Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi m-a mancat in coor, asa ca am pus iar cheile pe Africana. Am demontat furca si am montat-o pe cea de KTM. Cred ca e cu vreo 6-7 cm mai inalta decat cea de Africana, atunci cand este destinsa. O sa masor si o sa pun toate detaliile intr-un tutorial pe xrv.ro. E posibil sa mearga direct roata de Africana, dar trebuie sa modific putin axul, asa ca dau o fuga la strungar. Am probat si carena de Boano, si astept sa mai vina 2 maini in garaj, ca doar ale mele nu-mi ajung.

P.S. Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn.

Salutare!! de la ce model de KTM ai luat furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten dezmembreaza un rd 07 sau 07A

 

doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca)

Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei.

 

Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei.

 

Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107

 

Altceva nu mai are ?

Jug in stare OK, prinderi ghidon, bascula, roti ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am avut nevoie de asa ceva, si nu am gasit pe nicaieri, sau cel putin nu la un pret decent, m-am hotarat sa mi-l fac singur. Inca nu am facut un calcul sa vad cat m-a costat, dar cu siguranta cam la 25% din pretul de la Touratech. Si pentru ca e si primul, rezultatul nu e spectaculos, dar isi face treaba, si asta e tot ce conteaza. Urmatoarele cu siguranta vor fi mult mai reusite.

Pentru ca nu am gasit la timp pe cineva care sa sudeze bine in aluminiu, si pentru ca nici nu am gasit tabla de aluminiu normala, si prin garaj mai aveam ceva tabla striata, am cumparat niste cornier de aluminiu, nituri, niste banda dubluadeziva rezistenta la apa, niste tija filetata de 6mm, teava de aluminiu de 8mm, ceva piulite de 10, silicon, o bucata de plexiglas, 2 butoane de la un radio, 4 o-ring-uri mici, superglue, cafea, nervi si narghilea pentru calmare...

Mesaj completat

Pentru ca am avut nevoie de asa ceva, si nu am gasit pe nicaieri, sau cel putin nu la un pret decent, m-am hotarat sa mi-l fac singur. Inca nu am facut un calcul sa vad cat m-a costat, dar cu siguranta cam la 25% din pretul de la Touratech. Si pentru ca e si primul, rezultatul nu e spectaculos, dar isi face treaba, si asta e tot ce conteaza. Urmatoarele cu siguranta vor fi mult mai reusite.

Pentru ca nu am gasit la timp pe cineva care sa sudeze bine in aluminiu, si pentru ca nici nu am gasit tabla de aluminiu normala, si prin garaj mai aveam ceva tabla striata, am cumparat niste cornier de aluminiu, nituri, niste banda dubluadeziva rezistenta la apa, niste tija filetata de 6mm, teava de aluminiu de 8mm, ceva piulite de 10, silicon, superglue, doua rotite de la un radio, o bucata de plexiglas, cafea, nervi si narghilea pentru calmare...

post-3626-1304366310_thumb.jpg

post-3626-1304367134_thumb.jpg

post-3626-1304368550_thumb.jpg

post-3626-1304368581_thumb.jpg

post-3626-1304368609_thumb.jpg

post-3626-1304368647_thumb.jpg

post-3626-1304368663_thumb.jpg

post-3626-1304368684_thumb.jpg

post-3626-1304368709_thumb.jpg

post-3626-1304368728_thumb.jpg

post-3626-1304368765_thumb.jpg

post-3626-1304368806_thumb.jpg

post-3626-1304368831_thumb.jpg

post-3626-1304368848_thumb.jpg

post-3626-1304368865_thumb.jpg

post-3626-1304368887_thumb.jpg

post-3626-1304368903_thumb.jpg

post-3626-1304370378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei.

 

Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107

 

 

Iti dau eu o membrana buna , ai numarul meu .

Mesaj completat

Altceva nu mai are ?

Jug in stare OK, prinderi ghidon, bascula, roti ceva ?

Contact, faruri, cabluri acceleratie sau ambreiaj, culisa de acceleratie, etc?

 

 

ai acolo numarul de telefon

 

faruri cabluri le-am luat eu ,mai avea motorul bascula , amortizor , partea de cabluri , releu de incarcare , releu pompa de benzina , radiatoare (cam tot ) termocupla , ventilator , rezervor , in fine am considerat o ocazie buna sa va faceti stocul de piese la un pret decent.

 

o dimineata faina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare ii roadbucu'... Unde o sa il folosesti? :huh:

Pai daca reusesc sa termin motorul la timp, la raliul Baja-Susai, sau cum naiba ii spune, peste vreo 2 saptamani. Inca nu e finalizat derulatorul. Nu am pus motorasele de actionare si comanda pe ghidon. Si nici capacul nu e finisat. De aceea imi trebuiau imprimante defecte, pentru angrenage si motorase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu o membrana buna , ai numarul meu .

