Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

multam de rapsuns. e doar un mic shentzulet de 3-4mm lungime si sub 1mm adancime. span nu a facut canturile santului le-am netezit un pic ca sa fie la fel cu restul axului.

 

pe bile nu am mai gasit rulmenti.. cei pe care i-am afisat in poznele de mai sus cred ca erau chiar cei originali.. nu erau chiar morti dar deja cam ieseau bilutele din camasa de plastic. peste tot - la cotele necesare - am gasit numai rulment de tip conic.

i-am comandat de la romimoto si maine ar trebui sa ajunga :wacko:

 

 

Pretul? Sunt cu tot cu simeringuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pretul? Sunt cu tot cu simeringuri?

 

146ron cu tot cu semeringuri + 20 ron transport (nu e tocma eftin dar cam asta este pretul si la louis)

pe la noi nu am gasit dar nici nu am stat sa caut prea mult.. (deh e primavara si incerc sa pun africana pe roti cat mai rapid)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name=boieru'' date='Apr 18 2011, 11:58 AM' post='2823515'

Carena e de la "reprezentanta" Boano in Romania. A sosit cu ceva defecte de finisare, dar nu e vina celui care le face. Eu l-am tot zorit, sa le puna mai repede, si vopseaua nu se uscase bine. Dar Dar o rezolv eu. O sa fac un tutorial cu transformarea Retei. 0745611905. Asta e numarul de la reprezentanta.

 

uite ca sa vin in completarea boierului, http://trailbike.ro/ ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la toata lumea. Africa Twin a trecut testul lui Alain Duclos. Fantastic... Uluitor ca pilot, si incredibil ca om, e o mare onoare pentru mine ca ma pot numara printre cei ce il cunosc si au inghitit praful ramas in urma lui. A fost un weekend incredibil si imi pare tare rau ca nu ati reusit sa veniti si voi. Daca sunteti cuminti, e posibil sa il aducem la una din intrunirile de Africane. O sa revin cu poze, filmulete si alte impresii. Acum ma duc pana sus pe deal, in cariera de nisip, sa nu imi pierd antrenamentul.

Carena e de la "reprezentanta" Boano in Romania. A sosit cu ceva defecte de finisare, dar nu e vina celui care le face. Eu l-am tot zorit, sa le puna mai repede, si vopseaua nu se uscase bine. Dar Dar o rezolv eu. O sa fac un tutorial cu transformarea Retei. 0745611905. Asta e numarul de la reprezentanta.

ne mai tii mult in suspans!

carena made in ro seamana f bine cu cea de la boano pt rd07, cum ai prins partea din fata pe rd04? e facuta din fibra de sticla sau carbon?

nisipul ca nisipul dar zonele cu (numai ) pietre mici si rotunde cum se abordeaza(am eu pe acasa si intotdeauna mi tare teama sa ma duc pe acolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa aflu daca voi, posesorii de africane simtiti nevoia de a le ridica/coborâ, ca sa modificati garda la sol. Nu de alta da sa stiu daca as avea trecere ceva kituri de inaltare/coborare, sa stiu daca merita sa ma apuc sa ma documentez sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amatorii de off sigur ca le-ar vrea ridicate! din ce am gasit eu exista 2 metode de ridicare a spatelui, prima un amortizor aftermarket mai lung sau 2008121.th.jpg

si evident schimbarea piesei in forma de U de la oase pict8141.th.jpg

in poza se prezinta o piesa cu gauri pentru coborare, normal si ridicare.

in strainatate am observat ca mai toti ce si-au reconditiont mobrele au inlocuit piesa in forma de U cu una aftermarket habar am de cine produsa si din nush ce metal unledjb.th.jpg cele oem se mai fisureaza la usage offroad(am dat de cateva exemple, se prea poate sa fie implicat si oboseala materialului)

cele pentru f650 ti-au iesit super faine dar piperate pt. piata noastra! daca ar fi sa faci pieasa U pentru afrikane cam cat ne-ai cere?

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele pentru f650 ti-au iesit super faine dar piperate pt. piata noastra! daca ar fi sa faci pieasa U pentru afrikane cam cat ne-ai cere?

