Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V.

Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011...

Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V.

Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011...

Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi.

 

 

Incă am pe 800 bateria originala din 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine motocicleta se gareaza cam la inceput de decembrie dupa ce cad toate frunzele din copaci :) si pana la inceput sau mijloc de martie, depinde cum vine vremea buna. Nu tin motocicleta afara ci in garaj. Iarna am cam 10 -15 grade in garaj depinde de cat de frig e afara.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46

Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag!

 

Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare.

 

Noile coordonate GPS sunt

 

45.632603 N, 22.199350 E

 

Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti.

 


» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:03

Si inca o chestiune organizatorica...

Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi...

 

A mea e din 2010 (daca nu cumva din 2009) si nu da niciun semn de oboseala, tot Varta, schimbata de fostul proprietar din Italia, in Italia

Am avut grija sa o incarc o data pe luna si in perioada de iarna

» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:24

Un pic de ajutor

 

» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46

 

Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag!

 

Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare.

 

Noile coordonate GPS sunt

 

45.632603 N, 22.199350 E

 

Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti.

 

 

 

post-9870-0-56237600-1433417041_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i inca o chestiune organizatorica...

Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor.

 

Acum am vorbit cu Masterchef.

Vineri - gulas - 10RON portia

Sambata - gril - 15 RON portia (1 bucata ceafa + 1 bucata piept de porc + 2 mici + paine + mustar + muraturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incă am pe 800 bateria originala din 2008.

Cica intre 2011 si 2012 s-au pus niste baterii care mor. Am gasit pe advrider cateva posturi despre oameni care si-au schimbat bateriile pe garantie. La mine tocmai ce-a expirat garantia acum 4 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda face ceasuri doar cu 5 cifre, probabil nu se asteptau sa treaca multe de 99 999, deci...nu pot sa spun ca aveau ceasuri de honda motoarele despre care vorbim.

Cat despre tine Mihutz...sa pun poze cu pregatirile necesare pentru Ncity....sau le pastram pentru la foc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor. Am o intrebare pt cei care au cric central achizitionat de la Heavi Duties daca moto se ridica usor fara mari dificultati pe cric. Daca montarea unui asemenea cric incurca in zone mai enduro. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde pe ce motociclete. Cric dintrala pe Africa RD03/RD04/Transalp -- e mai greu sa o ridici decat cu cel original dar in schimb sta foarte bine ridicata -- ca innaltime. De asemenea daca esti mai fortos nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africa twin trebuie tehnica sa o ridici pe cric. Cu orice cric vine ea, tot greu iti va fi.

La un moment dat au montat pe langa cric si un soi de maner pe cadru.

@Mihutz, ori cauti ceva furci accidentate sa iei capacele ori le faci la strung din dural ceva. Cost....tot pacolo ajungi cu mentiunea ca la strung iti poti monta valve gen 03\04

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM.

Stuturile de admisie inca valabile. La varsta celor originale, sigur merita schimbate la prima interventie la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi câte problem îşi fac unii pe aici :crack:

 

Mircea Leschian vine la întâlnire ? :hug:

 

Nu vine. Exact sambata se insoara. Nici Borco nu vine, care este cavaler de onoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Port etrierul ala tare greu se gaseste. Ebay a fost solutia la mine. Bascula poti lua de 04.

Cineva a reusit sa adapteze etrierul de transalp dar exact cum a facut nush

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula de RD04 am, dar este un pic mai lunga fata de de cea de RD03, as fi vrut sa reduc un pic ampatamentul :P

Portetrierul de transalp ar fi solutia temporara, am gasit un portetrier de RD03 in Grecia, nici nu vrea bani pe el omul, dar din februarie si pana acum nu a reusit sa il trimita spre mine... In ultima instanta exista si CNC ul dar nu cred ca va fi foarte ieftin :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca e fabulatie povestea cu lungimea basculei. Peste tot scrie ca cea de 03 e mai scurta , si eu am luat de buna informatia si la un moment dat le am masurat. Toate, au aceeasi lungime. 03 cu 04 identice exceptie valvele de ungere a rulmentilor. 04 co 07 identice, exceptie urechile de prindere dog bones si bucsile la prinderea de cadru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... Gasisem pe advrider un tip pe care le avea pe toate 3, si le masurase, pozase, si rd03 cu rd04 aveau lungimi diferite...

La fel stiu si de la GP Mucci, dar recunosc ca nu le-am avut pe ambele sa le masor eu :|

Back to research!

» Post actualizat in 07 Jun 2015 12:20

Pai stai un pic, cea de rd03 e diferita si la prinderea de cadru, foloseste rulmenti pe role doar, iar cea de rd04 are pe stanga si un rulment pe bile, cu o bucsa, esti sigur ca erau de rd03 si rd04?

Editat de dudaroc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea pe cadru difera la 07 deoarece atunci au schimbat cadrul. Evident ca mai sunt mici modificari datorate evolutiei sau costurilor, gen 03 si pd06 au altfel de simeringuri antipraf la bascula fata de 04 respectiv 07 si pd10. Daca esti si mai catolic decat mine ai sa aflii ca 03 si 04 au de fapt distante diferite intre garurile de prindere pe cadru si prinderea rotii. Lucru ce nu il contest, 03 are foaia spate de 49d si 04 de 47d, pinionul de atac si nr de zale sunt identice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...