Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa am facut eu la transplant

arata ca dracu da e eficient

s-a vrut ceva provizoriu dar asa a ramas - plecam in Muntenegru si nu aveam timp de partea estetica, ci de cea functionala

merge fara probleme(si pe ploaie torentiala cum am prins prin Serbia)

e un cooler luat de pe o sursa de pc gasita prin garaj si un numar provizoriu gasit tot prin garaj

l-am legat la pozitia de pe stop

 

post-65598-0-43329400-1474449310_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genu. Doar o revizie amanuntita si atata. Si ca sa va dau satisfactie alter egoul meu raulicastrica tot a futizat un parbriz dupa ce juma de zi a smirgheluit ud la el sa il faca transparent. Povestea la NadragCity, next year

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca l am uitat in cuptor ca m am jucat cu copii. Te rog sa nu aplici 5why ca nu afli nr. de pasarele

» Post actualizat in 26 Sep 2016 17:14

Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur.

» Post actualizat in 26 Sep 2016 17:15

Ps: as fi facut tutorial da un nene admin de pe XRV nush ce o facut cu contul meu ca nu ma mai pot loga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur.

 

Tot pe la voi pe aici vazusem chestia asta si facusem modifcarea, folosisem un silicon/lipici f bun de la bison pt. asa ceva; normal ca la sfarsitul proiectului eram plin pe labe de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca l am uitat in cuptor ca m am jucat cu copii. Te rog sa nu aplici 5why ca nu afli nr. de pasarele

» Post actualizat in 26 Sep 2016 17:14

Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur.

» Post actualizat in 26 Sep 2016 17:15

Ps: as fi facut tutorial da un nene admin de pe XRV nush ce o facut cu contul meu ca nu ma mai pot loga

 

Nu a facut nimeni nimic la xrv.ro

Ti-ai uitat tu parola

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe dracu!

Ajunge sa vadă lumea poze cu filtrul din burete

» Post actualizat in 27 Sep 2016 10:46

si, noi ȘTIM cum a funcționat motocicleta la Arthur

 

Si eu stiu cum functioneaza motocicleta lui A. Foarte foarte bine, dar fie si motocicleta lui Sf. Petru care vede apa sfintita in fiecare zi , mentenanta este necesara. si filtrul de aer trebuia schimbat.

si tutorialul cu filtrul de aer nu e neaparat pentru noi ci mai degraba pentru cei ce urmeaza sa intre in hora. plus ca mod-ul cu pistolu cu lipici e mai rapid decat asteptarea a 24h ca sa se usuce siliconul . evident mai sunt multe imbunatatiri, traiasca kaizenul

» Post actualizat in 27 Sep 2016 13:51

si ca sa fie clar :)

Aceasta este motocicleta mea. Sunt multe ca ea, dar aceasta este a mea.

Motocicleta mea imi este cel mai bun prieten. Fara mine, motocicleta este inutila. Fara motocicleta , eu sunt inutil. Trebuie sa calaresc motocicleta, trebuie sa sa vizitez locuri cu ea, sa explorez lumea.

Asa am sa fac ...

post-43689-0-34169000-1474984194_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si eu stiu cum functioneaza motocicleta lui A. Foarte foarte bine, dar fie si motocicleta lui Sf. Petru care vede apa sfintita in fiecare zi , mentenanta este necesara. si filtrul de aer trebuia schimbat.

si tutorialul cu filtrul de aer nu e neaparat pentru noi ci mai degraba pentru cei ce urmeaza sa intre in hora. plus ca mod-ul cu pistolu cu lipici e mai rapid decat asteptarea a 24h ca sa se usuce siliconul . evident mai sunt multe imbunatatiri, traiasca kaizenul

» Post actualizat in 27 Sep 2016 13:51

si ca sa fie clar :)

Aceasta este motocicleta mea. Sunt multe ca ea, dar aceasta este a mea.

Motocicleta mea imi este cel mai bun prieten. Fara mine, motocicleta este inutila. Fara motocicleta , eu sunt inutil. Trebuie sa calaresc motocicleta, trebuie sa sa vizitez locuri cu ea, sa explorez lumea.

Asa am sa fac ...

attachicon.gif20160927_090028.jpg

 

 

 

Babuta . . . . . nud . . . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mah oameni buni. M am apucat de mentenanta sa gasesc si remediez gremlinii. E o poza din timpul reviziei.

Ma pregatesc sa dau comanda pentru pinionul mic ce se extinde pe partea neuzata a axului. Costa 40e. Cine se baga va rog pm. In maxim 1luna dau comanda, impartim transportul

» Post actualizat in 28 Sep 2016 16:14

Universul asta nu ma lasa sa ma hoden.

Deci, asadar si prin urmare...afrikana estem totusi mobra mea de suflet, place la mine

Legat de problema cu uzura axului exista cateva workarounduri:

1. puncte de sudura pe pinion

2. pinionul lui Stefter (francezu), e gandit mai degraba sa disperseze sarcina pe o suprafata mai mare si sa anuleze jocul

3. umplutura cu loctita 660 si lamele de otel. tutorialul aici http://www.africatwin.de/phpbb_x/viewtopic.php?t=19283

 

ATENTIE! se pare ca nu mai exista axuri de la mama honda pt. comanda. pret 130e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura axului provine de la calirea neadecvată a acestuia. Treaba măsurată, nu presupusa sau auzita de la cineva care crede ca știe multe.

Fenomenul se poate observa la TOȚI anii de fabricație.

Apare sporadic, nu se poate determina o anumită schema ( an fabricație, loc fabricație, etc).

Si nici daca pinionul e montat invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc masuratorile?

Nu zic nu la teorie, se imbina oarecum cu cea care zice ca pinioanele aftermarket sunt mai dure decat axul iar pinioanele honda sunt mai moi decat axul. Suna a workaround

Cert este ca unele au uzura mai pronuntala altele mai mica( in special la cele la care lantul a fost reglat cu slack ul la max), iar montarea pinionului invers induce stress suplimentar deoarece nu sunt aliniate pinioanele, ceea ce pe un ax care are deja o oaresce uzura duce la un joc foarte mare ce iti mananca din siguranta si din ax.

Dat fiind ca acest fenomen de uzura pronuntata a axului apare si la transalp dar si la alte marci ma face sa cred ca povestea cu duritatea pinionului vs duritatea axului in coroborare cu reglajul lantului sunt primcipalele cauze.

Anyway, nimic nu tine vesnic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...