Marius R Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 ziua faina, O intrebare pentru cei care stiu, Senzorul de neutral merge in general, dar in momentul in care e motorul cald (sau foarte cald) si o indrept desi scoasa din viteza se stinge becul de liber si dc e cricul lasat moare motorul. E din senzor si stiu asta, intrebarea este....pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 ziua faina, O intrebare pentru cei care stiu, Senzorul de neutral merge in general, dar in momentul in care e motorul cald (sau foarte cald) si o indrept desi scoasa din viteza se stinge becul de liber si dc e cricul lasat moare motorul. E din senzor si stiu asta, intrebarea este....pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei? ummm.. pilit si probabil cositorit.. pt ca ideea e ca tija de la senzorul de neutral trebe sa fie cat mai "intreaga" vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) pot face ceva ca sa rezolv fara sa schimb senzorul?! Cineva zicea ca ar mere pilit putin in cap! Idei? Ai 2 posibilitati, fiecare cu avantaje si dezavantaje: 1. strunjesti 1 mm din "baza" senzorului(partea hexagonala), astfel incat sa intre mai in interiorul cutiei de viteze 2. decapezi bine varful senzorului si ii faci un varf de cositor cu un letcon bun varianta 1 are avantajul ca te tine cat un senzor nou dar o poti face doar o data. varianta 2 are avantajul ca o poti face la nesfarsit, dar te tine doar ~ 10 - 12.000km(sau mai mult daca faci drumuri lungi in regim de touring> schimbi mai rar treptele) Editat Iunie 7, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Ai 2 posibilitati, fiecare cu avantaje si dezavantaje: 1. strunjesti 1 mm din "baza" senzorului(partea hexagonala), astfel incat sa intre mai in interiorul cutiei de viteze 2. decapezi bine varful senzorului si ii faci un varf de cositor cu un letcon bun varianta 1 are avantajul ca te tine cat un senzor nou dar o poti face doar o data. varianta 2 are avantajul ca o poti face la nesfarsit, dar te tine doar ~ 10 - 12.000km(sau mai mult daca faci drumuri lungi in regim de touring> schimbi mai rar treptele) 1 varianta pare ok , dar trebuie tinut cont ca axul senzorului intra intr-un selector (pana nimereste neutru ) 2 varianta e cu dus si intors pentru ca exista riscul sa iti intre fragmente mici de cositor in selectorul (pentru neutru ) o tablita mica rotunda care stie cand esti in neutru ) 3 varianta e cea mai ok , nu cred ca e un capat de tara 70 de lei . spor oricare alegere o sa o faci . ps varianta 4 cauti un senzor second sau de honda dominator. (merge pe verificate) Editat Iunie 7, 2011 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Am ajuns si eu duminica seara pe la ora 2.dupa ce am trecut si pe la Dragasani.Jos palaria pentru oeganizare.Sa ne vedem cu bine la Lacul Vulturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 https://picasaweb.google.com/a.neacsu/Nadrag2011?authkey=Gv1sRgCNeE3NDai-qztgE&feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 https://picasaweb.google.com/114088733071413265858/AfricaTwinNadrag2011?feat=directlink Sper sa mearga linkul. Pozele nu sunt prelucrate, unele sunt trase in rafala, asa ca o sa va trebuiasca ceva rabdare pana le vedeti pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Mai Cristi, esti tare matinal... Eu zic sa nu te mai trezesti cu noaptea in cap sa pui filmulete. Ai timp sa faci asta toata ziua. Odihneste-te, ca urmeaza Lacul Vulturilor, si trebuie sa iti pastrezi puterea pentru traseu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Bestial ! ma manca'n undeva sa o imbarlig pe soata sa lasam concediul pe alta data si sa venim(vin) si noi la Lacul Vulturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salutare, ca o informatie, poate utila la un moment dat pentru cineva, la africa se poate folosi ca substituent pentru releul de semnalizare original, releu de Tico. Este mai mic decat cel original, suna foarte frumos si are exact acelasi piout ca si cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Mai Cristi, esti tare matinal... Eu zic sa nu te mai trezesti cu noaptea in cap sa pui filmulete. Ai