se opreste dupa un minut, doua minute. Acum ai camerele de nivel goale, plutitoarele jos si cuiele poantou afara din scaune. Reconectezi pompa/elimini strangularea si dai constincios la automat in reprize de 5 secunde pana reporneste motorul. Aceasta manevra poate curata cuiul poantou care nu inchide. Daca nu tine, asta e! Desfaci carburile, verifici plutitoarele, cureti eventual rodezi cu pasta de dinti cuiul poantou respectiv in scaunul sau.

Le multumesc lui Galen si Bogdan03 pt raspunsuri. Problema s-a rezolvat de la sine, am lasat-o cateva zile ca nu am avut timp sa umblu cu ea iar miercuri cand am pornit-o, surpriza, nu mai curgea benzina. Intre timp imi facusem programare la un mecanic, asa ca ma duc cu ea saptamana viitoare sa imi curete putin carburatoarele si eventual sa le sincronizeze. Dupa toata discutia cu uleiul m-am uitat si eu la nivelul de ulei, pt prima data de cand am luat-o (anul trecut in mai, atunci am favut su schimb ul de ulei si filtre) si iar surpriza, cand era pe cricul lateral, joja curata, am tinut-o drept iar nivelul de ulei este la limita inferioara. Acum daca o duc saptamana viitoare la mecanic o sa ii fac si schimbul de ulei, intrebarea este ce tip de ulei sa ii bag ? Anul trecut cred ca mecanicul a bagat 10w40 dar nu era sigur asa ca nu m-am riscat sa il complectez doar, o sa il schimb cu totul Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca 15W-50 e decent , schimbi si filtrul si cum ziceau baietii, stai departe de full sintetic...ca-l mananca si nu-si merita banii..

 

Eu prima data m-a tentat sa-i pun ulei mineral (Care era recomandat cand aparuse mobra),dar m-am gandit ca uleiurile moderne nu pot decat sa faca bine motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mi se pare inutil sa citesc toate postarile astea despre km, uleiuri de taxiuri, de măsline si alte filosofii. Iti spune lumea ca ai full sintetic in ea, nu ai verificat uleiul dupa schimbare si tu deja iti faci calcule despre semeringuri (aprox 80 lei no name si 40 euro originali - 4 buc) si segmenti (50 euro per piston). Schimba uleiul cu mineral sau semi si gata. Si daca mânca 1 L la 500 de km iti iei ulei cu tine in concediu si gata. 2-3000 merge lejer. Si te apuci la iarna de desfacut.

» Post actualizat in 31 Jul 2015 19:50

Adventure,tata, nu stiti ce ulei aveti in mobre si unii nu l-au verificat un an si jumatate. Pot sa rad, nu? Nu va crispati prea tare din cauza mea. Am net bun dupa doua saptamani si ma relaxez la lumina lunii. Pace si iubire. Iar imi aduc aminte de 3500 pe o AT. Sa vedem si cu cat o vinde dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca sunt dusi segmenti verifica furtunul de la cutia filtrului unde se aduna uleiul împins din motor prin purjator.

» Post actualizat in 31 Jul 2015 20:03

La Domi si Tenere semeringurile sunt 10 eur bucata originale. Si 20 de lei la Autonet/Motomike. Presupun ca tot pe acolo si la AT. Daca băietii au luat bacul pana prin 2010, cred ca se descurcă ei la calcule.

3 litri jumate ulei ca in Tenerele lui Andrei sigur nu intra in ele :)).

Repet, dont take it top serious, plecase ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dar oricum, orice om cu bun simt il schimba la 6000 cred,"

@Bogdan03 ! Te misti pe teren usor impertinent, nu crezi?

Si, da, ai dreptate cu 12000km.

Inca ceva: nu tot ce iti trece prin cap trebiuie sa daruiesti lumii, mai tine oarece si ptr tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...