Galen Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Cam ce ii trebuie lui Arthur am eu. Pot sa-l demontez de pe motor si sa-l folositi ca model. @Galen: Stickerele vechi nu le mai dai jos ca se la mai si poti folosi. Copiaza-le si refa-le la o firma ce lucreaza cu folie autoadeziva. Vopsesti carena de rezerva in alb si apoi aplici stickerele, apoi tragi un lac incolor peste tot. Inainte de vopsire trebuie pregatita suprafata prin smirgheluire (ca sa dai stickerele jos), matuiesti, aplici filler pentru plastic, matuiesti din nou. Sau trimiti carena la Timisoara Bafta! Merci stimabile pt sfaturi, poate iti trimit carena la Timisoara daca nu reusesc sa fac un schimb. Asa dar: asta este africana mea:RD04 primul model ala cu alb rosu si verde Buun, acuma posed o carena absolut nou nouta fata stinga pentru modelul imediat urmator cu alb rosu si albastru, asta e rd-04 respectiv: si in fine, am toate carenele de la mobra de rezerva, tot rd04 care arata asa: In concluzie am nevoie neaparat de o carena dreapta spate modelul meu (alb rosu verde) Aproape la fel de tare am nevoie de o carena dreapta fata modelul meu sau modelul urmator (alb rosu albastru) Daca are cineva modelul meu, ofer la schimb cealalta carena noua (alb rosu albastru) sau carene de la mobra din a 3-a poza Daca are cineva carena dreapta fata modelul (alb rosu albastru) ofer la fel carene din poza 3 crash bar original ca nou Hepko&Baker sau in toate variantele ne intelegem financiar. In fine daca nu are nimeni chef de schimburi ma inteleg cu maestrul Stelia pentru vopsirea celor doua carene dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 N-auzi ca am eu un parbriz inalt si ingust asa cum vrei tu? De vanzare ? E pacat sa-l dai jos pe al tau , si sa ne trezim ca ajunge inapoi zgariat sau matuit . Nu imi asum astfel de riscuri . Cred ca e mai buna varianta mea si nu implica atatea riscuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 De vanzare ? E pacat sa-l dai jos pe al tau , si sa ne trezim ca ajunge inapoi zgariat sau matuit . Nu imi asum astfel de riscuri . Cred ca e mai buna varianta mea si nu implica atatea riscuri . salut amindoua variante sint bune cu parbrizul dar totusi ar iesi mai bine dupa cel care il are cstelia caci e original eu pot garanta ca nu se matuieste si nu se zgirie as avea nevoie de el doar 3 zile cit sa fac matrita am in program sa fac si aparatori disc frina si multe altele cum termin ceva o sa fie pe site la mine la sectiunea PROJECT AFRICA TWIN Mesaj completat Gabitza, cand sa trec pe la Brasov sa vb putin despre niste carene rally de carbon si alte cateva accesorii?Mesaj completat Bravo maestre... Exact asa trebuia sa fie. Foarte reusit forumul. Abia astept sa iti dau ceva de baut ca o mica rasplata. Felicitari! EU SINT DIN BUCOVINA NU DIN BRASOV DAR ZII CE TE INTERESEAZA SI REZOLVAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 salutamindoua variante sint bune cu parbrizul Varianta cu geamul domnului profesor , cade . Nu o sa vrea nimeni un geam asa lung , din carbon . Imi dai o adresa in PM si eu am sa incerc sa-ti trimit luni ( maine plec la Bikes on Ice ) , geamul original , scurt , de pe Africa mea . Astfel , la parbrizul original , vor trebui adaugati inca 10 cm si ar fi perfect , avand in vedere faptul ca va fi din carbon ( deci nu va fi transparent ) . In final , produsul ar trebui sa . . . . franga multe inimi printre detinatorii de Africane ! P.S : si sa vedem si costurile , sa nu ne in datorii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) PASPUNS: 0,000000000kmraulica strica tot o avut grija ca pompa sa nu o mai ia din loc la sincronizarea carburilor. am sa-i pun un kit de rep. si mai vedem dupa aia! Din cite imi amintesc din pozele trimise de tine contactele tale aratau destul de bine, dc nu foarte bine. Vezi sa nu fie figura pe care am patit-o eu in Muntenegru. Respectiv pompa se oprea tot la vre-o 200km. Opream, asteptam 5 minute si pornea din nou perfect. Si noah, m-am gindit firesc la contacte. Pina la urma si-a dat duhul definitiv in Muntenegru si am fost nevoit sa demontez. Eu am o varianta de contacte care se imbuca la 45 grade, nemuritoare. Problema nu era in pompa, era la releul care comanda functionarea pompei. Releul acela are o parte electronica care "simte" impulsurile de la aprindere si decupleaza alimentarea pompei daca acestea nu mai vin. E o protectie pt pompa pentru ca aceasta sa nu mearga in gol(fara benzina). Pe principiul, nu-i benzina, se opreste motorul, pina nu vine benzina ca sa o ia motorul din loc nu se mai alimenteaza pompa decit in timpul bumbului de demaror. De acolo misterul acela cu pornirea