timp sa faci asta toata ziua. Odihneste-te, ca urmeaza Lacul Vulturilor, si trebuie sa iti pastrezi puterea pentru traseu... Ziua unii munceste sa faca bani de benzina pentru Lacul Vulturilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Fain!!!mai vreau!!nu ai si ceva imagini de la locul in care s-a facut blocajul!! Cand va fi tura de la Lacul Vulturilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Cand va fi tura de la Lacul Vulturilor? in jur de 20 Aug afaik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salut tuturor, Daca are cineva pe acasa si ii prisosesc, sunt interesat de un trip master si un cric central pentru RD07 Si tot eu cu o rugaminte, are cineva model de stikere de africana, sau pe unde as putea gasi asa ceva? Parbrizul de rd04 se potriveste pe rd07 si invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) nu, parbrizul nu se potriveste. Editat Iunie 9, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salut tuturor, Daca are cineva pe acasa si ii prisosesc, sunt interesat de un trip master si un cric central pentru RD07 Si tot eu cu o rugaminte, are cineva model de stikere de africana, sau pe unde as putea gasi asa ceva? Parbrizul de rd04 se potriveste pe rd07 si invers? Tripmaster folosit pe ebay ajunge la 100 eur chiar si peste Cric central, posibil sa te pot ajuta peste vreo 2 luni. Parbrizul de RD04 se potriveste la RD07, dar nu si la RD07a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 mama ei de sesiune... vad ca a fost distractie mare, macar la Lacul Vulturilor sa ajung si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Imi spuneti si mie, va rog frumos urmatoarele cantitati: Ce cantitate de ulei se pune in motor cand se schimba si filtrul de ulei ? Ce cantitate de antigel ? Ce cantitate de ulei trebuie pusa in furci ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 2,6 l ulei la motor!2,2l antigel, 640ml per furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare!! ce model de gume cramponate se preteza cel mai bine pe "AFRICANA"!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 uelll! cum iarasi frec menta la bv ma gandeam la cum sa sau cum sa nu sa schimb becurile la afrikana(sa pun h4(modificari, relee, bleacs) , ori sa caut sa cumpar ba20d de 45(de care n-am vazut decat la scutere si is de 35w)). ale mele is pe tipul BA20D si is de 45w , ara asa http://www.wemoto.com/parts/picture/HL-770392_10/ dar nu se aseaman deloc cu ce am gasit http://cgi.ebay.co.uk/AUTO-H-LIGHT-BULB-12V-45-40W-HAL-BOSCH-FIT-BA20d-396H-/330559369578?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4cf6dfb16a ca sa am de spare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare!! ce model de gume cramponate se preteza cel mai bine pe "AFRICANA"!?? daca as putea, as pune Continental TKC sau Metzeler Karoo T Dar portofelul a zis sa-mi cumpar doar Heidenau K60 Scout Deci pas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cel mai potrivit crampon pentru o Africana mi se pare Mitas-ul E09, dar in conditiile actuale, cand pretul lor a crescut incredibil de mult, nu mi se mai pare o afacere. E bun ca e mai dur decat celelalte si rezista mai mult. In schimb nu prea are aderenta pe asfalt, mai ales daca e ud. In teren e imbatabil. Acum am Karoo, e bun atat pe asfalt cat si in teren, dar se toceste repede. Am facut cu el un drum la Craiova, raliul acela in care am facut cam 200 de km pe off-road (nisip si iarba), m-am intors de la Craiova, apoi a urmat drumul spre Nadrag, traseul de acolo prin pamant, piatra si noroi, maxim 50 de km, apoi drumul spre casa si deja ma uitam ca nu prea mai am crampoane. Deci estimez ca tine maxim 3000 de km in regim de 60-65% asfalt si restul off-road. Cu Mitas-ul faceam cam 5-6000 de km in aceleasi proportii. In schimb nu aveam aceeasi stabilitate pe asfalt, si nici nu puteam sa franez atat de bine. Neagu poate sa va povesteasca cat de mult ma inclinam cu crampoanele pe curbe, cu motorul plin de bagaje si pasager, fara sa am nici cea mai mica emotie ca o sa pierd aderenta. Iar pentru asfalt, Anakee e tatic pe Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.