Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

La banii astia cred ca imi iau si eu unul,dar mai astept poate de sarbatori mai apar ceva reduceri si la D.I.D. Reghina am avut la Pegaso si am mers vreo 12000 si nu am vazut uzura,adica a trebuit sa il reglez doar de 2 ori. Cred eu ca orice lant ii pui daca il intretii nitel te tine in jurul la 20000.Parerea mea.

Vezi ca ai chiar acum pentru DID un talon de reduceri de 15%parca pe Louis .Eu am comandat deja Reghina. Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata .

Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut .

Concluzia mea este ...

 

Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata .

Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut .

Concluzia mea este ...

 

Nu am mers nici eu pe o roata cu DID-ul, dar am umblat astia doi ani cit l-am facut praf mai tot timpul incarcat si am facut si mult off-road. Consider insa ca m-ar fi tinut mai mult daca era corect uns si intretinut. Dar sa fiu cinstit, ma asteptam sa ma tina macar 30 mii. Acum am sa vad cit tine Reghina :) Tocmai l-am reglat pentru ultima data, jocul e mai mare decit normal dar nu mai am ce-i face, intinzatorul e si el la maximum.

Cred ca pur si simplu vreau sa mai incerc si altceva, cele doua seturi de DID m-au tinut cam la fel 25 mii.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zece ursi

Daca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula.

Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata.

Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi.

Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. :)

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zece ursi

Daca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula.

Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata.

Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi.

Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. :)

 

Africanu

 

 

e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop

Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune :))ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop

Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune :))ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Sa nu uiti apoi sa stringi din nou contrapiulita pe piulita. Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani.

Mesaj completat

lant nu as pune altceva decat did sau tsubaki

 

putin mai ieftine sunt regina si rk,dar si mai slabe

Putinul asta inseamna vre-o 60-70de euro (-). Nu am fost de loc impresionat de durabilitatea DID-ului asa ca vreau pur si simplu sa ma lamuresc daca platesc marfa sau brandul. Apoi am sa va spun cu sinceritate si voua concluziile :)

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde.

Adi

 

si eu am patit asta din cand in cand ... si am ales sa atasez de chei un snur cu o mini carabina in capat pe care o agat de un ghidaj de cablu pe acolo prin bord ...

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde.

Adi

E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase :) Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase :) Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. :)

 

 

E RD03. Am vazut si eu avantajul cu topcaseul. :P , doar ca dominatoru sta in spatele blocului, cu tot mai putine piese pe el, si am zis ca daca nu ma cosa decat ceva timp, sa incerc sa rezolv problema.

 

Adi

Mesaj completat

Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie.

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Sa stiti ca dk nu sriu pe aici, nu inseamna ca nu citesc, dar scuze gasim: timp, net prost. bla bla ...

Citeam despre lant. Adevarate sunt toate opiniile si firesti, de aceea este forum. Eu am reghina. Si am alta parere. Dk ma ia cineva in seama :P .

Depinde ce vrei sa faci cu motorul. vrei sa te tina piesele cat mai mult ? sau vrei sa te plimbi. da da stiu.... al drakului asta s-a ajuns si isi bate joc de ea. Nu este adevarat.

Am mai avut motoare si nu cred ca am zapacit vre'unul " recunosc dk e cazul"(am calat un motor,de dnepr dimineata cnd l-am pornit sa se incalzeasca, eram la munte. Mi-a facut unul un cuzinet prea strans , cica se lasa :) , si m-a lasat). cand nu am avut cu ce sa intretin un motor... l-am vandut. dar cat timp l-am avut, am mers cu placere.

Care-i ideea.... m-am .bucurat la maxim de adrenalina oferita de acestea . niciodata nu m-am dat jos sa citesc ce scrie pe lant :duel: .

Eu cred ca despre diferentele de calitate vorbesc competitorii, nu-mi vine sa dau bani multi pe lucruri de care sa-mi fie "jena" sa le exploatez.Decat sa dau bani multi pe un lant despre care l-am auzit pe Cyril Depres ca ar fi bun, mai bine imi pun si eu unul ca reghina si ma dau; uit sa-l ung , sa-l spal? ies cu fata curata . si asa e prost, si nu tinea mai mult.

Mi se pare interesanta si ideea cu fibra de sticla, si cu mesteritul este o satisfactie sa-ti faci ceva la motor, dar cu siguranta boieru' are dreptate. nu incerca sa dai noroc cu mana plina de fibra!. una este sa faca asta unul specializat. De ce nu ne luam toti crash bar-uri de firma ? Ca si asa il dau de pamant. Toti vrem sa fim piloti de firma , dar n-avem :) , macar incercam sa imitam bine... ne imbracam frumosss

 

Aolo ce dor mi s-a facut de motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie.

 

Adi

 

Daca motocicleta sta pe loc, cu motorul pornit, sau se deplaseaza f incet (trafic), aerul nu va circula printre aripioarele radiatorului si e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. Cand prinzi viteza, radiatorul se raceste si ventilatorul se opreste. Cu atat mai repede cu cat e mai frig afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. .

Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii.

 

Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine...

Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste.

 

M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător.

 

Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat.

De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze.

Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)...

Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu.

Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați.

Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big...

 

AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V.

Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate.

Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil.

 

DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro.

O fi mult... o fi bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii.

 

Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine...

Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste.

 

M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător.

 

Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat.

De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze.

Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)...

Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu.

Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați.

Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big...

 

AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V.

Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate.

Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil.

 

DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro.

O fi mult... o fi bine...

 

 

Cpacitate mica si bune sunt motoarele in 4 timpi...de recomandat SUZUKI DR 350 si YAMAHA XT 350 (sau 600)--au preturi si performante bune.....oricum toate arata la fel pline de noroi...daca iti place putin offroad :)

post-3690-1290778260_thumb.jpg

post-3690-1290778279_thumb.jpg

Editat de redplanet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de AT!

Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc.

Respect.

Dan.

post-61675-1290788137_thumb.jpg

post-61675-1290788152_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de AT!

Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc.

Respect.

Dan.

Care atasamente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de AT!

să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi

 

Dan.

E aluminiu, si trebe schimbata pompa de frina fata, chiar daca o lipesti cu ceva solutie , nu va tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...