 

Zis si facut, omul m-a rezolvat, respecte!. Cu un pic de bafta si cu una lipita de rezerva o sa ma tina sezonul asta. Atrag insa atentia tuturor africanilor posesori de RD-04 ca membranele sint cam "gata' indiferent de rulaj, timpul isi spune cuvintul. Guma se rigidizeaza si crapa. Eu am crapat in 2 ani 3 membrane de RD-04 dintre care doua aveau sigur doar 60 mii de km. Ma rog in cazul meu exista si explicatii, exploatez africana cam nemilos si trag des spre maxim gazul.

 

Oricum urmatoarea miscare va fi sa adaptez carburile de RD-07 care cistiga si aprox un litru economie la suta. Merci Sherky pentru link, tipul acela a frezat ceva la capacele noi de admisie si este o solutie eleganta si profesionala. Dar in opinia mea se poate rezolva si mai simplu cu un pic de strungarie. Poate sa-mi spuna cineva cit consuma in regim extra si urban o africana RD-07? RD-04 consuma in reguim de croaziera (90-120) cam 6,5 litri , iar in oras sau impinsa pe la 150 - 8-9 litri.

Mesaj completat

Va rog seriozitate similara la aprecierea consumului de RD-07. Adica am un avantaj real daca ma chinui sa adaptez carburile de RD07? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD07A (care are acel TPS - throtle position sensor) imi consuma cam 5,5 afara, in conditii normale de exploatare

Asta inseamna viteza de 100-140 km/h in functie de drum si de trafic

In oras nu am facut consumul, nu prea merg loco, dar se poate extrapola

 

Din cate am inteles de la cstelia, TPS-ul chiar conteaza, scade un pic consumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ajuta pana la o anumita turatie, pana la un prag; la mine de ex e de pana la 4500 rpm. Peste, mere la fel de bine si fara TPS :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ajuta pana la o anumita turatie, pana la un prag; la mine de ex e de pana la 4500 rpm. Peste, mere la fel de bine si fara TPS :huh:

 

De acord cu tine

Dar exact aceea e plaja care conteaza

De la 4000-4500 rpm avansul este oricum la maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD07A (care are acel TPS - throtle position sensor) imi consuma cam 5,5 afara, in conditii normale de exploatare

Asta inseamna viteza de 100-140 km/h in functie de drum si de trafic

In oras nu am facut consumul, nu prea merg loco, dar se poate extrapola

 

Din cate am inteles de la cstelia, TPS-ul chiar conteaza, scade un pic consumul

Conteaza mai multi factori, in primul rind carburile ceva mai mici (difuzor-jicloare). Apoi si reglajul avansului functie de acceleratie (dar nu asi exagera importanta lui). Se pare ca merita sa incerc macar sa adaptez carburile alea, normal la incheierea sezonului.

 

Colegul Marius ma anunta ca vinde separat telescopul central (rd07)impreuna cu arcul, "osul" si rezervorul de expansiune la 250 lei pret fix. Deasemenea vinde radiatoarele de apa impreuna cu bulbul, ventilatorul si termostatul la 150 lei. A primit mai multe telefoane derutante, asa ca mi-a comunicat ca asteapta seriozitate avind in vedere calitatea marfii si preturile absolut decente.

 

@sherky-suna-l si tu, vezi poate ca are si axul cautat

 

doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen, am si eu o intrebare (poate tampita...) De ce nu incerci sa ii pui carburatoare de RD03? La mine RD03-ul cu pinioane 16/47 consuma 6 in oras, si pana in 5 afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare o intrebare pt cunoscatori ori pt cei ce au dat de aceasta problema si anume am pus o pereche de xenoane pe AT din 99 iar in momentul cand le pornesc se reseteaza tripmasterul banuiesc ca fenomenul se datoreaza consumului marit la pornirea xenoanelor,exista vre-o solutie pt a nu se reseta tripul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Are careva de vanzare sau de donat :huh:, un ax fata de africana RD04?

 

Bafta !

Axul de la roata sau de la ghidon? Sa stiu ce caut in garaj.

Mesaj completat

Salutare.

 

Are careva de vanzare sau de donat :crack:, un ax fata de africana RD04?

 

Bafta !

Axul de la roata sau de la ghidon? Sa stiu ce caut in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare o intrebare pt cunoscatori ori pt cei ce au dat de aceasta problema si anume am pus o pereche de xenoane pe AT din 99 iar in momentul cand le pornesc se reseteaza tripmasterul banuiesc ca fenomenul se datoreaza consumului marit la pornirea xenoanelor,exista vre-o solutie pt a nu se reseta tripul?

