Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

cred ca din cauza ca trage mai de jos, a urcat foarte frumos, in 2500 - 3000 de ture, domiu a trebuit turat ca dracu

 

Un bicilindru (chiar si V-twin) trage mai de jos decat un monocilindru? Hmmm.... Oricum, m-am uitat pe link-uri si este vorba despre culmea muntilor Grohotis denumita acolo Platoul Cheia. Pe la manastirea Suzana accesul este dubios. Poate doar din pasul Bratocea spre Coltii lui Babes sa fie un drum pana sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca Stulewa zice de drumul care incepe la dreapta inainte de serpentinele de urcare ,unde acum e o hala (scrie Podul Berii), si duce catre cabana Ciucas de pe harta undeva la nord.

 

La releu am ajuns lejer, e un forestier pietros,de acolo mai sus trebuie moto usoara si mult tupeu,am vazut poze pe aici pe sectiunea enduro.

 

Traseul pe care-l pusei la motoveterani incepe din pasul Bratocea spre sud prin padure pe Plaiul Sterp(nu cred ca a drum efectiv,da' nu-s sigur de asta) si continua pe culmea muntelui Babes, cu variante de coborare care mai de care mai scandaloase pentru moto grele,cel mai usor fiind sa tii culmea pana la Negreni.

S' cam 50/50 sa-l incerc sambata,cu coborare pe prima varianta spre Cheia.(lipsa buget)

 

Gobi

 

 

Despre cum trage mobra pot zice ca Dakarul bate in orice urcare bicilindrul meu (care e practic Vstrom cu transmisie mai de sosea) Totusi in ultima vreme am inceput sa ma prind cum sa nu-l turez prea tare si sa-i tai gazu' cand pierde aderenta si incepe sa patineze.E adevarat ca la cele mai scandaloase urcari a mea a avut si dezavantajul gumelor tocite,abia astept sa-l innoiesc o leaca.

post-15386-1288936537_thumb.jpg

Editat de svgobi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Stulewa zice de drumul care incepe la dreapta inainte de serpentinele de urcare ,unde acum e o hala (scrie Podul Berii), si duce catre cabana Ciucas de pe harta undeva la nord.

 

La releu am ajuns lejer, e un forestier pietros,de acolo mai sus trebuie moto usoara si mult tupeu,am vazut poze pe aici pe sectiunea enduro.

 

Traseul pe care-l pusei la motoveterani incepe din pasul Bratocea spre sud prin padure pe Plaiul Sterp(nu cred ca a drum efectiv,da' nu-s sigur de asta) si continua pe culmea muntelui Babes, cu variante de coborare care mai de care mai scandaloase pentru moto grele,cel mai usor fiind sa tii culmea pana la Negreni.

S' cam 50/50 sa-l incerc sambata,cu coborare pe prima varianta spre Cheia.(lipsa buget)

 

Gobi

 

 

Despre cum trage mobra pot zice ca Dakarul bate in orice urcare bicilindrul meu (care e practic Vstrom cu transmisie mai de sosea) Totusi in ultima vreme am inceput sa ma prind cum sa nu-l turez prea tare si sa-i tai gazu' cand pierde aderenta si incepe sa patineze.E adevarat ca la cele mai scandaloase urcari a mea a avut si dezavantajul gumelor tocite,abia astept sa-l innoiesc o leaca.

 

eu va zic cum s-au comportat, ca o fi rideru', ca o fi motoru', plm.

eu ziceam e varianta asta care am facut-o cu rosu post-41938-1288955673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

cum se montează arcurile progresive?

1. Mai trebuie distanțier?

2. Cu spirele mai dese sus sau jos?

3. Ce ulei se pune în furcă? (am văzut că unii zic 7,5W alții 10W....)

 

Mulțam.

 

1. Functie de ce zice producatoru' in instructiuni.

2. Spirele dese sus.

3. Ulei cu vascozitate conform specificatiilor producatorului, eventual ajustat dupa preferinte.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se potriveste fata de rd04, la rd03, fara mari modificari? Din cate am vazut, este posibil, dar inainte sa ma apuc, as dori sa aud parerea voastra, poate careva ati mai facut asta.

Mersi fain

Adi

 

 

De ce vrei sa faci asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol... Dar la ce te referi cand spui fatza? Carene sau furca?

Nu am intrat la iernat. Sunt la munca deocamdata, si abia astept sa ajung acasa sa bag un traseu, inainte de a incepe modificarile. Am facut rost de carene si rezervor de Transalp, si dupa un transfer bancar pe care o sa il fac cand ajung acasa, o sa am si furca upside-down si toba de Africa Queen. Pentru ca o sa schimb evacuarea finala, m-am gandit ca nu ar strica sa umblu putin si la restul traseului de evacuare, pe care ma gandesc sa il fac mai mare putin in diametru, din inox, o sa il imbrac cu banda termoizolanta, pentru a pastra ridicata temperatura gazelor de evacuare, care corelata cu diametrul marit al tevilor o sa faca evacuarea gazelor ceva mai rapid, si care cica se manifesta printr-un plus micut de putere pe care il simte motorul.