Cam ce cerere ar fi? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce cerere ar fi? :(

Dane, cel putin RD-04 este suficient de ridicat din fabrica, doar gigantii gen 10 Ursi reclama upgrade acolo. Mai degraba lumea coboara spatele mobrei, ceea ce se face din piulita de reglaj de pe telescop. In opinia mea piesa prezentata de Raul Serban permite un reglaj rapid al garzii gen off/on road. Sint si eu curios daca exista cerere reala pentru asa ceva. Daca da, anuntati please. Garantez pentru calitatea manufacturilor lui Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, cel putin RD-04 este suficient de ridicat din fabrica, doar gigantii gen 10 Ursi reclama upgrade acolo. Mai degraba lumea coboara spatele mobrei, ceea ce se face din piulita de reglaj de pe telescop. In opinia mea piesa prezentata de Raul Serban permite un reglaj rapid al garzii gen off/on road. Sint si eu curios daca exista cerere reala pentru asa ceva. Daca da, anuntati please. Garantez pentru calitatea manufacturilor lui Dan.

 

facem lista sau cum?! :(

eu spre exemplu vreau de mult o mai inalt dar am renuntat temporar la "stol" si am zis ca astept sa paradesc amortizorul actual si apoi sa iau unul aftermarket mai lung.

dar asta nu ma impiedik sa abordez si solutia ceva mai populara de a schimva osia in U si eventual schimbat amorizorul cd s-o paradi asta :D

zo.. count me in

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la toata lumea. Africa Twin a trecut testul lui Alain Duclos. Fantastic... Uluitor ca pilot, si incredibil ca om, e o mare onoare pentru mine ca ma pot numara printre cei ce il cunosc si au inghitit praful ramas in urma lui. A fost un weekend incredibil si imi pare tare rau ca nu ati reusit sa veniti si voi. Daca sunteti cuminti, e posibil sa il aducem la una din intrunirile de Africane. O sa revin cu poze, filmulete si alte impresii. Acum ma duc pana sus pe deal, in cariera de nisip, sa nu imi pierd antrenamentul.

Carena e de la "reprezentanta" Boano in Romania. A sosit cu ceva defecte de finisare, dar nu e vina celui care le face. Eu l-am tot zorit, sa le puna mai repede, si vopseaua nu se uscase bine. Dar Dar o rezolv eu. O sa fac un tutorial cu transformarea Retei. 0745611905. Asta e numarul de la reprezentanta.

sorry ca nu a fost finisata chiar cum trebuie

nu am avut timpul necesar

eu am asteptat 3 luni sa-mi vina carena de la boano(facusem si plata) si a ajuns intro stare nu prea ok pentru banii ce i-am dat

asta a fost si motivul pentru care m-am apucat de facut carene

in curind inca 2 modele

acu lucrez si la cadre de bord

va fi kitul complet la bani de Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am mentionat ca nu e vina ta pentru fnisare. Eu te-am rugat sa o trimiti mai repede, pentru ca vroiam sa o montez inainte sa plec la Raliul Olteniei. Mie mi-a placut, si pentru ca e si prima carena pe care o faci, te felicit pentru executie. O sa studiez bine problema in momentul montajului, si daca o sa am ceva observatii, o sa iti spun. In rest, carena e ok, nu am pus-o inca pe motor, din lipsa timpului, dar maine o sa ma bag in garaj, sa fac masuratorile pentru cadrul care o sa o sustina, impreuna cu farurile si turnul pentru instrumentele de navigatie. Acum fac ceva calcule si schite, si daca totul merge ok, in curand o sa fac derulatoare de roadbook.

Avand in vedere pretul, e cea mai buna alternativa la carene, pentru ca hotii aia de macaronari cer prea mult pe prea putin. O sa te sun pentru inca niste comenzi de piese, dar intai sa fac sabloanele. Ma gandesc la o masca pentru instrumentele de bord si toate luminitele, roadbook si tripmaster, care sa se imbine peste carena, in spatele ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de o vreme ma gandesc unde sa ma duc sa-mi fabrice cineva un U din ala pentru a inalta spatele. Aftermarket existsa de la AfricanQueens parca, dar la un pret nesimtit si nejustificat. Daca poate cineva sa fabrice asa ceva eu sunt convins ca o sa fie doritori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de o vreme ma gandesc unde sa ma duc sa-mi fabrice cineva un U din ala pentru a inalta spatele. Aftermarket existsa de la AfricanQueens parca, dar la un pret nesimtit si nejustificat. Daca poate cineva sa fabrice asa ceva eu sunt convins ca o sa fie doritori.

