boieru' Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Am terminat suportii de coburi si am montat provizoriu lazile de munitie. Imi place mai mult cum arata cu ele decat cu cele de haluminu. Oricum, alea de aluminiu la prima tranta erau istorie. Astea sunt ca Panzer-ul, blindate. M-a pleznit o durere de cap,a sa ca am incheiat pe ziua de azi cu mesteritul in garaj, m-am bagat in casa, sa mai fac cate ceva si pe aici. Adica sa imi curat de noroi claxoanele, si sa le refac cablurile de legatura. Maine vopsesc cutiile si suportii de coburi, si fac legaturile la semnalizari, montez claxoane... P.S. Presa e super meseriasha, mai trebuie doar sa ma obisnuiesc eu cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 o poza cu cutiile alea poti pune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Verifica colectorii(carbunii) de la electromotor si contactele de la starter Asa. zi ca zici bine, o fi de la cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Asa. zi ca zici bine, o fi de la cardan? ai alta idee ? Ar putea fii de la electromotor....din cate am mai intrebat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Mai UN data.... Ai masurat tensiunea la baterie????? Si... daca vorbim de motocicleta, se numeste demaror, ca nu e masina de spalat... Avem, in general pretentia, sa fim ajutati, deci sa avem fata de noi pretentia sa stim despre ce vorbim. Fara suparare Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutare ! O intrebare........de ce &^$%&*%^&%* nu imi mai porneste motoru atunci cand e cald ? porneste doar impinsa sau dupa ce se raceste . Mentionez ca pompa e schimbata . Bateria pare ok,porneste cand e motorul rece . Fenomenul e cam asa : mers ....opresc ,bag cheia , rotesc cheia am curent pe bord,dau sa pornesc si pierd curentul de tot . Multam mult ! Multam Cel mai probabil ai bornele de la baterie oxidate. Sespala bine cu apa si se sabaruiesc cu un sabar sau cu un cutit pur si simplu, adica se rad mai pe romaneste, pina cind plumbul luceste. Deasemenea papucii de la fire se curata si ei in mod similar pina luceste alama din care sint facuti. Daca pornirea face in continuare figuri, atunci verifici in continuare: 1. Siguranta principala, aia de 25 sau 30 A situata linga releul demarorului, te uiti sa nu aiba bornele ei sau bornele de soclu arse sau oxidate. 2. Putin probabil dar posibil, contactul principal sa fie defect (ala de la cheie) Cam astea pot fi defectele cu simptomele prezentate de tine, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Mai UN data.... Apropo de ceai zis tu mai sus. "Mai UN data..." Si daca tot nu-i cu suparare, completeaza-ti profilul, sa vedem si noi de unde esti, ca vad ca e trecut doar anul in care ai luat permisul. Fara suparare iara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @ Mikulaish, Salut, mai ai cumva guma continental de la Vlad? Parca ai vindut AT-ul incaltat cu cu mitasuri. Am incercat sa te contactez fara succes telefonic, iar folderul de mesaje ti-e plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Referitor la Intalnirea de le Nadrag.... Ceva detalii despre locatie....pozitie GPS sau cum intrii in Nadrag la stanga la dreapta..... Eu o sa plec pe la 12 din Valenii de Munte si daca ajung seara sa stiu pe unde sa o iau Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 HELP HELP HELP! Dupa cum o parte din voi stiti, africana mea a ramas in Marrakech, Maroc, atunci cand am plecat in februarie spre Ghana. Planul e sa o recuperez acum, impreuna cu cealalta africana. Pe scurt, trebuie sa o reparam la locul faptei si sa venim pe ea, adica pe ele Pentru ca problema pe care am detectat-o atunci tine de alimentarea cu benzina, trebuie sa ducem cu noi atunci cand plecam la Maroc ( in 9 iulie, cu avionul), o pompa mecanica , ca solutie de back-up. Rugamintea e daca vreunul dintre voi are de vanzare sau imprumut o pompa mecanica pentru XRV 750a. Mii de multumiri anticipate. Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Vezi ca merge d-asta vacuumatica de supertenere, ori leaga direct furtunul la robinet, sa se alimenteze prin cadere (asta ar insemna sa ai rezervorul plin mereu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Pedros In principiu, aceasi greseala ca si cu electromotorul.... Deci... mai UN data: "View Member Profile" Si IN NICI UN CAZ sa se simta careva atacat!!!!!!!!! Dar mai glumim si noi, au ba? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Dar mai glumim si noi Ai vazut ce de vizitatori ai? Boieruleeeeee, miine daca nu ploua torential te calc acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Cstelia, Cum este cu proiectorul acela ? Sa vedem poze si filmulete , mi se pare o idee buna , si sa nu uite si ceilalti care au fost anul trecut sa aduca poze si filmuletze, sa le luam si noi . eu unul am poze , dar nu m-am priceput prea tare sa trimit, asa ca le aduc acum. Si despre bujie nu mai stie nimeni nmk? mai bujieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mai , m-auzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Cstelia, Cum este cu proiectorul acela ? Sa vedem poze si filmulete , mi se pare o idee buna , si sa nu uite si ceilalti care au fost anul trecut sa aduca poze si filmuletze, sa le luam si noi . eu unul am poze , dar nu m-am priceput prea tare sa trimit, asa ca le aduc acum. Si despre bujie nu mai stie nimeni nmk? mai bujieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mai , m-auzi? Care-i ma bujie? sa aduc si cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Proiectorul va fi prezent la Nadrag. Azi am vrut sa merg sa termin traseul, din pacate cand am iesit de la servici a inceput sa ploua. Daca si maine ploua, atunci la intalnire vom avea o bucata de "discovery route" La tabara de copii se ajunge cam asa: Se intra in Nadrag (exista o singura intrare, indiferent da se ajunge dinspre Deva, Lugoj sau Caransebes) si se merge pe drumul asfaltat pana in centru. Acolo drumul va face 90 de grade stanga, iat drept inainte e un pod, la piciorul caruia e un stalp cu tot felul de indicatoare din lemn. Acolo veti gasi si urmatorul indicator: Adica se face stanga pe drumul principal Dupa o usoara curba la dreapta a drumului principal si trecerea de unicul semafor din Nadrag pe partea dreapta va fi un pod. La piciorul lui veti gasi urmatorul indicator: Adica se face dreapta peste pod si se continua drumul pe asfalt pana se trece si de ultima casa si se termina asfaltul. Acolo veti vedea pe partea dreapta, peste parau, 2 cladiri mari. You have reached your destination! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 imi aduc si eu aportul ! azi promit ca revin cu poze explicite @cstelia: am vrut sa-ti fac o surpriza si am venit sa -mi fac mobra sa -ti tin de urat pe traseu... dar ai fost inspirat tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Raoul, maine cred ca voi fi prezent la Nadrag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) maine plec si nu voi putea face traseul cu tine! dara macar sa ne salutam! poze cu strictul necesar ca retstul veti descoperi! prima la stanga pe drumul prioritar(nu pe pod)...atentie la semnul de lemn prima la dreapta nu drept inainte pe drumul de pamant atentie la semnul d elemncoordonatele gps de la ultima poza cu drumul ce duce catre tabara Editat Iunie 26, 2010 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 http://www.intruderalert.ro/fluxuri-de-sti...rican-twin.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 S-a incheiat prima "intrunire" de Afrikane de la Valenii de Munte. A fost o zi productiva, cu reglaje de carburatoare, cu carnati fripti pe gratar, bere si tzuica, si cel mai important, cu prieteni starnsi in jurul mesei, la povesti. Acum m-am intors din gardina, unde i-am lasat sa se bage la vise in rulota lui Leo pe Pedros, Doru (TRX-er) si Bogdan. S-a baut cu masura, si s-au facut planuri de drum, pentru Nadrag. Inca nu se stie sigur la cat plecam, si care o sa fie traseul, dar e si maine o zi, poate vom reusi... Salutari de la gaska, si sa ne vedem sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Mai ce porcarie, a ramas Razvan fara motor. Sa fiti pe faza daca vedeti/auziti de piese de RD04 sau chiar de motorul intreg fara acte. Combinatia de culori era negru cu rosu si alb. In alta ordine de idei, la Timisoara ploua in continuare... Editat Iunie 27, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 "discovery route" ador chestia asta: pe unde-i drumul? p'aci pe undeva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Mai ce porcarie, a ramas Razvan fara motor. Sa fiti pe faza daca vedeti/auziti de piese de RD04 sau chiar de motorul intreg fara acte. Combinatia de culori era negru cu rosu si alb. Adica ia fost furat? Acum am citit, trist, o sa stau cu ochii pe dezmembrari moto pe toste situ-rile. Editat Iunie 27, 2010 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 HELP HELP HELP! Dupa cum o parte din voi stiti, africana mea a ramas in Marrakech, Maroc, atunci cand am plecat in februarie spre Ghana. Planul e sa o recuperez acum, impreuna cu cealalta africana. Pe scurt, trebuie sa o reparam la locul faptei si sa venim pe ea, adica pe ele Pentru ca problema pe care am detectat-o atunci tine de alimentarea cu benzina, trebuie sa ducem cu noi atunci cand plecam la Maroc ( in 9 iulie, cu avionul), o pompa mecanica , ca solutie de back-up. Rugamintea e daca vreunul dintre voi are de vanzare sau imprumut o pompa mecanica pentru XRV 750a. Mii de multumiri anticipate. Mircea up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.