mobrei dupa pana prostului. Adica degeaba lasai contactul o vreme crezind ca amorseaza pompa. Dar pornea la sfert daca ii dadeai vre-o 5 chei sau noah, daca te tinea bacteria, una luuunga. Deoarece pompa mergea doar cit se invirtea motorul de la demaror si ii trebuiau citeva secunde bune de functionare ca sa se amorseze. Cum identifici? simplu! masori pe firul rosu de la pompa prezenta celor minim 9-10 volti (in timp ce dai la demaror) daca ai mai putin (eu aveam 2V) e clar ca releul de comanda e de vina. Ala e pe undeva pe sub bord, nu am avut inca timpul sa scotocesc. Pompa se poate pune pe direct, adica o alimentezi din +baterie (firul negru care vine la RD-04 la releul de incarcare(releu cu 8 fire)). Eu asa am facut si asa a ramas si acum doar sa fii apoi atent sa nu ramii fara benzina, ceea ce cu preturile in vigoare e cam complicat Editat Februarie 17, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Scuze, te-am confundat cu Gabi de la Brasov. E si mai fain ca esti din Bucovina, ca in afara de geanta bucovineana ajunsa celebra dupa ce a tot prezentat-o Madam Udrea, stiu eu un alt lucru cu care se mandresc oamenii de pe acolo. Am auzit eu povesti faine cu niste vinuri fantastice...magice... Asa ca e musai sa imi plimb Afrikana pe meleagurile acelea. Deci, in cat timp crezi ca termini carena aceea rally? Daca o faci cum e cea pe de proiectul tau, vreau si eu una. Mi-ar placea din carbon, dar e buna si din fibra de sticla. Da-mi te rog un nr de telefon sa te sun sa povestim putin. Spor la lucru cu priectul tau, si abia astept sa ne vedem. P.S. Am vorbit cu cineva de la Taifun Off-road (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001586330713) pentru un scut din aluminiu la masina. Sigur pot sa faca si de Africana, sau ceva subansamble din aluminiu. Am vazut ca lucreaza si cu Kevlar, tipii sunt profesionisti, asa ca am pus linkul pentru cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Maine vreau sa sincronizez carburatoarele manualul spune ca surubul de reglaj se afla SUB carburatoare (la toate modelele incepand cu anul 1993) Intrebarea este cum ajung la acel surub (rezervorul este deja demontat) Si ce surubelnita trebuie sa folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 cu cap flexbil sau aveau pe louis ceva la 90 grade.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 e cineva interesat de asa ceva? Da ! Sunt interesat. Da-mi un pret te rog. Merci Mesaj completat Ok , eu ce trebuie sa inteleg ? Sa-mi comand sau nu , o bucata ptr modelul RD07A ? Intarzierea nu-i o problema ! Vroiam sa-ti spun ca si eu tot GIVI am parbrizul touring, dar motocicleta mea este din 1993. Parbrizul touring pentru motocicleta ta difera putin ca si forma...la partea de sus si mai ales la prinderi, datorita formei carenei fata. Sfatul meu este sa-l comanzi....decizia tu o iei in final. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Maine vreau sa sincronizez carburatoarelemanualul spune ca surubul de reglaj se afla SUB carburatoare (la toate modelele incepand cu anul 1993) Intrebarea este cum ajung la acel surub (rezervorul este deja demontat) Si ce surubelnita trebuie sa folosesc? in tubulatura de aer care vine la carburatorul cilindrului din fata ai o gaura verticala. prin aia bagi o surubelnita lunga pana la surubul respectiv. flexibile si in unghi drept nu poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Sal nu cunoste nimeni vre-un 'mester'' care 'modifica pentru touring saua de AT RD07? Editat Februarie 20, 2011 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 ai vb cu Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) ai vb cu Darian? ok man mersi Editat Februarie 20, 2011 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 e cineva interesat de asa ceva? cat? cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 in tubulatura de aer care vine la carburatorul cilindrului din fata ai o gaura verticala. prin aia bagi o surubelnita lunga pana la surubul respectiv. flexibile si in unghi drept nu poti folosi. Am rezolvat, multumesc Al meu e RD07A si are surubul sub carburatoare Placerea NU a fost de partea mea, dar a meritat, aveam 0,4 cu 0,2 Acum e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Participantii ( din aceasta sectiune ) la Bikes on Ice 2011 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Dragii mei, www.xrv.ro este activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 mi-am luat o alarma cyclone c11(care vorbeste!) pentru ca voi tine motocicleta afara sub husa. dilema estem urmatoarea! am citit una alta de alarme pe forumuri si ... -sa o montez au bah.... dupa o discutie cu un