cernunos Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) Dane, cel putin RD-04 este suficient de ridicat din fabrica, doar gigantii gen 10 Ursi reclama upgrade acolo. Mai degraba lumea coboara spatele mobrei, ceea ce se face din piulita de reglaj de pe telescop. In opinia mea piesa prezentata de Raul Serban permite un reglaj rapid al garzii gen off/on road. Sint si eu curios daca exista cerere reala pentru asa ceva. Daca da, anuntati please. Garantez pentru calitatea manufacturilor lui Dan. facem lista sau cum?! eu spre exemplu vreau de mult o mai inalt dar am renuntat temporar la "stol" si am zis ca astept sa paradesc amortizorul actual si apoi sa iau unul aftermarket mai lung. dar asta nu ma impiedik sa abordez si solutia ceva mai populara de a schimva osia in U si eventual schimbat amorizorul cd s-o paradi asta zo.. count me in Editat Aprilie 19, 2011 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salutare din nou la toata lumea. Africa Twin a trecut testul lui Alain Duclos. Fantastic... Uluitor ca pilot, si incredibil ca om, e o mare onoare pentru mine ca ma pot numara printre cei ce il cunosc si au inghitit praful ramas in urma lui. A fost un weekend incredibil si imi pare tare rau ca nu ati reusit sa veniti si voi. Daca sunteti cuminti, e posibil sa il aducem la una din intrunirile de Africane. O sa revin cu poze, filmulete si alte impresii. Acum ma duc pana sus pe deal, in cariera de nisip, sa nu imi pierd antrenamentul. Carena e de la "reprezentanta" Boano in Romania. A sosit cu ceva defecte de finisare, dar nu e vina celui care le face. Eu l-am tot zorit, sa le puna mai repede, si vopseaua nu se uscase bine. Dar Dar o rezolv eu. O sa fac un tutorial cu transformarea Retei. 0745611905. Asta e numarul de la reprezentanta. sorry ca nu a fost finisata chiar cum trebuie nu am avut timpul necesar eu am asteptat 3 luni sa-mi vina carena de la boano(facusem si plata) si a ajuns intro stare nu prea ok pentru banii ce i-am dat asta a fost si motivul pentru care m-am apucat de facut carene in curind inca 2 modele acu lucrez si la cadre de bord va fi kitul complet la bani de Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Chiar am mentionat ca nu e vina ta pentru fnisare. Eu te-am rugat sa o trimiti mai repede, pentru ca vroiam sa o montez inainte sa plec la Raliul Olteniei. Mie mi-a placut, si pentru ca e si prima carena pe care o faci, te felicit pentru executie. O sa studiez bine problema in momentul montajului, si daca o sa am ceva observatii, o sa iti spun. In rest, carena e ok, nu am pus-o inca pe motor, din lipsa timpului, dar maine o sa ma bag in garaj, sa fac masuratorile pentru cadrul care o sa o sustina, impreuna cu farurile si turnul pentru instrumentele de navigatie. Acum fac ceva calcule si schite, si daca totul merge ok, in curand o sa fac derulatoare de roadbook. Avand in vedere pretul, e cea mai buna alternativa la carene, pentru ca hotii aia de macaronari cer prea mult pe prea putin. O sa te sun pentru inca niste comenzi de piese, dar intai sa fac sabloanele. Ma gandesc la o masca pentru instrumentele de bord si toate luminitele, roadbook si tripmaster, care sa se imbine peste carena, in spatele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Eu de o vreme ma gandesc unde sa ma duc sa-mi fabrice cineva un U din ala pentru a inalta spatele. Aftermarket existsa de la AfricanQueens parca, dar la un pret nesimtit si nejustificat. Daca poate cineva sa fabrice asa ceva eu sunt convins ca o sa fie doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Eu de o vreme ma gandesc unde sa ma duc sa-mi fabrice cineva un U din ala pentru a inalta spatele. Aftermarket existsa de la AfricanQueens parca, dar la un pret nesimtit si nejustificat. Daca poate cineva sa fabrice asa ceva eu sunt convins ca o sa fie doritori. Corect ! Un "U" bone din ala mi-ar face si mie trebuinta . Daca la RD04 se rezolva cu "osul " de la RD07 , atunci la RD07 trebuie "os" aftermarket . Daca vine cineva cu piesa de inaltat RD07 sunt primul care o cumpara ... daca si pretul e avantajos . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Intereseaza pe cineva un cric central de RD04? http://www.moto-travel.ro/xrv/forum/viewto...&p=313#p313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 cutii de munitie, rezistenta garantata si pret imbatabil : link Mi-am cumparat si fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 am gasit numele pt. botez: MOCHI !!!!!!!!! azi mai mai ca am simtit nevoia sa-mi lipesc si eu sticker cu Dakar! oricum... sneak peak de la traseu/ele de la Nadrag-AT Gathering 2011: Cascada Nadrag-(doar petru cine nu a fost last year)- Pescarie- Carliontu(drumul parca e pentru motocross, da e super senzatia)- Cabana Capriorul- la deal e mega meserie , cateva curbe f stranse..la vale astept sa ma invete cineva, maia les in portiunea de dinaintea cabanei care e abrupta tare si numai bolovani! atata m-am chinuit sa surprind panta drumului si cat e el de denivelat(nu mai pot de picioare) da n-am reusit, asa ca tre s ama credeti pe cuvant ca e fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Las' ca te invat eu de Pasti Vin la Nadrag cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) http://youtu.be/lNAuMJLhwW8 Editat Aprilie 21, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 noroace, am deschis un poll pe doodle unde sa ne putem inscrie pentru Nadrag si sa specificam in special cine/cate/de care tricouri doreste este un singur camp de completat unde puteti trece numele + restul datelor. cheers, alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Ghinion, s-a decalat un curs care-i tocmai la Mangalia si l-au pus fix intre 31.04-03.05, numa bine ca sa pierd jumate din intrunirea de la Cluj si probabil si Nadragul, ca nu vad sanse sa ajung in timp util din coltul alalalt al tarii. Dar vreau oricum ca de obicei 2 tricouri, normal XXL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Ghinion, s-a decalat un curs care-i tocmai la Mangalia si l-au pus fix intre 31.04-03.05, numa bine ca sa pierd jumate din intrunirea de la Cluj si probabil si Nadragul, Nadragul e in iunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 imi zumzaie (ca o musca turata) ceva in partea dreapta spate(cred)! ma scoate din sarite! am desfacut tot, batut cu palma, tras, strans ce se putea strange si nu am reusit sa gasesc vinovatu! o avut cineva ceva asemantor? daca da, ce drac o fost , ca poate o fi si la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 @raoulserban Se poate sa fie din partea stanga, si anume aparatoarea de plastic a basculei (imediat dupa motor), care este uzata peste masura si s-a rupt. In alta ordine de idei: cand se aude? in rulaj liber, cu motor, fara motor, sau, si pe loc cu motorul functionand? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 se aude cam pe la 3500rpm , si daca iau gazu inceteaza, am observat ca nu conteaza viteza . si face si pe loc cand o turez la 3500. am inspectat toate plasticele, sunt ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Am avut si eu o data o problema asemanatoare. Un fel de zumzait nervos, cu pauze... Se auzea chiar si cu motorul oprit, asa ca am verificat casca. Intrase in viteza o albina intre capacul lateral al castii flip-up. E bine sa verifici, ca au aparut tot felul de gaze si ganganii primavara asta... Redevenind serios, verifica grilajele de protectie ale radiatoarelor. Cand se rup urechile de prindere de la suruburi, mai scot sunete ciudate. Verifica si tabla care protejeaza cotul tobei, si daca ai cric central, verifica sa ai furun de cauciuc intre arcuri, pentru ca si acelea vibreaza destul de nasol. Verifica sa nu ai nimik cazut in scut, pentru ca o piulitza sau o saiba nu iese asa repede daca ai scapat-o pe acolo, si e posibil sa vibreze. Verifica si siguranta de la pinionul de atac, sa fie stransa bine. Si lantul mai zumzaie cand e uzat sau este incorect tensionat. Iti recomand o toba mai galagioasa, si nu o sa mai auzi nici un fel de zumzait suspect. Daca ai ulei in motor, si bani de benzina atunci nu ai probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) @raoulserban Sa fie scutul care e prea aproape de esapament, care, cand se incalzeste, se dilata, si la frecventa produsa la ca. 3500 rpm sa "zumzaie"? Africanu Editat Aprilie 22, 2011 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 revin cu urmatoarele completari: pentru o organizare mai clara si eficienta folositi pentru formarea listei de doritori de tricouri urmator-ul poll: http://doodle.com/d45txgbigptq3gcq acestea fiind zise va urez tuturor Sarbatori Fericite! imi zumzaie (ca o musca turata) ceva in partea dreapta spate(cred)! ma scoate din sarite! am desfacut tot, batut cu palma, tras, strans ce se putea strange si nu am reusit sa gasesc vinovatu! o avut cineva ceva asemantor? daca da, ce drac o fost , ca poate o fi si la mine! ai plastic de numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 nu e de la numar! cand ajung la 3500rpm ma zumzaie, daca trec de 3500rpm ...se duce si zumzaitu! verificat totu! ramane toba care si asa nu-mi place, pare a fi fost operata candva si are multa rugina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Da muzica mai tare si dispare zumzaitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 nu e de la numar! cand ajung la 3500rpm ma zumzaie, daca trec de 3500rpm ...se duce si zumzaitu! verificat totu! ramane toba care si asa nu-mi place, pare a fi fost operata candva si are multa rugina! Am exact aceeasi problema pe la 3500-4000 de ture . La mine a functionat mersul cu 5000 de ture . Nu se mai aude . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mi-a vandut cineva un pont cum ca sa ma uit mai atent la grila radiatoarelor si acu ca imi aduc aminte parca o urechiusa era rupta! oi vedea in iunie cand imi mai vad mobra! pentru cei care se laudau ca stiu cum sa abordeze nasipu...am cam incercat mai toate metodele stiute si povestite si tot cu smochina intre buci si perpendicular pe drum am mers cel mai bine! asa arata drumu dinspre Faget catreNadrag via Fardea! nu cred sa-l curete asa ca e bine de stiut pentruc ei ce vin la intalnirea de la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mi-a vandut cineva un pont cum ca sa ma uit mai atent la grila radiatoarelor si acu ca imi aduc aminte parca o urechiusa era rupta! oi vedea in iunie cand imi mai vad mobra!pentru cei care se laudau ca stiu cum sa abordeze nasipu...am cam incercat mai toate metodele stiute si povestite si tot cu smochina intre buci si perpendicular pe drum am mers cel mai bine! asa arata drumu dinspre Faget catreNadrag via Fardea! nu cred sa-l curete asa ca e bine de stiut pentruc ei ce vin la intalnirea de la Nadrag Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, countersteering si cu talpa piciorului de la interior pe jos. Gen supermoto. Sau cu smochina intre buci si perpendicular pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, Dezvolta putin ideea, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.