Am mai gasit pe la mine la munca si un radiator mare de aluminiu, pe care o sa il folosesc pentru o mai buna racire a releului de incarcare, care mai mult ca sigur o sa isi schimbe domiciliul de sub sa in alta locatie. Tot la capitolul de pregatire al motocicletei pentru iarna, o sa cuplez iar manerele incalzite si o sa schimb crampoanele. Inca ma mai gandesc daca o sa pun suruburi sau o sa imi fac lanturi de zapada. Am gasit un model de lanturi foarte elegant si usor de facut, dintr-un lant uzat de motocicleta.

Am copiat frumos pe un carton forma de la vario-screen-ul lui Za Sly, si am masurat dimensiunile bratelor care articuleaza ansamblul, dar mai mult ca sigur nu cred ca o sa imi mai foloseasca, pentru ca in varianta in care o sa modific motorul, parbrizul dispare. O sa dispara si kilometrajul, si turometrul, in locul lor o sa pun o chestie mica, electronica, care o sa cantareasca foarte putin, si care o sa faca aceleashi lucruri. Oricum, o sa scanez sablonul, si articulatiile desenate pe 2 foi A4, si o sa il postez aici, pentru cei ce doresc sa isi construiasca asa ceva. Nu e greu deloc, daca ai o bucata de plexiglas. Singura chestie complicata e piesa care face deflectorul sa se blocheze in diferite pozitii, dar cum nimeni nu sta sa umble mereu la setari, cred ca e suficient sa ii gasesti o setare care te avantajeaza si apoi sa il strangi cu suruburi, facandu-l fix.

Cineva s-a oferit sa ma ajute cu niste piese de pe fosta motocicleta de concurs a lui, adika un road-book, niste prinderi pentru faruri racing si alte cateva chestii. Asa ca astept cuminte sa vad ce o sa imi aduca mosul ;)

 

O rugaminte. Daca are cineva coturile de evacuare din cilindrii demontate, si poate sa le masoare, si sa faca o schita, ii sunt recunoscator, pentru ca am ceva inox pe aici, si strungarul se cam plictiseste. Ma intereseaza strict diametrul interior, cel exterior si cat de groasa este buza care se aseaza pe cilindrii. Multumesc.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt piese mai vb si cu stulewa, el cred ca mai are chestii de rally-raid!!

daca dai toba aia remus, ma abonez la ea! cand esti acasa???saptamana viitoare cred ca o sa ajungcateva zile pe la chiojdu, si da e dau o fuga pe la tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

caut si eu un rezervor de RD03 sau RD04. Vreau sa fac ceva modificari la Transalpul meu ;)

 

Daca are cineva de vanzare sau stiti pe cineva care are, da-ti va rog un semn.

 

Multumesc,

Adrian

 

 

Ar fi un rezervor. Vezi aici /index.php?...t&p=2617714

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bine mai prietene, unde erai cand tot intrebam eu de rezervor de Transalp pe forum la voi? Faceam un schimb. Acum mi-am luat rezervor, dar mai am unul de Africana pe acasa, model RD04. Imi mai trebuie o sa de Transalp, asa ca daca auzi ceva pe forum la voi, da-mi te rog de stire. Abia de miercuri o sa fiu pe acasa, asa ca mai discutam atunci, daca nu iti gasesti un rezervor. Oricum, nu o sa am buson, si canelele de benzina. Raspunsul e valabil si pentru Doru. De miercuri te astept pe la mine, oricand ai chef.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Printr-un concurs bizar de imprejurari m-am pomenit cu un set de carburatoare in perfecta regula, dar de alea mai mici care s-au pus pe modelele post RD-04. Ma bate gindul sa le incerc pe vacutza mea. A mai facut cineva adaptarea asta? Cum a adaptat lebada de plastic de la admisie aer?Si daca da, cu ce rezultate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu va zic cum s-au comportat, ca o fi rideru', ca o fi motoru', plm.

eu ziceam e varianta asta care am facut-o cu rosu post-41938-1288955673_thumb.jpg

 

ce facusi fratzica cu punctele alea galbene??? s-a infundat poteca??? daca dai o bere iti spun cum se trece mai departe ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu are nimeni un motor de Africana mai dezbracat sa imi dea si mie cotele de la teava aceea? Macar asa cu aproximatie. Daca am diametrul exterior al tevii, ma descurc eu... Fac buza aceea mai lata si o mai polizez acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...