afrikan-ist(poseser de AT) modus operandi al celor ce fura motociclete e superior alarmei mele -daca o montez...sa ma incurc si cu cablurile de ignition etc au bah -cat de mult papa alarma din baterie la montajul de baza(alimentare, fire pe semnalizare)...era o chestie ce nu am inteles-o...cativa si-au gasit bateria lesinata a doua zi asta estem jucaria destinata somnului meu linistit Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) mi-am luat o alarma cyclone c11(care vorbeste!) pentru ca voi tine motocicleta afara sub husa. Vezi ca in prospectul alarmei ar trebui sa scrie cat consuma Ceva de genul 150 mA Unde scrie 125 dB e puterea goarnei Editat Februarie 22, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Vezi ca in prospectul alarmei ar trebui sa scrie cat consumaCeva de genul 150 mA Unde scrie 125 dB e puterea goarnei Aici e vorba de consumul de "stand by" al alarmei. Daca alarmele auto au "in spate " o baterie de 55 AH motocicletele dispun doar de 7-14 AH. Daca alarma nu este conceputa special pentru moto poate "papa" bateria in citeva nopti. Ar fi ideal sa se monteze un intrerupator secret pe alimentare pentru a putea fi activata doar in caz de necesitate reala. Editat Februarie 23, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Ar fi ideal sa se monteze un intrerupator secret pe alimentare pentru a putea fi activata doar in caz de necesitate reala. Adica sa o activezi doar in noaptea in care stii sigur ca vine hotu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Adica sa o activezi doar in noaptea in care stii sigur ca vine hotu. tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Aici e vorba de consumul de "stand by" al alarmei. La acel consum ma refeream si eu Pentru ca acela conteaza, nu cel din momentul alarmei Din cate am vazut eu pe site-ul respectiv, este clar o alarma pentru motocicleta, reclama era facuta pe un scooter Dar cred ca esti de acord ca oricat de putin ar consuma, daca o lasi in fata blocului nepornita cu saptamanile (sau cu lunile, in cazul unei ierni ca asta) bateria motocicletei se va descarca (se descarca si fara consumatori, nu-i asa?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 eu zic sa o lasi cat mai plina de noroi. nimeni nu fura o motocicleta jegoasa. toarna putin ulei pe motor, sa arate ca si cum e defecta, fa o balta mare de ulei sub ea... si cel mai bine e sa o lasi langa una sport, curata si atragatoare. sigur o vor fura pe aceea. ) eu am alarma de cand am luat Africana, si cred ca sunt vreo 3-4 ani. o tin in cutia in care am cumparat-o. are pornire din telecomanda si alte tampenii. nici nu mai stiu exact pe unde este. daca o gasesc, o dau moka unui posesor de Africana care are nevoie de ea. alarma e facuta special pentru moto. am ajuns la concluzia ca la cat de des face motorul meu scufundari prin apa si noroaie, alarma sigur o sa se faca scrum din prima. sigura chestie desteapta pe care am vazut-o pana acum, e un sistem de alarma cu niste emitatori mici gps, si in cazul in care cineva o fura, te duci elegant cu politia la el la usa si o recuperezi. se monteaza pe janta, in inetriorul anvelopei la modelele fara camera, undeva pe sub carene, pe cadru, in far sau in interiorul seii, pentru a se camufla cat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 eu zic sa o lasi cat mai plina de noroi. nimeni nu fura o motocicleta jegoasa. toarna putin ulei pe motor, sa arate ca si cum e defecta, fa o balta mare de ulei sub ea... si cel mai bine e sa o lasi langa una sport, curata si atragatoare. sigur o vor fura pe aceea. ) eu am alarma de cand am luat Africana, si cred ca sunt vreo 3-4 ani. o tin in cutia in care am cumparat-o. are pornire din telecomanda si alte tampenii. nici nu mai stiu exact pe unde este. daca o gasesc, o dau moka unui posesor de Africana care are nevoie de ea. alarma e facuta special pentru moto. am ajuns la concluzia ca la cat de des face motorul meu scufundari prin apa si noroaie, alarma sigur o sa se faca scrum din prima. sigura chestie desteapta pe care am vazut-o pana acum, e un sistem de alarma cu niste emitatori mici gps, si in cazul in care cineva o fura, te duci elegant cu politia la el la usa si o recuperezi. se monteaza pe janta, in inetriorul anvelopei la modelele fara camera, undeva pe sub carene, pe cadru, in far sau in interiorul seii, pentru a se camufla cat mai bine. si a mea e cu pornire din telecomanda, o gramada de shituri are! cred ca am sa o montez ca mai mult asfalt cred ca va vedea motocicleta(e si sotia implicata) ps: daca stiam ca ai de donat nu ma mai complicam cu ebay.uk, transport etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.