al_locului Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salut. Pana la urma repar parbrizul si raman la fata de RD03. M'ar mai interesa o aripa fata, + plasticele ce vin puse pe furca. In rest, la rece am o bataie, inca nu stiu de la ce e, (cati oameni, atatea pareri), consumul e in jur de 6,6%, din care mai mult de 60 km au fost facuti in oras. S'auzim numa de bine. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Am dus vaca la pasunat ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Chiar nu are nimeni un motor de Africana mai dezbracat sa imi dea si mie cotele de la teava aceea? Macar asa cu aproximatie. Daca am diametrul exterior al tevii, ma descurc eu... Fac buza aceea mai lata si o mai polizez acasa. Am eu niste galerii de AT desfacute. Ai rabdare ca le masor deseara si iti trimit datele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 daca promiti ca mergi cu gs500-ele nu trece ca are rezervorul prea mare dar cred ca ai vazut filmuletele cu exc-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salut. Pana la urma repar parbrizul si raman la fata de RD03. M'ar mai interesa o aripa fata, + plasticele ce vin puse pe furca. In rest, la rece am o bataie, inca nu stiu de la ce e, (cati oameni, atatea pareri), consumul e in jur de 6,6%, din care mai mult de 60 km au fost facuti in oras. S'auzim numa de bine. Adi maricel consumul...eu pe rd03 nu am scos niciodata mai mult de 5.5-6 in orice conditii. Consumul ei cred ca ar trebui sa fie in jur de 5% Mesaj completat Niatza buna, as avea nevoie de un parbriz de rd04, are careva? daca da, la ce pret? Daca are careva astept un PM...multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Cap tevi esapament Am corectat un pic poza dupa forma corecta. Am 2 galerii de AT si am masurat acel "guler" si la fiecare din cele 4 diametrul era altul, asa ca am pus limitele. Probabil s-au mai ovalizat/deformat din cauza variatiilor de temperatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salutare scuze daca s-a mai scris dar ce cota de rulmenti la roata pe spate avem?Stiu ca sunt trei rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 6203,6204,6303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Pt. cine doreste sa scape de consumul de ulei la AT, vand set de simeringuri de supape noi. 4 de admisie si 2 de evacuare. Cu un pic de talent nu trebuie desfacut decat capacele culbutorilor si se pot schimba fara a da jos chiuloasele. 50RON. Vandute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Deci nu are nimeni vriun parbriz de RD04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Deci nu are nimeni vriun parbriz de RD04? Apucate si fa-ti unul ca si mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. 1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei. 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul? Multzam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei.2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/5...frica-twin.html lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De unde ai facut rost de plexiglas? Mi-ar trebui si mie o bucata de vreo 20-25 cm/10-15 cm pentru un deflector de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De unde ai facut rost de plexiglas? Mi-ar trebui si mie o bucata de vreo 20-25 cm/10-15 cm pentru un deflector de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 6203,6204,6303 multam, i-am schimbat astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Ai aflat de unde e zgomotul acela? Am montat azi la motocicleta mea parbrizul lui Za-Fly, sa vad care e diferenta in comparatie cu al meu. Mi se pare ca mai rau face. Am inceput sa fac reglajele la el. Degeaba. Tot ce am reusit a fot sa mut curentul de aer care imi venea in nas, putin mai sus, adica in ochi. Probabil la cineva mai scund, face serviciu, dar la mine nu a functionat deloc. sau poate ca face serviciu la viteze mai mari. L-am demontat si l-am pregatit pentru expedierea catre proprietar. Am conturul de la varioscreen pe un carton, o sa il scanez si o sa il pun pe net. Am dat azi o tura cu Reta, si am observat ca lua destul de greu curbele, in sensul ca trebuia sa ma lupt putin cu ea, si furca avea tendinta sa oscileze stanga-dreapta. Se slabisera suruburile de la juguri. Deci e bine ca din cand in cand sa mai verificati suruburile acelea. Maine cred ca ma apuc de modificari. O sa incep cu rezervorul. O sa fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salutare, Pentru cei care nu au inca manual de reparatii in format .pdf pentru africana: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul merci, astept cu interes. Am observat din start ca e altfel racordul spre lebada de aer. poate or mai fi si alte diferente Mesaj completat http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/5...frica-twin.html lectura placuta. am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! pai nici pe xrv.org.uk nici pe advrider.com oamenii n-au nici o idee ... toti vb la modu' general, prapastios - adica "i'm in for a serious work" ... om vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul?Multzam... Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza, Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii ) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea! Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Azi mi'am imbracat motoru. Sper sa va arat cat de repede ce a iesit, eu unu is mandru . Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza, Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii ) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea! Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica Succes Salut Nu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.