cocaine Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Baieti sunt pe punctul de a pune mana pe http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...003-118165.html Ce parere aveti de ea? Si cu parere de rau ma despart de Transalp dupa o colaborare fructuoasa motoru'i bun...plescoi n-o vinde de rea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 O vand ca vreau KTM...desi e dublu ca pret...asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Salutare! Are cineva poze cu stickerele de RD07? Vreau sa le transform in format vectorial sa le pot taia la mashina. Am si eu probleme cu melcul de la roata. Am vb cu cineva sa vedem daca poate sa faca unul metalic. Daca se poate, va tzin la curent. Un cablu de kilometraj de unde se poate cumpara? Si unul de ambreiaj... ia legatura cu ser79ban ca are deja metalic pentru domi, poate se potrivesc. axa, tu ar tebui sa stii mai bine daca se pupa sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 cumparat motor Plescoi merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 cumparat motor Plescoi merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri. atunci sa te bucuri de el ! sa va fie intr-un ceas bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Sa o stapanesti sanatos! Motorul arata si merge fantastic din cate stiu eu. Si accesoriile fac totzi banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 cumparat motor Plescoi merge super. Cine stie unde se pot face niste mici reparatii la carena? sunt 2 urechiuse mici rupte pe fatza, in care se prind carenele laterale de carena fatza, cea care inconjoara farul si in care se mai prinde si aparatoarea metalica faruri. Sa il stapinesti sanatos, dar ai grija ca e naravas. Ii lipseste urechiusa de pe stinga Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 ....o scaritza pt pasager, stie cinva unde gasesc ? Am distrus-o la o tranta. formular de sondaj rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Sa il stapinesti sanatos, dar ai grija ca e naravas.Ii lipseste urechiusa de pe stinga Mae Multzam. O sa vad pe unde ii fac urechea . O sa stau vreo luna pe ea sa ma acomodez bine si apoi poate vin cu voi daca ma primiti, din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salutare ... cred ca am o mica problema cu mobra ... cand rulez constant pe la 60kmh la furca apare un joc sus-jos ... destul de deranjant ... aveti idee de la ce ar putea fii ? or fii rulmentii fata tocati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 (editat) Nu cred ca e de la rulmentzi. Mai mult ca sigur e de la cauciuc. Ori e tocit inegal, ori nu s-a asezat bine pe janta. Eu am avut problema asta cu un Anakee de fatza. M-a chinuit ceva vreme. Am tot zis "lasa ca se aseaza dupa catziva km". Dar nu e asa. Daca nu se aseaza bine, risti sa se toceasca inegal. Eu am reushit sa il asez numai dupa ce am dat bine cu derergent de vase pe cauciuc si janta, si am bagat aproape 6 bar in cauciuc. Am bagat treptat, intai 2, apoi 3 pana a ajuns pe la 5,8 bar... Era disperat tipul de la vulcanizare, ii era frica ca o sa bubuie si o sa il pun sa il plateasca. Alta varianta posibila e sa ai janta ovalizata. Verifica si asta. Sau daca ai avut plumbi pe spitze, pentru echilibrare, vezi daca ii mai ai pe totzi, si daca mai e echilibrata roata. Daca a sarit unul din ei, poate determina tocirea inegala a cauciucului. Nu stica se verifici si presiunea din amortizoarele de fatza, si nivelul de ulei. Verifica tot ce am spus. Poate mai sunt si alte chestii care mi-au scapat. Dar sigur o sa mai apara posturi cu idei in legatura cu asta. La intrunirea de la Tg.Secuiesc, Xel de pe forum ma intreba cum am saltat aripa la Afrikana. Nu mai conteaza cum am saltat-o pe a mea. Important e ca impreuna cu un amic am gasit o solutzie mai buna, mai rezistenta in timp, si relativ usor de realizat. Folosindu-ne de principiul prin care se strange ghidonul la bicicleta, am facut dintr-o tzeava de 3/8 tzoli si vreo 25 de cm de platband un suport pentru aripa, ce permite si reglarea ei pe inaltzime, dupa cum isi doreste fiecare. Si cum omul invatza din greseli, va dau primul sfat. Dupa ce ati construit dispozitivul, gauritzi aripa dupa diametrul tzevii de 3/8 astfel incat acesta sa treaca prin aripa pentru a masca astfel partea sudata. Este necesara insa si ramforsarea cu placa de aluminiu care vine pe exteriorul