 

 

Corect !

 

Un "U" bone din ala mi-ar face si mie trebuinta . Daca la RD04 se rezolva cu "osul " de la RD07 , atunci la RD07 trebuie "os" aftermarket .

 

Daca vine cineva cu piesa de inaltat RD07 sunt primul care o cumpara ... daca si pretul e avantajos .

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit numele pt. botez: MOCHI !!!!!!!!!

azi mai mai ca am simtit nevoia sa-mi lipesc si eu sticker cu Dakar! oricum...

sneak peak de la traseu/ele de la Nadrag-AT Gathering 2011:

Cascada Nadrag-(doar petru cine nu a fost last year)-dsc00052r.th.jpg

dsc00059xt.th.jpg

dsc00057e.th.jpg

Pescarie-dsc00060gw.th.jpg

Carliontu(drumul parca e pentru motocross, da e super senzatia)-dsc00062ta.th.jpg

dsc00068fr.th.jpg

Cabana Capriorul-dsc00069yq.th.jpg

dsc00074jmn.th.jpg

dsc00081h.th.jpg

 

la deal e mega meserie , cateva curbe f stranse..la vale astept sa ma invete cineva, maia les in portiunea de dinaintea cabanei care e abrupta tare si numai bolovani!

atata m-am chinuit sa surprind panta drumului si cat e el de denivelat(nu mai pot de picioare) da n-am reusit, asa ca tre s ama credeti pe cuvant ca e fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroace,

 

am deschis un

poll pe doodle unde sa ne putem inscrie pentru Nadrag si sa specificam in special cine/cate/de care tricouri doreste

este un singur camp de completat unde puteti trece numele + restul datelor.

 

cheers,

alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghinion, s-a decalat un curs care-i tocmai la Mangalia si l-au pus fix intre 31.04-03.05, numa bine ca sa pierd jumate din intrunirea de la Cluj si probabil si Nadragul, ca nu vad sanse sa ajung in timp util din coltul alalalt al tarii. Dar vreau oricum ca de obicei 2 tricouri, normal XXL :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghinion, s-a decalat un curs care-i tocmai la Mangalia si l-au pus fix intre 31.04-03.05, numa bine ca sa pierd jumate din intrunirea de la Cluj si probabil si Nadragul,

 

Nadragul e in iunie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi zumzaie (ca o musca turata) ceva in partea dreapta spate(cred)! ma scoate din sarite! am desfacut tot, batut cu palma, tras, strans ce se putea strange si nu am reusit sa gasesc vinovatu! o avut cineva ceva asemantor? daca da, ce drac o fost , ca poate o fi si la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raoulserban

Se poate sa fie din partea stanga, si anume aparatoarea de plastic a basculei (imediat dupa motor), care este uzata peste masura si s-a rupt.

In alta ordine de idei: cand se aude? in rulaj liber, cu motor, fara motor, sau, si pe loc cu motorul functionand?

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o data o problema asemanatoare. Un fel de zumzait nervos, cu pauze... Se auzea chiar si cu motorul oprit, asa ca am verificat casca. Intrase in viteza o albina intre capacul lateral al castii flip-up. E bine sa verifici, ca au aparut tot felul de gaze si ganganii primavara asta... :(

Redevenind serios, verifica grilajele de protectie ale radiatoarelor. Cand se rup urechile de prindere de la suruburi, mai scot sunete ciudate. Verifica si tabla care protejeaza cotul tobei, si daca ai cric central, verifica sa ai furun de cauciuc intre arcuri, pentru ca si acelea vibreaza destul de nasol. Verifica sa nu ai nimik cazut in scut, pentru ca o piulitza sau o saiba nu iese asa repede daca ai scapat-o pe acolo, si e posibil sa vibreze. Verifica si siguranta de la pinionul de atac, sa fie stransa bine. Si lantul mai zumzaie cand e uzat sau este incorect tensionat.

Iti recomand o toba mai galagioasa, si nu o sa mai auzi nici un fel de zumzait suspect. Daca ai ulei in motor, si bani de benzina atunci nu ai probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...