S-a mai discutat problema. Tripmasterul are doua alimentari cu V+, dintre care una permanenta(pt memorie). Pe aia se intercaleaza o dioda cu sensul inspre tripmaster sau o rezistenta de vreo 100- 500 ohmi, iar pe alimentarea respectiva a tripmasterului se monteaza dupa dioda (sau rezistenta)si un condensator de 100-1000 microfarazi cu borna (-) legata la masa,crescind valoarea pina cind efectul de reset dispare.

 

 

Mesaj completat

Galen, am si eu o intrebare (poate tampita...) De ce nu incerci sa ii pui carburatoare de RD03? La mine RD03-ul cu pinioane 16/47 consuma 6 in oras, si pana in 5 afara.

Nu e o intrebare timpita, mi s-a mai pus. In primul rind nu asi renunta la puterea motorului de 750 corect alimentat. Se pare ca carburile de RD07 conserva puterea maxima, dar scad consumul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare o intrebare pt cunoscatori ori pt cei ce au dat de aceasta problema si anume am pus o pereche de xenoane pe AT din 99 iar in momentul cand le pornesc se reseteaza tripmasterul banuiesc ca fenomenul se datoreaza consumului marit la pornirea xenoanelor,exista vre-o solutie pt a nu se reseta tripul?

 

Întrebarea esențială este "de unde alimentezi xenoanele"?

Înainte sau după releele care există deja în instalație?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alimentarea direct de la baterie printr-un fir cu siguranta asa vine xenonul iar comanda de la una din mufele de la bec dar problema esentiala cred ca e consumul mare in momentul pornirii xenoanelor deci parere personala e tot una de unde iei un +, doar sa reziste firul la consumul ce trece prin el asa ca am sa incerc solutia data de Galen cu dioda+condensator o idee f buna condensatorul acumuleaza tensiune care poate sustine tripul in momentul cand xenoanele se amorseaza si au un consum mai mare iar dioda nu lasa sa se scurga crt din condensator doar spre trip asta dupa logica mea doar nu neaparat trebuie sa fie asa :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebarea esenţială este "de unde alimentezi xenoanele"?

Înainte sau după releele care există deja în instalaţie?

Informatie sigura :

Instalatia de xenoane are INTOTDEUNA releul ei si siguranta ei. De la soclul becului original primeste doar potentialul de comanda, dar alimentarea principala (pentru firul rosu sau maro prevazut cu siguranta)se ia INTOTDEUNA direct de pe baterie, pe traseul cel mai scurt si folosind un fir litat cit mai gros (limitarea e doar de estetica).

 

justificare: Nu este de loc indicat ca instalatia originala a motocicletei sa fie incarcata cu zecile de amperi tranzitorii la pornirea xenoanelor. Eu am facut greseala asta initial si mi s-a dus in 2 ani soclul sigurantei principale aparent inexplicabil, avind in vedere faptul ca am acelasi consum mediu. Socurile de la aprinderea xenoanelor actioneaza insa ca niste lovituri de karate asupra tuturor contactelor de pe circuit. De aceea xenoane= circuit separat! direct de la +baterie

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@galen- ce mi-ar trebui ca sa pun becurile astea pe afrikana! http://imageshack.us/photo/my-images/864/dsc00180oy.jpg/

multumesc anticipat!

@tibor-mt tu cred ca ai consumul atat de mic si din cauza ca ai afrikana de 650cc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Hai sa va dau si eu o tema de gandire fugutza ca ma grabesc :

 

Acu 2 zile am sarit cu motorul o bordura si am atins cu scutul . Lovitura a fost destul de slaba , amandoua rotile atingeau solul si am trecut obstacolul fara sa pun piciorul jos .

Dupa 2 minute am oprit si imi curgea ulei de sub motor . Pana am desfacut scutul sa vad care e problema am pierdut cam tot uleiul . Din ce am vazut eu acolo ( era murdar de ulei si m-am bazat mai mult pe pipait ) cele 2 bucati care formeaza tot blocul motor s-au deplasat cam cu 3-4 mm una de alta in plan ( adica una in sus si una in jos ) . Cu aceeasi ocazie am observat si ca garnitura dintre blocuri a fost impinsa afara putin . Acu o ora am sters putin pe acolo si am vazut mai bine situatia . Deci clar nu s-a sfarmat nimic , nu este nici o crapatura in afara de imbinarea blocurilor motorului .

Solutii :

 

- Desfacut motorul si ansamblat la loc ( prima care mi-a trecut prin cap )

- Inlocuit motorul ( a doua care mi-a .... )

- Desfacut numai suruburile din partea de jos , marit putin spatiul intre blocuri , silicon de motor si strans la loc suruburile ( asta ar fi oarecum provizoriu )

- Sinucidere ( abia am fost dat afara de la munca , trebuie sa ma mut in alt oras , nu am unde sta si numai motorul rupt nu imi mai trebuia )

- ... ideile voastre ...

 

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...