aripii de plastic, astfel aceasta o sa sa vibreze la socuri in mers. Eu am probat si montat deja dispozitivul pe modelul RD07. Tzeava taiata in pana, intra pe interiorul axului de la ghidon, dupa care se strange surubul pana cand dispozitivul se intzepeneste in ax. E bine ca taietura sa fie facuta in planul perpendicular pe aripa cum privitzi din lateralul motocicletei. Piulitza in care strange surubul trebuie sa fie sudata de tveaza, pentru a nu se invarti in gol. Surubul trebuie sa aiba o saiba grover, pentru a evita surpriza neplacuta ca dispozitivul sa se slabeasca in mers si sa cada pe roata din fatza... Va inchipuitzi ce salt elegant in cap o sa facetzi daca se intampla asta. Lungimea tzevii o stabilitzi fiecare, in functie de necesitatzi. Latzimea platband-ului e de 2 cm. Din el am taiat 2 placi de aprov 10 cm, unite apoi printr-o alta bucata mai mica, in functie de latzimea si modelul aripii. De H-ul rezultat am sudat tzeava de 3/8. Apoi, curatzat bine la perie, un strat de grund si unul de negru mat. Sper sa va fie de folos. Daca da, spor la treaba! P.S. Daca nu gasitzi surub atat de lung, putetzi sa folositzi bara filetata, ce se gaseste peste tot la magazine (bricostore) si sudatzi o piulitza la un cap. Editat Iulie 19, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 ....o scaritza pt pasager, stie cinva unde gasesc ? Am distrus-o la o tranta. formular de sondaj rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Baietzi, au venit "ZENOANELE"... Arata super in ambalaj. Maine ma apuc de mesterit, sa le vad si pe motor luminand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 24, 2008 Autor Share Postat Iulie 24, 2008 Baietzi, au venit "ZENOANELE"... Arata super in ambalaj. Maine ma apuc de mesterit, sa le vad si pe motor luminand. Ce mai Boierule, te-am bagat in boale cu felinarele? Am facut ceva drumuri de noapte de cand le-am pus pe ale mele si cuvantul de ordine ar fi "DIABOLIC" Inca nu am gasit o metoda sa nu-i mai sparg pe altii la ochi, dar am mai ameliorat problema. Treaba sta in felul urmator: Scurta da lumina cacalau , "taie" frumos 2 linii in lumina , dar problema e ca deasupra liniei de taiere mai apar reflexii destul de puternice, care ii trec conservarului din fata mea prin ceafa si ii ies prin ochi Partea buna e ca sigur m-a vazut, partea mai putin eleganta e ca ma aleg cu multe injuraturi Pentru cei de pe contrasens... daca mai sunt si alte conserve pe sosea pe sensul meu, sau e luminat drumul cat de cat 99% nu imi iau flashuri, daca sunt singur pe un drum intunecat bezna...99% imi iau. Am identificat zona de far care imi da reflexiile si am pus pe ea o banda de izoler negru. Problema s-a mai remediat, urmeaza teste. Faza lunga... no coment, rupe, sparge, da gaura in spatiu si timp Indicatoarele se vad de la juma de km, la 200 m vezi un soarece care traverseaza soseaua, si la iesirea dintr-un viraj intr-un sat deja m-a salvat de un cal bezmetic pe mijlocul drumului, pe care cu becurile normale il vedeam mult mai tarziu. Acum sa expunem o alta problema clasica de caare 99% dintre africanisti se vor lovi: POMPA DE BENZINA. Ma asteptaam la asta de ceva vreme, momentul a venit intr-un final, a inceput sa se blocheze. Am desfacut-o, contactele de Cu/Ag erau praf, unul mancat de tot (de pe parghia mobila) si unul mancat 1/2( de pe lamela fixa) . Daca ajungeti la problema asta faceti asa : Dati pompa afara din locas, nu e nevoie da deconectati si mufa de sub rezervor, lucrati cu ea atarnata de fir. NU desfaceti partea metalica sertizata, e partea mecanica ce nu se prea poate strica...dupa aia e greu de sertizat la loc sa mai etanseze sa nu curga( intr-un final am strans-o cu o presa de arcuri de dacie si am resertizat-o cu un dorn). Ce va intereseaza e sub capacul ala de plastic negru, tinut de un surub in cap. Ajungeti la contacte si vedeti cat de mancate sunt. Eu am dat jos tablita aia mobila, am dat afara contactul cu dornul, am scos un contact platinat de pe platina mobila de dacie, am majorat gaura in tablita cat sa intre, am nituit contactul nou cu un dorn drept in cap. Celalalt contact l-am indreptat si curatat cu o pila diamantata, si gata, asamblat la loc. Si culmea, merge. O solutie mai sigura ar fi modificarea comenzii si pus un releu care sa faca fata curentului, si care sa-si ia doar comanda de la contactele pompei. Axa out. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Axa banuiesc ca te referi la pompa electrica si nu cea mecanica. In al doilea rand cam care e durata de viata a celei electrice (ani/km)? Mai mult este cea mecanica intr adevar mai utila?Nu cumva creste consumul? Mersi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Am urgent nevoie de o maneta de frana si o scaritza de pasager. Unde pot sa gasesc? Noi sau sh.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 la o Transalpina va bagati careva ? plecare din Bv spre Sebes vineri, ora 16-17. Dormit cat mai aproape de Sebes, poate chiar dupa Sebes, pe traseu, in functie de cum ne descurcam cu drumul. S-au mai anuntat Boieru' si Marius din Bucuresti. Deocamdata 3 africane. numai bine! Dan 0723 308 199 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Vedeti ca se anunta ploi pe la munte maine si sambata...aveti grija ca sunt numai pietroaie pe transalpina iar daca te prinde ploaia la peste 1500 M e canm nasol, e foarte expusa zona, traznete, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Neatza! ) Deja ma gandesc sa ii sperii pe baietzi. Sa le dau flash-uri, sa zica ca sunt fulgere... Am montat xenoanele. O carutza de nervi, "dar ce sa vezi...LASER FRATE!"... 4300k din aia rai... Am ales aceasta valoare, pentru ca am vrut albul acela stralucitor, fara tente de albastru. Cand aprind acum proiectoarele ma apuca rasul. Nu se mai vad!!!!!! Am crezut ca nu merg initzial. Le aprind degeaba. Sunt total acoperite de xenon. Cand ma gandesc cum lumina farul, nu pot sa ma gandesc decat la lumanare. Sunt fantastice. Cei mai bine cheltuitzi 4 milioane ai mei. Axo, ca sa vezi ce mica e lumea, le-am luat de la acelahi tip de la care le-ai luat si tu. Azi vreau sa le dau putzin jos, sa le modific putzin soclul becurilor, pentru ca eu am un dispozitiv tare ciudat de prindera a becurilor. Nu imi dau seama ce tip de bec ar trebui sa fie acela, dar cu sigurantza nu e h4. O sa pun o poza cu becurile h4 pe care le-am dat jos de pe moto sa vedetzi modificarea. Tot ieri am schimbat filtrul de ulei, i-am pus unul K&N si am schimabt uleiul. Cand lucram la motor, a venit pe la mine si Vali (Parapantistul) si mi-a adus si Mitas-ul de fatza, deci azi o sa o incalt iar cu gume noi. Cand m-am intors de la Constantza miercuri, am oprit pe la Malu, la popasul acela de Tir-uri. de acolo mi-am luat cloaxoane. Nu sunt foare mari, au 6 tonuri si inca un buton, care daca e apasat, in momentul in care claxonezi, face un ecou la claxon de vreo 10 secunde. Daca pana acum radeau niste prieteni de Afrikana mea, spunand "parca e camion, frate, asa e de mare", acum si la capitolul claxon, seama cu un tir. Primul care o sa imi spuna acum "nu te-am auzit, nu te-am vazut" o sa ramana fara dintzi....total.... Hai, va las ca acum rasare soarele si eu nu am intrat inca in garaj. O zi mununata si sa ne vedem sanatoshi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Am urgent nevoie de o maneta de frana si o scaritza de pasager.Unde pot sa gasesc? Noi sau sh.... maneta noua gasesti la louis sau pe ebay si e cam 9 euro +- spor .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 va salut ! mai draga...hmmm, hopa am aparut si eu cu AFRICANA din Domenii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 poate s-a mai vorbit.... ce consum aveti cu motocicletele voastre? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 poate s-a mai vorbit.... ce consum aveti cu motocicletele voastre? multumesc. Mers constant, 80-100 , consuma 5-5,2 . Pe autostrada la 130-140 cu pasager si bagaje suge vreo 6. Cum ramane cu intrunirea de africane? 1-3 august la Brasov odata cu transalpinistii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) consum ... cam 5-6 depinde de mers ... la viteza mai mare mi-a luat si 7% ... I'M IN in for the meeting ... care se mai baga ??? ... unde este ? la Plaiu Foii ? Editat Iulie 28, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Este la Cabana Golomos, langa Rasnov intalnirea cu TA urile.... eu mi am facut re=zervare pt ca pana acum 2 saptamani aveam Trasalp so.... Eu zic sa intrati http://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=38 pentru harta si detalii. Apropos daca vreti sa facem un grup de plecat din Buc, va stau la dispozitie, Vineri sua Sambata, mai vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.