Galen Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 La banii astia cred ca imi iau si eu unul,dar mai astept poate de sarbatori mai apar ceva reduceri si la D.I.D. Reghina am avut la Pegaso si am mers vreo 12000 si nu am vazut uzura,adica a trebuit sa il reglez doar de 2 ori. Cred eu ca orice lant ii pui daca il intretii nitel te tine in jurul la 20000.Parerea mea. Vezi ca ai chiar acum pentru DID un talon de reduceri de 15%parca pe Louis .Eu am comandat deja Reghina. Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata . Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut . Concluzia mea este ... Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ...doar ca jocul s-a marit cu vreo 10 cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata .Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut . Concluzia mea este ... Nu am mers nici eu pe o roata cu DID-ul, dar am umblat astia doi ani cit l-am facut praf mai tot timpul incarcat si am facut si mult off-road. Consider insa ca m-ar fi tinut mai mult daca era corect uns si intretinut. Dar sa fiu cinstit, ma asteptam sa ma tina macar 30 mii. Acum am sa vad cit tine Reghina Tocmai l-am reglat pentru ultima data, jocul e mai mare decit normal dar nu mai am ce-i face, intinzatorul e si el la maximum. Cred ca pur si simplu vreau sa mai incerc si altceva, cele doua seturi de DID m-au tinut cam la fel 25 mii. Editat Noiembrie 24, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 salutare africani.ma poate ajuta cineva cu un tutorial scurt despre cum se poate inaltza telescopul pe spate.prietenii stiu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 @Zece ursi Daca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula. Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata. Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi. Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 lant nu as pune altceva decat did sau tsubaki putin mai ieftine sunt regina si rk,dar si mai slabe daca ai nimerit cartea buna,de ce sa renunti la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 @Zece ursiDaca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula. Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata. Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi. Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. Africanu e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune )ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune )ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Sa nu uiti apoi sa stringi din nou contrapiulita pe piulita. Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani. Mesaj completat lant nu as pune altceva decat did sau tsubaki putin mai ieftine sunt regina si rk,dar si mai slabe Putinul asta inseamna vre-o 60-70de euro (-). Nu am fost de loc impresionat de durabilitatea DID-ului asa ca vreau pur si simplu sa ma lamuresc daca platesc marfa sau brandul. Apoi am sa va spun cu sinceritate si voua concluziile Editat Noiembrie 24, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi si eu am patit asta din cand in cand ... si am ales sa atasez de chei un snur cu o mini carabina in capat pe care o agat de un ghidaj de cablu pe acolo prin bord ... Editat Noiembrie 25, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. E RD03. Am vazut si eu avantajul cu topcaseul. , doar ca dominatoru sta in spatele blocului, cu tot mai putine piese pe el, si am zis ca daca nu ma cosa decat ceva timp, sa incerc sa rezolv problema. Adi Mesaj completat Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutari, Sa stiti ca dk nu sriu pe aici, nu inseamna ca nu citesc, dar scuze gasim: timp, net prost. bla bla ... Citeam despre lant. Adevarate sunt toate opiniile si firesti, de aceea este forum. Eu am reghina. Si am alta parere. Dk ma ia cineva in seama . Depinde ce vrei sa faci cu motorul. vrei sa te tina piesele cat mai mult ? sau vrei sa te plimbi. da da stiu.... al drakului asta s-a ajuns si isi bate joc de ea. Nu este adevarat. Am mai avut motoare si nu cred ca am zapacit vre'unul " recunosc dk e cazul"(am calat un motor,de dnepr dimineata cnd l-am pornit sa se incalzeasca, eram la munte. Mi-a facut unul un cuzinet prea strans , cica se lasa , si m-a lasat). cand nu am avut cu ce sa intretin un motor... l-am vandut. dar cat timp l-am avut, am mers cu placere. Care-i ideea.... m-am .bucurat la maxim de adrenalina oferita de acestea . niciodata nu m-am dat jos sa citesc ce scrie pe lant . Eu cred ca despre diferentele de calitate vorbesc competitorii, nu-mi vine sa dau bani multi pe lucruri de care sa-mi fie "jena" sa le exploatez.Decat sa dau bani multi pe un lant despre care l-am auzit pe Cyril Depres ca ar fi bun, mai bine imi pun si eu unul ca reghina si ma dau; uit sa-l ung , sa-l spal? ies cu fata curata . si asa e prost, si nu tinea mai mult. Mi se pare interesanta si ideea cu fibra de sticla, si cu mesteritul este o satisfactie sa-ti faci ceva la motor, dar cu siguranta boieru' are dreptate. nu incerca sa dai noroc cu mana plina de fibra!. una este sa faca asta unul specializat. De ce nu ne luam toti crash bar-uri de firma ? Ca si asa il dau de pamant. Toti vrem sa fim piloti de firma , dar n-avem , macar incercam sa imitam bine... ne imbracam frumosss Aolo ce dor mi s-a facut de motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie. Adi Daca motocicleta sta pe loc, cu motorul pornit, sau se deplaseaza f incet (trafic), aerul nu va circula printre aripioarele radiatorului si e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. Cand prinzi viteza, radiatorul se raceste si ventilatorul se opreste. Cu atat mai repede cu cat e mai frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. . Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii. Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine... Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste. M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător. Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat. De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze. Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)... Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu. Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați. Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big... AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V. Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate. Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil. DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro. O fi mult... o fi bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii. Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine... Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste. M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător. Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat. De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze. Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)... Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu. Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați. Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big... AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V. Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate. Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil. DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro. O fi mult... o fi bine... Cpacitate mica si bune sunt motoarele in 4 timpi...de recomandat SUZUKI DR 350 si YAMAHA XT 350 (sau 600)--au preturi si performante bune.....oricum toate arata la fel pline de noroi...daca iti place putin offroad Editat Noiembrie 26, 2010 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 iti dau un dr 350 shc(furca upside-down) reglaj inaltime, inmatriculat, casca, ochelari si tricou -1300 euro!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petro7 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT! Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc. Respect. Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu? cred ca tb sa te asiguri ca deschide termostatul, africanei si vara ii porneste destul de rar ventilatorul, are o racire buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT!Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc. Respect. Dan. Care atasamente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 al locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT! să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi Dan. E aluminiu, si trebe schimbata pompa de frina fata, chiar daca o lipesti cu ceva solutie , nu va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.